Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

«Η ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗΝ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΕΥΡΩΠΑΪΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ» «Η ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "«Η ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗΝ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΕΥΡΩΠΑΪΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ» «Η ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 «Η ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗΝ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΕΥΡΩΠΑΪΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ» «Η ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗΝ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΕΥΡΩΠΑΪΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ» Ημερίδα για Καθηγητές Αγγλικών Α/θμιας & Β/θμιας Εκπαίδευσης Λαμία 08/03/2013

2  Η ευρωπαϊκή διάσταση στην εκπαίδευση έχει επιφέρει πολλές αλλαγές στην εκπαίδευση, αλλά και έχει δημιουργήσει νέες ανάγκες για βελτίωση της ποιότητας της παρεχόμενης εκπαίδευσης όπως και απαιτήσεις, αλλά και ευκαιρίες, για επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών.  Τα ευρωπαϊκά προγράμματα αποτελούν ένα παράδειγμα. Για την εμπλοκή τους στα προγράμματα αυτά οι εκπαιδευτικοί είναι αναγκαίο να έχουν εξοικείωση με τις ΤΠΕ και αυτό καταδεικνύεται από έρευνα που διενεργήθηκε με τη συμμετοχή Ελλήνων και Ευρωπαίων εκπαιδευτικών που είχαν εμπλακεί σε τέτοια προγράμματα.

3 ΕΥΡΩΠΑΪΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ http://www.iky.gr

4 COMENIUS John Amos Comenius (1592-1670) “ Let us have but one end in view, the welfare of humanity” ΤΣΕΧΟΣ ΔΑΣΚΑΛΟΣ, ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΑΣ, ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΣ ΚΑΙ ΣΥΓΓΡΑΦΕΑΣ. ΓΝΩΣΤΟΣ ΩΣ Ο ΔΑΣΚΑΛΟΣ ΤΩΝ ΕΘΝΩΝ. ΘΕΩΡΕΙΤΑΙ ΠΑΤΕΡΑΣ ΤΗΣ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

5 COMENIUS Ποιες είναι οι αποκεντρωμένες δράσεις του Comenius ;  Σχολικές Συμπράξεις - Πολυμερείς ή διμερείς  Περιφερειακές Συμπράξεις  Προπαρασκευαστικές Επισκέψεις  Ενδοϋπηρεσιακή κατάρτιση διδακτικού και λοιπού εκπαιδευτικού προσωπικού  Τοποθέτηση μελλοντικών εκπαιδευτικών σε θέσεις βοηθού σε σχολεία άλλων χωρών  Υποδοχή μελλοντικών εκπαιδευτικών σε θέσεις βοηθού  eTwinning

6 Η δράση eTwinning της ΕΕ στοχεύει να κάνει ένα βήμα μπροστά, διευρύνοντας τις συνεργασίες εκείνες, όπου δύο σχολεία από δύο Ευρωπαϊκές χώρες θα ωφεληθούν από τα εργαλεία των Τεχνολογιών Πληροφορίας και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) και δουλεύοντας μαζί θα αποκομίσουν παιδαγωγικά, κοινωνικά και πολιτιστικά οφέλη. Περισσότερες πληροφορίες στον Ελληνικό ιστότοπο http://www.etwinning.gr καθώς και στην κεντρική Eυρωπαϊκή Πύλη http://www.etwinning.net http://www.etwinning.grhttp://www.etwinning.net

7 Προσφέρει μία ευκαιρία στους νέους, προκαλώντας το ενδιαφέρον τους να μάθουν ο ένας για τον άλλον, για την κουλτούρα του σχολείου τους και της οικογένειάς τους ενώ θα εξασκούν ταυτόχρονα τις ικανότητές στους στις ΤΠΕ. Το eTwinning έχει σκοπό να βελτιώσει την παιδαγωγική και τα σχολεία θεωρούν ότι είναι μία πολύ σημαντική δραστηριότητα που προσδίδει αξία στη συμβατική μάθηση.

8 COMENIUS ΒΗΜΑ 1 Ο η αναζήτηση εταίρων και θεματικής ενότητας. Η αναζήτηση εταίρων γίνεται μέσα από βάσεις δεδομένων στο διαδίκτυο όπου μπορεί κάποιος να αναζητήσει εταίρους με βάση τη χώρα, το είδος του σχολείου (πρωτοβάθμιας ή δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, ιδιωτικό ή δημόσιο, Γενικό ή Επαγγελματικό Λύκειο, κλπ.), την ηλικία των μαθητών, την ειδικότητα των εκπαιδευτικών που συμμετέχουν ή άλλες παραμέτρους.

9 COMENIUS ΒΗΜΑ 2 Ο ΄ Μόλις βρεθούν οι εταίροι αρχίζει η επικοινωνία μέσω e-mail ή skype προκειμένου να συζητήσουν και να επιλέξουν μια θεματική ενότητα που να πληροί τις ανάγκες όλων, να ανταποκρίνεται στους στόχους που έχουν θέσει και να καταστεί δυνατή η με ίσους όρους συνεργασία, πράγμα που είναι απαραίτητο για την επιτυχημένη έκβαση του προγράμματος.

10 COMENIUS ΒΗΜΑ 3 Ο Αφού αποφασίσουν όλες τις λεπτομέρειες, ένας από τους εταίρους αναλαμβάνει το ρόλο του συντονιστή, ο οποίος καθοδηγεί τους εταίρους για τη σωστή συμπλήρωση της φόρμας και προχωράει στην ηλεκτρονική υποβολή της αίτησης στο ευρωπαϊκό συμβούλιο. Στη συνέχεια ο κάθε εταίρος εκτυπώνει την αίτηση και τη στέλνει ταχυδρομικά στον Εθνικό Φορέα της χώρας του.

11 COMENIUS ΒΗΜΑ 4 Ο Από τη στιγμή που θα εγκριθεί ένα πρόγραμμα, θα αρχίσει συστηματική δουλειά για δύο χρόνια. Για να ανταπεξέλθουν στις υποχρεώσεις τους οι εταίροι, θα πρέπει να γνωρίζουν πολύ καλά Αγγλικά και να χειρίζονται με άνεση τον Η/Υ. Για παράδειγμα, θα χρειαστεί να προσφύγουν στο Διαδίκτυο για την συγκέντρωση πληροφοριών, να συνθέσουν και να γράψουν μια εργασία στο Word, να διεξάγουν μια έρευνα και να καταγράψουν τα αποτελέσματα στο Excel, να αναρτήσουν υλικό σε μια ιστοσελίδα ή σε ένα blog, κλπ.

12 COMENIUS ΒΗΜΑ 5 Ο Πολύ συχνά στη διάρκεια της διετούς συνεργασίας οι εταίροι θα χρειαστεί να κάνουν παρουσιάσεις σε Power Point και να χρησιμοποιήσουν Πολυμέσα. Επίσης, συχνά η επικοινωνία γίνεται μέσω facebook ή twitter. ………………………………………………… ΒΗΜΑ 6 Ο Στο τέλος του προγράμματος, οι εταίροι θα πρέπει να παρουσιάσουν ένα ή περισσότερα τελικά προϊόντα. Αυτά μπορεί να είναι η κατασκευή μιας ιστοσελίδας, η δημιουργία ενός blog, ένα CD ή ένα DVD, κλπ.

13 Ενδοϋπηρεσιακή Κατάρτιση ΤΙ & ΠΩΣ  ΣΕΜΙΝΑΡΙΑ  ΣΥΝΕΔΡΙΑ  ΟΜΑΔΙΚΑ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑ ΠΟΤΕ  ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟ ΕΩΣ ΤΟΝ ΔΕΚΕΜΒΡΙΟ ΤΟΥ 2013

14 Ενδοϋπηρεσιακή Κατάρτιση ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΜΕΧΡΙ 30/04/2013 DATABASE http://ec.europa.eu/education/trai ningdatabase/search.cfm http://www.iky.gr/

15 ΓΡΑΦΕΙΟ ΕΥΡΩΠΑΪΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΤΣΑΡΟΥΧΑ ΒΙΚΤΩΡΙΑ ΚΥΠΡΟΥ 85 ΤΗΛ/FAX: 22310 24705 E-MAIL: grepr@dide.fth.sch.grgrepr@dide.fth.sch.gr Website: http://dide.fth.sch.gr/grepr/

16


Κατέβασμα ppt "«Η ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΣΤΗΝ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΕΥΡΩΠΑΪΚΩΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ» «Η ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΑΓΓΛΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ ΚΑΙ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google