Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Ένα ολοκληρωμένο μοντέλο Παιδαγωγικής Διαχείρισης Ποιότητας

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Ένα ολοκληρωμένο μοντέλο Παιδαγωγικής Διαχείρισης Ποιότητας"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Ένα ολοκληρωμένο μοντέλο Παιδαγωγικής Διαχείρισης Ποιότητας
για τα γερμανικά σχολεία του εξωτερικού Βασίλειος Τόλιας Hiltrud Koch Athens, 23 January 2010

2 Τι είναι η Παιδαγωγική Διαχείριση Ποιότητας (PQM) ;
μέσα σε καθορισμένο χρόνο με συγκεκριμένα μέσα και δεξιότητες με εντολή ολόκληρου του σχολείου ένα σχολείο προετοιμάζει, εφαρμόζει μέτρα για την βελτίωση της ποιότητας του και φροντίζει για την συνέχεια τους 2

3 Διαχείριση Ποιότητας Αξιολόγηση Διασφάλιση ποιότητας
Διαχείριση Ποιότητας Πόσο καλό είναι το σχολείο μας; Πόσο καλό θέλουμε να γίνει το σχολείο μας Διασφάλιση ποιότητας Ανάπτυξη Ποιότητας Πώς το γνωρίζουμε αυτό; Καταγραφή Ποιότητας Αξιολόγηση Κάνουμε τις σωστές ενέργειες; Κάνουμε σωστά τις ενέργειες

4 Σχολική Ποιότητα Τι περιέχει το πλαίσιο ποιότητας;
Στόχοι και στρατηγικές για την ανάπτυξη ποιότητας 1.Αποτελέσματα και επιτυχίες Επαγγελματισμός εκπαιδευτικών και προσωπική ανάπτυξη Διδασκαλία και μάθηση 4. Διοίκηση και Διαχείριση Σχολικό κλίμα και πολιτισμός

5 Περιοχές ποιότητας – κριτήρια - δείκτες
Πλαίσιο Ποιότητας Περιοχές ποιότητας – κριτήρια - δείκτες 1. Αποτελέσματα και επιτυχίες 2. Διδασκαλία και μάθηση 3.Σχολικό κλίμα και πολιτισμός 4.Διοίκηση και Διαχείριση 5.Επαγγελματισμός εκπαιδευτικών και προσωπική ανάπτυξη 6.Στόχοι και στρατηγικές 2.1 Αναλυτικό πρόγραμμα Περιεχόμενο, στόχοι, μέθοδοι 2.2 Μαθησιακές ευκαιρίες για προσωπική ανάπτυξη 2.3 Δομή της διδασκαλίας (διδακτικές προσεγγίσεις) 2.4 Επιδόσεις- Ανατροφοδότηση σχετικά με τις επιτυχίες

6

7 Το μοντέλο των τριών κατευθύνσεων της σχολικής ανάπτυξης
Περιβάλλον Σεμινάρια Επιμορφώσεις Ετήσιες συζητήσεις Επίσκεψη στην τάξη Feedback εκπαιδευτικών – διευθυντών Ανάπτυξη Ανθρώπινου δυναμικού Στο κέντρο ο μαθητής Ανάπτυξη Μαθησιακής διαδικασίας Ανάπτυξη Οργάνωσης Προσανατολισμένο στο μαθητή Ατομικευμένη μάθηση Νέες μέθοδοι διδασκαλίας/ επιμόρφωση Ανάπτυξη σχολικού προγράμματος Σχολική διαχείριση Ανάπτυξη ομάδων Αυτοαξιολόγηση Ομάδα Καθοδήγησης u.a.

8 Σχολικό όραμα και κοινό πλαίσιο ποιότητας
Στόχοι Προτεραιότητες Σχέδιασμός Ανάλυση Εφαρμογή Αξιολόγηση Σχολικό όραμα και κοινό πλαίσιο ποιότητας

9 Αρκετές δυσκολίες και πολύ δουλειά…
Ποιος συντονίζει την ανάπτυξη της ποιότητας

10 Υπεύθυνη για την διαδικασία της διαχείρισης ποιότητας είναι η
ομάδα καθοδήγησης Στόχοι Προτεραιότητες Σχέδιασμός Εφαρμογή Ανάλυση Αξιολόγηση Σχολικό όραμα και κοινό πλαίσιο ποιότητας

11 Γενική συνέλευση Καθηγητών
Ομάδα Καθοδήγησης Διεύθυνση Ομάδες εργασίας ποιοτικής ανάπτυξης

12 Γιατί χρειαζόμαστε την Αξιολόγηση;
??

13 Διαδικασία απόκτησης του σήματος ποιότητας:
“Ποιοτικό Σχολείο της Ομοσπονδιακής Δημοκρατίας της Γερμανίας”

14

15

16 Την σχολική διαχείριση και την ομάδα καθοδήγησης?
Ποιος υποστηρίζει Την σχολική διαχείριση και την ομάδα καθοδήγησης?

17 Περιοχές εργασίας των συμβούλων για την
παιδαγωγική ποιότητα Υποστήριξη και ανάπτυξη της διαδικασίας διδάσκω- μαθαίνω στα σχολεία Σχεδιασμός και εφαρμογή δραστηριοτήτων που βασίζονται στα αποτελέσματα των τριών αξιολογήσεων. ( Αυτοαξιολόγηση, φιλική κριτική, BLI ) Υποστήριξη της διαδικασίας ανάπτυξης του σχολείου και εκπαίδευση εκπαιδευτικών, ή ομάδων στο σύστημα PQM. Συμβουλευτική και υποστήριξη στις ομάδες του σχολείου (school management team, steering committee etc.) κατά την διάρκεια της αλλαγής του τρόπου διαχείρισης. Υποστήριξη σε προσπάθειες καθιέρωσης μιας συστηματικής ανάδρασης (feedback) στο σχολείο. Ενθάρρυνση του προβληματισμού και - αν χρειάζεται - την ανασυγκρότηση των δομών εργασίας στο σχολείο. Βοήθεια στην ανάπτυξη ποιοτικής διαχείρισης multi-school networks. being discrete about what I learn at school no reports to German agency ZfA only work if asked by schools no costs team, feedback, evaluation not the individual teacher is in the focus but the school as a whole

18 Q Τα 4 πεδία του PQM Εποπτικές Αρχές Σχολική επιθεώρηση Υποστήριξη
Κανονισμοί Τελικές εξετάσεις Στόχοι Σχολεία Ανάπτυξη Αυτοαξιολόγηση Peer Review (φιλική κριτική Σχολική επιθεώρηση Επισημαίνει τα δυνατά σημεία και τα σημεία για βελτίωση Υποστήριξη Σύμβουλοι διαδικασίας Σεμινάρια Επιμορφώσεις Q


Κατέβασμα ppt "Ένα ολοκληρωμένο μοντέλο Παιδαγωγικής Διαχείρισης Ποιότητας"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google