Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΜΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΠΟΥΔΩΝ ΜΕΤΑ ΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ & ΜΕΤΑ ΤΗΝ Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ 1ο ΕΠΑ.Λ. ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΩΝ 1.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΜΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΠΟΥΔΩΝ ΜΕΤΑ ΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ & ΜΕΤΑ ΤΗΝ Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ 1ο ΕΠΑ.Λ. ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΩΝ 1."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΜΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΠΟΥΔΩΝ ΜΕΤΑ ΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ & ΜΕΤΑ ΤΗΝ Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ 1ο ΕΠΑ.Λ. ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΩΝ 1

2 ΣΥΝΘΕΣΗ ΚΑΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΜΑΘΗΤΩΝ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΣΗΜΕΡΑ ΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΝΑΓΚΗ ΓΙΑ ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΕΡΕΟΤΥΠΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΚΑΤΑΛΗΨΕΩΝ 2

3 Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ …. … οδηγεί σε χαμηλή σχολική επίδοση …
ΣΥΝΘΕΣΗ ΚΑΙ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΜΑΘΗΤΩΝ ΠΟΥ ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΣΗΜΕΡΑ ΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ Η ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ …. Χαμηλά κοινωνικο-οικονομικά στρώματα Εργαζόμενοι μαθητές Οικογενειακά προβλήματα Χωρίς υποστηρικτικό περιβάλλον από μικρή ηλικία … οδηγεί σε χαμηλή σχολική επίδοση … 3

4 … άρα δημιουργούνται : Στερεότυπα και Προκαταλήψεις …
… με συνέπειες ΧΑΜΗΛΗ ΑΥΤΟΕΚΤΙΜΗΣΗ ΜΕΙΩΣΗ ΠΡΟΣΔΟΚΙΩΝ ΔΕΝ ΤΙΘΕΝΤΑΙ ΥΨΗΛΟΙ ΚΑΙ ΜΑΚΡΟΠΡΟΘΕΣΜΟΙ ΣΤΟΧΟΙ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗ, ΧΑΜΗΛΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΕΠΙΔΟΣΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΙ ΣΤΟΧΟΙ  ΛΗΨΗ μόνο του ΠΤΥΧΙΟΥ (και απολυτηρίου) και είσοδος στην αγορά εργασίας ΜΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΕΣ ενώ έχουν το ΙΔΙΟ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟ ΔΥΝΑΜΙΚΟ με όλους τους συνομηλίκους τους αλλά δεν καταβάλουν ανάλογη προσπάθεια για παραπέρα σπουδές 4

5 … ΑΡΑ ….  ΑΝΑΓΚΗ ΓΙΑ ΑΛΛΑΓΗ ΣΤΕΡΕΟΤΥΠΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΚΑΤΑΛΗΨΕΩΝ ΜΕ ΚΡΙΤΗΡΙΟ ΤΗΝ ΒΕΛΤΙΣΤΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΠΟΡΕΙΑ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΑΣ 5

6 ΔΟΜΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ (ΕΠΑ.Λ.) 1ο ΕΠΑ.Λ. ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΩΝ
ΔΟΜΗ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ (ΕΠΑ.Λ.) 1ο ΕΠΑ.Λ. ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΩΝ 6

7 Β’ ΕΠΑ.Λ. και για αποφοίτους Α’ τάξης ΓΕ.Λ.
Α’ ΕΠΑ.Λ. ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΓΕΝ. ΛΥΚΕΙΟΥ+ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΥΚΛΟΥ ΚΥΚΛΟΙ 1. ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΟΣ 2. ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ 3. ΝΑΥΤΙΚΟΣ- ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΟΣ Β’ ΕΠΑ.Λ. και για αποφοίτους Α’ τάξης ΓΕ.Λ. ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΓΕΝ. ΛΥΚΕΙΟΥ+ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΤΟΜΕΑ Γ’ ΕΠΑ.Λ. ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΓΕΝ. ΛΥΚΕΙΟΥ+ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ 7

8 Β’ ΕΠΑΛ ΤΟΜΕΙΣ 1α. ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΑΣ 1β. ΟΧΗΜΑΤΩΝ 1γ. ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΑΣ
Β’ ΕΠΑΛ ΤΟΜΕΙΣ 1α. ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΑΣ 1β. ΟΧΗΜΑΤΩΝ 1γ. ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΑΣ 1δ. ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ 1ε. ΔΟΜΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ 1στ.ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΤΕΧΝΩΝ 2α. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ 2β. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ 2γ. ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΝΟΙΑΣ 2δ. ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ, ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ 3α. ΝΑΥΤΙΚΟΥ ΠΛΟΙΑΡΧΩΝ 3β. ΝΑΥΤΙΚΟΥ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ 8

9 1στ. ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΤΕΧΝΩΝ
Γ’ ΕΠΑΛ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ 1α. ΜΗΧΑΝΟΛΟΓΙΑΣ Μηχανολογικών εγκαταστάσεων και κατασκευών Ψυκτικών εγκαταστάσεων και κλιματισμού 1β. ΟΧΗΜΑΤΩΝ Μηχανικών και ηλεκτρολογικών συστημάτων αυτοκινήτου 1γ. ΗΛΕΚΤΡΟΛΟΓΙΑΣ Ηλεκτρολογικών εγκαταστάσεων 1δ. ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ Ηλεκτρονικών υπολογιστικών συστημάτων και δικτύων Ηλεκτρονικών συστημάτων επικοινωνιών 1ε. ΔΟΜΙΚΩΝ ΕΡΓΩΝ Σχεδιαστών δομικών έργων 1στ. ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΩΝ ΤΕΧΝΩΝ Γραφικών τεχνών 9

10 2β. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ
Γ’ ΕΠΑΛ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ 2α. ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΚΗΣ Υποστήριξης συστημάτων, εφαρμογών και δικτύων Η/Υ 2β. ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ Υπαλλήλων διοίκησης και οικονομικών υπηρεσιών Υπαλλήλων τουριστικών επιχειρήσεων 2γ. ΥΓΕΙΑΣ ΚΑΙ ΠΡΟΝΟΙΑΣ Βοηθών βρεφονηπιοκόμων Βοηθών ιατρικών και βιολογικών εργαστηρίων Βοηθών νοσηλευτών 2δ. ΓΕΩΠΟΝΙΑΣ, ΤΡΟΦΙΜΩΝ ΚΑΙ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝΤΟΣ Τεχνολογίας και ελέγχου τροφίμων Έργων τοπίου και περιβάλλοντος Σύγχρονης επιχειρηματικής Γεωργίας 10

11 Γ’ ΕΠΑΛ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ 3α. ΝΑΥΤΙΚΟΥ ΠΛΟΙΑΡΧΩΝ 3β. ΝΑΥΤΙΚΟΥ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ
Γ’ ΕΠΑΛ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ 3α. ΝΑΥΤΙΚΟΥ ΠΛΟΙΑΡΧΩΝ Πλοιάρχων εμπορικού ναυτικού 3β. ΝΑΥΤΙΚΟΥ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ Μηχανικών εμπορικού ναυτικού 11

12 ΤΡΟΠΟΙ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
ΤΡΟΠΟΙ ΠΡΟΣΒΑΣΗΣ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 12

13 ΑΕΙ - ΤΕΙ ΑΕΙ - ΤΕΙ ΤΕΙ Γ΄ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ Γ΄ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥ
Γ΄ ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ 6 ΜΑΘΗΜΑΤΑ 6 ΜΑΘΗΜΑΤΑ 4 ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ 2 ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ ΑΕΙ - ΤΕΙ Γ΄ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ (ομάδα Β) 4 ΜΑΘΗΜΑΤΑ 2 ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ 2 ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΕΙ Γ΄ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ (ομάδα Α)

14 Ομάδα Α Ειδικές πανελλήνιες εξετάσεις για την εισαγωγή αποκλειστικά και μόνο σε τμήματα και σε σχολές του Τεχνολογικού Τομέα της Ανώτατης Εκπαίδευσης (ΤΕΙ) και στις Ανώτερες Σχολές Τουριστικών Επαγγελμάτων (ΑΣΤΕ) των Σχολών Τουριστικής Εκπαίδευσης και σε ποσοστό θέσεων που ορίζεται κάθε φορά με απόφαση του Υπουργού Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων. Επιπλέον εισάγονται και στις παρακάτω σχολές: (ΠΡΟΣΟΧΗ κάποιες διαφοροποιήσεις ανά Τομέα)     ΑΚΑΔΗΜΙΕΣ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ ΜΟΝΙΜΩΝ ΥΠΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΣΤΡΑΤΟΥ (ΣΜΥ)-ΟΠΛΑ     ΜΟΝΙΜΩΝ ΥΠΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΣΤΡΑΤΟΥ (ΣΜΥ)-ΣΩΜΑΤΑ     ΜΟΝΙΜΩΝ ΥΠΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΝΑΥΤΙΚΟΥ (Σ.Μ.Υ.Ν)     ΤΕΧΝΙΚΩΝ ΥΠΑΞΙΩΜΑΤΙΚΩΝ ΑΕΡΟΠΟΡΙΑΣ (Σ.Τ.Υ.Α.) ΣΧΟΛΗ   ΑΣΤΥΦΥΛΑΚΩΝ 14

15 Εξεταζόμενα μαθήματα και Συντελεστές βαρύτητας
Εξεταζόμενα μαθήματα και Συντελεστές βαρύτητας - Νεοελληνική Γλώσσα: 1,5 - Μαθηματικά: 1,5 - α΄ Μάθημα Ειδικότητας: 3,5 β΄ Μάθημα Ειδικότητας: 3,5 - Ειδικό μάθημα: 2 Τα Τμήματα των ΤΕΙ για τα οποία μπορεί να είναι υποψήφιος ο απόφοιτος με την ομάδα Α, είναι ΜΟΝΟ τα σχετικά με τον ΤΟΜΕΑ στον οποίο φοίτησε ο μαθητής. 15

16 Ομάδα Β Πανελλήνιες εξετάσεις για την εισαγωγή σε όλα τα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα που εισάγονται και οι κάτοχοι απολυτηρίου ημερήσιου Γενικού Λυκείου. Οι υποψήφιοι εξετάζονται σε μαθήματα γενικής και επαγγελματικής παιδείας σε ίσο αριθμό με τα εξεταζόμενα για τους αποφοίτους του Γενικού Λυκείου. Νεοελ. Γλώσσα (Ομάδα Α – Β κοινή ύλη) Μαθηματικά ΙΙ Φυσική ΙΙ 1ο Μάθημα Ειδικότητας 2ο Μάθημα Ειδικότητας Μάθημα Επιλογής 16

17 Βιολογία ΙΙ ( Χ 1,30 ) Μαθήματα Επιλογής Μαθηματικά-Στατιστική
1ο ΠΕΔΙΟ Ανθρωπιστικών – Νομικών και Κοινωνικών Επιστημών 2ο ΠΕΔΙΟ Θετικών Επιστημών 3ο ΠΕΔΙΟ Επιστημών Υγείας 4ο ΠΕΔΙΟ Τεχνολογικών Επιστημών 5ο ΠΕΔΙΟ Επιστημών Οικονομίας και Διοίκησης Μαθηματικά ΙΙ ( Χ 1,3 ) Φυσική ΙΙ ( Χ 0,7 ) Νεοελ.Γλώσσα ( Χ 0,9) ( Χ 0,4 ) Νεοελ. Γλώσσα 1ο Μάθημα Ειδικότητας 2ο Μάθημα Ειδικότητας Νεότερη Ιστορία Μάθημα Επιλογής Βιολογία Ι ( Χ 0,9 ) ή Βιολογία ΙΙ ( Χ 1,30 ) Μαθήματα Επιλογής Αρχές Οικ.Θεωρίας ( Χ 1,3 ) Μαθηματικά-Στατιστική ( Χ 0.7 ) 17

18 ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΟΜΑΔΑ Α ΕΠΑ. Λ
ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΟΜΑΔΑ Α ΕΠΑ.Λ. (4 ΜΑΘΗΜΑΤΑ) ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ – ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ 18

19 ΟΜΑΔΑ Α ΕΠΑ.Λ. (4 ΜΑΘΗΜΑΤΑ) ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ
ΟΜΑΔΑ Α ΕΠΑ.Λ. (4 ΜΑΘΗΜΑΤΑ) ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ Συνειδητή επιλογή λίγων σχολών σχετικών με Τομέα αποφοίτησης με βάση πραγματικές επιθυμίες  είσοδος σε σχολή (π.χ. Νοσηλευτική ΤΕΙ) = πραγματική επιτυχία, συμβαδίζει με στόχους Μικρότερη απαιτούμενη προσπάθεια σε 4 αντί σε 6 μαθήματα (σχετικό ψυχολογικού τύπου πλεονέκτημα, συχνά δεν ισχύει στην πράξη) 19

20 ΟΜΑΔΑ Α ΕΠΑ.Λ. (4 ΜΑΘΗΜΑΤΑ) ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ
ΟΜΑΔΑ Α ΕΠΑ.Λ. (4 ΜΑΘΗΜΑΤΑ) ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ Περιορισμός αριθμού σχολών που μπορούν να δηλωθούν . Όχι πρόσβαση σε ΑΕΙ και Ανώτατες στρατιωτικές – αστυνομικές σχολές Σχετικότητα με Τομέα αποφοίτησης υποχρεωτικά (ακόμη και αν ο μαθητής έκανε λανθασμένη επιλογή Τομέα και έχει μετανιώσει ) Διπλές εξετάσεις ενδοσχολικές και πανελλαδικές στα ίδια μαθήματα ( πανελλαδικές όχι υποχρεωτικές, παγίδα εύκολης απεμπλοκής και μη συμμετοχής, μείωση κινήτρου απόδοσης, 50% μαθητών δεν δίνουν πανελλαδικές και αποφοιτούν με χαμηλή βαθμολογία στο απολυτήριο) Σημαντικά λιγότερες θέσεις εισακτέων σε ΤΕΙ σε σχέση με το ποσοστό των μαθητών ΕΕ επί του συνόλου ΕΕ+ΓΕΛ (13% vs 34% περίπου) Σημαντικά λιγότερες θέσεις εισακτέων σε σχολές Υπαξιωματικών στρατού σε σχέση με το ποσοστό των μαθητών ΕΕ επί του συνόλου ΕΕ+ΓΕΛ (7% vs 34% περίπου) Ελάχιστες θέσεις εισακτέων σε σχολές Αστυφυλάκων σε σχέση με το ποσοστό των μαθητών ΕΕ επί του συνόλου ΕΕ+ΓΕΛ (2% vs 34% περίπου) 20

21 ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΟΜΑΔΑ Β ΕΠΑ. Λ
ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΟΜΑΔΑ Β ΕΠΑ.Λ. (6 ΜΑΘΗΜΑΤΑ) ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ - ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ Σημαντική η παρέμβασή μας να γνωρίσουν οι μαθητές στα ΕΠΑ.Λ. τη δυνατότητα της εισαγωγής με 6 μαθήματα (ομάδα Β), να προσπαθήσουν με συνέπεια και επιμονή και θα έχουν πολλαπλά οφέλη !!! 21

22 ΟΜΑΔΑ Β ΕΠΑ.Λ. (6 ΜΑΘΗΜΑΤΑ) ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ
ΟΜΑΔΑ Β ΕΠΑ.Λ. (6 ΜΑΘΗΜΑΤΑ) ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ Μεγάλος αριθμός και ποικιλία σχολών: Πρόσβαση σε ΟΛΕΣ τις σχολές ΑΕΙ, ΤΕΙ, Στρατιωτικές, Αστυνομικές, ισότιμα σε ίδιο αριθμό θέσεων εισακτέων με ΓΕ.Λ. ΟΧΙ απαραίτητα σχετικότητα με Τομέα αποφοίτησης (δυνατότητα διόρθωσης λανθασμένης επιλογής Τομέα) Όχι διπλές εξετάσεις, ενδοσχολικές = πανελλαδικές στα ίδια μαθήματα ( πανελλαδικές υποχρεωτικές, σημαντικό κίνητρο απόδοσης) Δυνατότητα συμμετοχής με το 10% την επόμενη χρονιά χωρίς εξετάσεις Μειωμένες απαιτήσεις επίδοσης στις πανελλαδικές σε σχέση με Ομάδα Α ΕΠΑ.Λ. σε πολλές σχολές (όχι σε όλες), ιδιαίτερα ευνοεί το σύστημα αυτό είσοδο σε σχολές στρατιωτικές – αστυφυλάκων 22

23 ΟΜΑΔΑ Β ΕΠΑ.Λ. (6 ΜΑΘΗΜΑΤΑ) ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ
ΟΜΑΔΑ Β ΕΠΑ.Λ. (6 ΜΑΘΗΜΑΤΑ) ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ Ειδικά για μαθητές ΕΠΑ.Λ. λόγω των ΣΥΝΤΕΛΕΣΤΩΝ ΒΑΡΥΤΗΤΑΣ ανά επιστημονικό πεδίο, δεν ευνοείται η επιλογή του 1ου Ε.Π. (φυσιολογικό λόγω τύπου σχολείου) Μικρότερη αρνητική επίδραση (3%) των συντελεστών στο 3ο Ε.Π. ενώ η επιλογή 2ου, 4ου και 5ου Ε.Π. ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΙΣΟΤΙΜΕΣ με ΓΕ.Λ. χωρίς απώλεια μορίων 23

24 ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ και ΕΠΑ.Λ. ομάδα Β (6 ΜΑΘΗΜΑΤΑ) ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ
Το απαράδεκτο σύστημα δυνατότητας επιλογής ακόμη και 300 σχολών από τους υποψηφίους σε συνδυασμό με την πρόσφατη κατάργηση της βάσης του 10: δεν ευνοεί τη συνειδητή επιλογή σχολών που ανταποκρίνονται στις κλίσεις και τα ενδιαφέροντα των υποψηφίων, επιβραβεύει την αδράνεια και τον εφησυχασμό («κάπου» θα περάσω), στερεί θέσεις εισακτέων που επιλέγονται τυχαία χωρίς να είναι επιθυμητές από υποψηφίους που τις επιθυμούν συνειδητά, προωθεί την ψευδεπίγραφη επιτυχία π.χ. στην 132η επιλογή του υποψηφίου που είναι στην πραγματικότητα ΑΠΟΤΥΧΙΑ και οδηγεί στην απώλεια δημιουργικών χρόνων από τη ζωή του (εργασία, άλλες σπουδές) και προκαλεί οικονομική αιμορραγία στην οικογένειά του. 24

25 ΣΥΝΟΨΗ: ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΕΠΑ.Λ.
ΣΥΝΟΨΗ: ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΕΠΑ.Λ. 25

26 ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΕΠΑ.Λ. ΠΑΡΟΧΗ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΕΠΑ.Λ. ΠΑΡΟΧΗ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ Απόκτηση Τεχνικών και επαγγελματικών γνώσεων Ισότιμο και ισοδύναμο Απολυτήριο Λυκείου με το ΓΕ.Λ Πτυχίο ειδικότητας με τα ανάλογα επαγγελματικά δικαιώματα Σπουδές κατά προτεραιότητα στα Ι.Ε.Κ Δυνατότητα αποφοίτων όπως και οι απόφοιτοι των Γενικών Λυκείων (ΓΕ.Λ), να εισαχθεί στην τριτοβάθμια εκπαίδευση ΑΕΙ - ΑΤΕΙ και στρατιωτικές –αστυνομικές σχολές με δύο διαφορετικές μεθόδους (Ομάδα Α – Ομάδα Β) Ομάδα Β : Περισσότερα πλεονεκτήματα όσον αφορά τις εκπαιδευτικές επιλογές 26

27 ΣΥΝΟΨΗ - ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ 1ο ΕΠΑ.Λ. ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΩΝ
ΣΥΝΟΨΗ - ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ 1ο ΕΠΑ.Λ. ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΩΝ 27

28 ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΕΠΑ.Λ. - ΓΕ.Λ. ΜΕΤΑ ΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ
ΕΠΑ.Λ. - ΓΕ.Λ. ΜΕΤΑ ΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΝΑ ΜΗΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΩΣ ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟ-ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΒΑΘΜΟΙ ΕΠΙΔΟΣΗΣ ΓΙΑ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΣΠΟΥΔΩΝ ΣΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΣΤΕΡΕΟΤΥΠΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΚΑΤΑΛΗΨΕΩΝ ΠΟΥ ΟΔΗΓΟΥΝ ΣΕ ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΔΙΑΚΡΙΣΕΙΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ 28

29 ΕΠΑ.Λ. - ΓΕ.Λ. ΜΕΤΑ ΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ
ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΕΠΑ.Λ. - ΓΕ.Λ. ΜΕΤΑ ΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΝΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΩΣ ΚΡΙΤΗΡΙΑ Οι κλίσεις και τα ενδιαφέροντα των μαθητών για τα επαγγέλματα των Τομέων των ΕΠΑ.Λ. (μελλοντικά Τεχνολογικών Λυκείων) Η δυνατότητα λήψης εκτός του ισότιμου με ΓΕ.Λ. Απολυτηρίου και ενός ΠΤΥΧΙΟΥ επαγγελματικού που οδηγεί γρηγορότερα στην αγορά εργασίας ΧΩΡΙΣ να αναστέλλεται η δυνατότητα των σπουδών σε ΑΕΙ – ΤΕΙ και Στρατιωτικών – Αστυνομικών σχολών με ΙΣΟΤΙΜΗ συμμετοχή σε πανελλαδικές εξετάσεις 29

30 Το νέο κτήριο του σχολείου μας μετά από 10 χρόνια σε containers !!!
30


Κατέβασμα ppt "ΤΟ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΜΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗ ΕΠΙΛΟΓΗ ΣΠΟΥΔΩΝ ΜΕΤΑ ΤΟ ΓΥΜΝΑΣΙΟ & ΜΕΤΑ ΤΗΝ Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ 1ο ΕΠΑ.Λ. ΑΝΩ ΛΙΟΣΙΩΝ 1."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google