Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεΚαλλικράτης Αναγνώστου Τροποποιήθηκε πριν 5 χρόνια
1
Ενημερωτική συνάντηση γονέων και κηδεμόνων
Α τάξης 21ου Γυμνασίου Πατρών Πάτρα, 21ο ΓΥΜΝΑΣΙΟ ΠΑΤΡΩΝ ΣΧ. ΕΤΟΣ: 1
2
ΑΠΟΛΟΓΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΧΟΛΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ 2017-2018
62 Αριστεία Προόδου, 13 Βραβεία Προόδου 2 Προαιρετικά Προγράμματα Σχολικών δραστηριοτήτων (Περιβαλλοντικής & Πολιτιστικό) 8 Διδακτικές επισκέψεις στο πλαίσιο του Αναλυτικού Προγράμματος Συμμετοχή μαθητών/-τριων σε διαγωνισμούς Συμμετοχή στο Μαθητικό Φεστιβάλ Θεάτρου Ν. Αιτωλοακαρνανίας Εκπαιδευτικές επισκέψεις στα Κ.Π.Ε. Κλειτορίας & Στυλίδας Επίσκεψη στη Βουλή των Ελλήνων και στο Πολεμικό Μουσείο 2 Ημερήσιες εκδρομές (Γαλαξείδι, Ιωάννινα) Μουσικές, θεατρικές εκδηλώσεις με αφορμή την Ημέρα των Μαθηματικών 3 Θεατρικές παραστάσεις ενταγμένες στο πλαίσιο των εθνικών επετείων και του Πολιτιστικού προγράμματος. Συμμετοχή της χορωδίας σε ποικίλες πολιτιστικές εκδηλώσεις (Μαθητική συνάντηση σχολικών χορωδιών, Συνεδριακό Κέντρο του Πανεπιστημίου Πατρών, κλπ.)
3
ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ ΣΕ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥΣ
Πανελλήνιος Διαγωνισμός "Θαλής" της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας, Διακρίσεις: Β΄ γυμνασίου 4 πανελλήνια βραβεία, Γ΄ Γυμνασίου: 3 πανελλήνια βραβεία. Πανελλήνιος Διαγωνισμός "Μαθηματική Λογική και Σκέψη" που οργανώνει το Κολλέγιο Ανατόλια στη Θεσσαλονίκη. Διάκριση: 14η θέση και 2η Επιλαχούσα ομάδα για τους ημιτελικούς (από 120 συμμετοχές). Παναχαϊκός Μαθηματικός Διαγωνισμός "Ιππίας ο Ηλείος" του παραρτήματος Αχαΐας της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας για τους μαθητές και τις μαθήτριες της Α΄ Γυμνασίου. Διακρίσεις: 1ο βραβείο Άριστα, 10ο βραβείο πολύ καλά και 29ο βραβείο Καλά (από 160 συμμετοχές). Παγκόσμιος Μαθηματικός Διαγωνισμός Καγκουρό που οργανώνει το Ελληνικό Παράρτημα Καγκουρό και φιλοξενεί η Ελληνική Αναγέννηση Πατρών. Διάκριση: 1Ο Βραβείο μαθητής της Γ΄ Γυμνασίου. Πανελλήνιος Διαγωνισμός Στατιστικής που διοργάνωσε η Ελληνική Στατιστική Υπηρεσία (ΕΛΣΤΑ) η τριμελής ομάδα του σχολείου μας αποτελούμενη από 2 μαθητές και 1 μαθήτρια της Γ΄ Γυμνασίου ήταν ανάμεσα στις 10 ομάδες που προκρίθηκαν για την τελική φάση (6η θέση)
4
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ, ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΚΑΙ ΒΟΗΘΗΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ, ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΚΑΙ ΒΟΗΘΗΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ Βοζαΐτης Γεώργιος ΠΕ02 Φιλόλογος, Διευθυντής Υφαντής Ανδρέας ΠΕ04.01 Φυσικός, Υποδιευθυντής Καφέζα Κων/να ΠΕ01- Θεολόγος Παπακυρίτση-Παυλάτου Ευαγγελία ΠΕ01-Θεολόγος Αλμπάνη Βασιλική ΠΕ02 -Φιλόλογος Αρβανίτη Κων/να ΠΕ02- Φιλόλογος Ζώη Αμαλία ΠΕ02- Φιλόλογος Νικολοπούλου Αικατερίνη ΠΕ02- Φιλόλογος Σπα Ιφιγένεια ΠΕ02- Φιλόλογος Τσατσούρη Νίκη ΠΕ02 -Φιλόλογος Κυριακάτου Αικατερίνη ΠΕ02.50-Φιλόλογος Ειδικής Αγωγής Γιαννίση Μαρία ΠΕ03- Μαθηματικός Παναγοπούλου Ειρήνη ΠΕ03- Μαθηματικός Ζούπας Αθανάσιος ΠΕ03-Μαθηματικός Μπαλογιάννη Κωνσταντία ΠΕ03.50 Μαθηματικός Ειδικής Αγωγής
5
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ, ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΚΑΙ ΒΟΗΘΗΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ, ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΚΑΙ ΒΟΗΘΗΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ Δημητρίου Μαρία ΠΕ Χημικός Μπούρη Ελένη ΠΕ Χημικός Κοντού Νίκη ΠΕ05- Γαλλικής Φιλολογίας Πλούμη Σταυρούλα ΠΕ06 –Αγγλικής Φιλολογίας Zαμπάρα Γεωργία ΠΕ06-Αγγλικής Φιλολογίας Μπασέτα Ιωάννα ΠΕ07 -Γερμανικής Φιλολογίας Οικονόμου Αλεξάνδρα ΠΕ08 -Καλλιτεχνικών Σταματόπουλος Άγγελος ΠΕ11 -Φυσ. Αγωγής Δελής Γεώργιος ΠΕ82- Μηχ. Μηχανικός Μπότη Νικολίτσα ΠΕ80 -Οικ. Οικονομίας Γαλανού Αγάπη ΠΕ Μουσικής Χαρακίδα Αικατερίνη ΠΕ86- Πληροφορικής ΒΟΗΘΗΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ Λιβιεράτου Αικατερίνη ΠΕ1 Διοικητικός –Γραμματέας Μενύχτας Aναστάσιος-Κυλικείο
6
ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΣΧΟΛ.ΕΤΟΥΣ 2018-2019
Τμήμα Εκπαιδευτικός Α1 Πλούμη Σ. Α2 Κοντού Ν. & Τσατσούρη Ν. Α3 Γαλανού Α. & Αλμπάνη Β. Α4 Καφέζα Κ. & Μπασέτα Ι. Β1 Παναγοπούλου Ε. Β2 Σταματόπουλος Α. Β3 Μπούρη Ε. Γ1 Οικονόμου Α. & Δημητρίου Μ. Γ2 Μπότη Ν. & Ζώη Α. Γ3 Νικολοπούλου Α. Γ4 Σπα Ι. 6
7
Α. ΩΡΑΡΙΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ η ώρα η ώρα η ώρα η ώρα η ώρα η ώρα η ώρα 7
8
Β. ΔΟΜΗ & ΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ (Π. Δ. 126/2016 Φ. Ε. Κ
Β. ΔΟΜΗ & ΔΙΑΡΘΡΩΣΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ΕΤΟΥΣ (Π.Δ. 126/2016 Φ.Ε.Κ. 211/ Σχολικό και διδακτικό έτος-αξιολόγηση μαθητών ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ) Η διδασκαλία των μαθημάτων διεξάγεται σε δύο διδακτικές περιόδους που ονομάζονται τετράμηνα. Η πρώτη περίοδος (1ο τετράμηνο) διαρκεί από 11 Σεπτεμβρίου έως 20 Ιανουαρίου και η δεύτερη περίοδος (2ο τετράμηνο) από 21 Ιανουαρίου έως 31 Μαΐου. Τα μαθήματα που διδάσκονται στο Γυμνάσιο κατατάσσονται σε τρεις ομάδες. Η πρώτη ομάδα (Ομάδα Α) περιλαμβάνει τα εξής μαθήματα: 1) Νεοελληνική Γλώσσα και Γραμματεία (Γλωσσική Διδασκαλία και Νεοελληνική Λογοτεχνία), 2) Μαθηματικά, 3) Φυσική, 4) Ιστορία. Η δεύτερη ομάδα (Ομάδα Β) περιλαμβάνει τα εξής μαθήματα: Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία (Αρχαία Ελληνική Γλώσσα, Αρχαία Ελληνικά Κείμενα από Μετάφραση), Χημεία, Βιολογία, Γεωλογία- Γεωγραφία, Κοινωνική και Πολιτική Αγωγή, Θρησκευτικά, Αγγλικά, Δεύτερη ξένη γλώσσα και Οικιακή Οικονομία. Η τρίτη ομάδα (Ομάδα Γ) περιλαμβάνει τα μαθήματα: Τεχνολογία - Πληροφορική, Μουσική –Καλλιτεχνικά , Φυσική Αγωγή. 8
9
Γ. ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ
Α. Για την αξιολόγηση της επίδοσης του μαθητή κατά τη διάρκεια των τετραμήνων συνεκτιμώνται τα παρακάτω κριτήρια: α) η συνολική συμμετοχή του μαθητή στη μαθησιακή διδασκαλία (τα ερωτήματα που θέτει, οι απαντήσεις που δίνει, η συμβολή του στη μελέτη ενός θέματος μέσα στην τάξη, η συνεργασία του με συμμαθητές, η επιμέλεια στην εκτέλεση των εργασιών που του ανατίθενται), από την οποία ο εκπαιδευτικός σχηματίζει εικόνα για τις γνώσεις, την κατανόηση εννοιών και φαινομένων, τις δεξιότητες επίλυσης προβλήματος, τις επικοινωνιακές δεξιότητες, την κριτική σκέψη, τη δημιουργικότητα κτλ., β) οι εργασίες που εκτελεί ο μαθητής στο πλαίσιο της καθημερινής μαθησιακής διαδικασίας στο σχολείο ή στο σπίτι, ατομικά ή ομαδικά, γ) οι συνθετικές δημιουργικές εργασίες, ατομικές ή ομαδικές, οι διαθεματικές εργασίες δ) οι ωριαίες γραπτές δοκιμασίες ε) οι ολιγόλεπτες γραπτές δοκιμασίες (τεστ) 9
10
Δ. ΩΡΙΑΙΕΣ ΓΡΑΠΤΕΣ ΔΟΚΙΜΑΣΙΕΣ (1)
α) προειδοποιημένες, αν έπονται μιας ανακεφαλαίωσης και καλύπτουν ευρύτερη διδακτική ενότητα για την οποία έχουν διατεθεί μέχρι τέσσερις (4) διδακτικές ώρες ή β) μη προειδοποιημένες, αν καλύπτουν την ύλη που διδάχθηκε στο αμέσως προηγούμενο μάθημα. 10
11
Δ. ΩΡΙΑΙΕΣ ΓΡΑΠΤΕΣ ΔΟΚΙΜΑΣΙΕΣ (2)
Στα μαθήματα της Ομάδας Α (Γλωσσική Διδασκαλία και Νεοελληνική Λογοτεχνία, Μαθηματικά, Φυσική, Ιστορία) διενεργείται μόνο μια ωριαία γραπτή δοκιμασία κατά τη διάρκεια του πρώτου τετραμήνου. Στα μαθήματα της Ομάδας Β διενεργείται μία ωριαία γραπτή δοκιμασία κατά τη διάρκεια του πρώτου τετραμήνου και μία κατά τη διάρκεια του δεύτερου τετραμήνου. Κατά το δεύτερο τετράμηνο ο διδάσκων μάθημα της δεύτερης ομάδας δύναται να επιλέξει, αντί της διεξαγωγής ωριαίας γραπτής δοκιμασίας την ανάθεση μιας συνθετικής δημιουργικής εργασίας μικρής έκτασης στους μαθητές του τμήματος ή των τμημάτων. Στα μαθήματα της Ομάδας Γ δεν διενεργείται καμιά ωριαία γραπτή δοκιμασία. 11
12
Δ. ΩΡΙΑΙΕΣ ΓΡΑΠΤΕΣ ΔΟΚΙΜΑΣΙΕΣ-ΤΕΣΤ (3)
Οι ωριαίες γραπτές δοκιμασίες πραγματοποιούνται με τον παρακάτω περιορισμό: Κάθε τμήμα μπορεί να εξετάζεται με ωριαία γραπτή δοκιμασία μόνο σε ένα (1) μάθημα την ημέρα και μέχρι σε τρία (3) το πολύ μαθήματα την εβδομάδα. Οι ολιγόλεπτες γραπτές δοκιμασίες πραγματοποιούνται με τους εξής περιορισμούς: α) δεν υπερβαίνουν τις τρεις (3) ανά μάθημα για κάθε τετράμηνο, β) διαρκούν το πολύ δέκα (10) λεπτά, γ) τα ερωτήματα αναφέρονται στο αμέσως προηγούμενο μάθημα και έχουν ελεγχθεί ότι είναι δυνατόν να απαντηθούν εντός του διαθέσιμου χρόνου. 12
13
Ε. ΒΑΘΜΟΣ ΕΤΗΣΙΑΣ ΕΠΙΔΟΣΗΣ
Στα μαθήματα της πρώτης ομάδας (Ομάδα Α) βαθμός ετήσιας επίδοσης των μαθητών είναι το ένα τρίτο του αθροίσματος των βαθμών του πρώτου τετραμήνου, του δεύτερου τετραμήνου και της γραπτής ανακεφαλαιωτικής εξέτασης. 2. Στα μαθήματα της δεύτερης ομάδας (Ομάδα Β) και της τρίτης ομάδας (Ομάδα Γ) βαθμός ετήσιας επίδοσης των μαθητών είναι ο μέσος όρος των βαθμών του πρώτου τετραμήνου και του δεύτερου τετραμήνου. 13
14
ΣΤ. ΠΡΟΑΓΩΓΗ-ΑΠΟΛΥΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ (1)
Ο μαθητής κρίνεται άξιος προαγωγής ή απόλυσης: i) όταν έχει σε κάθε μάθημα βαθμό ετήσιας επίδοσης τουλάχιστον δέκα (10) ή ii) όταν έχει γενικό μέσο όρο βαθμών ετήσιας επίδοσης τουλάχιστον δεκατρία (13). 14
15
ΣΤ. ΠΡΟΑΓΩΓΗ-ΑΠΟΛΥΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ (2)
Αν δεν πληρούνται οι παραπάνω προϋποθέσεις προαγωγής ή απόλυσης, ο μαθητής παραπέμπεται σε επαναληπτική εξέταση στα μαθήματα στα οποία ο βαθμός ετήσιας επίδοσης είναι μικρότερος από δέκα (10). Για τους παραπεμπόμενους μαθητές αμέσως μετά το τέλος της πρώτης εξεταστικής περιόδου καταρτίζεται πρόγραμμα υποστηρικτικής διδασκαλίας για κάθε μάθημα των Ομάδων Α και Β στο οποίο έχει παραπεμφθεί μαθητής. Συγκεκριμένα για κάθε μάθημα προσφέρεται πρόγραμμα διάρκειας πέντε έως δέκα (5-10) διδακτικών ωρών, ανάλογα με τις ανάγκες των μαθητών. Η υλοποίηση του ανατίθεται σε εκπαιδευτικούς του σχολείου από τον σύλλογο διδασκόντων. Στο τρίτο δεκαήμερο του Ιουνίου διεξάγονται οι επαναληπτικές εξετάσεις για τους παραπάνω μαθητές (δεύτερη εξεταστική περίοδος). 15
16
Ζ. ΠΡΟΑΓΩΓΗ-ΑΠΟΛΥΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ (3)
Για τα μαθήματα της πρώτης ομάδας (Ομάδα Α) οι επαναληπτικές εξετάσεις είναι προφορικές και γραπτές. Για τα μαθήματα της δεύτερης (B) και της τρίτης (Γ) ομάδας οι επαναληπτικές εξετάσεις είναι προφορικές. Αν και μετά τις επαναληπτικές εξετάσεις μαθητής της Α και Β τάξης δεν κριθεί άξιος προαγωγής, τότε επαναλαμβάνει την τάξη. Αν και μετά τις επαναληπτικές εξετάσεις μαθητής της Γ τάξης δεν κριθεί άξιος απόλυσης, τότε δύναται να προσέλθει σε επαναληπτικές εξετάσεις πριν από την έναρξη των μαθημάτων τον Σεπτέμβριο (τρίτη εξεταστική περίοδος). 16
17
Η. ΕΓΚΑΙΡΗ ΠΡΟΣΕΛΕΥΣΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ
Οι μαθητές πρέπει να προσέρχονται έγκαιρα στην πρωινή προσευχή-συγκέντρωση αλλά και στο μάθημά τους, μετά από κάθε διάλειμμα. Στους καθυστερημένους μαθητές κατά την έναρξη του ωρολογίου προγράμματος και την προσευχή-πρωϊνή συγκέντρωση, δεν θα επιτρέπεται η είσοδος στις αίθουσες, την πρώτη ώρα, εάν δεν έχουν σοβαρό λόγο και έγκριση από τη Διοίκηση του σχολείου.
18
Θ. ΑΠΟΥΣΙΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ-ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΣΗ
Για κάθε διδακτική ώρα υπολογίζεται μία απουσία. Την ημέρα του σχολικού περιπάτου και των σχολικών εορτών χρεώνονται τόσες απουσίες όσες και οι ώρες του ωρολογίου προγράμματος της ημέρας. Ο μαθητής προάγεται-απολύεται όταν ο αριθμός των απουσιών του είναι έως 114-Επαρκής φοίτηση Ανεπαρκής χαρακτηρίζεται η φοίτηση μαθητή που σημείωσε πάνω από 114. Οι μαθητές αυτοί επαναλαμβάνουν την τάξη. Ιδιαίτερες περιπτώσεις: συμμετοχή σε αθλητικούς αγώνες, νοσηλεία σε νοσοκομείο, χρόνια νοσήματα, χειρουργεία, κλπ. (δεν προσμετρώνται για το χαρακτηρισμό της φοίτησης)
19
Θ. ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ ΓΟΝΕΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΠΟΥ ΑΠΟΥΣΙΑΖΟΥΝ
Α. Ο κηδεμόνας κάθε μαθητή που απουσίασε από το σχολείο οφείλει να γνωστοποιεί στο σχολείο τους λόγους της απουσίας άμεσα με έναν από τους τρόπους επικοινωνίας που έχει δηλώσει. Η γνωστοποίηση του λόγου των απουσιών συνοδεύεται από τα απαραίτητα δικαιολογητικά μόνο στην περίπτωση που προβλέπεται ο μη υπολογισμός τους Β. Ο υπεύθυνος καθηγητής του τμήματος θα σας ενημερώνει στην αρχή κάθε μήνα, με επιστολή, αν οι απουσίες του μαθητή υπερβούν τις 30 ή απουσιάσει τρεις (3) συνεχόμενες μέρες.
20
Ι. ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ ΧΡΗΣΗΣ ΚΙΝΗΤΩΝ ΤΗΛΕΦΩΝΩΝ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΣΥΣΚΕΥΩΝ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ.
Οι μαθητές δεν επιτρέπεται να έχουν στην κατοχή τους εκτός από κινητά τηλέφωνα και οποιαδήποτε άλλη ηλεκτρονική συσκευή ή και παιχνίδι που διαθέτει σύστημα επεξεργασίας δεδομένων εικόνας και ήχου (π.χ. ρολόι ή στυλό με κρυφή κάμερα) εντός του σχολικού χώρου.
22
Ι. ΠΛΑΙΣΙΟ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ ΣΧΟΛΙΚΗΣ ΖΩΗΣ
Ο Σύλλογος Διδασκόντων έχει την ευθύνη της εφαρμογής των προβλεπόμενων παιδαγωγικών κατευθύνσεων σύμφωνα με τις ιδιαιτερότητες του σχολείου. Για το σκοπό αυτό στην αρχή του διδακτικού έτους και σε συνεργασία με τις μαθητικές κοινότητες προχωρά στην κατάρτιση ή τροποποίηση ενός πλαισίου κανόνων για την καλύτερη οργάνωση της σχολικής ζωής, του Πλαισίου Οργάνωσης Σχολικής Ζωής. Με το πλαίσιο αυτό εφαρμόζονται οι σκοποί της εκπαίδευσης, όπως ορίζονται από το Σύνταγμα και τους σχετικούς Νόμους, Διατάγματα και Υπουργικές Αποφάσεις, στις ιδιαίτερες συνθήκες κάθε σχολείου (άρθρο 30, Υ.Α /ΓΔ4/ , ΦΕΚ 120Β, Εγγραφές, μετεγγραφές, φοίτηση και θέματα οργάνωσης της σχολικής ζωής στα σχολεία της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης)
23
Κ. ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΑ ΜΕΤΡΑ Ο Σύλλογος διδασκόντων έχει την παιδαγωγική ευθύνη να προβαίνει σε ενέργειες και να εφαρμόζει πρακτικές για τη δημιουργία στο σχολείο του κλίματος που απαιτείται για την υλοποίηση των στόχων της εκπαίδευσης και για τη διαπαιδαγώγηση των μαθητών έτσι, ώστε να σέβονται τους διαφορετικούς ρόλους και να αναγνωρίζουν την ανάγκη τήρησης των κανόνων. Εφαρμοζόμενα παιδαγωγικά μέτρα: α. διαμεσολάβηση β. προφορική παρατήρηση γ. επίπληξη δ. απομάκρυνση από την αίθουσα ε. αποβολή από τα μαθήματα μιας (1) ημέρας στ. αποβολή από τα μαθήματα δυο (2) ημερών ζ. αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος
24
Μ. ΔΙΑΓΩΓΗ ΜΑΘΗΤΩΝ Η συμπεριφορά των μαθητών/τριων, που εκδηλώνεται με οποιοδήποτε τρόπο εντός ή εκτός του σχολείου με πράξεις ή παραλείψεις, συνιστά τη διαγωγή τους. Αυτή χαρακτηρίζεται: Α. εξαιρετική Β. καλή Γ. μεμπτή Οι μαθητές/τριες οφείλουν να ακολουθούν τους κανόνες που διέπουν τη σχολική ζωή, όπως αυτοί ορίζονται από την κείμενη νομοθεσία και το Πλαίσιο Οργάνωσης της Σχολικής Ζωής. Κάθε πράξη ή παράλειψη που έρχεται σε αντίθεση με αυτούς αποτελεί αντικείμενο παιδαγωγικού ελέγχου και αντιμετωπίζεται με παιδαγωγικά μέσα.
25
Λ. ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ 2018-2019
Διδακτικές επισκέψεις στο Τρίκορφο Δωρίδας, στο Αιτωλικό (Μουσείο Χαρακτικής), Μουσείο Κ. Παλαμά Συμμετοχή στο Ψηφιακό Φεστιβάλ Παρακολούθηση Γερμανόφωνου & Γαλλόφωνου Κινηματογράφου Συμμετοχή της χορωδίας σε πολιτιστικές εκδηλώσεις Προγραμματισμένη ομιλία-διάλεξη στις 14 Νοέμβρη 2018 με εισηγητή τον κ. Τσιγκρή Άγγελο, εγκληματολόγο-ποινικολόγο, με θέμα: «Η νεανική βία ως σύμπτωμα της κοινωνικής παθογένειας και της παθολογίας της σύγχρονης οικογένειας»
26
………Kάτι ως επίλογος «Βοηθάμε τα παιδιά να διαμορφώσουν τη δική τους πυξίδα, να ξεκαθαρίσουν τις αξίες τους μέσα από τη σωστή μας καθοδήγηση. Κυρίως ο ρόλος μας είναι να ακούμε τι θέλουν να μας πουν…, να μπαίνουμε στη θέση τους, να τα κατανοούμε, για να μπορούμε να τα βοηθήσουμε να σκεφτούν σωστά…….Μπορούμε να τα παρακινούμε και να συμβάλλουμε στη σκέψη τους, θέτοντάς τους τα «σωστά» ερωτήματα. Ρωτώντας τα πολλές φορές «Γιατί», «Για ποιους λόγους», «Πώς», «Πότε», «Πού», «Με τι» και «Με ποιους». Να τους προσφέρουμε τις δυνατότητες να ενημερωθούν, να παρατηρήσουν, να ψάξουν στον εσωτερικό τους κόσμο και στο περιβάλλον τους». (Δ. Μπουραντάς, Μιλώντας στα παιδιά μου για την πραγματικά επιτυχημένη προσωπική και επαγγελματική ζωή, , Αθήνα: Πατάκης, )
27
Τηλέφωνα επικοινωνίας: 2610 433400, 2610 426851 (και fax)
Ταχυδρομικά: Θερμοπυλών & Ανθεμίου, 26441 Iστοσελίδα:
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.