Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Εισάγοντας συνοχή στην τουριστική εκπαίδευση νέων «Επιταγή Εισόδου για Νέους έως 29 ετών σε Ιδιωτικές Επιχειρήσεις στον Κλάδο του Τουρισμού για Απόκτηση.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Εισάγοντας συνοχή στην τουριστική εκπαίδευση νέων «Επιταγή Εισόδου για Νέους έως 29 ετών σε Ιδιωτικές Επιχειρήσεις στον Κλάδο του Τουρισμού για Απόκτηση."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Εισάγοντας συνοχή στην τουριστική εκπαίδευση νέων «Επιταγή Εισόδου για Νέους έως 29 ετών σε Ιδιωτικές Επιχειρήσεις στον Κλάδο του Τουρισμού για Απόκτηση Εργασιακής Εμπειρίας» MIS 495566, 495567, 495568

2 Η Φιλοσοφία μας… Κάθε επιχείρηση είναι διαφορετική Κάθε ωφελούμενος είναι διαφορετικός Η πρακτική γνώση της καθημερινής εργασίας μπορεί να έρθει μόνο από την εκπαίδευση πάνω στην εργασία Με την κοινή θεωρητική κατάρτιση προσφέρουμε: Γενικές γνώσεις του αντικειμένου, καλύπτοντας ουσιαστικά μέρη Καλλιεργούμε την επίγνωση για τα θέματα που θα συναντήσουν στην εργασία τους Τους προετοιμάζουμε για την εισαγωγή τους στην επιχείρηση και αυξάνουμε τις πιθανότητες της γρήγορης ένταξης τους, της καλύτερης απόδοσης και της απόλαυσης της πρακτικής τους

3 Στόχοι Δημιουργίας Εκπαιδευτικού Υλικού Καθορισμός και δυνατότητα ελέγχου του τι διδάσκεται και με ποια πρότυπα Υλικό ενημερωμένο και απόλυτα συνδεδεμένο με τους επιμέρους κλάδους Κοινές πληροφορίες και γνώσεις από το σύνολο των παρόχων Δημιουργία ομοιογενούς κουλτούρας εξυπηρέτησης και αντιπροσώπευσης του κλάδου Επιβεβαιωμένη ποιότητα θεματολογίας και μορφών εκπαίδευσης

4 Ειδικότητες 1.Υπάλληλος τηλεφωνικού κέντρου/ κρατήσεων Υπάλληλος τουριστικού πρακτορείου, υπάλληλος έκδοσης εισιτηρίων, υπάλληλος κρατήσεων, υπάλληλος τηλεφωνικού κέντρου κ.α. 2.Υπάλληλος Επισιτιστικού Τομέα (Υπάλληλος Εστιατορίου/Μπαρ/Συνεδρίων) Βοηθός σερβιτόρου/ σερβιτόρος (A la carte/ Buffet/ Banqueting), βοηθός μπαρ/ μπουφέ (barman/ barista), υπάλληλος καθαρισμού κουζίνας 3.E-Commerce & Hospitality Sales & Marketing Υπάλληλος τμήματος μάρκετινγκ & πωλήσεων (online & offline), υπάλληλος τμήματος συνεδρίων και εκδηλώσεων, κ.α 4.Υπάλληλος Ψυχαγωγίας & Χώρων Ευεξίας και Αθλητισμού Υπάλληλος σπα & κέντρου θαλασσοθεραπείας (φροντιστής, υποδοχή κ.α.), υπάλληλος γυμναστηρίου, φροντιστής πισίνας, υπάλληλος αθλητικών εγκαταστάσεων 5.Υπάλληλος Υποδοχής/ Εξυπηρέτησης πελατών Υπάλληλος υποδοχής, αχθοφόρος, υπάλληλος δημοσίων σχέσεων, υπάλληλος θυρωρείου, κ.α. 6.Υπάλληλος Τμήματος Ορόφων & Λινοθήκης Καμαριέρα, βαλές (Houseman), υπάλληλος τμήματος λινοθήκης κ.α. 7.Τουριστικός Αντιπρόσωπος Αντιπρόσωποι σε θέρετρο / Resort Representatives, αντιπρόσωποι υπεύθυνοι για τις μεταφορές /Transfer Representatives, αντιπρόσωποι υπεύθυνοι για παιδιά / Children Representatives, κ.α.

5 Κοινό Μέρος και για τις 7 ειδικότητες 1.Εισαγωγή στον τουρισμό 2.Κανόνες συμπεριφοράς & εμφάνισης 3.Εξυπηρέτηση πελατών 4.Διαχείριση παραπόνων Μέρος Εξειδίκευσης ξεχωριστό για κάθε ειδικότητα Συνδυάστηκαν σε 7 Syllabus των δύο ενοτήτων 16 επιμέρους θεματολογίες 1.Εισαγωγή στον τουρισμό 2.Κανόνες συμπεριφοράς και εμφάνισης 3.Εξυπηρέτηση πελατών 4.Διαχείριση παραπόνων 5.Τηλεφωνική επικοινωνία 6.Κρατήσεις 7.Τεχνικές αύξησης πωλήσεων 8.Έκδοση εισιτηρίων 9.Λειτουργίες επισιτισμού 10.Ηλεκτρονικό εμπόριο στον τουρισμό 11.Οργάνωση συνεδρίων & εκθέσεων 12.Αθλητισμός & ψυχαγωγία στον τουρισμό 13.Κέντρα αναζωογόνησης & υγείας 14.Εκπαίδευση υποδοχής 15.Εκπαίδευση οροφοκομίας 16.Ασφάλεια και υγεία σε τμήματα καθαριότητας Δημιουργία Syllabus

6 Τελικό Υλικό  Πρότυπο πακέτο κατάρτισης που περιλαμβάνει:  Οδηγίες χρήσης του υλικού  Παρουσίαση Power Point  Εγχειρίδιο εκπαιδευόμενου, έτοιμο προς εκτύπωση  Εγχειρίδιο εκπαιδευτή ή οδηγίες μέσα στην παρουσίαση  Βίντεο εκπαίδευσης, διαδραστικά παιχνίδια και ασκήσεις

7 Στην πράξη ο εισηγητής…

8 Τι ονομάζουμε τουρισμό Γιατί ταξιδεύουμε Παγκόσμια μεγέθη τουρισμού Βασικά μεγέθη του ελληνικού τουρισμού Φορείς του Τουρισμού ΑΤΖΕΝΤΑ Εισαγωγ ή στον Τουρισμ ό ΑΤΖΕΝΤΑΑΤΖΕΝΤΑΑΤΖΕΝΤΑΑΤΖΕΝΤΑΑΤΖΕΝΤΑΑΤΖΕΝΤΑΑΤΖΕΝΤΑ

9 ΑΤΖΕΝΤΑ Εισαγωγ ή στον Τουρισμ ό ΑΤΖΕΝΤΑΑΤΖΕΝΤΑΑΤΖΕΝΤΑΑΤΖΕΝΤΑΑΤΖΕΝΤΑΑΤΖΕΝΤΑΑΤΖΕΝΤΑ Τι ονομάζουμε τουρισμό Γιατί ταξιδεύουμε Παγκόσμια μεγέθη τουρισμού Βασικά μεγέθη του ελληνικού τουρισμού Φορείς του Τουρισμού

10 Ορίζοντας τον «Τουρισμό» ▸ Πρόσκαιρη διακίνηση ατόμων από το γεωγραφικό περιβάλλον της μόνιμης διαμονής σε άλλο, με σκοπό την ψυχική ευχαρίστηση ▸ Μετακίνηση των ατόμων που δημιουργεί κατανάλωση τουριστικών προϊόντων ▸ Μία δραστηριότητα ευκαιρίας η οποία συνίσταται στο να μείνει κάποιος μακριά από τον τόπο της μόνιμης διαμονής του για διασκέδαση, για ανάπαυση, για πλουτισμό της πείρας του, για ανύψωση του μορφωτικού του επιπέδου, από την παρουσία μορφών ανθρώπινης δράσης και από εικόνες μιας άγνωστης φύσης ▸ Οι δραστηριότητες ατόμων που ταξιδεύουν και παραμένουν σε ένα μέρος διαφορετικό από το σύνηθες περιβάλλον τους για διάστημα όχι μεγαλύτερο από ένα συνεχόμενο έτος για ψυχαγωγικούς, επαγγελματικούς και άλλους λόγους ▸ Ο τουρισμός είναι μια μεγάλη βιομηχανία που ασχολείται με την παροχή υπηρεσιών σε ταξιδιώτες και τουρίστες

11 Γιατί ταξιδεύουμε; ▸ Ξεκούραση/ Αναψύχη ▸ Επίσκεψη φίλων/ συγγενών ▸ Υγεία ▸ Διαφωτισμός / εκπαίδευση ▸ Θρησκεία ▸ Αθλητισμός ▸ Ομορφιά / φύση / εθνικά πάρκα ▸ Φεστιβάλ/ Τέχνη ▸ Ψώνια ▸ Απλά για την χαρά του ταξιδιού ▸ Τζόγο ▸ Εθνική Κληρονομία/ Αξιοθέατα ▸ Οικοτουρισμός ▸ Εργασία/ Συνέδρια/ Συναντήσεις/ Ταξίδια κινήτρων (Incentives)

12 Τουρισμός - Το κλειδί στην Ανάπτυξη & την Ευημερία Τα τελευταία χρόνια παρατηρείται η ανάπτυξη ενός ολοένα αυξανόμενου αριθμού τουριστικών προορισμών παγκοσμίως. Οι επενδύσεις στην βιομηχανία του τουρισμού τον έχουν μετατρέψει σε μια βασική κινητήρια δύναμη της κοινωνικο- οικονομικής προόδου, μέσω της δημιουργίας θέσεων εργασίας και επιχειρήσεων, των εσόδων από εξαγωγές και την ανάπτυξη των υποδομών. Κατά τη διάρκεια των τελευταίων εξήντα χρόνων, ο τουρισμός επεκτάθηκε και διαφοροποιήθηκε με αποτέλεσμα να γίνει ένας από τους μεγαλύτερους και ταχύτερα αναπτυσσόμενους τομείς της παγκόσμιας οικονομίας. Στα πλαίσια αυτής της ανάπτυξης, έχουν αναδειχθεί νέοι προορισμοί, πέραν των παραδοσιακών και αγαπημένων της Ευρώπης και της Βόρειας Αμερικής. Παρά τις περιστασιακές κρίσεις, ο τουρισμός έχει δείξει σχεδόν αδιάκοπη ανάπτυξη. Οι διεθνείς αφίξεις τουριστών αυξήθηκαν από 25 εκατομμύρια παγκοσμίως το 1950, σε 278 εκατομμύρια το 1980, 527 εκατομμύρια το 1995 και 1.133 εκατομμύρια το 2014. Αντίστοιχα, οι διεθνείς τουριστικές εισπράξεις σε όλο τον κόσμο έχουν αυξηθεί από 2$ δις το 1950 σε 104$ δις το 1980, 415$ δις το 1995 και 1245$ δις το 2014.

13 Τι είναι το ΑΕΠ; ΑΕΠ είναι τα αρχικά των λέξεων Ακαθάριστο Εγχώριο Προϊόν. Ουσιαστικά το ΑΕΠ είναι το χρηματικό σύνολο όλων των προϊόντων και υπηρεσιών που παράχθηκαν σε μία χώρα. ▸ Όλες οι υπηρεσίες και τα προϊόντα μιας χώρας που παράχθηκαν, αντιστοιχούν σε κάποιο χρηματικό ποσό. Το σύνολο των χρημάτων αυτών, αποτελούν το ΑΕΠ. ▸ Αντίστοιχα σε αυτό συνυπολογίζεται και η υπηρεσία, η τεχνογνωσία και η εργασία που προσφέρθηκε από τους ανθρώπους, στο να κατασκευαστούν τα προϊόντα και να υποστηριχθούν οι υπηρεσίες αυτές. ▸ Το ΑΕΠ μετριέται ανά έτος και ουσιαστικά δηλώνει τη συνολική παραγωγική δύναμη μιας χώρας και το άθροισμα της αξίας όλων των προϊόντων και υπηρεσιών που η χώρα παρήγαγε σε ένα έτος. Όσο μεγαλύτερο, τόσο καλύτερα.

14 Πηγή: UNWTO Tourism Highlights, 2015 Edition Μεγέθη του Παγκόσμιου Τουρισμού-Μέρος 1 ο 9% του Παγκόσμιου Α.Ε.Π 1 στις 11 θέσεις εργασίας 1.5 Τρισεκατομμύρια δολάρια σε εξαγωγές Το 6% των παγκόσμιων εξαγωγών Το 30% των εξαγωγών σε Υπηρεσίες

15 Άμεση & Έμμεση οικονομική συμβολή του τουρισμού

16 Άμεση Συνεισφορά του τουρισμού στο Παγκόσμιο Α.Ε.Π. ▸ Η άμεση συνεισφορά του τουρισμού στο ΑΕΠ το 2013 ήταν 2,155.5 δισ. δολάρια (2,9% του ΑΕΠ). Το ποσοστό αναμένεται να αυξηθεί το 2014 κατά 4.3% στα 2,248.2δισ. Αυτό αντικατοπτρίζει αρχικά την οικονομική δραστηριότητα επιχειρήσεων όπως ξενοδοχεία, τουριστικά πρακτορεία, αεροπορικές εταιρίες κ.α. καθώς επίσης συμπεριλαμβάνει τις δραστηριότητες π.χ. εστιατορίων και επιχειρήσεων ψυχαγωγίας που υποστηρίζονται απευθείας από τους τουρίστες. ▸ Η άμεση συνεισφορά του τουριστικού Α.Ε.Π. αναμένεται να αυξηθεί κατά 4.2% ετησίως στα 3,379.3 δισ. δολάρια ετησίως (φτάνοντας το 3.1% του Α.Ε.Π.) μέχρι το 2024. Πηγή: WTTC Travel & Tourism Economic Impact 2014

17 Πηγή: UNWTO Tourism Highlights, 2015 Edition Μεγέθη του Παγκόσμιου Τουρισμού- Μέρος 2 ο

18 Στην πράξη ο εκπαιδευόμενος…

19 «Επιταγή Εισόδου για Νέους έως 29 ετών σε Ιδιωτικές Επιχειρήσεις στον Κλάδο του Τουρισμού για Απόκτηση Εργασιακής Εμπειρίας» MIS 495566, 495567, 495568


Κατέβασμα ppt "Εισάγοντας συνοχή στην τουριστική εκπαίδευση νέων «Επιταγή Εισόδου για Νέους έως 29 ετών σε Ιδιωτικές Επιχειρήσεις στον Κλάδο του Τουρισμού για Απόκτηση."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google