Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεIrus Traino Τροποποιήθηκε πριν 9 χρόνια
1
Το τοπίο Aλλάζει Δρ. Μιχάλης Παναγιώτου Δ/ντης Τεχνολογιών Επιμόρφωσης Όμιλος 01 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗ
2
ΕΡΓΑ ΕΡΓΟ: Hypermedia Intelligent Learning Development Environment (HILDE 706 ΕΠΕΤ ΙΙ) –ΦΟΡΕΑΣ: Γενική Γραμματεία Έρευνας και Τεχνολογίας, Πρόγραμμα ΕΠΕΤ –ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 1/7/1996 - 30/6/1998 ΕΡΓΟ: Υπαγωγή επενδυτικού σχεδίου στις διατάξεις του Ν. 1892/90 –ΦΟΡΕΑΣ: Περιφ. Αττικής, Γενική Διεύθυνση Περιφέρειας –ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 17/6/1997 - 31/5/1999 ΕΡΓΟ: ΜΙΚΡΟΚΟΣΜΟΙ ΔΙΑΝΥΣΜΑΤΩΝ - ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟ ΜΑΘΗΣΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΜΕ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕΣ ΚΑΙ ΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΕΠΙΛΕΓΜΕΝΑ ΘΕΜΑΤΑ ΣΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΚΑΙ ΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ –ΦΟΡΕΑΣ: ΕΠΕΑΕΚ –ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 01/01/1998 - 31/09/1998 ΕΡΓΟ: ΣΕΙΡΗΝΕΣ - Ολοκληρωμένο μαθησιακό περιβάλλον με υπολογιστές και δίκτυο για επιλεγμένα θέματα στη Φυσική και τα Μαθηματικά - «Διανύσματα στη Φυσική και τα Μαθηματικά» – ΦΟΡΕΑΣ: ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ – ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 1/1/1998- 30/9/1998
3
ΕΡΓΑ ΕΡΓΟ: (Πρόγραμμα Εκπαίδευσης από απόσταση) - Πιλοτικό πρόγραμμα εκπαίδευσης από απόσταση σε θέματα οικονομικών, διοίκησης και πληροφορικής με χρήση νέων τεχνολογιών – ΦΟΡΕΑΣ: ΕΠΕΑΕΚ – ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 1998 -1999 ΕΡΓΟ: ΕΠΕΑΚ-ΝΑΥΣΙΚΑ (ΚΑΣΤΑΛΙΑ) - Μαθησιακό Περιβάλλον Διαλογικών Πολυμέσων για τη Διερευνητική Μελέτη της Ιστορίας και της Τέχνης με τη Χρήση των Ιστορικών Πηγών – ΦΟΡΕΑΣ: ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ – ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 1998 –1999 ΕΡΓΟ: ΜΗΧΑΝΙΚΗ, ΑΝΑΚΛΑΣΗ, ΔΙΑΘΛΑΣΗ, ΘΕΡΜΟΤΗΤΑ, ΗΛΕΚΤΡΙΣΜΟΣ, ΜΟΝΤΕΛΑ & ΑΤΟΜΑ - (Μ.Α.Θ.Η.Μ.Α.) – ΦΟΡΕΑΣ: ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ – ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 1999 –2000 ΕΡΓΟ: Ανάπτυξη Μέσων Εκπαίδευσης (CBTs) – ΦΟΡΕΑΣ: Οργανισμός Τηλεπικοινωνιών Ελλάδος (ΟΤΕ) – ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 01-01-2000 /30-06-2000
4
ΕΡΓΑ ΕΡΓΟ: Τηλεκπαίδευση Στηριζόμενη σε CBT’s – ΦΟΡΕΑΣ: Οργανισμός Τηλεπικοινωνιών Ελλάδος (ΟΤΕ) – ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 01-01-2000 /30-06-2000 ΕΡΓΟ: SCOUT- STUDENTS' COLLABORATIVE AND OPEN LEARNING ABOUT EUROPEAN THEATRE & CULTURE – ΦΟΡΕΑΣ:ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΝΩΣΗ – ΔΙΑΡΚΕΙΑ:2001-2002 ΕΡΓΟ: Ped Care-Pedagogical Distributed Group Care – ΦΟΡΕΑΣ: ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΝΩΣΗ – ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 2001-2003 ΕΡΓΟ: SEED -Seeding Cultural in the school system through the generation of communities engaged in integrated educational & technological innovation – ΦΟΡΕΑΣ:ΕΥΡΩΠΑΪΚΗ ΕΝΩΣΗ – ΔΙΑΡΚΕΙΑ: 2001-2004
5
Υποδομές CIN Ψηφιακά Δίκτυα (ΟΤΕΝΕΤ, SYNED) Τεχνολογικές πλατφόρμες –ΕΣΤΙΑ (LMS) –ΔΙΑΣ & KNOWLEDGE CENTER (CMS) –CENTRA (REAL TIME – INTERNET) –TRAINET (REAL TIME- SATELLITE) Περιεχόμενο –ΙΤ (NΕΤg) –Skills (SkillSoft) –Ιδιο περιεχόμενο
6
Ιδιο Περιεχόμενο Περιεχόμενο που έχει αναπτύξει η CIN Βασικές Θεματικές Ενότητες Office Automation (Σύγχρονο & Ασύγχρονο) Πωλήσεις και Εξυπηρέτηση Πελατών (Σύγχρονο & Ασύγχρονο) Βασικά Τηλεπικοινωνιακά Θέματα (Ασύγχρονο) Management (Σύγχρονο) Marketing (Σύγχρονο) Ηγεσία (Σύγχρονο) Προσωπική Ανάπτυξη (Σύγχρονο)
7
CIN & Ηλεκτρονική Κατάρτιση B.Ανοικτά Σεμινάρια ελεύθερης συμμετοχής (e-class / open) A.Ενδοεπιχειρησιακή Κατάρτιση (e-class / business) Ολοκληρωμένα Εκπαιδευτικά Προγράμματα με χρήση των έτοιμων σεμιναρίων της CIN Ολοκληρωμένα Εκπαιδευτικά Προγράμματα με περιεχόμενο και εισηγητές του πελάτη Ζωντανή εξ αποστάσεως εκπαίδευση Web Based Training (WBT) Computer Based Training (CBT)
8
Τι είναι το Blended Learning? Το Blended Learning (Ολοκληρωμένη Λύση Εκπαίδευσης) εστιάζει στο εκπαιδευτικό αποτέλεσμα εφαρμόζοντας τις «σωστές» εκπαιδευτικές τεχνολογίες για να μεταδώσει τις «σωστές» δεξιότητες, ικανότητες στα «σωστά» άτομα στο «σωστό» χρόνο.
9
Συστατικά της Ολοκληρωμένης Εκπαιδευτικής Λύσης Φυσική παρουσία Προσωπικός ρυθμός Σειριακή γνώση Δομημένο υλικό Διδασκαλία Εικονική παρουσία Συνεργασία σε πραγματικό χρόνο Γνώση μέσω εξερεύνησης Αδόμητο υλικό Εργασία
10
Αρχικές πηγές εκπαίδευσης Βιβλία και κείμενα Αίθουσα διδασκαλίας
11
Νέες πηγές εκπαίδευσης
12
Διαχείριση Περιεχομένου Πλαίσιο εκπαίδευσης βασισμένο στην τεχνολογία Κείμενα & Βιβλία Προεγγεγραμμένα & μαγνητοσκοπημένα μαθήματα Διαχείριση εκπαίδευσης Broadcast CBT/WBT Εξομειώσεις σε Η/Υ Εικονική Αίθουσα Προσωπικός ρυθμός Ζωντανή παράδοση Διαχείριση Σεμινάρια μέσω Web Φυσική αίθουσα
13
Παράδειγμα χρήσης Εικονική αίθουσα Ζωντανή συνεργασία Προσωπικός ρυθμός CBT/WBT Αυτοαξιολόγηση Recordings Αξιολόγηση σε φυσική αίθουσα Βιβλία Φυσική αίθουσα
14
CIN & Ολοκληρωμένη Λύση Εκπαίδευσης
15
Ασύγχρονο υλικό
16
Εικονική αίθουσα
17
Recording
18
Αξιολογήσεις
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.