Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Ηλεκτρονικό Παιχνίδι (videogame) Ερευνητική Εργασία της Α’ τάξης του 2 ου Λυκείου Χολαργού Β’ τετράμηνο 20 11-12 Επιβλέπουσα καθηγήτρια: Κωνσταντέλου Αναστασία.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Ηλεκτρονικό Παιχνίδι (videogame) Ερευνητική Εργασία της Α’ τάξης του 2 ου Λυκείου Χολαργού Β’ τετράμηνο 20 11-12 Επιβλέπουσα καθηγήτρια: Κωνσταντέλου Αναστασία."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Ηλεκτρονικό Παιχνίδι (videogame) Ερευνητική Εργασία της Α’ τάξης του 2 ου Λυκείου Χολαργού Β’ τετράμηνο Επιβλέπουσα καθηγήτρια: Κωνσταντέλου Αναστασία

2 ΟΜΑΔΑ 1 ΝΤΑΝΑΪ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΠΑΛΛΗΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΡΑΓΚΟΥΣΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΑΓΩΝΑΣ ΠΕΤΡΟΣ ΟΜΑΔΑ 2 ΚΟΥΝΑΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΠΑΠΟΥΛΑΚΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΑΣΧΑΛΙΔΗΣ ΚΛΗΜΗΣ ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΣ ΘΕΜΙΣΤΟΚΛΗΣ ΟΜΑΔΑ 3 ΚΑΛΑΪΤΖΗ ΓΕΩΡΓΙΑ ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΗ ΕΛΕΝΗ ΚΑΡΑΧΑΛΙΟΣ ΗΛΙΑΣ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΟΜΑΔΑ 4 ΚΟΥΜΟΥΤΣΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΠΙΤΣΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΣΤΑΒΑΡΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΧΑΤΖΑΚΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ-ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ

3 Ορισμός ηλεκτρονικού παιχνιδιού Τα ηλεκτρονικά παιχνίδια ή αλλιώς βιντεοπαιχνίδια (video games) είναι προγράμματα υπολογιστικών συστημάτων, τα οποία χειρίζεται ο παίκτης μέσα από τον προσωπικό υπολογιστή του ή από κάποιο ειδικό σύστημα φτιαγμένο για αυτόν τον λόγο (για οικιακή χρήση αυτά τα συστήματα ονομάζονται κονσόλες)

4 Το πρώτο video game Το πρώτο ηλεκτρονικό παιχνίδι κατασκευάστηκε το 1947 από τους Thomas T. Goldsmith Jr. και Estle Ray Mann. Το παιχνίδι αυτό χαρακτηρίστηκε ως παιχνίδι ικανοτήτων στο οποίο ο παίκτης κάθεται μπροστά από μια οθόνη. Σκοπός του παιχνιδιού ήταν να προσομοιωθεί ο 2 ος παγκόσμιος πόλεμος, με αεροπλάνα ή κάποιους άλλους στόχους σχεδιασμένους πάνω σε μία διαφανή επίστρωση.

5 Το πρώτο videogame!

6 Δεκαετία του ’60 •Τα πρώτα ηλεκτρονικά παιχνίδια τα έπαιξαν φοιτητές και μέλη επιστημονικών κοινοτήτων σε ερευνητικά ιδρύματα στη δεκαετία του ’60 σε «χρονομισθωμένους υπολογιστές»!

7 Δεκαετία του ’70 •Αργότερα στη δεκαετία του ’70 έκαναν τη εμφάνιση τους τα πρώτα ηλεκτρονικά παιχνίδια στην αγορά. •Εδώ βλέπουμε το Pong.

8 Δεκαετία του ’70 •Τα παιχνίδια παίζονταν σε ειδικές αίθουσες ηλεκτρονικών παιχνιδιών «ουφάδικα».

9 Pac Man •Το 1980 καταφθάνει ο θρυλικός πια PacMan

10 Atari 2600 (1983) •Από το 1976 έως το 1983 παρουσιάστηκαν οι πρώτες παιχνιδομηχανές (κονσόλες). •Εδώ βλέπουμε την Atari 2600

11 NES •Το 1983 βγήκε στην αγορά το Nintendo Entertainment System (NES). •Τότε παρουσιάστηκε και το πρώτο παιχνίδι Mario Bros, που συνεχίζει την πορεία του μέχρι σήμερα.

12 Δεκαετία ‘90 •Η επανάσταση στα video games γίνεται με τα τρισδιάστατα (3D) γραφικά. •Εδώ βλέπουμε το Super Mario 64.

13 Δεκαετία ‘00 •Η εξέλιξη της τεχνολογίας δημιούργησε νέες απαιτήσεις στα παιχνίδια. •Εξελιγμένα γραφικά και ήχοι, καθώς και το On line gaming είναι τα χαρακτηριστικά της εποχής. •WoW: World of Warcraft

14 Η εξέλιξη του Super Mario •Ο Mario είναι ένας από τους μεγαλύτερους ήρωες όλων των εποχών ο οποίος έκανε την εμφάνιση του στις αρχές της δεκαετίας του ‘80 και δημιουργήθηκε από τον Shigeru Miyamoto. •Έτσι λοιπόν μετά από 28 χρόνια ο Mario έγινε το σήμα κατατεθέν της Nintendo και την οδήγησε στην κορυφή με τις πωλήσεις των games του.

15 Super Mario •Η εξέλιξη του Super Mario από το 1981 μέχρι σήμερα

16 Τύποι παιχνιδομηχανών •Ηλεκτρονικός Υπολογιστής •Κονσόλα •Φορητή Κονσόλα (Φορητό) •Κινητό τηλέφωνο

17 Ηλεκτρονικός υπολογιστής

18 Κονσόλα Μια κονσόλα βιντεοπαιχνιδιού ή παιχνιδομηχανή είναι ένας υπολογιστής διαδραστικής ψυχαγωγίας ή ένα τροποποιημένο υπολογιστικό σύστημα το οποίο εμφανίζει ένα βιντεοπαιχνίδι

19 Φορητή κονσόλα •PSP •Nintendo (DS, 3DS)

20 Kινητό Τηλέφωνο •Ο κόσμος των video games εμφανίζεται ακόμα και στα κινητά!

21 Ο πόλεμος της κονσόλας

22 Ο πόλεμος των φορητών

23 Πηγές •http://www.wikipedia.org/http://www.wikipedia.org/ •http://www.videogamez.gr/http://www.videogamez.gr/ •http://4gym-kozan.koz.sch.gr/sub4agogi_paixnidi.htmhttp://4gym-kozan.koz.sch.gr/sub4agogi_paixnidi.htm •http://dmuantskilton.blogspot.com/2010/10/history-of-video-games- 50s-60s-70s.htmlhttp://dmuantskilton.blogspot.com/2010/10/history-of-video-games- 50s-60s-70s.html •http://dmuantskilton.blogspot.com/2010/11/history-of-video-games- 80s-90s.htmlhttp://dmuantskilton.blogspot.com/2010/11/history-of-video-games- 80s-90s.html •http://dmuantskilton.blogspot.com/2010/11/history-of-video-games- 00s.htmlhttp://dmuantskilton.blogspot.com/2010/11/history-of-video-games- 00s.html

24 Είδη ηλεκτρονικών παιχνιδιών •Παιχνίδι Δράσης και Περιπέτειας (Action Adventure) Ο παίκτης ελέγχει έναν χαρακτήρα σε δραστηριότητες επίλυσης γρίφων και/ή μάχης, π.χ. Tomb Raider. •Παιχνίδι Περιπέτειας (Adventure) Οι παίκτες λαμβάνουν ρόλους και το παιχνίδι βασίζεται στην επίλυση γρίφων, π.χ. Monkey Island, Broken Sword. •MMO Online παιχνίδι μεγάλου αριθμού πολλαπλών παικτών (Massively Multiplayer Online), όπου ακόμη και χιλιάδες παίκτες από όλον τον κόσμο μπορούν να συμμετέχουν στο ίδιο παιχνίδι μέσω του Διαδικτύου και να παίξουν μεταξύ τους, π.χ. World of Warcraft. •Παιχνίδι Πλατφόρμας (Platform/Platformer) Διαδραματίζεται γύρω από παίκτες που πηδάνε από πλατφόρμα σε πλατφόρμα, π.χ. Donkey Kong. •Παιχνίδι γρίφου (Puzzle) Εύκολο στο παίξιμο, συνήθως διατίθεται σε κονσόλες χειρός ή σε ηλεκτρονικούς υπολογιστές μέσω του Διαδικτύου, π.χ. Tetris, Zoo Keeper.

25 Είδη ηλεκτρονικών παιχνιδιών •RPG Παιχνίδι ρόλων (Role Playing Game) το οποίο περιλαμβάνει μάχη διαδραματιζόμενη σε γύρους, π.χ. Final Fantasy. •Παιχνίδι Αγώνων Ταχύτητας (Racer) Ένα παιχνίδι οδήγησης που περιλαμβάνει την ολοκλήρωση διαδρομών σε δεδομένο χρόνο ή ενάντια σε άλλους διαγωνιζομένους, π.χ. Burnout, Gran Turismo. •Παιχνίδι Ρυθμού-Χορού (Rhythm-Dance) Ο παίκτης κινείται παράλληλα με το παιχνίδι/μουσική, π.χ. Singstar. •Shoot 'em Up Παιχνίδι όπου ο παίκτης γυρνάει πυροβολώντας αντικείμενα, π.χ. Halo 3.

26 Είδη ηλεκτρονικών παιχνιδιών •Sims Προσομοιώσεις πραγματικών δραστηριοτήτων, π.χ. Microsoft Flight Simulator. •Αθλητικό παιχνίδι (Sports) Προσομοίωση αθλήματος, π.χ. Pro Evolution Soccer ή Tiger Woods Golf. •Παιχνίδι Στρατηγικής (Strategy) Σε μια εξέλιξη των αρχών που διέπουν τα επιτραπέζια παιχνίδια στρατηγικής, οι παίκτες, καθένας με τη σειρά του, πραγματοποιούν ελιγμούς, π.χ. Command & Conquer, Total War. •Beat 'em up Παιχνίδια που ο χαρακτήρας πρέπει να πολεμήσει ένα μεγάλο αριθμό αντιπάλων με άοπλη ή ένοπλη μάχη σε πίστες μικρής διάστασης, π.χ Mortal Kombat, Tekken, Street Fighter

27

28

29 Δημοφιλή παιχνίδια χθες και σήμερα Μερικά video games έχουν γράψει την δική τους ιστορία στον χώρο του gaming, κυκλοφορώντας πολλές εκδόσεις μέσα στην δεκαετία όχι μόνο του 2000 αλλά και του ’90 και σε μερικές περιπτώσεις του ’80. Ας ρίξουμε μια ματιά στο πως ήταν όταν στην πρώτη εκδοχή και πως είναι η μοντέρνα τους μορφή!

30

31

32

33

34

35

36

37

38 Δημοφιλείς ιστότοποι για On line Παιχνίδια •Friv •Friv : •Y8 :

39 •Gamepost : •Miniclip •Miniclip : •Games.gr •Games.gr :

40 Πηγές •http://www.otherside.gr/2012/02/exelixi- dimofilwn-video-gameshttp://www.otherside.gr/2012/02/exelixi- dimofilwn-video-games •http://www.pegi.info/gr/index/id/219/

41 Κορίτσια και Videogames  Από την «γέννησή» της η αγορά των video games απευθυνόταν κατά κύριο λόγο σε άντρες! Ωστόσο, το ποσοστό των γυναικών που ασχολούνται με αυτά παρουσιάζει σταθερή αύξηση την τελευταία δεκαετία.

42 Στατιστικά για τα κορίτσια-gamers

43 Χαρακτηριστικά των videogames που απωθούν τα κορίτσια

44 Τα videogames συχνά υπερτονίζουν τα θηλυκά χαρακτηριστικά

45 Αρνητικά στερεότυπα σε σχέση με το γυναικείο φύλο

46 Βίαιη και επιθετική συμπεριφορά

47 Έλλειψη κοινωνικής αλληλεπίδρασης

48 Η ανταγωνιστικότητα στα παιχνίδια

49 Πηγές •2o Πανελλήνιο Εκπαιδευτικό Συνέδριο Ημαθίας ΠΡΑΚΤΙΚΑ «Ψηφιακές και Διαδικτυακές εφαρμογές στην Εκπαίδευση» Αρθρο: «Ηλεκτρονικά Παιχνίδια ως Εκπαιδευτικά Εργαλεία» Δρ. Μπαρμπάτσης Κωνσταντίνος, Δρ. Οικονόμου Δάφνη, Παπαμαγκανά Ιωάννα, Ζώζας Ιωάννης Διαθέσιμο στο:http://www.ekped.gr/praktika10/gen/115.pdfhttp://www.ekped.gr/praktika10/gen/115.pdf • Gender and Computer Games: Exploring Females' Dislikes Tilo Hartmann,Christoph Klimmt 2006 Journal of Computer-Mediated Communication Διαθέσιμο στο: •http://www.otherside.gr/2011/11/video-games-4- muthoi-katarriptontai/#ixzz1ocJvgHVwhttp://www.otherside.gr/2011/11/video-games-4- muthoi-katarriptontai/#ixzz1ocJvgHVw •videogames statistics:

50 Επιδράσεις videogames στα παιδιά Θετικές • Απόκτηση Γνώσεων • Ανάπτυξη Δεξιοτήτων Π.χ. Συγκέντρωση της προσοχής •Ικανότητα επίλυσης προβλημάτων •Παρατηρητικότητα •Απόκτηση συντονισμού Αρνητικές •Κίνδυνος αύξησης της επιθετικότητας. •Σταδιακή απευαισθητοποίηση στη βία. •Κίνδυνος εξάρτησης. •Δημιουργία αρνητικών στερεοτύπων σε σχέση με το γυναικείο φύλο. •Προώθηση της απομόνωσης και του ατομικισμού.

51 Επιδράσεις videogames στα παιδιά Θετικές • Καλλιέργεια φαντασίας. • Εξοικείωση με τη σύγχρονη τεχνολογία. • Ψυχαγωγία.Αρνητικές •Εθισμός στα ηλεκτρονικά παιχνίδια. •Μείωση της αυτοπεποίθησης. •Πτώση της αποδοτικότητας στο σχολείο. •Απόκτηση διαμάχης με τους δασκάλους. •Γίνονται εσωστρεφή.

52 Οι γνώμες διχάζονται για την ανάπτυξη της φαντασίας Υπερασπιστές •Δίνεται ευκαιρία για περιπέτειες, που δεν μπορούν να πραγματοποιηθούν. •Ευκαιρία να αναλάβουν πλήθος ρόλων και χαρακτήρων. •Μέσα από το παιχνίδι, τα παιδιά μαθαίνουν να αντιμετωπίζουν κινδύνους και συναισθήματα. –π.χ. φόβο, αδυναμίες Επικριτές •Οι προκατασκευασμένες εικόνες διεισδύουν στο φανταστικό παιχνίδι των παιδιών. •Τα παιδιά αδυνατούν να ξεχωρίσουν τη φαντασία από την πραγματικότητα. •Καταρρέει το τελευταίο καταφύγιο της ατομικότητάς τους.

53 Τα ηλεκτρονικά παιχνίδια “Video Games” •Προσφέρουν γνώση και διαπαιδαγωγούν ευχάριστα το παιδί, συντελούν στη νοητική του ευελιξία. •Αν τα παιδιά ασχολούνται περισσότερο από 45’ την ημέρα, τότε παρουσιάζουν: – μαθησιακές δυσκολίες – προβλήματα συμπεριφοράς – γίνονται πιο εσωστρεφή – απομακρύνονται

54 Προβλήματα υγείας από υπερβολική χρήση video games –Επιληπτικές κρίσεις –Ρευματικά/μυϊκά προβλήματα –Αυξημένη αρτηριακή πίεση Περαιτέρω πληροφορίες για τον εθισμό στα ηλεκτρονικά παιχνίδια στη διεύθυνση: post_9750.html

55 Συμπέρασμα Όπως σε όλα τα πράγματα, έτσι και στα video games χρειάζεται μέτρο.

56 Πηγές arnitikes-epidraseis?page=2 Ηλεκτρονικό παιχνίδι: Θετικές & αρνητικές επιδράσεις Από την Μαρία Ευαγγελίου 26 Οκτωβρίου o Πανελλήνιο Εκπαιδευτικό Συνέδριο Ημαθίας ΠΡΑΚΤΙΚΑ «Ψηφιακές και Διαδικτυακές εφαρμογές στην Εκπαίδευση» Αρθρο: «Ηλεκτρονικά Παιχνίδια ως Εκπαιδευτικά Εργαλεία» Δρ. Μπαρμπάτσης Κωνσταντίνος, Δρ. Οικονόμου Δάφνη, Παπαμαγκανά Ιωάννα, Ζώζας Ιωάννης Διαθέσιμο στο:http://www.ekped.gr/praktika10/gen/115.pdfhttp://www.ekped.gr/praktika10/gen/115.pdf 5%CE%9D%CE%95%CE%99%CE%91KAI%CE%A0%CE%91%CE%99%CE%94 %CE%99-ME/ html Ανδρομάχη Χιωτίνη, Ψυχολόγος

57 Top 20 Εταιρίες •Nintendo •Activision Blizzard •Electronic Arts •Sony •Microsoft •Konami •Ubisoft •Take-Two Interactive •Square Enix •THQ •Namco Bandai •Sega Sammy Holdings •Capcom •Shanda Interactive •Nexon Corporation •NCSoft •MTV Games •Perfect World •Zynga •Tecmo Koei

58

59 Εκπαιδευτικά παιχνίδια

60 Serious Games Τα Serious Games είναι ένας τομέας λογισμικού ο οποίος έχει αναπτυχθεί με βάση την τεχνολογία και τις σχεδιαστικές αρχές των ηλεκτρονικών παιχνιδιών και εξυπηρετεί εκπαιδευτικούς σκοπούς.

61 Τα serious games είναι πολύ αποτελεσματικά επειδή: •Καταρτίζουν ενώ ψυχαγωγούν. •Προσφέρουν υψηλή επαγγελματική κατάρτιση. •Επιτρέπουν άμεση αντίληψη περίπλοκων θεμάτων. •Μετατρέπουν τα λάθη των χρηστών-παικτών σε εκπαιδευτικά στοιχεία. •Οι χρήστες επιτυγχάνουν εκπαιδευτικούς στόχους αποφεύγοντας την ανία.

62 Ramkid •Το Ramkid προσπαθεί να μεταφέρει γνώσεις μέσω του Η/Υ στα παιδιά.

63 Νομίζετε ότι μόνο τα παιδιά παίζουν video games; Κάτω από Πάνω από 50

64 Νομίζετε ότι μόνο τα παιδιά παίζουν video games; •Το75%των ανθρώπων που παίζουν videogames είναι ενήλικες.

65 Νομίζετε ότι μόνο τα παιδιά παίζουν video games;

66 Γιαγιά VideoGamer ετών 100! •Η Kit Connell, που πριν λίγες μέρες έκλεισε τα 100, άρχισε να παίζει παιχνίδια στο DS πριν 4 χρόνια για να κρατήσει το μυαλό της σε φόρμα. •Όπως αποκαλύπτει η ίδια οι μετρήσεις των παιχνιδιών δείχνουν ότι η ηλικία του εγκεφάλου της είναι 64 ετών! •Πηγή •Πηγή :

67 πηγές •http://www.softwaretop100.org/top-25-gaming-companies-2010http://www.softwaretop100.org/top-25-gaming-companies-2010 •Nintendo.gr •Serious games:http://www.ludus-project.eu/el/seriousgaming.htmlhttp://www.ludus-project.eu/el/seriousgaming.html •videogames statistics:

68 Ανάλυση ερωτηματολογίου Ανάλυση ερωτηματολογίου σε δείγμα 122 μαθητών. Η έρευνα πραγματοποιήθηκε στο 2 ο Λύκειο Χολαργού το διάστημα Φεβρουαρίου – Μαρτίου 2012

69 Ερωτηματολόγιο

70

71

72

73 Πέντε άτομα, όλα από την πρώτη τάξη (4 κορίτσια και 1 δεν δήλωσε φύλο), δήλωσαν ότι δεν έχουν παίξει ποτέ στη ζωή τους ηλεκτρονικό παιχνίδι. Ποσοστό 4% στο δείγμα των 122 μαθητών. Δεν έχω παίξει ποτέ video game

74

75

76

77

78

79 7. Γράψε ένα παιχνίδι που σου αρέσει: • League of Legends (LoL) • Ποδόσφαιρο (PES) • DOTA (Defense Of The Ancients) • Sims • Call of Duty (CoD) • Warcraft (WoW) • Κυριάρχησαν τα πολεμικά παιχνίδια και ποδόσφαιρο • Need for Speed • Mario • PacMan • Angry Birds • BurgerShop

80 League of Legends (LoL)

81 Ποδόσφαιρο (PES)

82 DOTA (Defense Of The Ancients)

83 Sims ( προτιμήθηκε από κορίτσια)

84 Call of Duty (CoD)

85 World Of Warcraft (WoW)

86

87

88 10. Πιστεύω ότι όταν παίζει κανείς ηλεκτρονικά παιχνίδια:

89

90

91

92

93

94

95

96 Διαδικασία ανάπτυξης ηλεκτρονικού παιχνιδιού

97 Παραγωγή • Το κύριο μέρος της ανάπτυξης ενός video game είναι η παραγωγή (production) • Παράγονται: – τα στοιχεία που αποτελούν το παιχνίδι – ο κώδικας (πρόγραμμα) του παιχνιδιού

98 Στοιχεία παιχνιδιού - Εικόνες

99 Στοιχεία παιχνιδιού - Ήχοι

100 Κώδικας (Πρόγραμμα)

101 Ποιοι επαγγελματίες εργάζονται για ένα παιχνίδι ;

102 Σχεδιαστές Παιχνιδιού • Ο σχεδιασμός του παιχνιδιού είναι μια συνεργατική διαδικασία του σχεδιασμού του περιεχομένου και των κανόνων του παιχνιδιού, που απαιτεί την καλλιτεχνική και τεχνική επάρκεια, φαντασία, καθώς και συγγραφική ικανότητα. • Ο σχεδιαστής του παιχνιδιού θα πρέπει να συντονίσει όλη την υπόλοιπη ομάδα.

103 Συγγραφείς Γράφουν το σενάριο του παιχνιδιού

104 Γραφίστες Οι γραφίστες δημιουργούν στοιχεία του παιχνιδιού, όπως: Εικονίδια (sprites) Τρισδιάστατα μοντέλα

105 Προγραμματιστές Οι προγραμματιστές γράφουν τον πηγαίο κώδικα

106 Μηχανικοί ήχου Δημιουργούν ηχητικά εφέ (sound effects)

107 Συνθέτες Γράφουν μουσική για το παιχνίδι

108 Σχεδιαστές επιπέδων (Level designers ) Δημιουργούν επίπεδα (πίστες)

109 Game Testers Πριν βγουν στην αγορά, τα παιχνίδια δοκιμάζονται από εξειδικευμένους δοκιμαστές (Testers) Πληρώνονται γι’ αυτή τη δουλειά!

110 ενός Πόσο κοστίζει η παραγωγή ενός παιχνιδιού;

111 Indie games • Βέβαια, υπάρχουν και μικρές παραγωγές, τα λεγόμενα Independent video games (indie games), που παράγονται από μικρές ομάδες, ακόμα και από ένα άτομο, με χαμηλό κόστος. • Επιτυχημένα παιχνίδια: – Braid – World of Goo – Minecraft

112 Πηγές πληροφοριών

113 Για να δούμε και τα δικά μας Indie games…

114 Γίναμε… • Σχεδιαστές // Συγγραφείς • Προγραμματιστές • Γραφίστες • Μηχανικοί ήχου • Testers

115 Εργαλεία Λογισμικού Προγραμματισμός: Game Maker

116 Εργαλεία Λογισμικού Επεξεργασία Γραφικών: Photoshop

117 Εργαλεία Λογισμικού Επεξεργασία Ήχου: Audacity

118 Παρουσιάζουμε… 12 34

119 Αυτά που είδατε καθώς και άλλο υλικό, μπορείτε να βρείτε στο:

120 Σας ευχαριστούμε για την προσοχή σας! ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΚΩΝΣΤΑΝΤΕΛΟΥ ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΚΑΛΑΪΤΖΗ ΓΕΩΡΓΙΑ ΚΑΠΕΤΑΝΑΚΗ ΕΛΕΝΗ ΚΑΡΑΧΑΛΙΟΣ ΗΛΙΑΣ ΚΟΥΜΟΥΤΣΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΟΥΝΑΣ ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΝΤΑΝΑΪ ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΠΑΛΛΗΣ ΣΤΕΦΑΝΟΣ ΠΑΠΟΥΛΑΚΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΠΑΣΧΑΛΙΔΗΣ ΚΛΗΜΗΣ ΠΙΤΣΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΡΑΓΚΟΥΣΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΑΓΩΝΑΣ ΠΕΤΡΟΣ ΣΤΑΒΑΡΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΣ ΘΕΜΙΣΤΟΚΛΗΣ ΧΑΤΖΑΚΟΥ ΧΡΙΣΤΙΝΑ-ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ


Κατέβασμα ppt "Ηλεκτρονικό Παιχνίδι (videogame) Ερευνητική Εργασία της Α’ τάξης του 2 ου Λυκείου Χολαργού Β’ τετράμηνο 20 11-12 Επιβλέπουσα καθηγήτρια: Κωνσταντέλου Αναστασία."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google