Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
1
<< ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΣΙΑΚΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ>>
<< ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΣΙΑΚΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΩΝ>> Η βελτίωση των μαθησιακών αποτελεσμάτων αναδεικνύεται ως ζητούμενο της κοινωνίας, αφού αποτελεί κοινή διαπίστωση τα τελευταία χρόνια ότι τα μαθησιακά αποτελέσματα δεν αντιπροσωπεύουν τις επενδύσεις της Πολιτείας στην Εκπαίδευση.
2
«μαθησιακά αποτελέσματα»;
Τι εννοούμε με τον όρο «μαθησιακά αποτελέσματα»; «Είναι σημαντικό να τονιστεί ότι με τον όρο μαθησιακά αποτελέσματα εννοούνται όχι μόνο οι γνώσεις αλλά και οι στάσεις, οι συμπεριφορές και οι δεξιότητες που επιδιώκεται να αποκτήσουν οι μαθητές μέσα από την εφαρμογή των Αναλυτικών Προγραμμάτων». Εγκύκλιος ΥΠΠ «Στόχοι υπό έμφαση της σχολικής χρονιάς 2014– 2015» ( )
3
Πώς εργάστηκε η σχολική μας μονάδα για προώθηση του στόχου ;
Συλλογή και ανάλυση δεδομένων-αρχικές γραπτές αξιολογήσεις κυρίως στα Ελληνικά και Μαθηματικά Καθορισμός αναγκών και προτεραιοτήτων ( φιλαναγνωσία) Συντονισμός /συνεργασία με αδελφά τμήματα ,κοινές αξιολογήσεις Δειγματικά μαθήματα Αξιολόγηση- Η αξιολόγηση μας στηρίχτηκε στις αρχές για την αξιολόγηση του μαθητή σύμφωνα με την ενδοσχολική επιμόρφωση από το ΠΙΚ τον Ιανουάριο του 2015. Κοινοποίηση συγκεντρωτικών αποτελεσμάτων στη διευθύντρια
4
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΟΥ ΣΤΟΧΟΥ ΣΕ 3 ΕΠΙΠΕΔΑ
ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΠΡΟΩΘΗΣΗΣ ΤΟΥ ΣΤΟΧΟΥ ΣΕ 3 ΕΠΙΠΕΔΑ Επίπεδο 1 : Πολιτική της σχολικής μονάδας Επίπεδο 2: Ποιότητα της διδασκαλίας στην τάξη Επίπεδο 3 :Συνεργασία της σχολικής μονάδας με εξωτερικούς φορείς
5
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΟΥ ΣΤΟΧΟΥ
Εφαρμογή και κάλυψη των Βραχυπρόθεσμων στόχων μέσα από τον εβδομαδιαίο /δεκαπενθήμερο προγραμματισμό Μεγιστοποίηση του διδακτικού χρόνου Δημιουργία κατάλληλου μαθησιακού κλίματος στην τάξη Εφαρμογή της αρχής της διαφοροποίησης Υποστήριξη των παιδιών για την διεκπεραίωση της κατ' οίκον εργασίας και καθημερινός έλεγχος Υποστήριξη παιδιών με μη ικανοποιητική γνώση της ελληνικής Εφαρμογή και αξιοποίηση του κώδικα συμπεριφοράς της τάξης και του σχολείου Ανταλλαγή και εμπλουτισμός διδακτικού υλικού Αξιοποίηση πηγών μάθησης :ΤΠΕ
6
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΟΥ ΣΤΟΧΟΥ
Αξιοποίηση σχολικών εκδρομών Και επισκέψεων επίσκεψη στο πάρκο κυκλοφοριακής αγωγής επίσκεψη στο δάσος Αθαλάσσας Βυζαντινό Μουσείο, Φυλακισμένα Μνήματα Αχυρώνας Λιοπετρίου ξενάγηση στην εντός των τειχών Λευκωσία ξενάγηση στην εκκλησία της ενορίας μας Μουσείο Λαϊκής Τέχνης επίσκεψη στο ταχυδρομείο θεατρικές παραστάσεις επίσκεψη στο Κ.Π.Ε Πεδουλά
7
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΠΟΙΟΤΙΚΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΓΙΑ ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΟΥ ΣΤΟΧΟΥ
Προσανατολισμός στην επίτευξη των στόχων Οργάνωση και Δόμηση του μαθήματος Εφαρμογή /χρήση εμπεδωτικών ασκήσεων Υποβολή ερωτήσεων Ανάπτυξη στρατηγικών μάθησης Αξιοποίηση του διδακτικού χρόνου Η τάξη ως μαθησιακό περιβάλλον Ποιοτική Διοίκηση της τάξης Διαφοροποίηση διδασκαλίας Αξιολόγηση
8
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ ΜΕ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ Επίσκεψη πολιτικών προσώπων στο σχολείο μας στην αρχή της σχολικής χρονιάς
9
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ ΜΕ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ
Συνεργασία με το Υπουργείο Παιδείας και Πολιτισμού «Η Αξιολόγηση του μαθητή»-Διάλεξη από την Δρ Χριστίνα Σταύρου Λειτουργό Π.Ι ,στον Τομέα Επιμόρφωσης . «Η διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών »από την Δρ Ζωή Κανάρη . «Εκφοβισμός » από την εκπαιδευτική ψυχολόγο του σχολείου μας κ. Κατερίνα Ζόρα . 2.Συνεργασία με άλλα σχολεία – Δίκτυα Συνεργασία με γειτονικά σχολεία για διοργάνωση αθλητικών συναντήσεων ( Αγώνες Μαζικής Συμμετοχής , Καλαθόσφαιρας)
10
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ ΜΕ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ
Μερική ένταξη παιδιών σε τμήματα της σχολικής μας μονάδας Συνεργασία με τη Σχολή Κωφών –Παρουσίαση καλλιτεχνικού Προγράμματος από τη Στ΄ του σχολείου μας σε εκδήλωση της Σχολής . Τα παιδιά ερμήνευσαν και τραγούδι στη νοηματική
11
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ ΜΕ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ
Συνεργασία με το Πανεπιστήμιο Λευκωσίας : Διοργάνωση της Ημέρας Εθελοντισμού Επίσκεψη στη Βιβλιοθήκη του Πανεπιστημίου Συνάδελφοι μέντορες σε φοιτητές του Πανεπιστημίου. Ημερίδα Μαθηματικών Συνεργασία με το ΙΠΕ Συμμετοχή ομάδας παιδιών στο Διαγωνισμό <<Μαθητές στην έρευνα –Μέρα >>Παρουσίαση της έρευνας σε ειδική επιτροπή και αξιολόγηση της.
12
Συνεργασία με CYMEPA-PLAY ME I'M YOURS
13
Συνεργασία με το Δήμο Λευκωσίας
Παιδιά της Στ΄ μαζί με το μουσικό του σχολείου μας τραγούδησαν χριστουγεννιάτικα τραγούδια στην οδό Χριστουγέννων. Συνεργασία με το Δήμο Έγκωμης .
14
ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΤΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ ΜΕ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥΣ ΦΟΡΕΙΣ
Συνεργασία με τον επίτροπο εθελοντισμού κ. Γιάννη Γιαννάκη Συνεργασία με το ίδρυμα <<Σοφία>> Συνεργασία με τον Ερυθρό Σταυρό
15
Γονείς Αξιοποίηση γονέων με ειδικές γνώσεις ή που ασκούν συγκεκριμένο επάγγελμα Μέλος Συμφωνικής Ορχήστρας –γνωριμία των παιδιών με τα όργανα της ορχήστρας Γιαγιάδες επισκέφτηκαν το σχολείο μας για να παρασκευάσουν ψωμιά στα πλαίσια της ενότητας για το ψωμί . Γονείς από άλλες χώρες για να παρουσιάσουν μαζί με τα παιδιά τους σχετικά με τη χώρα τους Σούλα Λειψού Γιάγκου – Ζωγράφος (στα πλαίσια του Μαθήματος της Τέχνης )
16
Γονείς Διατροφολόγος – Διατροφή -4η Ενότητα (Γλώσσα Στ΄).
Διατροφολόγος – Διατροφή -4η Ενότητα (Γλώσσα Στ΄). Χάρης Χαραλάμπους – Κεραμική ,κατασκευή αγγείου . Ελένη Παστελλή – Θεατρικές σπουδές – Θεατρικό παιχνίδι. Ευγενία Πέτρου– Ποιητού παρουσίαση διατροφικών συνηθειών και εθίμων το Πάσχα. Νίτσα Ζαχαρία και Μαρία Αντρέου για τη χρήση του ελαιόλαδου στη διατροφή μας .
17
Προτεραιότητα –Φιλαναγνωσία
Καθημερινό διάβασμα 10 λεπτών από δικό τους παραμύθι Έφεραν και Παρουσίασαν στην τάξη το αγαπημένο τους παραμύθι και το αντάλλαzαν με τους συμμαθητές τους Ανάγνωση ενός βιβλίου από τη δασκάλα κάθε λίγες μέρες .Το περίμεναν πάντα με αγωνία Δραματοποίηση παραμυθιών
18
Προτεραιότητα Φιλαναγνωσία
Επίσκεψη στη Βιβλιοθήκη του σχολείου μας και δανεισμός βιβλίου Επίσκεψη στη Δημοτική Βιβλιοθήκη Στροβόλου Μέρα Φιλαναγνωσίας - 29 Απριλίου Επίσκεψη από συγγραφείς ,κατασκευές , παντομίμα ,Παραμυθίες κλπ
19
Προτεραιότητα Φιλαναγνωσία
Δημιουργία Σταθμού βιβλίων στην αίθουσα εκδηλώσεων Βαλίτσες –κινητές βιβλιοθήκες .Τα βιβλία ταξιδεύουν –τα βιβλία σε ρόδες .
20
Λογοδοσία Ενημέρωση γονιών για τον υπό έμφαση στόχο με θεωρητική υποστήριξη μέσα από την ενδοσχολική επιμόρφωση στην αρχή της χρονιάς Τρίπτυχο προς τους γονείς για την επίτευξη του στόχου Παρουσία του στόχου μέσα από την ιστοσελίδα του σχολείου .
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.