Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεAlice Biros Τροποποιήθηκε πριν 10 χρόνια
1
BUILDING AN EXTRAVERT & SUSTAINABLE APPROACH A. GORTZIS EUROPEAN PRESIDENT OF BUSINESS ETHICS
2
Η εξωστρέφεια δεν μπορεί να υπάρξει, μόνο ως υπόθεση κάποιων επιχειρήσεων αλλά ως έκφραση της συνολικής δυναμικής της οικονομίας και ως αποτέλεσμα της συνέργειας κράτους – αγορών και κοινωνίας.
3
Αναγκαία προϋπόθεση για την επιτυχία του ανωτέρω εγχειρήματος είναι η θεσμοθέτηση ενός μηχανισμού υποστήριξης και καθοδήγησης, που θα συμβάλει στην ανάπτυξη και την ευημερία των Κοινωνικών Επιχειρήσεων, εντός συνθηκών αειφόρου πολιτικής.
4
H αντοχή της ελληνικής οικονομίας και κοινωνίας στην συνεχιζόμενη λιτότητα δεν μπορεί να θεωρείται δεδομένη χωρίς την εδραίωση προοπτικών ανάπτυξης.
5
Αυτό που πρέπει να κάνουμε όλοι οι Έλληνες επιχειρηματίες είναι να δημιουργήσουμε προκοπή.
6
ΝΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΣΟΥΜΕ ΑΚΑΘΑΡΙΣΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΠΡΟΪΟΝ.
7
ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΕΞΑΓΩΓΕΣ ΑΜΕΣΑ.
8
• Η αξιοπιστία • Η διαφάνεια • Η αξιοκρατία • Η πειθαρχία • Η ευελιξία • Το αίσθημα ευθύνης • Το κοινωνικό σύνολο • Η ποιότητα
9
Απαιτεί από τις επιχειρήσεις να λειτουργούν με ΗΘΟΣ και με κανόνες, πέρα και πάνω από το νόμο.
10
• Ακεραιότητα • Αντικειμενικότητα • Ανεξαρτησία • Εμπιστευτικότητα • Επάρκεια • Περιβάλλον • Ευθύνη • Σεβασμός • Διάρκεια • Δικαιοσύνη
11
Χωρίς κατανάλωση τα κράτη χάνουν από την μείωση της απόδοσης της έμμεσης φορολογίας και της φορολογίας των επιχειρηματικών κερδών,ενώ παράλληλα αυξάνονται οι θέσεις εργασίας.
12
ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟ ΗΘΟΣ, ΕΞΩΣΤΡΕΦΕΙΑ ΓΙΑ ΑΕΙΦΟΡΙΑ.
13
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΠΟΛΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΑΣ
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.