Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Τα Ιταλικά Επιμελητήρια στο εξωτερικό: ένα παγκόσμιο δίκτυο για τη στήριξη της διεθνοποίησης των επιχειρήσεων Θεσσαλονίκη, 14 Μαΐου 2010 Ομιλία του κ.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Τα Ιταλικά Επιμελητήρια στο εξωτερικό: ένα παγκόσμιο δίκτυο για τη στήριξη της διεθνοποίησης των επιχειρήσεων Θεσσαλονίκη, 14 Μαΐου 2010 Ομιλία του κ."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Τα Ιταλικά Επιμελητήρια στο εξωτερικό: ένα παγκόσμιο δίκτυο για τη στήριξη της διεθνοποίησης των επιχειρήσεων Θεσσαλονίκη, 14 Μαΐου 2010 Ομιλία του κ. Gaetano Fausto Esposito Γενικού Γραμματέα της Assocamerestero (Ένωσης Ιταλικών Επιμελητηρίων στο εξωτερικό)

2 2 Η ΦΥΣΙΟΓΝΩΜΙΑ ΤΩΝ ΙΤΑΛΙΚΩΝ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΩΝ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΤΑ ΙΤΑΛΙΚΑ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΣΩΜΑΤΕΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΩΝ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ, ΙΤΑΛΩΝ ΚΑΙ ΤΟΠΙΚΩΝ, ΠΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΘΗΚΑΝ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΧΘΗΚΑΝ ΣΤΑ ΜΕΡΗ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΙΤΑΛΙΚΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑ, ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΜΕΝΑ ΑΠΌ ΤΗΝ ΙΤΑΛΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ (Ν. 518 ΤΗΣ 1 ης.7.1970)

3 3 Η ΦΥΣΙΟΓΝΩΜΙΑ ΤΩΝ ΙΤΑΛΙΚΩΝ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΩΝ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ Το μεγαλύτερο δίκτυο ιδιωτικού χαρακτήρα που διαθέτει το Ιταλικό σύστημα προώθησης της διεθνοποίησης  αποτελείται από επιχειρηματίες  διεθνικό  με προσανατολισμό σε πολλές Χώρες  ικανό να ενεργοποιεί ιδιωτικούς πόρους για να αυξήσει τη δημόσια συνεισφορά, με πολλαπλασιαστική επίπτωση στην προώθηση

4 4 ΟΙ ΑΡΙΘΜΟΙ ΤΩΝ ΙΤΑΛΙΚΩΝ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΩΝ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ  75 ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ  49 ΧΩΡΕΣ  140 ΕΔΡΕΣ ΓΡΑΦΕΙΩΝ  300.000 ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΕΣ ΕΠΑΦΕΣ  24.000 ΜΕΛΗ(70% τοπικές επιχειρήσεις)  1.300 ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΑ ΣΤΕΛΕΧΗ  600 ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ

5 5 ΠΟΥ ΒΡΙΣΚΟΜΑΣΤΕ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ

6 6 Η ΠΡΟΣΤΙΘΕΜΕΝΗ ΑΞΙΑ ΤΩΝ ΙΤΑΛΙΚΩΝ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΩΝ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΩΣ ΔΙΚΤΥΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ  Στρατηγικός προσανατολισμός στην Χώρα  Scouting ευκαιριών αγοράς  Συνεχής υποστήριξη των επιχειρήσεων στο εξωτερικό  Εντοπισμός των καλύτερων συνομιλητών/συνεργατών  Προγραμματισμός “διεθνικών” δραστηριοτήτων  Δεσμοί με τις Ιταλικές κοινότητες στο εξωτερικό

7 7 Ο ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΙΤΑΛΙΚΩΝ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΩΝ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ Ο Προγραμματισμός των Ιταλικών Επιμελητηρίων στο εξωτερικό αποτελείται από:  δραστηριότητες προβολής για τη στήριξη του Made in Italy,  δράσεις στήριξης καινοτομικών τομέων (green economy, οπτικοακουστικά, οικοδομική, κ.λ.π.),  προγράμματα πολλαπλών αγορών (αεροναυπηγική, ανανεώσιμες πηγές,logistics,Ευρωπαϊκές χρηματοδοτήσεις, κλπ.). Για το 2010 τα Ιταλικά Επιμελητήρια στο εξωτερικό προβλέπουν να υλοποιήσουν:  άνω των 1.800 δράσεων προβολής για τη στήριξη του Made in Italy,  δράσεις στήριξης καινοτομικών τομέων (green economy, οπτικοακουστικά, οικοδομική, κ.λ.π.);  προγράμματα πολλαπλών αγορών (αεροναυπηγική, ανανεώσιμες πηγές,logistics,Ευρωπαϊκές χρηματοδοτήσεις, κλπ.). ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΕΠΕΝΔΥΣΗ58 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ΕΥΡΩ μία ΣΥΝΟΛΙΚΗ ΕΠΕΝΔΥΣΗ 58 ΕΚΑΤΟΜΜΥΡΙΩΝ ΕΥΡΩ

8 8 ΟΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΤΩΝ CCIE ΓΙΑ ΤΟ 2010  Το 56% των παρεχόμενων υπηρεσιών αφορά το matching μεταξύ ζήτησης και προσφοράς προϊόντων και υπηρεσιών Ιταλικών και/ή ξένων επιχειρήσεων  Το 16% είναι δράσεις προσανατολισμού στην αγορά, για να προσφέρουν στους επιχειρηματίες τις απαραίτητες πληροφορίες για την πρόσβαση στην αγορά ενδιαφέροντος  Άνω του 9% είναι αφιερωμένο στο training και στην επιχειρηματική κατάρτιση  Το 15% αποτελείται από την βοήθεια και συμβουλευτική υπηρεσία tailor made, απαντώντας σε συγκεκριμένα αιτήματα των επιχειρήσεων  Το 3% αφορά τη διοργάνωση συναντήσεων ανάμεσα στα Ιταλικά Επιμελητήρια του εξωτερικού για τον καθορισμό κοινών προγραμμάτων Matching ζήτησης- προσφοράς των επιχειρήσεων 56% Δραστηριότητες δικτύου 3% Επαγγελματική κατάρτιση 9% Υποστήριξη tailor made στις επιχειρήσεις 15% Προσανατολισμός αγοράς 16%

9 9 ΟΙ ΤΟΜΕΙΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΑΣ ΤΩΝ ΙΤΑΛΙΚΩΝ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΩΝ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ ΤΟ 2010 Made in Italy  Ξεχωρίζει το Made in Italy: τρόφιμα (41,1%), τουρισμός (8,3%) και διακόσμηση (7%); καινοτομικούς τομείς  αυξάνονται οι δραστηριότητες στους καινοτομικούς τομείς: υπηρεσίες (ενέργεια, real estate, τράπεζες και ασφάλειες) 19%; logistics (10,5%). 0,7% 1,0% 3,0% 3,5% 5,9% 7,0% 8,3% 10,5% 19,0% 41,1% Έρευνα και Ανάπτυξη ICT Οικοδομικά Μηχανολογικά Μόδα Διακόσμηση Τουρισμός, Ελεύθερος Χρόνος, Εκδόσεις Logistics Υπηρεσίες Τρόφιμα

10 10 ΟΙ ΛΟΓΟΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΟΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΑΠΕΥΘΥΝΟΝΤΑΙ ΣΤΑ ΙΤΑΛΙΚΑ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ 19,0% 21,2% 22,1% 34,5% ΠΛΗΡΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΠΑΡΕΧΟΜΕΝΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΓΝΩΣΗ ΚΑΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ

11 11 ΤΙ ΖΗΤΑΝΕ ΟΙ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΑ ΙΤΑΛΙΚΑ ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΑ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ 1% 4% 5% 6% 8% 11% 23% 32% Συνέδρια Πρωτοβουλίες παρουσίασης Κατάρτιση Γευσιγνωσία τοπικών προϊόντων Άλλο Τεχνική υποστήριξη Πληροφοριακά Σεμινάρια Θεσμικές Αποστολές Εκθέσεις Workshop και B2B Επιχειρηματικές Αποστολές

12 12 Για περισσότερες πληροφορίες για τα Ιταλικά Επιμελητήρια στο εξωτερικό… www.assocamerestero.it/camere Για περισσότερες πληροφορίες για τις υπηρεσίες των Ιταλικών Επιμελητηρίων στο εξωτερικό… www.assocamerestero.it/attivita Για να δείτε τα Ιταλικά Επιμελητήρια στο εξωτερικό σε “απευθείας σύνδεση”… www.assocamerestero.it/media


Κατέβασμα ppt "Τα Ιταλικά Επιμελητήρια στο εξωτερικό: ένα παγκόσμιο δίκτυο για τη στήριξη της διεθνοποίησης των επιχειρήσεων Θεσσαλονίκη, 14 Μαΐου 2010 Ομιλία του κ."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google