Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεIona Spiros Τροποποιήθηκε πριν 10 χρόνια
1
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – 2013.12.16-18 • Λειτουργεί από το 2005, με στόχο να αντιμετωπίσει την έλλειψη κατάλληλα εκπαιδευμένων στελεχών της Εκπαίδευσης • Προετοιμάζει εκπαιδευτικούς για να ανταποκριθούν στις ακαδημαϊκές και πρακτικές προκλήσεις της διοίκησης και οργάνωσης του σημερινού αλλά και του αυριανού σχολείου Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών « Διοίκηση και Οργάνωση της Εκπαίδευσης »
2
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – 2013.12.16-18 Στόχοι Απόκτηση γνωστικής βάσης του επιστημονικού αντικειμένου της Εκπαιδευτικής Διοίκησης Καλλιέργεια ηγετικών ικανοτήτων για : Δημιουργία οράματος και σχεδίου δράσης του σχολείου Δημιουργία θετικού σχολικού κλίματος Δημιουργία δημοκρατικά οργανωμένου και πολιτισμικά ευαίσθητου σχολικού περιβάλλοντος Προώθηση ισότητας ευκαιριών για όλα τα μέλη της σχολικής κοινότητας Αξιολόγηση εκπαιδευτικών αποτελεσμάτων σε ατομικό και οργανωσιακό επίπεδο Προώθηση αλλαγών και καινοτομιών Αξιοποίηση νέων τεχνολογιών για συνεργατική μάθηση και λειτουργία δικτύων επικοινωνίας Προώθηση ερευνητικής κουλτούρας και λειτουργίας του σχολείου ως ‘ οργανισμού που μαθαίνει ’
3
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – 2013.12.16-18 Πρόγραμμα σπουδών Διοίκηση Εκ π αιδευτικών Μονάδων Εκ π αιδευτική Διοίκηση Εκ π αιδευτική Αξιολόγηση Έννοιες και Αρχές Οργανωσιακής Ψυχολογίας Ψυχολογικές διαστάσεις Ευημερία και ενδυνάμωση εκ π αιδευτικών Αλλαγές και Καινοτομίες Σχολική Βελτίωση Δημιουργικότητα Βασικές Αρχές Εκ π αιδευτικής Διοίκησης Εκ π αιδευτική Πολιτική Συμβουλευτική στο σχολείο Διαχείριση κρίσεων Έρευνα Ε π αγγελματική ανά π τυξη εκ π αιδευτικών Νέες Τεχνολογίες Νέα γνώση και ε π ικοινωνία
4
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – 2013.12.16-18 Διδάσκοντες
5
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – 2013.12.16-18 Επιλογή φοιτητών Σταθερά υψηλή ζήτηση (150 υποψήφιοι για 30 θέσεις ), παρά το κόστος ( δίδακτρα, μετακινήσεις ) Αντικειμενική διαδικασία αξιολόγησης των υποψηφιοτήτων εξασφαλίζει φοιτητές με : Αυξημένα ακαδημαϊκά και επαγγελματικά προσόντα Ισχυρά κίνητρα
6
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – 2013.12.16-18 Το προφίλ των φοιτητών (Ν=240) 92% εν ενεργεία εκπαιδευτικοί (45% στην Α/βάθμια, 55% στην Β/βάθμια)
7
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – 2013.12.16-18 Το προφίλ των φοιτητών (Ν=240) Από άλλους νομούς της Θεσσαλίας (29%) της Στερεάς (11%) της Μακεδονίας (14%) από την Αθήνα (20%) •Γυναίκες 69% •Ευρύ φάσμα ηλικιών, με μεγάλο ποσοστό (43%) άνω των 40 Το 74% μετακινείται για την παρακολούθηση των μαθημάτων
8
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – 2013.12.16-18 Η γνώμη των φοιτητών Συστηματική αξιολόγηση των μαθημάτων και των διδασκόντων από τους φοιτητές Πάνω από 90% των φοιτητών δηλώνουν ‘ σαφή ικανοποίηση ’ από το διδακτικό έργο η πλειοψηφία εκφράζει ‘ υψηλή ή πολύ υψηλή ’ ικανοποίηση Τα μαθήματα αξιολογούνται από τους φοιτητές ως ‘ πολύ ενδιαφέροντα ’ και ‘ πολύ χρήσιμα ’ για την εξειδίκευσή τους στη Διοίκηση και Οργάνωση της Εκπαίδευσης, το σύνολο των μαθημάτων θεωρείται δομημένο με υψηλή συνεκτικότητα και ανταποκρίνεται σε μεγάλο βαθμό στις προσδοκίες τους.
9
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – 2013.12.16-18 Έρευνα Ερευνητικές Διπλωματικές εργασίες ( αναλυτικά κριτήρια αξιολόγησης ) Θέματα που εντάσσονται στον διεθνή διάλογο για τη Διοίκηση της Εκπαίδευσης ‘ Υποτροφίες ’ για παρουσίαση εργασιών σε Συνέδρια Διάχυση ερευνητικών αποτελεσμάτων 26 Δημοσιεύσεις (7 σε διεθνή και 18 σε ελληνικά περιοδικά ή πρακτικά συνεδρίων, 1 βιβλίο ) 25 Ανακοινώσεις (9 σε διεθνή και 16 σε ελληνικά συνέδρια )
10
Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης Εξωτερική Αξιολόγηση – 2013.12.16-18 Απόφοιτοι (Ν=160) 50 απόφοιτοι (30%) υπηρετούν σε θέσεις στελεχών της Δημόσιας Εκπαίδευσης 12 συνέχισαν τις σπουδές τους για απόκτηση διδακτορικού 2 απόφοιτοι βραβεύτηκαν από το Υπουργείο Παιδείας, στο πλαίσιο της Δράσης « Αριστεία και Καινοτομία στην Εκπαίδευση » Ίδρυση επιστημονικής Εταιρείας ‘ Εταιρεία Οργάνωσης και Διοίκησης στην Εκπαίδευση ’ ( ΕΟΔΕ )
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.