Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Ψηφιακά Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Ψηφιακά Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Ψηφιακά Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Υπουργείο Διοικητικής Ανασυγκρότησης Ψηφιακά Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών Υπηρεσίες μιας στάσης με φυσική και ηλεκτρονική παρουσία

2 Ιστορικό - Αποστολή ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
Υπουργείο Διοικητικής Ανασυγκρότησης Ιστορικό - Αποστολή Τα ΚΕΠ αποτελούν τα σημεία επαφής των δημοσίων υπηρεσιών με τους πολίτες και παρέχουν υπηρεσίες μιας στάσης. Συστάθηκαν με το άρθρο 31 του νόμου 3013/2002 (ΦΕΚ 102/Α). Αποστολή τους η παροχή διοικητικών πληροφοριών και η διεκπεραίωση των υποθέσεων των πολιτών από την υποβολή της αίτησης μέχρι την έκδοση της τελικής πράξης σε συνεργασία με τις καθ’ ύλην αρμόδιες υπηρεσίες. Στόχος τους η μείωση της γραφειοκρατίας και η ταχύτερη εξυπηρέτηση των πολιτών σε ότι αφορά τις συναλλαγές τους με το δημόσιο.

3 Η αποδοχή των ΚΕΠ από την κοινωνία είναι ευρύτατη
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Υπουργείο Διοικητικής Ανασυγκρότησης Η αποδοχή των ΚΕΠ από την κοινωνία είναι ευρύτατη Εξυπηρέτηση Άμεση, αποτελεσματική, γρήγορη και φιλική παροχή υπηρεσιών στους Πολίτες από τους υπαλλήλους των ΚΕΠ Ευελιξία Διευρυμένα ωράρια εξυπηρέτησης τις καθημερινές (8:00 – 20:00) και τα Σάββατα (8:00 – 14:00) Μέγεθος δικτύου 1.071 ΚΕΠ σε 325 Δήμους της Χώρας 9 στους 10 Πολίτες αξιολογούν θετικά την εξυπηρέτηση από τους υπαλλήλους των ΚΕΠ που επισκέφτηκαν

4 Παρεχόμενες υπηρεσίες από το ΚΕΠ σήμερα
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Υπουργείο Διοικητικής Ανασυγκρότησης Παρεχόμενες υπηρεσίες από το ΚΕΠ σήμερα Για περισσότερες από υπηρεσίες, ο πολίτης μπορεί να εξυπηρετηθεί από τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών της χώρας (βλ. Παράρτημα) Τα ΚΕΠ επικοινωνούν με τον αρμόδιο φορέα που εκδίδει το αποτέλεσμα της υπηρεσίας και την παρέχουν στον πολίτη χωρίς να απαιτείται η προσωπική εμπλοκή του με τις υπηρεσίες και τις εσωτερικές διαδικασίες της διοίκησης

5 Παρεχόμενες υπηρεσίες από το ΚΕΠ σήμερα (συνεχ.)
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Υπουργείο Διοικητικής Ανασυγκρότησης Παρεχόμενες υπηρεσίες από το ΚΕΠ σήμερα (συνεχ.) Από τις πιστοποιημένες διαδικασίες ΚΕΠ ένας μικρός σχετικά αριθμός ολοκληρώνεται σε πραγματικό χρόνο Για το μεγαλύτερο αριθμό των πιστοποιημένων διαδικασιών ΚΕΠ, ο ενδιαφερόμενος επιστρέφει στο ΚΕΠ για να παραλάβει το διοικητικό αποτέλεσμα της αίτησης του, δεδομένης της έλλειψης ευρείας διασύνδεσης των πληροφοριακών συστημάτων

6 Παρεχόμενες υπηρεσίες από το ΚΕΠ – Online σήμερα (συνεχ.)
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Υπουργείο Διοικητικής Ανασυγκρότησης Παρεχόμενες υπηρεσίες από το ΚΕΠ – Online σήμερα (συνεχ.) Οι διαδικασίες αυτές δεν ολοκλη-ρώνονται μέσω διαλειτουργικότητας μεταξύ πληροφοριακών συστημάτων, αλλά με διαβίβαση των εγγράφων από το ΚΕΠ προς την αρμόδια υπηρεσία, και του διοικητικού αποτελέσματος από την αρμόδια υπηρεσία προς το ΚΕΠ. 1-9 ημέρες Πολίτης Αίτηση Φορέας Δημοσίου Αποστολή Έγγραφο

7 Ψηφιακό ΚΕΠ Σήμερα θέτουμε ένα διπλό στόχο:
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Υπουργείο Διοικητικής Ανασυγκρότησης Ψηφιακό ΚΕΠ Σήμερα θέτουμε ένα διπλό στόχο: Αύξηση των ψηφιακών υπηρεσιών των ΚΕΠ Ηλεκτρονική πρόσβαση και εξυπηρέτηση από το σπίτι, το γραφείο και τις φορητές συσκευές

8 Στόχοι του έργου «Ψηφιακό ΚΕΠ»
ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Υπουργείο Διοικητικής Ανασυγκρότησης Στόχοι του έργου «Ψηφιακό ΚΕΠ» Η αναβάθμιση των υποδομών μέσω της μεταφοράς τους στo G-Cloud με παράλληλη εξασφάλιση της βιωσιμότητας Η δημιουργία ενιαίου περιβάλλοντος εργασίας σε όλα τα ΚΕΠ για αποτελεσματικότερη, ομοιογενή λειτουργία Επικαιροποίηση και απλούστευση των διοικητικών διαδικασιών Η εισαγωγή διαδικασιών ηλεκτρονικής αυτεπάγγελτης αναζήτησης σε μεγάλη κλίμακα Ο εκσυγχρονισμός της λειτουργίας των ΚΕΠ, για τους πολίτες και τις επιχειρήσεις, επεκτείνοντας τις ψηφιακές διασυνδέσεις, απλοποιώντας και επιταχύνοντας τη διεκπεραίωση των υποθέσεων, ελαχιστοποιώντας έτσι τον χρόνο εξυπηρέτησης των πολιτών

9 ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Υπουργείο Διοικητικής Ανασυγκρότησης Πλεονεκτήματα Άμεση εκκίνηση του έργου με χρήση υφιστάμενων συστημάτων των φορέων της Δημόσιας Διοίκησης Εφαρμογή της αρχής «Άπαξ Υποβολή Πιστοποιητικών» (Once Only). Ο πολίτης δεν θα απαιτείται πλέον να προσκομίζει εκ νέου τα πιστοποιητικά που εντάσσονται στο σύστημα της Ηλεκτρονικής Αναζήτησης

10 ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Υπουργείο Διοικητικής Ανασυγκρότησης Οφέλη για τους πολίτες Εξυπηρέτηση πολιτών και επιχειρήσεων από ένα σημείο, χωρίς άσκοπες μετακινήσεις και χρονοτριβή Μέχρι σήμερα ο πολίτης και η επιχείρηση συναλλάσσονται με δεκάδες σημεία στο δημόσιο, πολλά από τα οποία απέχουν αρκετά χιλιόμετρα μεταξύ τους. Ιδίως στην περιφέρεια, είναι συχνή η ανάγκη μετάβασης στην έδρα του Δήμου Ηλεκτρονική διεκπεραίωση διαδικασιών χωρίς τη χρήση φυσικών μέσων όπως φαξ ή ταχυδρομείο, και η πλήρης ψηφιοποίηση των διαδικασιών Παροχή ολοκληρωμένης υπηρεσίας προς τους πολίτες με ένα αίτημα. (Αποφυγή έκδοσης πολλαπλών, αποσπασματικών πιστοποιητικών για μία υπόθεση) Απλούστευση και βελτίωση επιχειρηματικού περιβάλλοντος

11 ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Υπουργείο Διοικητικής Ανασυγκρότησης Οφέλη για το Δημόσιο Η απλοποίηση εφαρμογών, συστημάτων και διαδικασιών οδηγεί σε μείωση του λειτουργικού κόστους και αυξημένη παραγωγικότητα. Εξοικονόμηση πόρων και δυνατότητα βελτίωσης και ανάπτυξης υποδομών, διαδικασιών και πληροφοριακών συστημάτων του Δημόσιου Τομέα

12 ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ Υπουργείο Διοικητικής Ανασυγκρότησης Σημαντικά ορόσημα Εκκίνηση του έργου «Ψηφιακό ΚΕΠ», στο πλαίσιο του ΕΣΠΑ, εντός του 2019 Ψηφιακή αναβάθμιση επιλεγμένων υπηρεσιών εντός του τρέχοντος έτους Ολοκλήρωση του έργου το 2021


Κατέβασμα ppt "Ψηφιακά Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google