Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Τίτλος έργου: “ ΤΟ CHILL OR TO PLOD. LIFE IN THE FUTURE”

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Τίτλος έργου: “ ΤΟ CHILL OR TO PLOD. LIFE IN THE FUTURE”"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Τίτλος έργου: “ ΤΟ CHILL OR TO PLOD. LIFE IN THE FUTURE”
«Να χαλαρώνει κανείς ή να μοχθεί; Πώς οραματίζομαι τη ζωή στο μέλλον;» ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΡΙΑ ΕΡΓΟΥ: Δρ. Θάλεια Χατζηγιάννογλου (Σχολική Σύμβουλος Α’ Αθήνας)

2 ΑΦΟΡΜΗ ΣΚΟΠΟΣ Η ανακήρυξη του 2014 ως «Ευρωπαϊκού έτους για
τη συμφιλίωση της εργασίας με την οικογενειακή ζωή». Να βοηθήσει τους μαθητές να αναπτύξουν ψηφιακές δεξιότητες, δεξιότητες επικοινωνίας και συνεργασίας. Να δημιουργήσει κίνητρα ανάπτυξης των βασικών γλωσσικών δεξιοτήτων στη χρήση της Αγγλικής με δημιουργικό και ευχάριστο τρόπο. Να δώσει την ευκαιρία τους μαθητές να έρθουν σε επαφή με την «αυθεντική» χρήση της ξένης γλώσσας. ΣΚΟΠΟΣ

3 Πώς ξεκίνησε το ταξίδι μας :
Πώς ξεκίνησε το ταξίδι μας :

4 Οι συνεργάτες του έργου:
Heidi Ahlers Ιωάννα Τσέλιγκα Pina di Ponte "G.A. Colozza“ Campobasso Plesso Secondaria di I Grado Campobasso - ITALY 68ο Γυμνάσιο Αθηνών Αθήνα- Ελλάδα Morikeschule Backnagn GRWS Backnagn - Germany

5 ΠΕΡΙΛΗΨΗ Ηλικιακή ομάδα 13 ετών A’ Γυμνασίου Επίπεδο
Η ραγδαία εξέλιξη της τεχνολογίας και της επιστήμης έχει επηρεάσει θετικά και αρνητικά όλους τους τομείς της καθημερινής μας ζωής και της εργασίας. Πώς οραματίζεστε τη ζωή στο μέλλον ; Επίπεδο Προχωρημένο (Α2-Β1) Διάρκεια 5 μήνες Οκτ 2013 – Φεβ 2014

6 Στόχοι του έργου: Οι μαθητές μαθαίνουν :
να κατονομάζουν και να κατανοούν τις επιπτώσεις της τεχνολογικής εξέλιξης στη ζωή των ανθρώπων. να αναλύουν το πρόβλημα των επιπτώσεων στα επιμέρους χαρακτηριστικά του. να συνθέτουν τα στοιχεία του θέματος των επιπτώσεων, ώστε να σχεδιάσουν τη ζωή στο μέλλον.

7 ΕΝΟΤΗΤΑ 1 : Γνωριμία εταίρων:
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 : Γνωριμία εταίρων: Στόχος: γνωριμία των μαθητών μεταξύ τους. Διαδικασία: Οι μαθητές ζωγραφίζουν ή αναρτούν κάποια αντιπροσωπευτική φωτογραφία, η οποία αφορά στα σχέδιά τους για το μέλλον. Με την χρήση του εργαλείου jigsawplanet ( την μετατρέπουν σε puzzle και την αναρτούν στο wiki με το όνομά τους. Οι μαθητές γνωρίζονται μεταξύ τους σχολιάζοντας τα puzzle των εταίρων τους μέσω των comment boxes στη συγκεκριμένη σελίδα του wiki.

8 ψηφιακό εργαλείο : www.jigsawplanet.com
ΕΝΟΤΗΤΑ 1 : Γνωριμία εταίρων. ψηφιακό εργαλείο :

9 ΕΝΟΤΗΤΑ 2 : Η μετατόπιση συμβαίνει…
Στόχος: η καταγραφή και κατανόηση των ραγδαίων επιπτώσεων της τεχνολογίας στη ζωή των ανθρώπων Οι μαθητές παρακολουθούν video διάρκειας 8 λεπτών. ( Χωρίζονται σε ομάδες και συζητούν τα βασικά θέματα που αναφέρονται στο video. (padlet) Eργάζονται συλλογικά για να δημιουργήσουν ένα «σύννεφο λέξεων» με τις λέξεις κλειδιά που έχουν καταγράψει χρησιμοποιώντας το εργαλείο wordle ( και το αναρτούν στον ιστοχώρο. Αξιολογούν τις δραστηριότητες της ενότητας αξιοποιώντας το ψηφιακό εργαλείο answergarden ( Διαδικασία

10 ΕΝΟΤΗΤΑ 2 : Συλλογική εργασία (To σύννεφο λέξεων)

11 ΕΝΟΤΗΤΑ 3 : Το μέλλον της εκπαίδευσης
ΕΝΟΤΗΤΑ 3 : Το μέλλον της εκπαίδευσης Στόχος : ανταλλαγή απόψεων μεταξύ των εταίρων όσον αφορά το μέλλον της εκπαίδευσης. Οι μαθητές επισκέπτονται το blog (  όπου τέσσερα παιδιά θαύματα μοιράζονται τις σκέψεις τους για την εκπαίδευση στο μέλλον. Ανταλλάσσουν απόψεις με τους Ευρωπαίους εταίρους τους για το μέλλον της εκπαίδευσης χρησιμοποιώντας τον ψηφιακό καμβά linoit. Ακολουθεί αξιολόγηση των δραστηριοτήτων της ενότητας από τους μαθητές, κάνοντας χρήση του εργαλείου polldaddy ( Διαδικασία

12 ΕΝΟΤΗΤΑ 4 : Η πραγματική είδηση
ΕΝΟΤΗΤΑ 4 : Η πραγματική είδηση Στόχος : η δημιουργία μιας είδησης που θα έχει αξία στο μέλλον Οι μαθητές παρακολουθούν ένα σύντομο video με τίτλο “Real News” με σκοπό να κατανοήσουν τη διαφορά μεταξύ της διαχρονικής είδησης και της εφήμερης είδησης. Οι μαθητές κάθε σχολείου λειτουργούν συλλογικά συντάσσουν και εικονογραφούν μια είδηση με τίτλο «Η ζωή στο μέλλον» Κάθε χώρα χρησιμοποιεί το ψηφιακό εργαλείο fodey ( για να αναρτήσει το προϊόν της στο wiki με τη μορφή άρθρου εφημερίδας.   Οι μαθητές αξιολογούν τις εργασίες των εταίρων τους στηριζόμενοι σε συγκεκριμένα κριτήρια χρησιμοποιώντας το ψηφιακό εργαλείο tricider ( Οι μαθητές αξιολογούν τις δραστηριότητες με το ψηφιακό εργαλείο answergarden. Διαδικασία

13 Η ΕΙΔΗΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
REAL NEWS

14 ΕΝΟΤΗΤΑ 4 : Ψηφίζοντας την καλύτερη είδηση.

15 ΕΝΟΤΗΤΑ 5 : Η ζωή στο μέλλον μέσα από τα μάτια των μαθητών.
Στόχοι : Η καταγραφή της ζωής στο μέλλον όπως την οραματίζονται τα παιδιά. Η δημιουργία ενός τραγουδιού για τη ζωή στο μέλλον. Η δημιουργία μιας ψηφιακής ιστορίας.

16 WHAT’S NEXT? Διαδικασία Τα τρία σχολεία χρησιμοποιούν το τραγούδι « In the Year 2525 ….» ως υπόδειγμα για να δημιουργήσουν ένα συλλογικό τραγούδι για το μέλλον. Κάθε χώρα συμβάλλει με μια στροφή. Οι μαθητές χρησιμοποιούν το εργαλείο . Οι στίχοι του τραγουδιού αναρτώνται με τη μορφή video Κάθε σχολείο δίνει έναν τίτλο στο τραγούδι Ακολουθεί ψηφοφορία μέσω του εργαλείου για να επιλεγεί ο πιο κατάλληλος τίτλος. Κάθε σχολείο δημιουργεί τη δική του ψηφιακή ιστορία για το πώς φαντάζεται τη ζωή στο μέλλον, την εικονογράφεί, την ηχογραφεί και αναρτά το τελικό προϊόν χρησιμοποιώντας το εργαλείο  utellstory (

17 Οι μαθητές καλούνται να επινοήσουν μια εφεύρεση που θα βελτιώσει τη ζωή στο μέλλον. Την ζωγραφίζουν και την περιγράφουν στον εικονικό καμβά linoit ( Ακολουθεί αξιολόγηση των δραστηριοτήτων με το εργαλείο answergarden.

18 Ενότητα 6 : ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ Η αποτίμηση της εμπειρίας των μαθητών από τη συμμετοχή τους στη δράση etwinning. Στόχος : Κάθε μαθητής αξιολογεί την όλη εμπειρία από τη δράση γράφοντας λέξεις κλειδιά στη ζωγραφιά μιας βαλίτσας. Όλες οι βαλίτσες κάθε χώρας συνθέτουν το poster της χώρας τους το οποίο αναρτάται στην τελευταία σελίδα του ιστοχώρου. Διαδικασία

19 ΕΛΛΗΝΙΚΟ POSTER

20 Poster Γερμανίας PROJECT EVALUATION

21 Poster Ιταλίας PROJECT EVALUATION

22 Ποια οφέλη απεκόμισαν οι μαθητές μέσα από το έργο ?
Οι μαθητές βελτίωσαν τις ψηφιακές τους δεξιότητες. Οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να εστιάσουν σε προβλήματα της καθημερινής πραγματικότητας. Η αυθεντική επικοινωνία στην Αγγλική γλώσσα δημιούργησε κίνητρα ανάπτυξης των βασικών γλωσσικών δεξιοτήτων . Οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να εφαρμόσουν τις γραμματικές και συντακτικές δομές που διδάχτηκαν στο αναλυτικό πρόγραμμα σε ένα πιο ενδιαφέρον πλαίσιο. Οι μαθητές ανέπτυξαν διαπροσωπικές σχέσεις, έμαθαν να συνεργάζονται και να αλληλεπιδρούν με τους Ευρωπαίους συνομιλήκους για την επίτευξη ενός κοινού στόχου. Έμαθαν πώς να είναι συνεπείς, υπεύθυνοι, αυτόνομοι και πώς να ρυθμίζουν την μάθησή τους.

23 Ποια οφέλη απεκόμισαν οι εμπλεκόμενοι εκπαιδευτικοί?
Απέκτησαν περισσότερη αυτοπεποίθηση. Πειραματίστηκαν με νέα εργαλεία Web 2.0 Εγκατέλειψαν το ρόλο του παντογνώστη καθηγητή και υιοθέτησαν το ρόλο του συμβούλου, του υποστηρικτή και του ρυθμιστή. Συνειδητοποίησαν ότι μέσα από τη συλλογικότητα και τη συνεργασία με τους Ευρωπαίους εταίρους μπορούν να αποκομίσουν οφέλη τόσο για τη σχολική κοινότητα όσο για την επαγγελματική τους ανάπτυξη.

24 Επίλογος Πες μου και θα ξεχάσω, δίδαξέ με και θα θυμηθώ,
Πες μου και θα ξεχάσω, δίδαξέ με και θα θυμηθώ, κάνε με να συμμετέχω και θα μάθω. BENJAMIN FRANKLIN

25 Το συγκεκριμένο έργο Etwinning έχει λάβει τις παρακάτω διακρίσεις

26

27 The award

28 Σας ευχαριστώ για την προσοχή σας….
Το έργο βρίσκεται αναρτημένο στον ιστοχώρο Contact details :


Κατέβασμα ppt "Τίτλος έργου: “ ΤΟ CHILL OR TO PLOD. LIFE IN THE FUTURE”"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google