Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεDarrien Zervos Τροποποιήθηκε πριν 9 χρόνια
1
Τουριστική Ανάπτυξη και Μελέτη Περίπτωσης Πίστας F1
Kαρακώστας Γιώργος Τσίρος Δημήτρης
2
Σκοπός της εργασίας Ανάπτυξης του τουρισμού στην Ελλάδα μέσα από την κατασκευή και την λειτουργία αυτοκινητοδρομίου. Παράθεση στοιχείων που θα ισχυροποιούν τις κοινωνικές και οικονομικές επιπτώσεις μιας τέτοιας εκδήλωσης μηχανοκίνητου αθλητισμού που θα αποτελέσει ένα τεράστιο βήμα στην διαφοροποίηση του χαρακτήρα του ελληνικού τουρισμού. Επιμήκηνση τουριστικης περιόδου. Μελέτη περιπτώσεων εξωτερικού που μοιάζουν κατασκευαστικά και λειτουργικά με το σχέδιο της Δραπετσώνας που προωθεί η εταιρία Dielpis F1.
3
Στοιχεία Παγκόσμιου Τουρισμού
4
Ελλάδα και Ανταγωνιστές
5
Εποχικότητα Διεθνών Τουριστικών Αφίξεων, 2011
6
Ενεργητικός Αθλητικός Τουρισμός
7
Προφίλ Αθλητικού Τουρίστα
Καλή οικονομική κατάσταση Ηλικία 18-44 Τάση να είναι «αφοσιωμένοι» τουρίστες 23% κάτοχοι μεταπτυχιακών Υψηλό επίπεδο εκπαίδευσης Πρόθυμοι να ταξιδέψουν μακριά για να βρουν αυτό που θέλουν 1/3 είχαν ετήσιο οικογενειακό εισόδημα: € 1/3 ήταν απόφοιτοι πανεπιστήμιων
8
Αθλητικός Τουρισμός στην Ελλάδα
Το Euroleague Final 4 Athens 2007 Το 2009 Athens CSI2*-W (Equestrian) international Το WRC Acropolis Rally of Greece (ετήσιο) Το Athens Grand Prix Tsiklitiria (εντάσσεται στο πλαίσιο του IAAF Grand Prix) Κλασσικός Μαραθώνιος Αθηνών – Μαραθώνα Οι παγκόσμιοι αγώνες Special Olympics 2011
9
Μηχανοκίνητος Αθλητισμός
Grand Prix Formula 1 Αγώνες Μοτοσυκλέτας ( Motogp) Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι ( WRC Rally )
10
Η ιστορία των Grand Prix Formula 1
11
Αγώνες Μοτοσυκλέτας Motogp
12
Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι WRC Rally
13
Μηχανοκίνητος αθλητισμός Ελλάδα
Πρώτη αγωνιστική εκδήλωση αυτοκινήτου οργανώθηκε το 1926 Προπολεμική περίοδος αθλητικές εκδηλώσεις που αφορούν τους ολιγάριθμους τυχερούς της εποχής Πρώτη Μεταπολεμική Περίοδος ράλι 1880 χιλιομέτρων, Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Αθήνα, στον οποίο συμμετέχουν 10 αυτοκίνητα Σύγχρονη Εποχή αγωνιστική κίνηση στη χώρα μας αποκτά ίδια σχεδόν γνωρίσματα με τη Διεθνή κίνηση.
14
Αυτοκινητοδρόμιο Σερρών
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ Κτιριακό συγκρότημα τριών ορόφων περίπου τ.μ. για την εξυπηρέτηση των αγωνιζομένων (χώρος pits), των θεατών και της διοίκησης του αυτοκινητοδρομίου Δημιουργία 9 οργανωμένων χώρων στάθμευσης για εξυπηρέτηση περίπου οχημάτων Δευτερεύοντα κτιριακά έργα και μικροκατασκευές. Ανισόπεδη γέφυρα διέλευσης πεζών στο ύψος της εκκίνησης.
15
Αυτοκινητοδρόμιο στα Μέγαρα
Η πρώτη πίστα αυτοκινήτου που δημιουργήθηκε στην Ελλάδα. Καλύπτει 200 στρέμματα, έχει μήκος 2,100m και μέσο πλάτος 11m – 12m στη σχάρα εκκίνησης.
16
Προτεινόμενα Σχέδια Κατασκευής Αγωνιστικής Πίστας
Project Δραπετσώνας Project Πίστας στο Ελληνικό Project Πίστας στη Χαλανδρίτσα ( Νομός Αχαΐας )
17
Τι προβλέπει η μελέτη για Πίστα Formula 1 στη Δραπετσώνα
18
Λοιπές σταθερές κερκίδες: 15.000
Στοιχεία της πίστας Θεμιστόκλεια πίστα Μήκος πίστας F1: μ. Δευτερεύουσα πίστα: μ. Γύροι: 59 Φορά: Αριστερόστροφη Στροφές: 23 Αριστερές στροφές: 13 Δεξιές στροφές: 10 Κεντρικές κερκίδες: Λοιπές σταθερές κερκίδες: Λυόμενες κερκίδες: Πλωτές κερκίδες: 5.500 Θέσεις VIP: 2.000
19
Λειτουργίες πίστας στην Ελλάδα και οφέλη της
Λειτουργίες πίστας στην Ελλάδα και οφέλη της Διανυκτερεύσεις τουριστών μηχανοκίνητου αθλητισμού στις Σέρρες Έτος Αριθμός Αγώνων Αριθμός Ατόμων Μ.Ο Παραμονής Συνολικές Διανυκτερεύσεις 1998 8 1655 3 5875 1999 12 2760 8280 2000 18 4140 12240 2001 19 4370 2 8740 2002 3575 7150 2003 4 3412 6824 Συνολικές Διανυκτερεύσεις για τα έτη 49289 Ενέργειες – προθέσεις σε λειτουργικό επίπεδο Ανεύρεση και σύναψη συμφωνίας με χορηγό της ημεδαπής και αλλοδαπής. Προσέγγιση φορέων μηχανοκίνητου αθλητισμού των χωρών της Βαλκανικής και προβολής του αυτοκινητοδρομίου στις χώρες αυτές. Διερεύνηση των τρόπων αξιοποίησης της προγραμματισμένης τηλεοπτικής κάλυψης αγώνων από ιδιωτικό τηλεοπτικό σταθμό. Διερεύνηση της προοπτικής σύστασης σχολής ασφαλούς οδήγησης με μόνιμη έδρα το αυτοκινητοδρόμιο.
20
Γιατί η Δραπετσώνα Η απάντηση έρχεται από την ίδια την φύση και όσα αποτελούν βασικά στοιχεία μιας διοργάνωσης αγώνα Formula 1 τεράστια οφέλη στην διοργανώτρια περιοχή σε όλους τους τομείς της οικονομίας Δραπετσώνα, κορεσμένη και πυκνοκατοικημένη περιοχή, θα εξελιχθεί σε στολίδι της δυτικής ακτής της Αττικής κατασκευή μαρίνας, πρόσβαση στην ακτή κάτι το οποίο δεν είναι εφικτό σήμερα βελτίωση της εικόνας του μεγαλύτερου λιμανιού της χώρας δημιουργεία υποδομής για φιλοξενία μεγάλων κρουαζιέρων μετατροπή μιας βιομηχανικής περιοχής σε περιβαλλοντικό πάρκο στην καρδιά της πόλης Καλύτερη συγκοινωνιακή σύνδεση με αεροδρόμιο και κέντρο
21
Συγκριτική Μελέτη της Περίπτωσης της Σιγκαπούρης
Το 2006 πραγματοποιήθηκε το πρώτο νυχτερινό Grand Prix στην ιστορία της F1. Διοργανώνεται στον ήδη υπάρχοντα δρόμο της μαρίνας της πόλης. Προσελκύει περίπου επισκέπτες στο νησί ετησίως με μέσο όρο $ έσοδα από τον τουρισμό.
22
Συγκριτικά Μεγέθη Στη Σιγκαπούρη επέλεξαν να γίνουν ανταγωνιστικοί ενώ οι ταξιδιώτες γίνονται πολύ πιο απαιτητικοί, με περισσότερες προσδοκίες. Σύμφωνα με τα επίσημα στατιστικά στοιχεία της χώρας τα έσοδα την περίοδο ανήλθαν σε $
23
Συγκριτική Μελέτη του Αυστραλιανού Grand Prix
Επιλέξαμε την συγκεκριμένη διοργάνωση και από το γεγονός ότι λαμβάνει μέρος το μήνα Μάιο, ο χώρος και ο τόπος διεξαγωγής έχει αρκετά κοινά με αυτά της περίπτωσης της Δραπετσώνας. Η συμβολή του στη δημιουργία θέσεων εργασίας, την κοινωνική συνοχή, τη ζωτική ικανότητα της περιοχής, και τις επενδύσεις έλξης ισχυρών εταιριών «branding». Ο αριθμός των συμμετεχόντων σε μια τέτοια εκδήλωση μπορεί να αποφέρει αποτελέσματα που μπορεί να ξεπεράσουν και τα πιο αισιόδοξα σχέδια.
24
Εκτιμώμενη Προσέλευση στο Grand Prix του 2011
Συγκριτικά Μεγέθη Εκτιμώμενη Προσέλευση στο Grand Prix του 2011 Ημέρες Πέμπτη Παρασκευή Σάββατο Κυριακή Σύνολο Προσέλευση 42.190 68.670 76.357 ΠΟΣΟΣΟΣΤΑ ΑΠΟ ΑΚΡΟΑΜΑΤΙΚΟΤΗΤΕΣ ΣΕ ΔΙΕΘΝΗ ΔΙΚΤΥΑ ΤΟΥ ΑΥΣΤΡΑΛΙΑΝΟΥ GRAND PRIX F1 Χώρα Δίκτυο Ακροαματικότητα 2011(% αύξησης από το 2009 Ακροαματικότητα 2010 Ακροαματικότητα 2009 Ηνωμένο Βασίλειο BBC1 2,5 εκατ.(47%) 2,0 εκατ. 1,7 εκατ. Γαλλία TF1 2,4 εκατ. (14%) 1,5 εκατ. 2,1 εκατ. Γερμανία RTL 5,2 εκατ. (41%) 3,7 εκατ. Iσπανία LA SEXTA 2,1 εκατ. (31%) 1,8 εκατ. 1,6 εκατ.
25
Συμπεράσματα Επιλογή Δραπετσώνας γιατί :
βρίσκεται αρκετά μακριά από κατοικημένες περιοχές ώστε να αποφεύγεται η ηχορρύπανση σε καθημερινή βάση αλλά και η αναστάτωση της τοπικής κοινωνικής δραστηριότητας από την παρουσία πολλών αθλητικών εκδηλώσεων βρίσκεται σε μια λογική απόσταση από το κοντινότερο νοσοκομείο για έγκαιρη μεταφορά σε περίπτωση ατυχήματος καταλαμβάνει έκταση μη αξιοποιήσιμη για μια πιο αποδοτική - και κοινωνικά αποδεκτή – εκμετάλλευση έχει επαρκείς περιβάλλοντες χώρους για τη στάθμευση των αυτοκινήτων που συνήθως συγκεντρώνονται σε κάθε αγώνα ο χώρος της πίστας μια φυσική διαμόρφωση που να επιτρέπει την απρόσκοπτη ορατότητα, από οποιοδήποτε σημείο, όσο γίνεται μεγαλύτερου μέρους της χάραξης. Η μορφολογία και σύσταση του εδάφους να είναι τέτοιες που να επιτρέπουν τη διαμόρφωση της χάραξης με όσο γίνεται χαμηλότερο κόστος
26
Το Μήνυμα Με την εκπόνηση αυτής της εργασίας θα θέλαμε να στείλουμε ένα μήνυμα στους αρμόδιους και υπεύθυνους στο χώρο του αθλητισμού γενικότερα, όχι μόνο του μηχανοκίνητου αλλά και του τουρισμού, πως είναι κατάλληλη η ώρα να αξιοποιηθούν όλες οι προτάσεις που τόσο καιρό έχουν ξεχαστεί και δεν έχει γίνει καμιά απολύτως κίνηση για έγκριση.
27
Τέλος Ευχαριστούμε
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.