Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Υπηρεσίες διαδικτυακού marketing και λύσεις ηλεκτρονικής διαφήμισης Παρουσίαση εταιρείας και υπηρεσιών.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Υπηρεσίες διαδικτυακού marketing και λύσεις ηλεκτρονικής διαφήμισης Παρουσίαση εταιρείας και υπηρεσιών."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Υπηρεσίες διαδικτυακού marketing και λύσεις ηλεκτρονικής διαφήμισης Παρουσίαση εταιρείας και υπηρεσιών

2 Συνοπτική παρουσίαση Εταιρεία – Ποιοι είμαστε F – Commerce – Marketing Κοινωνικών Δικτύων Επισκόπηση - Γενικές πληροφορίες –Διαδικασία συνεργασίας Εταιρεία – Τι κάνουμε και πως δουλεύει Συνεργάτες – Ποιους υποστηρίζουμε και μας εμπιστεύονται Affiliate Marketing – Συνεργατικό marketing (Θυγατρικών) ✓ 77 66 55 4 4 3 3 2 2 1 1 Web Personalization – Εξατομίκευση ιστότοπου Referral Marketing – Αναφορές, συστάσεις, στόμα με στόμα Αποτελέσματα χρήσης – Πως κερδίζετε SEO – Βελτιστοποίηση αναζητήσεων και υψηλή κατάταξη Communication & Loyalty -Αυτόματη επικοινωνία με πελάτες Business cases – Ενεργοί και ευχαριστημένοι πελάτες ✓ 12 11 10 9 9 8 8

3 Εταιρεία – Ποιοι είμαστε ✓ 1 1 Η UpDience είναι επίσημος συνεργάτης και μέλος της BizPartner Group και μία μεγάλη, διεθνής ομάδα επικεντρωμένη στην αύξηση των πωλήσεων των επιχειρήσεων, γεωγραφικά και ποσοτικά. Η εταιρεία ξεκίνησε τις εργασίες της το 2007 και σήμερα παρέχει τις υπηρεσίες της σε χιλιάδες μικρομεσαίες επιχειρήσεις σε όλο τον κόσμο. Η έδρα της εταιρείας βρίσκεται στο Λονδίνο και η τεχνική ομάδα υποστήριξης είναι οργανωμένη στη Σλοβακία.

4 Εταιρεία – Τι κάνουμε και πως δουλεύει ✓ 2 2 Η UpDience και τα στελέχη της, αναβαθμίζουν τις τεχνικές πωλήσεων σας και ενεργοποιούν κανάλια πωλήσεων που πιθανότατα δεν χρησιμοποιούσατε έως τώρα, με πρωτοποριακά εργαλεία και διαύλους επικοινωνίας. Έτσι, αναλαμβάνει και καλύπτει όλες τις απαραίτητες ενέργειες και κυριολεκτικά, αρχίζει να πουλά για εσάς! Κάθε πελάτης έχει την πλήρη υποστήριξη μίας εκπαιδευμένης ομάδας, με γραφίστες, διαφημιστές, εκπαιδευτές, τεχνικούς υποστήριξης και συμβούλων. Όλοι, στελέχη με μεγάλη εμπειρία και γνώση επειδή εργάζονται με πολλούς πελάτες καθημερινά και αυτοί αναλαμβάνουν τα πάντα, εξοικονομώντας για εσάς χρόνο και χρήμα και προσφέροντας άμεσο αποτέλεσμα! Ενεργοποιούνται άμεσα τα εργαλεία, αρχίζουν οι πωλήσεις, η επιτυχία εξασφαλίζεται και η επιχείρηση ανθίζει! Απλά, γρήγορα, εύκολα και οικονομικά! Πριν την ενεργοποίηση, πραγματοποιείται μία λεπτομερή ανάλυση τεχνικών, εργαλείων και στοιχείων της επιχείρησης για την καλύτερη κατανόηση των αναγκών σας (profiling) Σας παρουσιάζονται το στρατηγικό πλάνο-πρόταση και κατόπιν εγκρίσεως, η τεχνική ομάδα συντονίζει τις ενέργειες της και τα επόμενα βήματα με τον πελάτη-επιχείρηση

5 Συνεργάτες – Ποιους υποστηρίζουμε και μας εμπιστεύονται ✓ 3 3 Η UpDience είναι επίσημος συνεργάτης με πολλές από τις κορυφαίες εταιρείες και παρόχους του είδους, από όλο τον κόσμο. Παρέχει τεχνική και υλική υποστήριξη σε επιχειρήσεις και πελάτες σε όλο τον κόσμο ενώ διαθέτει και υποστηρίζει πλατφόρμες, εργαλεία και υπηρεσίες από την Παραγουάη, την Ινδία, το Ισραήλ, τη Μ. Βρετανία, τις Η.Π.Α., την Ρωσία κ.α. στο πορτοφόλιο της. Τους παρέχει υλικοτεχνική υποδομή και υποστήριξη πελατών και τους βοηθά να προσελκύσουν νέους.

6 Επισκόπηση – Γενικές πληροφορίες - Συνεργασία ✓ 4 4 H UpDience πραγματοποιεί πωλήσεις για εσάς με πολλούς πρωτοποριακούς τρόπους, πολύ διαφορετικούς από τους “δεδομένους”! Επιτυγχάνει βέλτιστα αποτελέσματα χρησιμοποιώντας σύγχρονα εργαλεία και στρατηγική πολλαπλών καναλιών, χωρίς να πειραματίζεται αλλά χρησιμοποιώντας δοκιμασμένες λύσεις που ήδη λειτουργούν αποτελεσματικά για άλλους. Τα εξειδικευμένα στελέχη της εταιρείας προχωρούν σε μια λεπτομερή καταγραφή και ανάλυση της επιχείρησης, των καναλιών και των εργαλείων που χρησιμοποιεί, την θέση της στην αγορά κ.α. (profiling) Η ομάδα της UpDience σχεδιάζει, ενημερώνει, ρυθμίζει και τελικά ενεργοποιεί τα κατάλληλα εργαλεία και κανάλια πωλήσεων όπως αυτά συμφωνήθηκαν και …η ανάπτυξη αρχίζει! Μετά την πάροδο της προσυμφωνημένης περιόδου χρήσης, ο πελάτης ανανεώνει ή όχι κατ’ επιλογή ενώ σε όλη τη διάρκεια μπορεί να προβεί σε αγορά και μόνιμη χρήση οποιουδήποτε εργαλείου. Το σύστημα και η ομάδα αρχίζει να συλλέγει στοιχεία (στατιστικά) και να καταλήγει σε πολύτιμα συμπεράσματα, να δημιουργεί κοινό και να διαμορφώνει καταναλωτική συμπεριφορά Ανάλογα με τις ανάγκες της επιχείρησης και τα ευρήματα, το σύνολο των εργαλείων επαναρυθμίζεται, εμπλουτίζεται και ανανεώνεται (ανα περίπτωση απενεργοποιούνται, διορθώνονται ή/και προστίθενται). Βάσει ευρημάτων, εκπονείται και προτείνεται μια συγκε- κριμένη στρατηγική ανάπτυξης, εξετάζεται διεξοδικά και σε περίπτωση συμφωνίας, οργανώνονται και συντονίζονται τα επόμενα βήματα

7 ΣΤΟΧΟΣ #1 ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ Affiliate Marketing – Συνεργατική προώθηση (θυγατρικών) ✓ 5 5 Αυτό το κανάλι πωλήσεων δημιουργείται μέσω μίας συν- εταιρικής σχέσης μεταξύ καταστημάτων, προϊόντων ή/και υπηρεσιών που έχουν το ίδιο ή παρόμοιο πελατολόγιο και προϊόντα ή υπηρεσίες που είναι σχετιζόμενες ή συμπληρωματικές. (Δεν αφορά παρόμοια ή σχετικά προϊόντα, δεδομένου ότι τα παρόμοια προϊόντα θα φέρουν ανταγωνισμό). Αντικειμενικός σκοπός της υπηρεσίας είναι να προσελκύσει πελάτες που προέρχονται από διαφορετικά καταστήματα, προϊόντα ή/και υπηρεσίες. Έτσι, αποδεδειγμένα οι πελάτες δαπανούν περισσότερα χρήματα, ευκολότερα και γρηγορότερα. Το σύστημα αυτό αξιοποιεί μία συνηθισμένη καταναλωτική συμπεριφορά π.χ.: ένα άτομο πάει για ψώνια σε ένα εμπορικό κέντρο περιπατώντας από το ένα κατάστημα στο άλλο, θα αγοράσει παπούτσια από ένα κατάστημα, ζώνη από άλλο κλπ. Ο στόχος είναι να μετατρέψουμε και να κατευθύνουμε αυτήν την αγοραστική συμπεριφορά σε ένα φιλικό, on-line περιβάλλον. ΣΤΟΧΟΣ #2 Άλλη μορφή της εταιρικής ή θυγατρικής αγοραλογίας είναι η τοπική (φυσική) συνεργασία μεταξύ off-line καταστημάτων, προϊόντων ή/και υπηρεσιών, η οποία μπορεί να βοηθήσει στην προσέλκυση νέων πελατών. Δημιουργείται ένα κανάλι επικοινωνίας μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) μεταξύ των υπαρχόντων και των δυνητικών πελατών και των επιχειρήσεων. Βάσει έρευνας σχετικά με το πού ψωνίζει ένας πελάτης και τι, μπορούμε να τον παρακινήσουμε να επισκεφθεί ένα εταιρικό κατάστημα και να προμηθευτεί ένα νέο προϊόν ή/και υπηρεσία. Για τους πελάτες, παραθέτουμε ουσιαστικές προτάσεις που χρησιμοποιούνται άμεσα μετά την έγκριση τους. Εμφανίζουμε και προωθούμε το προϊόν μετά το τέλος της διαδικασίας της παραγγελίας, μέσω του οποίου μπορείτε να εισαγάγετε σε ένα άλλο, νέο μαγαζί και έτσι να συνεχίζετε και να εξελίσσεται η διαδικασία.

8 E-Commerce (Social Media) – Ηλεκτρονικό εμπόριο και Κοινωνικά Δίκτυα ✓ 6 6 Τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης (Social Media) είναι πλέον τα αποτελεσματικότερα κανάλια πωλήσεων! Ο στόχος είναι να μετατραπεί οποιοδήποτε Fan-page ή Business Group της επιχείρησης σε πραγματικό κανάλι πωλήσεων ώστε να προσελκύει πιθανούς πελάτες, να ελέγχει την αντίδραση τους ώστε να γίνουν fans της και να τους κατευθύνει σε άμεσες αγορές. Με την παρουσία fans και καταστημάτων δημιουργούνται επιπλέον κανάλια πωλήσεων μέσα απ’ τα οποία μπορούμε να παρακινούμε τους οπαδούς, οι οποίοι είναι πραγματικοί πελάτες, να ψωνίζουν επανειλημμένα. Προσφέρονται αρκετές λύσεις αλλά τρείς (3) είναι οι κορυφαίοι πάροχοι παγκοσμίως: Από Μεγ. Βρεταννία με χιλιάδες πελάτες σε όλο τον κόσμο! Από Παραγουάη με χιλιάδες πελάτες, κυρίως στις Η.Π.Α.! Από Ισραήλ με παρουσία και δράση σε όλο τον κόσμο!

9 E-Commerce (Social Media) – Ηλεκτρονικό εμπόριο και Κοινωνικά Δίκτυα ✓ 6 6 Η υλοποίηση αυτής της στρατηγικής στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης (Social Media) χωρίζεται σε δύο (2) φάσεις, προκειμένου να έχουμε καλύτερα, διαρκή και δομημένα αποτελέσματα: Ελέγχουμε, αναλύουμε και αν χρειαστεί, δημιουργούμε από την αρχή ή αναπτύσσουμε πελατειακή βάση (fans). Εφαρμόζονται και παρακολουθούνται εργαλεία και μηχανισμοί μέτρησης (ποσοτικοί και ποιοτικοί). Σχεδιάζονται και εφαρμόζονται ζωτικά εργαλεία, παιχνίδια, κουιζ, διαγωνισμοί κ.α. Ταυτοποιούνται ανάγκες και προθέσεις των fans και κατηγοριοποιούνται οι πελάτες σε ομάδες Το σύστημα παρακο- λουθείτε και αναλύετε σταθερά και αν χρειαστεί, προβαινουμε σε αλλαγές- διορθώσεις. Σχεδιάζονται και εφαρ- μόζονται προγράμματα προώθησης όπως πίστης (Loyalty), ενημέρωσης (Newsletter) κ.α. Φάση #1Φάση #2 Συλλέγει πληροφορίες σχετικά με πιθανούς πελάτες, και τις χρησιμοποιεί σε άλλη αγορά ή εργαλείο, π.χ. σε πρόγραμμα αφοσίωσης, σε newsletter κλπ Ειδικό πρόγραμμα, που δημιουργεί ένα πλήρες ηλεκτρονικό κατάστημα στο Facebook και εκτοξεύει τις πωλήσεις με ελάχιστο χρόνο και χρήμα Συλλέγει πληροφορίες και κατηγοριοποιεί πελάτες σε ομάδες με βάση συμπεριφορές, δραστηριότητες ή ενδιαφέροντα (π.χ. υγιεινή διατροφή, ποδηλασία, φροντίδα ζώων…)

10 Web Personalization– Εξατομίκευση και Προσαρμογή Ιστότοπου ✓ 7 7 Ο αντικειμενικός σκοπός αυτής της υπηρεσίας είναι να διασφαλίσει υψηλότερο ποσοστό επίτευξης αγορών (μετατροπή υποψηφίων πελατών σε ενεργούς), στέλνοντας το σωστό μήνυμα στο σωστό χρόνο. Ουσιαστικά, βασίζεται στην αρχή πως ο κάθε επισκέπτης είναι μοναδικός, με συγκεκριμένα χαρακτηριστικά και ανάγκες και ως εκ τούτου η ιστοσελίδα πρέπει επίσης να είναι μοναδική για αυτόν. Η υπηρεσία αυτή αναγνωρίζει και προσδιορίζει τον επισκέπτη (από πού προήλθε, πόσο & ποιο περιεχόμενο διάβασε, πόση ώρα παρέμεινε στην ιστοσελίδα, είναι πρώτη επίσκεψη ή επιστροφή κ.α.), και αν χρειάζεται μια “χείρα βοηθείας”, του επισημαίνει τα διαθέσιμα εργαλεία που μπορούν να τον βοηθήσουν και τον κατευθύνει είτε για άμεση αγορά, ανακατεύθυνση της επαφής κλπ. Παράδειγμα: Έξοδος Ο πελάτης βγαίνει από τη σελίδα χωρίς να πραγματοποιήσει αγορά ή άλλη δράση. Ρωτάμε τι χρειάζεται ή ζητάμε τα στοιχεία του για να τον ικανοποιήσουμε στο μέλλον. Έτσι δημιουργείτε θετική προδιάθεση και επαφή Παράδειγμα: Ανακατεύθυνση Η επιχείρηση αναβαθμίζεται (νέο προϊόν) ή επεκτείνεται (νέο υπο- κατάστημα) και αφορά τον πελάτη. Το σύστημα τον αναγνωρίζει και τον κατευθύνει σε συγκεκριμένο σημείο όπου παρέχονται πληροφορίες που τον ενδια- φέρουν (νέα δράση)

11 SEO – Βελτιστοποίηση αναζήτησης και υψηλότερη κατάταξη ✓ 8 8 Αντικειμενικός σκοπός της υπηρεσίας είναι να ερευνήσει και να εμπλουτίσει τα δεδομένα μίας ιστοσελίδας ώστε αυτή να εμφανίζεται περισσότερο, ευκολότερα και υψηλότερα σε μηχανές αναζήτησης, όπως Google, Yahoo, Bing, Ask, Yandex κ.α. Ανάλυση δεδομένων αναζητήσεων Εφαρμογή λέξεων-κλειδιών και ρυθμίσεων Διόρθωση και αναβάθμιση συστήματος

12 Referral Marketing – Διαφήμιση μέσω συστάσεων/αναφορών (στόμα με στόμα) ✓ 9 9 Το πλέον ισχυρό κανάλι πωλήσεων που επιστρέφει στις βασικές αξίες του marketing, ουσιαστικά με την θεμελιώδη μέθοδο “από στόμα σε στόμα” και χαρακτηρίζεται από υψηλά ποσοστά και μέγιστη διάρκεια! Η ουσία και τα οφέλη του συστήματος είναι πολλαπλά, αυξητικά, επεκτάσιμα και αλληλεπιδραστικά ως εξής: Ο πελάτης, με τις επαφές του βοηθά στη διάδοση πληροφοριών και δημιουργεί προδιάθεση και καταναλωτική αντίληψη Μέσω του πελάτη, ενημερώνονται και προσελκύονται νέες επαφές (φίλοι, συγγενείς, συνάδελφοι κλπ) δημιουργώντας επιπλέον κοινό Ο πελάτης μετατρέπεται σε ενδιάμεσο διαφημιστή, συντασσόμενος με την εταιρεία και λειτουργεί και ως εγγυητής Ο πελάτης προχωρά σε άμεση αγορά ανταποκρινόμενος / επηρεασμένος από προσφορά ή έκπτωση Ο Μ.O. απόδοσης είναι 1:150, δηλαδή για κάθε 1 σύσταση/αναφορά θα προσεγγίζονται τουλάχιστον 150 νέοι πελάτες

13 Communication & Loyalty – Προγράμματα επικοινωνίας & ανταμοιβής ✓ 10 Το συγκεκριμένο κανάλι πωλήσεων παρέχει τον πιο άμεσο τρόπο για να οικοδομήσουμε μια σχέση με τους υπάρχοντες πελάτες και είναι ένα από τα πιο αποτελεσματικά και λιγότερο δαπανηρά κανάλια πωλήσεων άρα, και το πλέον ενδεδειγμένο. Αυτό το κανάλι πωλήσεων δημιουργεί και αξιοποιεί την επικοινωνία μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή SMS μεταξύ των υπαρχόντων πελατών και των επιχειρήσεων απ’ όπου έχουν ήδη αγοράσει κάτι. Η υπηρεσία αυτή, ουσιαστικά “παρακολουθεί” τον πελάτη και τα χαρακτηριστικά του (συνήθειες, ανάγκες, προτιμήσεις κλπ.) και με βάση το προφίλ του, κοινοποιεί αντίστοιχες πληροφορίες (ευκαιρίες, προσφορές, υπενθυμίσεις κλπ.), στο σωστό χρόνο για να τον παρακινήσει σε νέες αγορές. ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ ΠΕΛΑΤΗΣ Άλλες πληροφορίες Στοιχεία προσωπικά και κατάσταση (οικογενειακή, οικονομική, προσωπική κ.α.) Στοιχεία αγορών και κινήσεων (που, πότε, τι, γιατί κλπ.) Προσφορές και εκπτώσεις (οικονομικές, ποιοτικές, ποσοτικές κ.α.) Νέα προϊόντα και ευκαιρίες (Νέες αφίξεις, stock, ξεπούλημα κ.α.) Προγράμματα ανταμοιβής και ανταπόδοσης (Για κοινοποιήσεις, αναφορές, προσκλήσεις, επανάληψη κ.α.)

14 Communication & Loyalty – Προγράμματα επικοινωνίας & ανταμοιβής ✓ 10 Το συγκεκριμένο κανάλι πωλήσεων βέβαια, χαρακτηρίζεται και προσφέρει επιπλέον συγκριτικά πλεονεκτήματα που αποδεικνύονται εξαιρετικά ωφέλιμα έναντι του ανταγωνισμού! Η υπηρεσία αυτή βασίζεται στην εξατομίκευση του περιεχομένου, ουσιαστικά δηλαδή “παρακολουθεί” τον πελάτη και τα χαρακτηριστικά του (συνήθειες, ανάγκες, προτιμήσεις κλπ.), σταδιακά φτιάχνει το καταναλωτικό προφίλ του και συνεπώς, προετοιμάζει, κοινοποιεί και αξιοποιεί τις σωστές πληροφορίες (ευκαιρίες, προσφορές, υπενθυμίσεις κλπ.) που τον ενδιαφέρουν), στο σωστό χρόνο που τα χρειάζεται και έτσι τον παρακινήσει σε νέες αγορές. Διαρκή και αναλυτική παρακολούθηση του ανταγωνισμού (τιμές, προσφορές, νέα), ώστε να είστε πάντα σε θέση να διαμορφώνετε δεδομένα και να τον ξεπερνάτε Ανίχνευση, καταγραφή και ανάλυση δεδομένων από Κοινωνικά Δίκτυα και Internet, ώστε εντοπίζετε ευκαιρίες και απειλές και να αντιδράτε ανάλογα Επαγγελματική καθοδήγηση και υποστήριξη από στελέχη της εταιρείας άρα, μέγιστα αποτελέσματα με ελάχιστο κόστος

15 Business cases – Παραδείγματα πελατών και εφαρμογών ✓ 11 Ήδη, χιλιάδες επιχειρήσεις σε όλο τον κόσμο απολαμβάνουν τα οφέλη από τα προγράμματα, τα εργαλεία και κυρίως από τα έμπειρα στελέχη της εταιρείας. Το marketing είναι πλέον μετρήσιμο μέγεθος και τόσο η ανάγκη των επιχειρήσεων, όσο και τα αποτελέσματα είναι εμφανή και αδιαμφισβήτητα για όλους τους κλάδους και όλες τις επιχειρήσεις, ανεξαιρέτως. Παρακάτω, παρατίθενται ενδεικτικά μερικές εφαρμογές: E-COMMERCE O fan συμμετέχει σε κλήρωση κάνοντας Like, Comment ή Share ενώ ταυτόχρονα ενημερώνει και όλους τους φίλους του… AFFILIATE MARKETING Ο πελάτης αγόρασε αθλητικές φόρμες και το σύστημα το εντοπίζει και του προτείνει αθλητικά παπούτσια σε τιμή ευκαιρίας, εύκολα και απλά… REFERRAL MARKETING O πελάτης απολαμβάνει επιπλέον έκπτωση εφόσον συστήσει την επιχείρηση ή κερδίζει εκπτωτικό κουπόνι με κωδικό…

16 Ευχαριστούμε πολύ! Ας ξεκινήσουμε… Your Logo


Κατέβασμα ppt "Υπηρεσίες διαδικτυακού marketing και λύσεις ηλεκτρονικής διαφήμισης Παρουσίαση εταιρείας και υπηρεσιών."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google