Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεOphira Nikitas Τροποποιήθηκε πριν 10 χρόνια
1
Μιχαλίνος Ζεμπύλας Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
Ο ‘αναστοχασμός’ (reflection) στην επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών: Παιδαγωγικές και πολιτικές ερμηνείες Μιχαλίνος Ζεμπύλας Ανοικτό Πανεπιστήμιο Κύπρου
2
Κεντρικό ερώτημα Τι είναι ο αναστοχασμός και πώς μπορεί να συμβάλει στην επαγγελματική ανάπτυξη των εκπαιδευτικών;
3
Ο αναστοχασμός στην εκπαίδευση
Dewey: ανοιχτό μυαλό σε νέες ιδέες, ενδιαφέρον χωρίς επιφυλάξεις και πνευματική υπευθυνότητα Schon: αξία της αβεβαιότητας και του απροσδόκητου ως επιθυμητή διάσταση της επαγγελματικής αναστοχαστικής πρακτικής
4
Η πολιτική ερμηνεία του αναστοχασμού
Δυνατότητα μιας αναστοχαστικής δράσης η οποία να αναδύεται εκεί ακριβώς όπου είναι αδύνατη η αποδοχή κάποιων ανατρεπτικών ιδεών και πρακτικών Εντοπισμός των ορίων και των αδυναμιών της σκέψης και της γνώσης μας σε σχέση με τους άλλους
5
Δύο παραδείγματα Το ζήτημα της εκπαίδευσης των παιδιών για τα οποία η ελληνική δεν είναι μητρική γλώσσα Ο φανατισμός
6
Τρεις πρακτικές ιδέες Οι ερωτήσεις αναστοχασμού να τοποθετούνται στο επίκεντρο της κουλτούρας της διδασκαλίας, της μάθησης και του αναλυτικού προγράμματος
7
Τρεις πρακτικές ιδέες Οι εκπαιδευτικοί θα πρέπει συνεχώς να επανατοποθετούνται απέναντι στον εαυτό τους, στους μαθητές τους, στη γνώση, στον κόσμο, αλλά και στις στρατηγικές διδασκαλίας, καθώς το συγκείμενο θα μεταβάλλεται συνεχώς
8
Τρεις πρακτικές ιδέες Οι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές που αναστοχάζονται είναι σημαντικό να το κάνουν δια της κοινωνικής τους διάδρασης και της ένταξής τους στο ιστορικό γίγνεσθαι
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.