Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεDionysios Zervos Τροποποιήθηκε πριν 10 χρόνια
1
Α.ΜΑ.Π.
2
Αναπτύχθηκε στο πλαίσιο του προγράμματος «Πλειάδες» Ομάδα επιστημόνων – Διδακτικής Φυσικών επιστημών – Φυσικής – Πληροφορικής Συνεργασία σχολών και τμημάτων – Παιδαγωγικό ΑΠΘ – Πληροφορικής ΑΠΘ – Φυσικής ΑΠΘ Τρέχουσα έκδοση 2.4 – Συμβατό με Windows XP – Συμβατό με Windows 7, και της έκδοσης 64 bit Οδηγίες για αναφορά σφάλματος σε σχέση με java κατά την εκκίνηση του H/Y ΔΕΝ προτείνεται η εγκατάσταση του Windows XP Mode with Virtual PC και δεν λειτουργούν τα εργαστήρια γιατί δεν υποστηρίζει τα γραφικά που χρειάζεται το ΑΜΑΠ μέσω java3D – directX Διαθεσιμότητα – Ελεύθερο για εκπαιδευτικούς. Η παλιά έκδοση μαζί με οδηγίες εγκατάστασης στο http://www.e-yliko.gr/Lists/List40/DispForm.aspx?ID=182http://www.e-yliko.gr/Lists/List40/DispForm.aspx?ID=182
3
Απευθύνεται για την διδασκαλία φυσικής – Δημοτικό – Γυμνάσιο – Λύκειο Περιλαμβάνει – Εικονικά εργαστήρια – Δραστηριότητες – Σενάρια Στην ύλη – Ηλεκτρισμού – Μαγνητισμού – Οπτικής
4
Λογισμικό πρακτικής και εξάσκησης Υπερκείμενα και ηλεκτρονικά βιβλία Συστήματα προσομοιώσεων Ανοιχτό περιβάλλον διερεύνησης ειδικών θεμάτων Προγραμματιζόμενο περιβάλλον Σύστημα μοντελοποίησης
5
Εικονικά εργαστήρια – Μαγνητισμού – Στατικού ηλεκτρισμού – Ηλεκτρικών κυκλωμάτων – Γεωμετρικής οπτικής – Κυματικής οπτικής – Σκιών και Χρωμάτων
7
Αντιγραφή σαν εικόνα για μετρήσεις Εμφάνιση ή Απόκρυψη τιμών
8
Χώρος δραστηριοτήτων με (15) βιβλία για – Δημοτικό – Γυμνάσιο – Λύκειο Τετράδια σε κάθε βιβλίο
9
Χώρος βιβλιοθήκης, με ψηφιακό υλικό – Εικόνες – Applets
10
Χώρος μελέτης, για μετρήσεις και διαγράμματα
12
Χώρος εργασιών, στον οποίο ο μαθητής συνθέτει τις εργασίες του
14
Τεχνικά εγχειρίδια- Εγχειρίδια Εγκατάστασης Εγχειρίδια Μαθητή ανά εκπαιδευτική βαθμίδα (Έτοιμα φύλλα εργασίας) Εγχειρίδια Καθηγητή ανά εκπαιδευτική βαθμίδα Οδηγίες χρήσης του Εργαλείου Σύνθεσης Δραστηριοτήτων (για τον Καθηγητή)
15
Εμπλοκή του μαθητή στην εκπαιδευτική διαδικασία με φύλλα εργασίας για τις ηλεκτρονικές δραστηριότητες που βασίζονται στην: – Διδακτική αξιοποίηση των ιδεών των μαθητών για τα φαινόμενα και τις έννοιες – Εκπαιδευτική διαδικασία «Πρόβλεψη – Παρατήρηση – Πειραματικός έλεγχος – Ερμηνεία – Επιβεβαίωση» για την εποικοδόμηση νέων γνώσεων – Καθοδηγούμενη πειραματική διερεύνηση – Καθοδηγούμενη διερεύνηση με αξιοποίηση πολυμεσικού υλικού – Προώθηση της συνεργασίας των μαθητών
16
Εργαζόμενοι σε ομάδες Καταγράψτε για τις παροχές του λογισμικού τις πιθανές διδακτικές χρήσεις σε σχέση με Διδακτικές δυσκολίες Ιδέες μαθητών Για τα γνωστικά πεδία που αναφέρεται το λογισμικό Κάθε ομάδα εστιάστε σε μια ή δύο παροχές
17
Παρουσίαση των σκέψεων Συζήτηση και οργάνωση για όλες τις πιθανές διδακτικές χρήσεις των παροχών
18
Ατομικά, δουλέψτε τα σενάρια που σας δίνονται – Εστιάστε στις παροχές του περιβάλλοντος που αξιοποιεί το σενάριο και καταγράψτε Διδακτικές χρήσεις των παροχών Διδακτικές στοχεύσεις Συζήτηση των καταγραφών – Ποιες παροχές αξιοποιούνται και με ποιο τρόπο – Ποιες παροχές δεν αξιοποιούνται
19
Επιμορφωτικό υλικό για την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στα Κέντρα Στήριξης Επιμόρφωσης: Τεύχος 5: Κλάδος ΠΕ04 – 3.1.3 «Α.ΜΑ.Π.: Ανοιχτό Μαθησιακό Περιβάλλον» Σελίδα 103 και Σελίδα 207
20
Απαιτούνται οι παρακάτω ενέργειες για Windows 7/64 1.Στον φάκελο εγκατάστασης του ΑΜΑΠ υπάρχει ένα αρχείο με όνομα java_reg.vbs 2.Το ανοίγουμε με notepad ή notepad++ (δεξί κλικ κλπ) 3.Κάπου στις πρώτες γραμμές (μάλλον η 10η) έχει την εξής εγγραφή: strKeyPath = "SOFTWARE\JavaSoft\Java Runtime Environment" 1.Την αλλάζουμε σε: strKeyPath = "SOFTWARE\Wow6432Node\JavaSoft\Java Runtime Environment" Δηλαδή προσθέτουμε το Wow6432Node\ αμέσως μετά το SOFTWARE\ 1.Σώζουμε το αρχείο και κάνουμε διπλό κλιπ επάνω του για εκτέλεση
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.