Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεOdessa Constantinides Τροποποιήθηκε πριν 10 χρόνια
1
Από τη ΜΟΥΣΑ, στο ΔΙΑ και στα ΦΤΕΡΑ ΤΗΣ ΓΝΩΣΗΣ
Επιμόρφωση από απόσταση εκπαιδευτικών απομακρυσμένων ολιγοθέσιων σχολείων (Δοκιμάζοντας τις δυνατότητες των τηλεπικοινωνιακών υπηρεσιών και καταλήγοντας στο δορυφόρο) Σοφοκλής Σωτηρίου Παύλος Κουλούρης Ελληνογερμανική Αγωγή
2
MUSE: MUltigrade School Education
(Socrates / Comenius 2.1)
3
Η Σύμπραξη ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ CHYDENIUS
ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΟ ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ ΕΛΛΗΝΟΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΑΝΤΙΘ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΛΟΝΔΙΝΟΥ Στο σχέδιο συμμετείχαν και 4 ολιγοθέσια σχολεία πιλοτικής εφαρμογής του σχεδίου στην Ελλάδα, τη Φιλανδία και την Ισπανία
4
Στόχοι του σχεδίου H ανάπτυξη προγράμματος εν υπηρεσία κατάρτισης για τους δασκάλους σε ολιγοθέσια σχολεία Η ενίσχυση των επαγγελματικών δεξιοτήτων των δασκάλων και η βελτίωση της ικανότητας τους να αναπτύσσουν σχέδια μαθήματος σε συμφωνία με τις ιδιαίτερες απαιτήσεις του περιβάλλοντος εργασίας τους Η ανάπτυξη μιας πρότυπης ηλεκτρονικής πύλης κατάρτισης που επιτρέπει τη συνεχή εν υπηρεσία επιμόρφωση και υποστήριξη των εκπαιδευτικών Η ενίσχυση της επικοινωνίας ανάμεσα στο απομονωμένο περιβάλλον του ολιγοθέσιου σχολείου και την ευρύτερη εκπαιδευτική κοινότητα
5
Πρόγραμμα κατάρτισης
6
NEMED: Η συνέχεια της ΜΟΥΣΑΣ
Ως δίκτυο, για περαιτέρω ανταλλαγή γνώσης, εμπειριών και καλών πρακτικών, στο πλαίσιο του Socrates / Comenius 3. Εταίροι: ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ ΕΛΛΗΝΟΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ UNIVERSITY OF LONDON Institute of Education UNIVERSITY OF TAMPERE UNIVERSITY OF BARCELONA UNIVERSITY OF LISBON ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΚΥΠΡΟΥ UNIVERSITY OF LECCE POLYTECHNIC UNIVERSITY OF BUCHAREST EOTVOS LORAND UNIVERSITY EUROPEAN DISTANCE EDUCATION NETWORK INSTITUTE OF FUTURE STUDIES Η αξιολόγηση του σχεδίου ΜUSE ανέδειξε ως κυρίαρχο στοιχείο το έντονο ενδιαφέρον των εκπαιδευτικών για το πρόγραμμα κατάρτισης. Κατά συνέπεια η συμμετοχή τους κρίνεται ιδιαίτερα πετυχημένη κάτι που ανακλά και στην επίτευξη των στόχων του σχεδίου
7
(ΓΓΕΤ - Ηλεκτρονική Μάθηση)
(ΓΓΕΤ - Ηλεκτρονική Μάθηση)
8
ΔΙΑΣ: Η Σύμπραξη ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟ ΑΙΓΑΙΟΥ OTE HELLAS SAT Q-PLAN
INTRACOM ΕΛΛΗΝΟΓΕΡΜΑΝΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
9
Αξιοποιούνται προηγμένοι επικοινωνιακοί δίαυλοι, όπως είναι τα δορυφορικά συστήματα, για την παροχή κατάρτισης υψηλής ποιότητας σε εκπαιδευτικούς ολιγοθέσιων σχολείων της ελληνικής περιφέρειας. Η επιμόρφωση αφορά ένα δίκτυο 10 σχολείων, τόσο από την νησιωτική Ελλάδα, όσο και από την ηπειρωτική ενδοχώρα.
10
Αρχιτεκτονική Συστήματος
ΔΙΑΣ Αρχιτεκτονική Συστήματος
13
Μορφές εκπαιδευτικού περιεχόμενου:
Video Παρουσιάσεις Κείμενα προς μελέτη Websites
14
RURAL WINGS: Τα Φτερά της Γνώσης
15
Η Σύμπραξη University of Potsdam UoP Germany
NET Finland Karjalan Nettinikkarit Ltd FORTHNET Greece FORTHnet ERC Belgium European Resuscitation Council TELEMEDICINE France Telemedicine Technologies BGU Israel Ben Gurion University – Center For Futurism In Education FOURIER Fourier Systems Ltd GB Turkey Goerceada Belediyesi PBF Poland Progress & Business Foundation UoF Chile University of La Frontera – Instituto De Informática Educatica FVG Colombia Fundación Volvamos A La Gente IEP Peru Instituto De Estudios Peruanos UNSA Argentina National University of Salta CCD Corporación Colombia Digital
16
ICCS Greece Institute of Communication and Computer Systems ASTRIUM France EADS Astrium AVANTI United Kingdom Avanti Communications EMS Canada EMS Technologies MIT/ML-2B1 USA MIT Media Lab – 2B1 Foundation EUTELSAT EA Ellinogermaniki Agogi INSEAD Insead IIE -MULTIMEDIA Sweden Institute For International Education / Multimedia – Stockholm University EDEN European Distance And E-Learning Network CRC Communication Research Center Q-Plan Q-PLAN S.A. HELLAS SAT Cyprus HELLAS SAT Consortium LTD AU Athabasca University UB Spain University of Barcelona, Department of Didactics and Educational Organisation FORTH Institute of Computer Science, Foundation for Research and Technology UPB Romania Universitatea "Politehnica" din Bucuresti A&O Estonia Alfa – Omega Communications Progress TV UoA University of Aegean
17
Περιοχές δορυφορικής κάλυψης
18
Kαινοτομίες Στην τεχνολογία: Στο περιεχόμενο: Στη μεθοδολογία:
Δορυφορική σύνδεση για upload ΚΑΙ download Στο περιεχόμενο: Στη μεθοδολογία: Έμφαση στην καθοδηγούμενη αυτενέργεια των χρηστών / καταρτιζομένων
19
σε σχέση με προηγούμενα έργα
Το RURAL WINGS σε σχέση με προηγούμενα έργα TECHNOLOGY PUSH BARRD RURAL WINGS TWISTER RIA SCHOOLSAT ZEUS VERDI RCST MUSE USER DEMAND
20
Κέντρα υποστήριξης της μάθησης (learning hubs)
21
Κοινότητα μάθησης (μέσω σύνδεσης wi-fi )
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.