Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

e‐Training Centre for Social Entrepreneurs

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "e‐Training Centre for Social Entrepreneurs"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 e‐Training Centre for Social Entrepreneurs
e‐Training Centre for Social Entrepreneurs Ψηφιακή πλατφόρμα για την ενίσχυση και υποστήριξη της κοινωνικής επιχειρηματικότητας Συνέδριο προγράμματος Sesba 12-13 Ιουλίου 2018 Στέλλα Παπαμιχαήλ Πρόεδρος Δ.Ε. Δροσοσταλίδα ΚΟΙΝ.Σ.ΕΠ.

2 Ταυτότητα έργου Πρόγραμμα: Erasmus+
Στρατηγική συμμαχία στην εκπαίδευση ενηλίκων με χώρες εφαρμογής: Ελλάδα (επικεφαλής): ΚΟΙΝΣΕΠ Δροσοσταλίδα ΚεΔιΒιΜ: ΙΡΙΣ Α.Ε. Πορτογαλία: Sociedade Portuguesa de Inovacao S.A. Ολλανδία: Stichting Incubator Ην. Βασίλειο: Bridging to the Future LTD

3 Στόχος έργου Η προώθηση της επιχειρηματικής κουλτούρας κυρίως στους μακροχρόνια άνεργους ,μέσω της παροχής ενός αποτελεσματικού και πρακτικού εργαλείου ανάπτυξής της. Το έργο επικεντρώνεται στην ανάπτυξη εργαλείων για τη βελτίωση συγκεκριμένων δεξιοτήτων των μελών της ομάδας στόχου: Ενεργή επιχειρηματικότητα κριτική σκέψη ψηφιακές δεξιότητες, χρησιμοποιώντας τις βάσεις της κοινωνικής οικονομίας.

4 Επιδιώξεις έργου Μέσα από τις δράσεις του Έργου θα δημιουργηθεί ένα εκπαιδευτικό εργαλείο στο οποίο θα αξιοποιούνται καινοτόμες εκπαιδευτικές τεχνικές και οι νέες τεχνολογίες για την ανάπτυξη ενός εικονικού περιβάλλοντος μάθησης. Το ETC.4SE επιδιώκει να παράσχει σε εκπαιδευτές και εκπαιδευόμενους ένα αποτελεσματικό και πρακτικό εργαλείο για την επιχειρηματικότητα (προσομοίωσης επιχειρηματικών πρακτικών) αξιοποιώντας και προσαρμόζοντας στις ανάγκες του έργου την τεχνική «Bridge Model».  Όλη αυτή η προσπάθεια θα τροφοδοτήσει τη δημιουργία μιας εικονικής εκπαιδευτικής πλατφόρμας (virtual learning environment platform) για ανοικτής σε όλα τα ενδιαφερόμενα μέρη.

5 Τhe Bridge Model Το Bridge Model είναι ένα μοντέλο καθοδήγησης και υποβοήθησης εν δυνάμει επιχειρηματιών που αξιοποιεί τη βιωματική μάθηση και στηρίζεται σε πραγματικά παραδείγματα. Αντιλαμβάνεται την πορεία για την επιχειρηματικότητα ως ένα ταξίδι, το οποίο περιλαμβάνει διάφορα στάδια.

6 Τhe Bridge Model -13 Βήματα
Steps Title Content 1 WHAT IS MY BUSINESS IDEA? The key features of my idea 2 AM I BUSINESS MINDED? Reflecting on my business QEAS 3 LET’S START A BUSINESS Financial, legal, good practice considerations 4 MAKING THE MOST OF INCOME Smart business: cash flow, costs, efficiency, support 5 PLANNING FOR SUCCESS What am I selling? To whom? For how much? 6 HOW CAN I SELL? Ideas, tips and techniques to sell 7 GETTING MY BUSINESS KNOWN Marketing and raising my profile

7 Τhe Bridge Model -13 Βήματα
Steps Title Content 8 SUCCESSFULLY MANAGING MY BUSINESS Effectively managing a business 9 LEADING MY BUSINESS The importance of leadership in business 10 LOCATION! LOCATION! LOCATION! Factors to help make the ‘’location decision’’ 11 OPERATING A BUSINESS Day to day workings of a business 12 SUSTAINABILITY Building capacity to succeed 13 WHAT SOCIAL GOOD WILL I DO? My social value and impact and how I know it is happening

8 Αποτελέσματα διαγνωστικής έρευνας αναγκών
Έρευνα αναγκών για την κατανόηση των βασικών προκλήσεων που εκτιμούν ότι αντιμετωπίζουν υφιστάμενοι και εν δυνάμει επιχειρηματίες (με έμφαση στους κοινωνικούς επιχειρηματίες) με το «επιχειρείν». 101 συμμετέχοντες από τις 4 χώρες των εταίρων στη συμπλήρωση ερωτηματολογίου (μελλοντικοί επιχειρηματίες, υφιστάμενοι επιχειρηματίες, εκπαιδευτές και σύμβουλοι επιχειρηματικότητας). Περίοδος έρευνας: Ιανουάριος- Απρίλιος 2018

9 Αποτελέσματα διαγνωστικής έρευνας αναγκών
Προτεινόμενη θεματολογία εκπαιδευτικού προγράμματος με στόχο την ανάπτυξη επιτυχημένων κοινωνικών επιχειρήσεων: Design Thinking Digital Innovation From the mind to the market Start-Up Business Plan Legislation Marketing Digital Marketing Communication Source of finance Finances – cash flow Sales

10 IO1 Results – Global Report
Η πλειοψηφία των συμμετεχόντων θεωρεί όλα τα προτεινόμενα θέματα σχετικά, με το μικρότερο βαθμό υποστήριξης της θεματικής «Ψηφιακή καινοτομία».

11 Προτάσεις για συμπληρωματική θεματολογία:
Επιλογή συνέταιρων, συνεργατών, προσωπικού Κοινωνικές δεξιότητες, όπως, επικοινωνία, υποκίνηση, διαπραγμάτευση, καθοδήγηση Τρόποι αναζήτησης συνεργατών, συμβούλων και υποστηρικτών Storytelling – η δύναμη της αφήγησης της επιχειρηματικής δράσης/ ιδέας. Δεξιότητες δικτύωσης Ηγεσία Τρόποι/ τεχνικές δοκιμής της ιδέας στην πραγματική αγορά Η δημιουργία ομάδας για την προσέλκυση επενδυτών/ πελατών. Η κατανόηση των αναγκών τους Διαχείριση Σχέσεων Πελατών και Ψηφιακή Επιχειρηματικότητα (ψηφιακή υποστήριξη των επιχειρηματικών διαδικασιών και της συνεργασία ς/ επικοινωνίας).

12 Προτάσεις για συμπληρωματική θεματολογία:
Διαδικασίες παραγωγής - ανάγκες ανθρώπινων και υλικών πόρων, σχεδιασμός συστήματος παραγωγής Επιχειρηματικές δεξιότητες: εμπιστοσύνη, πρωτοβουλία, ομιλία σε κοινό, εντοπισμός ευκαιριών, προσαρμοστικότητα Επιχειρηματική λειτουργία με ήθος Διαχείριση πνευματικής ιδιοκτησίας Δεξιότητες συνεργασίας Μέτρηση των κοινωνικών επιπτώσεων/ αντίκτυπου

13 Βασικά εμπόδια για τη δημιουργία μιας επιχείρησης
Οικονομικά (68.37%), υποστήριξη και δικτύωση (48.98%), δεξιότητες (45.92%) και γνώσεις (41.84%).

14 Βασικά συμπεράσματα έρευνας
Τα εκπαιδευτικά μαθήματα / ενότητες θα πρέπει να χωριστούν σε should be divided in θεωρητικό περιεχόμενο και πρακτικά εργαλεία. Tτο εκπαιδευτικό περιεχόμενο που θα αναπτυχθεί πρέπει να επικεντρώνεται τόσο στις κοινωνικές όσο και στις τεχνικές δεξιότητες: Κοινωνικές δεξιότητες (βασικές για να γίνει κάποιος επιχειρηματίας) Επικοινωνία Δημιουργικότητα Ηγεσία Ικανότητα επίλυσης προβλημάτων Λήψη απόφασης Διαχείριση χρόνου Σχεδιασμός και οργάνωση

15 Βασικά συμπεράσματα έρευνας
Τεχνικές δεξιότητες(βασικά βήματα για την ανάπτυξη μιας επιχειρηματικής ιδέας και την εκκίνηση μιας επιχείρησης ή ενός έργου) Ψηφιακή καινοτομία Ανάπτυξη επιχειρηματικής ιδέας Σχέδιο εκκίνησης και εξέλιξης της επιχείρησης Παρουσίαση επιχειρηματικού σχεδίου Αφήγηση σκοπού επιχείρησης Νομοθεσία Διαφήμιση, προβολή προϊόντων/ υπηρεσιών και με ψηφιακά μέσα Δικτύωση Οικονομικές ανάγκες (χρηματοδότηση, ροή κ.ά) Πωλήσεις

16 Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να επισκέπτεστε την ιστοσελίδα του έργου
Σας ευχαριστώ για την προσοχή σας! Στέλλα Παπαμιχαήλ, Κοινωνιολόγος, Εκπαίδευση και Συμβουλευτική Ενηλίκων Πρόεδρος Δ.Ε. Δροσοσταλίδα ΚΟΙΝ.Σ.ΕΠ.


Κατέβασμα ppt "e‐Training Centre for Social Entrepreneurs"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google