Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
1
Η ΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΤΩΝ ΓΥΜΝΑΣΤΗΡΙΩΝ ΣΗΜΕΡΑ
Ε. Τσίτσκαρη
2
Η ΑΓΟΡΑ ΤΟΥ FITNESS ΣΗΜΕΡΑ
Παγκοσμίως: αγορά νεαρής ηλικίας, Τα περισσότερα δεδομένα προέρχονται από τις ΗΠΑ, Γνώρισε μεγάλη ανάπτυξη τη δεκαετία του ’90 αλλά σήμερα βρίσκεται σε στασιμότητα ή και κάμψη, Οι περισσότεροι ασκούμενοι απευθύνονται σε ιδιωτικά γυμναστήρια
3
ΔΗΜΟΓΡΑΦΙΚΟ ΠΡΟΦΙΛ ΠΕΛΑΤΩΝ
Κυρίως γυναίκες 18-36 ετών Πανεπιστημιακής εκπαίδευσης Μέτριο - υψηλό εισόδημα
4
Ο μέσος πολίτης ασκείται σε:
Ιδιωτικά Γυμναστήρια & Αθλητικά κέντρα Δημοτικά ή άλλα κρατικά γυμναστήρια Εργασιακός αθλητισμός Χώροι αθλητικών δραστηριοτήτων (π.χ. Tennis club, γυμναστήρια πολεμικών τεχνών), Personal training ή γυμναστική στο σπίτι Άθληση σε υπαίθριους χώρους & ξενοδοχεία Αποκατάσταση με άσκηση σε ειδικούς χώρους, πισίνες, κ.α. Από Πανευρωπαϊκή έρευνα (2006) προέκυψε ότι από ένα 50% των Ελλήνων που ασκούνται με κάποιον τρόπο, το 36% αποτελούν μέλη γυμναστηρίων
5
Στην Ελλάδα δε γνωρίζουμε ακόμη:
Το ποσοστό του πληθυσμού που ασκείται, Τη μέση ανάπτυξη της αγοράς του fitness τα τελευταία χρόνια, Στάσεις των καταναλωτών απέναντι στα γυμναστήρια, Τους λόγους που ο μέσος Έλληνας ασκείται, Τους λόγους που δεν ασκείται, Τα δημογραφικά χαρακτηριστικά των ασκουμένων και μη, Το οικονομικό επίπεδο των ασκουμένων,
6
Στην Ελλάδα δε γνωρίζουμε ακόμη:
Αν υπάρχει η τάση να αυξηθεί το ποσοστό των Ελλήνων ασκουμένων, Τους λόγους που σταματούν να ασκούνται, Πόσο ενήμεροι είναι για τα οφέλη της άσκησης και το σωστό τρόπο άσκησης, Τις τάσεις της άσκησης
7
Διεθνείς τάσεις Σημαντική αύξηση των αλυσίδων γυμναστηρίων,
Μετακίνηση από τους κλειστούς μόνο χώρους προς χώρους που προσφέρουν άσκηση τόσο σε κλειστό όσο και σε ανοικτό χώρο, Σημαντική αύξηση του personal training, Ποικιλία στην τιμολογιακή πολιτική με εμφανή τάση προς τα πακέτα συνδρομής μικρού χρονικού διαστήματος, Άσκηση των μελών για λόγος υγείας & ευαισθητοποίηση σε μια πιο ολοκληρωμένη προσέγγιση άσκησης
8
Διεθνείς τάσεις Συνεργασίες με νοσοκομεία,
Αύξηση της αγοράς μηχανημάτων άσκησης για το σπίτι, Έντονος ανταγωνισμός με επίπτωση στις τιμές, Ανάπτυξη του εργασιακού αθλητισμού –κυρίως ιδιωτικές εταιρείες χρησιμοποιούν ιδιωτικά γυμναστήρια για τους υπαλλήλους τους & οι μεγάλες εταιρίες αναπτύσσουν δικές τους εγκαταστάσεις, Ενδιαφέρον των ασφαλιστικών εταιριών για οργανωμένα προγράμματα άσκησης, Ανάπτυξη της αποκατάστασης χρόνιων παθήσεων εντός & εκτός νοσοκομειακών χώρων.
9
ΤΑ 10 ΠΙΟ ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΤΟΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΧΩΡΟ ΑΣΚΗΣΗΣ – ΥΓΕΙΑΣ – ΟΜΟΡΦΙΑΣ ΔΙΕΘΝΩΣ
Ατομικά προγράμματα άσκησης, Προγράμματα διατροφής, Άσκηση σε ηλικιωμένους, Παιδικά προγράμματα άσκησης, Προγράμματα mind-body, Αποκατάσταση, Spinning, Επιμόρφωση σε θέματα άσκησης & υγείας, Μασάζ, Υπαίθριες δραστηριότητες
10
ΤΟ ΜΥΣΤΙΚΟ ΤΗΣ ΕΠΙΤΥΧΙΑΣ
Όλα –σχεδόν- τα γυμναστήρια είναι παρόμοια: ανάλογες εγκαταστάσεις, προγράμματα, κλπ. Τι κάνει τη διαφορά;;; 1. Η ανταπόκριση στις ανάγκες των μελών τους & η υπέρβαση των προσδοκιών αυτών 2. Το καλά εκπαιδευμένο προσωπικό. Μεταμόρφωση ενός πελάτη σε πιστό, επαναλαμβανόμενο μέλος του οργανισμού
11
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ I Διείσδυση στην αγορά: Διαφήμιση Μάρκετινγκ
Δημόσιες σχέσεις Διαχείριση συνδρομητών-μελών Δραστηριότητες προσέλκυσης μελών
12
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ II Προγραμματισμό δραστηριοτήτων & υπηρεσιών:
Αξιολόγηση της Φ.Κ. & της διατροφής, Ομαδικά & ατομικά προγράμματα άσκησης, Σεμινάρια
13
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ III Λειτουργίες διαχείρισης του γυμναστηρίου:
Επίβλεψη της επιχείρησης, Προϋπολογισμός, Γραμματειακή υποστήριξη, Ασφάλιση, Μισθοδοσία, Προγραμματισμός εργασιών, Συντήρηση.
14
Προσωπικό: Διευθυντή Υπεύθυνο προσωπικού
Υπεύθυνο προγραμματισμού άσκησης Γυμναστές Υπεύθυνο συνδρομών-μελών Πωλητή Γραμματεία Διαιτολόγο
16
Ταξινόμηση χώρου: Γραφεία: 5% Χώρος άσκησης: 42%
Χώρος προθέρμανσης: 10% Κοινόχρηστος χώρος: 3% Αποδυτήρια: 15% Αποθηκευτικό χώρο: 12% Πλυντήρια: 1% Αναμονής παιδιών: 2% Κυλικείο/μπαρ: 2% Άλλοι χώροι – Γραμματεία: 6%
20
Στόχοι του γυμναστηρίου:
Κέρδος, Αύξηση της διατηρησιμότητας των μελών, Αύξηση της ικανοποίησης των πελατών, Αύξηση της προσέλκυσης νέων μελών, Αύξηση των προσφερόμενων παροχών, Βελτίωση της ποιότητας του προσωπικού, Βελτίωση της ποιότητας των εγκαταστάσεων
21
Παράγοντες που επηρεάζουν την αγορά των γυμναστηρίων
Κουλτούρα & κοινωνικο-οικονομικές τάσεις, Στόχοι του γυμναστηρίου Ομάδες μελών που απευθύνεται το γυμναστήριο
22
Target group Θεωρητικά απεριόριστος ο αριθμός των πιθανών μελών,
Το μεγαλύτερο ποσοστό ζει/εργάζεται λεπτά από το γυμναστήριο, Ο ανταγωνισμός μειώνει τον αριθμό των πιθανών μελών, Τα οικονομικά & κοινωνικά χαρακτηριστικά της περιοχής, Οι προσφερόμενες υπηρεσίες
23
Τομείς προς έρευνα: Καθορισμός του ποσοστού των Ελλήνων που ασκείται,
Χαρακτηριστικά του Έλληνα ασκούμενου σε γυμναστήρια, Επιμερισμός της αγοράς στα διάφορα περιβάλλοντα άσκησης που προσφέρονται στην Ελλάδα, Ταξινόμηση χώρου στα ελληνικά γυμναστήρια, Προσφερόμενες υπηρεσίες στα ελληνικά γυμναστήρια, Χαρακτηρισμός του προσωπικού & της μισθοδοσίας, Διερεύνηση της διαχειριστικής λειτουργίας των ελληνικών γυμναστηρίων Περιβαλλοντικοί – κοινωνικοί παράγοντες
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.