Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεCyrek Raptis Τροποποιήθηκε πριν 10 χρόνια
1
Επιχειρηση διασωσησ NORMAN ATLANTIC
2
28/12/2014 ΩΡΑ 05:40 Τηλεφωνική καταγγελία από επιβάτη μέσω ΥΚΕΑ/112 για εκδήλωση πυρκαγιάς στο πλοίο και δημιουργία πανικού. ΚΥΡΙΑΚΗ
3
ΠΡΩΤΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ 05:42 Ενεργοποίηση μηχανισμού Ε-Δ με χρήση ΟΛΥΜΠΙΑ ΡΑΔΙΟ 05:43 Λήψη σήματος κινδύνου DSC VHF “DISTRESS” και άμεση αναμεταβίβαση (MAYDAY RELAY) προς όλους τους σταθμούς/πλοία της περιοχής. Τ/Φ επικοινωνία με MRCC ROME (ανάληψη διαχείρισης περιστατικού από ΕΚΣΕΔ ΠΕΙΡΑΙΑ) - Το πλοίο βρίσκεται οριακά εντός Ελληνικού SRR. Παράλληλα ενημέρωση RCC TIRANA. 05:45 – 07:35 Σταδιακή δέσμευση των παρακάτω παραπλεόντων πλοίων: 1. ABY JEANNETTE 2. SALVINIA 3. PLANA 4. GENMAR ARGUS 5. STELIOS B 6. NISSOS SERIFOS 7. EVINOS 8. Ε/Γ-Ο/Γ CRUISE EUROPA.
4
Ενεργοποίηση πλωτών περιπολικών Λ.Σ. : ΠΛΣ 142 (ΚΕΡΚΥΡΑ) – ΠΛΣ 133 & ΠΛΣ 135 (ΗΓΟΥΜΕΝΙΤΣΑ) και Πυροσβεστικών Πλοιαρίων Ηγουμενίτσας και Πάτρας. Ενεργοποίηση Σχεδίου Έκτακτης Ανάγκης περιοχών δικαιοδοσίας Λιμενικών Αρχών Κερκύρας και Ηγουμενίτσας. Ενημέρωση ΕΚΣΕΔ/ΠΑ. Προετοιμασία αποστολής εναερίων μέσων. Προετοιμασία απογείωσης πτητικών μέσων Λ.Σ. (Δικινητήριο & Ε/Π) E/Γ-Ο/Γ CRUISE EUROPA ορίζεται ως O.S.C. Ενεργοποίηση κρατικού μηχανισμού Ε-Δ με την ενημέρωση ΓΕΕΘΑ – ΓΕΝ-ΓΕΑ - ΓΓΠΠ – ΕΚΕΠΥ – ΕΚΑΒ.
9
ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΗΣΗ ΚΙΝΗΣΕΩΝ SPIRIT OF PIRAEUS ΠΛΣ 135 ΠΛΣ 133 ΠΛΣ 142 TALOS 51 M/V EVINOS M/V GENMAR ARGUSM/V ABY JEANETTEM/V PLANA AB – 205(ΠΡΕΒΕΖΑ) AB – 205(ΑΡΑΞΟΣ) AB – 205(ΚΑΛΑΜΑΤΑ) C - 130 TALOS 60 M/V STELIOS B M/V NISSOS SERIFOS CRUISE EUROPA SP XIOYSP ΛΗΜΝΟΥ Δέσμευση και αποστολή μέσων Ε-Δ από το ΕΚΣΕΔ AC – 23 (ΕΛΕΥΣΙΝΑ) E/Π Λ.Σ. (ΚΟΤΡΩΝΙ)
10
ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΗΣΗ ΚΙΝΗΣΕΩΝ SPIRIT OF PIRAEUS ΠΛΣ 135 ΠΛΣ 133 ΠΛΣ 142 TALOS 51 M/V EVINOS M/V GENMAR ARGUSM/V ABY JEANETTEM/V PLANA AB - 205 C - 130 TALOS 60 M/V STELIOS B M/V NISSOS SERIFOS ΑΠΟΧΩΡΗΣΕΙΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΩΝ ΜΕΣΩΝ ΛΟΓΩ ΔΥΣΜΕΝΩΝ ΚΑΙΡΙΚΩΝ ΣΥΝΘΗΚΩΝ ΠΠ Ρ/Κ ΔΙΑΣ Ρ/Κ ΙΟΝΙΟΝ ΠΕΛΑΓΟΣ SP XIOY SP ΛΗΜΝΟΥ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ CRUISE EUROPA AC – 23 (ΕΛΕΥΣΙΝΑ) E/Π Λ.Σ. (ΚΟΤΡΩΝΙ)
11
ΚΑΤΟΠΙΝ ΕΚΤΙΜΗΣΗΣ ΔΕΔΟΜΕΝΩΝ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟΥ ΛΑΜΒΑΝΟΝΤΑΣ ΥΠΟΨΗ ΟΤΙ Πλοίαρχος του κινδυνεύοντος πλοίου (Ε/Γ – Ο/Γ NORMAN ATLANTIC) είναι Ιταλικής εθνικότητας, Πλοίαρχος του O.S.C. Πλοίου (Ε/Γ – Ο/Γ CRUISE EUROPA) είναι επίσης Ιταλικής εθνικότητας Η κατανόηση των εντολών από το ΕΚΣΕΔ στους ανωτέρω, στην αγγλική γλώσσα, δεν είναι πάντα αποτελεσματική έχοντας σοβαρές χρονοκαθυστερήσεις κατά την εκτέλεση / εφαρμογή, Το MRCC Rome δύναται να μεταβιβάσει εντολές στην Ιταλική (μητρική τους) γλώσσα, Την ανάγκη για αποτελεσματικότερο συντονισμό της επιχείρησης λόγω δυσχέρειας επικοινωνιών με τους άμεσα εμπλεκόμενους και επικαλύψεις στις ασύρματες επικοινωνίες, Τις δεσμεύσεις από την Ιταλική πλευρά και άλλων ιδιωτικών σκαφών καθώς και δυνάμεων της Ιταλικής ακτοφυλακής λόγω ευμενέστερων καιρικών συνθηκών στην περιοχή της Ιταλίας, Την πορεία έκπτωσης του κινδυνεύοντος πλοίου σε περιοχή εκτός Ελληνικού SRR Προκρίθηκε η ανάληψη διαχείρισης του περιστατικού μετά από συνεννόηση από το Κέντρο Έρευνας Διάσωσης MRCC Rome.
13
ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΝΑΛΗΨΗ ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗΣ ΤΟΥ ΣΥΜΒΑΝΤΟΣ ΑΠΟ ΤΗ ΡΩΜΗ Αδιάκοπη επαφή με Λιμενικές Αρχές Ηγουμενίτσας – Κέρκυρας για συνέχιση και εντατικοποίηση προσπαθειών. Απόπλους 2 Πλοίων Π.Ν. με προορισμό την περιοχή του συμβάντος, Αδιάκοπος έλεγχος θαλάσσιας περιοχής για άμεση συνδρομή σε παραπλέοντα Μ/Τ – Μ/V καθώς και συνεχής έλεγχος θαλάσσιας περιοχής, Άμεση ετοιμότητα εγκαταστάσεων υποδοχής ναυαγών στο λιμένα Κέρκυρας καθώς και παροχής στέγασης και ιατρικής φροντίδας, Συνεχής υποστήριξη και Διοικητική Μέριμνα για τα διατεθέντα εναέρια μέσα στις περιοχές Κέρκυρας, Πρέβεζας κ.λ.π. Προσγείωση και διεκπεραίωση διασωθέντων από τα SUPER PUMA της Π.Α. σε Ιταλικά αεροδρόμια.
14
ΣΗΜΕΙΑ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗΣ ΔΙΑΣΩΘΕΝΤΩΝ
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.