Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεKolina Sarris Τροποποιήθηκε πριν 9 χρόνια
1
Strategy and the Internet Γιώργος Θάνος Παρασκευή 12 Δεκεμβρίου 2008
2
Έμφαση στη διαδικασία ανάπτυξης στρατηγικής Plans are nothing; planning is everything (Dwight D. Eisenhower) A good plan today is better than a perfect plan tomorrow. (George S. Patton) The best way to prepare for the future is to create it. (Management guru Peter Drucker) Every moment spent planning saves three or four in execution. (Crawford Greenwalt) Hope is not a strategy. (General Thomas McInerney) Διαφάνεια 2
3
4 φάσεις για την ανάπτυξη στρατηγικής Strategy Initiation Ο οργανισμός αποτιμά τις δυνατότητες του και το επιχειρηματικό περιβάλλον στο οποίο δραστηριοποιείται. Strategy Formulation Ανάπτυξη των βασικών σημείων της στρατηγικής. Strategy Implementation Λεπτομερής ανάπτυξη στρατηγικής. Μετατωπιζόμαστε από το τι κάνουμε στο πως το κάνουμε. Strategy Assessment Διαρκής αποτίμηση Πόσο τήρείται η στρατηγική που αναπτύχθηκε ; των αποτελεσμάτων της στρατηγικής. Διαφάνεια 3
4
Strategy Initiation(1/2) Ανάλυση των δυνατοτήτων της εταιρίας και αποτίμηση. Αποτίμηση εταιρικού οράματος και αποστολής, των δυνατοτήτων, των μεσοπρόθεσμων στόχων της εταιρίας. Ποιές είναι οι περιοχές ενδιαφέροντος μας ; Ποιοι είναι οι πελάτες μας ; Ποιες προκλήσεις και κινδύνους αντιμετωπίζει ο οργανισμός μας ή / και το σύνολο του συγκεκριμένου τομέα της βιομηχανίας ; Βασικά ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα. Αποτίμηση των βασικών ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων. Προσδιορισμός των επιθυμητών ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων για το μέλλον. Διαφάνεια 4
5
Strategy Initiation(2/2) Προβλέψεις για το μέλλον. Αναγνώριση των θετικών και αρνητικών παραγόντων που επηρεάζουν το μέλλον της βιομηχανίας. Ανάλυση του επιχειρηματικού περιβάλλοντος και των ανταγωνιστών. SWOT Analysis (Strengths, Weaknesses, Opportunities and Trends) Competitor Analysis GRID template. Scenario Planning ( δείτε περισσότερα http://en.wikipedia.org/wiki/Scenario_planning) http://en.wikipedia.org/wiki/Scenario_planning Διαφάνεια 5
6
Strategy Formulation Επιχειρηματικές ευκαιρίες Ανάλυση των επιχειρηματικών ευκαιριών. Πόσο οι επιχειρηματικές ευκαιρίες ταιριάζουν με τους μακροπρόθεσμούς στόχους του οργανισμού ; Ανάλυση κόστους - ευκαιρίας (cost-benefit ανάλυσης ) Προσδιορισμός, αποτίμηση και διαχείριση ρίσκου Εάν το ρίσκο κάποιας επιχειρηματικής δραστηριότητας είναι σημαντικό, θα πρέπει να αναπτυχθεί λεπτομερές σχέδιο διαχείρισης του ρίσκου. Επιχειρηματικό σχέδιο (business plan) Ανάπτυξη λεπτομερούς επιχειρηματικού σχεδίου. Διαφάνεια 6
7
Strategy Implementation Πως υλοποιούμε τη στρατηγική που προσδιορίσαμε στο προηγούμενο βήμα ; Σχεδιασμός του έργου Προσδιορισμός συγκεκριμένων στόχων. Προγραμματισμός και ενδιάμεσοι στόχοι (milestones). Προσδιορισμός μεθόδων αποτίμησης του αποτελέσματος. Ανάθεση πόρων Ανθρώπινων, οικονομικών, τεχνολογικών πόρων. Διαχείριση του έργου Υλοποίηση των παραπάνω μέσα από τις προδιαγεγραμμένες διαδικασίες. Διαφάνεια 7
8
Strategy Assessment Διαρκής αξιολόγηση των αρχικών στρατηγικών στόχων με βάση προδιαγεγραμμένες μετρικές Με βάση τις παραπάνω μετρήσεις Διεξαγωγή διορθωτικών κινήσεων. Ριζική αναδιάρθρωση του αρχικού στρατηγικού σχεδιασμού. Ο κύκλος της διαρκούς αναδιάρθρωσης της στρατηγικής του οργα - νισμού. Διαφάνεια 8
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.