Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεΚλωθώ Κουντουριώτης Τροποποιήθηκε πριν 6 χρόνια
1
ΕΡΓΑΣΙΑ 1 Μελετήστε το απόσπασμα από άρθρο του Schoenfeld (1992) και απαντήστε στα παρακάτω ερωτήματα: -Τι ακριβώς διαπραγματεύεται; -Ποια είναι τα επιχειρήματα που προβάλει; -Τι προτείνει; Schoenfeld, Η. (1992). Learning to think mathematically: Problem- solving, metacognition, and sense making in mathematics. Handbook of research on mathematics teaching and learning (pp ). New York: Macmillan.
2
- Τι ακριβώς διαπραγματεύεται?
Κεντρική ιδέα του Schoenfeld στο συγκεκριμένο απόσπασμα είναι ότι η διδασκαλία στρατηγικών επίλυσης προβλημάτων (όπως αυτές του Polya) δεν είναι ασφαλής. Π.1: δοκιμή τιμών ακέραιας παραμέτρου Π.2: παραγοντοποίηση πολυωνύμων Π.3: αρχικοί όροι ακολουθίας (α0, α1) και γενίκευση
3
-Ποια είναι τα επιχειρήματα που προβάλει;
Μια στρατηγική μπορεί να δουλεύει για ένα πρόβλημα αλλά να μην είναι κατάλληλη για κάποιο άλλο. Στο Π.1 δοκιμάζουμε τιμές για το n ενώ η στρατηγική αυτή θα δημιουργούσε πρόβλημα στο Π.2. Προβλήματα όπως τα παραπάνω αντιπροσωπεύουν μια πολύ μεγαλύτερη κλάση προβλημάτων, επομένως είναι πολύ δύσκολο ακόμα και να καταγραφούν οι στρατηγικές επίλυσης όλων αυτών. Αντίστοιχα με αυτό που περιγράφεται από τον Schoenfeld, λειτουργούν και οι ευρετικές στρατηγικές του Polya, γι’ αυτό και οι μαθητές θα πρέπει να τις χρησιμοποιούν με πολλή προσοχή.
4
Τι προτείνει? Na κάνουμε τις «σιωπηρές» διαδικασίες πιο σαφείς.
Να βάλουμε τους μαθητές να μιλούν για τις διαδικασίες. Να παρέχουμε καθοδηγούμενη εξάσκηση. Na διασφαλίσουμε τη σωστή εκμάθηση «βασικών» διαδικασιών. Να δώσουμε έμφαση τόσο στην «ποιοτική» κατανόηση (εννοιολογική) όσο και στη διαδικαστική προσέγγιση εννοιών. Παραλληλισμός προβλημάτων.
5
Ευχαριστώ πολύ!
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.