Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
1
Η πειρατία στο διαδίκτυo
Θεόδωρος Στέφος
2
Η ΕΝΝΟΙΑ ΤΗΣ ΠΕΙΡΑΤΕΙΑΣ
Πειρατεία θεωρείται, η παράνομη διανομή ηλεκτρονικού υλικού, υποκλεμμένου από τον δημιουργό του, και η διάθεση του υλικού αυτού δίχως την έγκριση του πνευματικού δημιουργού. Υπάρχουν πολλοί νομικοί όροι για την περιγραφή της παράνομης αντιγραφής, διάθεσης και γενικά εκμετάλλευσης των μουσικών έργων. Η ουσία όμως είναι μία: η πειρατεία, απλά είναι κλοπή. Οι πειρατές είναι οι εχθροί της δημιουργίας και των δημιουργών.
3
ΤΥΠΟΙ ΠΕΙΡΑΤΕΙΑΣ Οι βασικές μορφές της διαδικτυακής
πειρατείας σήμερα μπορούν να συνοψιστούν σε δύο : Μέσω ομότιμων δικτύων ανταλλαγής ψηφιακών αρχείων (. Peer-to-peer, P2P) Μέσω διαφόρων δικτυακών φόρουμ και ιστοτόπων (cyberlockers), που προσφέρουν πρόσβαση σε συνδέσεις απευθείας κατεβάσματος [direct download] ή ζωντανής ροής βίντεο [streaming]
4
Και η Ελλάδα κατά της e-πειρατείας
στην Ελλάδα διατάχθηκε η λήψη τεχνολογικών μέτρων παρεμπόδισης της πρόσβασης χρηστών σε ιστοσελίδες μέσω των οποίων διακινούνται παράνομα ψηφιακά έργα προστατευόμενα με δικαίωμα πνευματικής ιδιοκτησίας. έγινε δεκτό αίτημα οργανισμών συλλογικής διαχείρισης δικαιωμάτων επί μουσικών και οπτικοακουστικών έργων ώστε να υποχρεωθούν, εκτός άλλων, οι ελληνικές εταιρείες παροχής υπηρεσιών σύνδεσης στο διαδίκτυο να λάβουν τεχνολογικά μέτρα προκειμένου να καταστεί αδύνατη η πρόσβαση των συνδρομητών τους σε διαδικτυακές τοποθεσίες μέσω των οποίων πραγματοποιείται παράνομη παρουσίαση και ανταλλαγή έργων.
5
Η φύση και το μέγεθος της ηλεκτρονικής πειρατείας
Ένα από τα σοβαρότερα εμπόδια που καλείται να αντιμετωπίσει η μουσική βιομηχανία στην ανάπτυξη ενός περιβάλλοντος ηλεκτρονικής διανομής μουσικής είναι η "ηλεκτρονική μουσική πειρατεία". ". Η γνωστότερη μορφή της είναι η συμπίεση των τραγουδιών σε αρχεία μορφής MP3 και η διάθεσή τους μέσω του Internet, χωρίς τη συγκατάθεση των δικαιούχων . Η μεγάλη απήχηση του MP3 οδήγησε τις εταιρίες ηλεκτρονικών στην κατασκευή φορητών MP3 players .Οι καταναλωτές πλέον μπορούν να ακούσουν τα αποθηκευμένα μουσικά αρχεία όπου θέλουν, ενώ στο παρελθόν ήταν απαραίτητη η χρήση του υπολογιστή τους.
6
Η πειρατεία ως μάρκετινγκ.
Μια άλλη σύγκρουση αναπτύσσεται στο εσωτερικό των ίδιων των πολιτιστικών βιομηχανιών και παίρνει τη μορφή στάθμισης δύο αντίρροπων στρατηγικών: μια αυστηρότερη πολιτική περιφρούρησης των δικαιωμάτων εκμετάλλευσης των πολιτιστικών προϊόντων (με κίνδυνο τη συρρίκνωση του αγοραστικού κοινού) 2. η επίδειξη μιας σχετικής ανοχής στο φαινόμενο και η προσπάθεια αξιοποίησής του στα πλαίσια μιας φτηνής και αποτελεσματικής στρατηγικής προώθησης και διαφήμισης κάποιων προϊόντων τους στους χρήστες .
7
Βίντεο-παρουσίαση: Η πειρατεία.
Βίντεο-παρουσίαση: Η πειρατεία.
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.