Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεAdelphos Stratis Τροποποιήθηκε πριν 10 χρόνια
1
στρατηγική design στις επιχειρήσεις θανάσης μπάμπαλης www.ababalis.com
2
στρατηγική design στις επιχειρήσεις στρατηγική = το σχέδιο δράσης, μεσο-μακροπρόθεσμα design = δημιουργία και εξέλιξη ιδεών που βελτιώνουν α. τον τρόπο λειτουργίας, β. την αξία και γ. την αισθητική εμφάνιση προιόντων
3
τί δεν είναι ο σχεδιαστής
4
τί θα έπρεπε να είναι ο σχεδιαστής τι θέλει η εταιρεία τι μπορεί η εταιρεία όνειρα της εταιρείας ποιος είναι ο πελάτης τι θέλει ο πελάτης τι ονειρεύεται ο πελάτης ποιός ο ανταγωνισμός νέες τεχνολογίες νέες τυπολογίες συμβολισμοί χρηστικότητα αισθητική οικολογία και περιβάλλον ποιότητα παραγωγή κόστος συσκευασία και λοιπά... ιδέες
5
εξέλιξη του design αισθητική βελτίωση +χρηστική βελτίωση +τι θέλει ο χρήστης τώρα +τι θα θέλει ο χρήστης αύριο συνολική προσέγγιση ( strategic design)
6
επιχειρηματική στρατηγική στρατηγική brand επιχείρησης συνολική σχεδιαστική ταυτότητα προιοντική έρευνα και ταυτότητα προιοντικός σχεδιασμός παραγωγή προιόντος διάθεση προιόντος design σαν στρατηγική design σαν τακτική
7
από την κορυφή της εταιρείας προς τα κάτω και σε όλες τις δράσεις της εταιρείας η στρατηγική design εφαρμόζεται
8
- να αποφασίσουν τι προιόντα θα παράξουν αφού μελετήσουν συνολικά το επιχειρηματικό-κοινωνικό περιβάλλον - να παράξουν καινοτομία άμεσα και μακροπρόθεσμα η συνέργεια του design και της επιχειρηματικής στρατηγικής είναι μια συστημική/ολιστική προσέγγιση που βάζει τα θεμέλια για την επιτυχία της εταιρείας η στρατηγική design βοηθάει τις εταιρίες
9
παράδειγμα εταιρείας Alessi Καινοτομία μέσω χρήσης συμβολισμών
10
ο Alberto Alessi καταλαβαίνει την ανάγκη της στρατηγικής μέσω design στρατηγική | μέθοδος 1. έρευνα μέσω έμπειρων σχεδιαστών (designer led research) 2. νέα σημειολογία - συμβολισμοί 3. νέα ταλέντα (σχεδιαστές) 4. παραγωγή ιδεών και αξιολόγηση
11
συνταγή επιτυχίας Alessi Αίσθηση | μνήμη | εικόνα 5. υπέροχο 4. ελκυστικό 3. αδιάφορο 2. ασαφές - όχι πολύ καλό 1. δυσάρεστο Λειτουργία 5. τέλειο 4. πολύ πρακτικό 3. αναμενόμενο 2. αμφισβητήσιμο 1. πολύ κακό Τιμή 5. “θα πάρω δύο” 4. αφήνει κέρδος 3. κανονικό 2. ακριβό 1. πολύ ακριβό Επικοινωνία | γλώσσα 5. διαφωτιστικό 4. της μόδας 3. αποδεκτό 2. αμφισβητήσιμο 1. πολύ κακό Alberto Alessi πολύ σημαντικοί παράγοντες σημαντικοί παράγοντες
12
www.gerovassiliou.gr παράδειγμα εταιρείας Κτήμα Γεροβασιλείου
13
στρατηγική εταιρείας 1. το προιόν - κρασί - είναι πολύ καλό 2. η εικόνα (brand) της εταιρείας πρέπει να είναι όσο καλύτερη γίνεται 3. χρήση του design σε όλες τις μορφές επικοινωνίας/παρουσίας της εταιρείας (εγκαταστάσεις/ιστοσελίδα/newsletter/εκδηλώσεις/συσκευασίες/ετικέτες κτλ)
14
Συσκευασία δώρου κρασιού
15
Στόχοι εντυπωσιακή (διαφοροποίηση) οικολογική (επανάχρηση)
21
παράδειγμα Dakota Jackson + Steinway & Sons
22
Steinway & Sons - Piano
23
Art cases - Steinway & Sons
25
Tricentennial Art Case model B ?
26
Στόχοι αισθητική αναβάθμιση υπογράμμιση της ποιότητας μέσω τεχνολογικών καινοτομιών χωρίς να χαθεί η ταυτότητα Steinway
27
Αλλαγές καπάκι πόδια πλαινό
28
Αλλαγές στήριγμα
29
Αλλαγές στήριγμα
30
Αλλαγές στήριγμα
31
Αλλαγές νέος μηχανισμός αναλογίου
32
Αλλαγές νέος μηχανισμός αναλογίου
33
Αλλαγές νέος μηχανισμός αναλογίου
34
Αλλαγές καπάκι χωρίς βάρος πέτυχε αλλά δεν έγινε
35
Αλλαγές νέος μηχανισμός για καπάκι
36
το νέο πιάνο
37
ευχαριστώ
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.