Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
1
Τεχνικές κινηματογράφου
4ο Γελ.πατρών Σχολικό έτος Τμήμα Α4 Ανδριάνα Αθανασίου, Ελένη Ευθυμίου, Κωσταντίνα Δημητρακοπούλου, Ζέτα Βαβαρούτα, Αναστασία Μιχαλιού, Διονυσία Μπουρλή.
2
Πρόλογος-Εισαγωγή Στα πλαίσια του μαθήματος Ερευντικής Εργασίας με θέμα 'Η έβδομη τέχνη στην ζωή μας' η ομάδα μας ανέλαβε να ασχοληθεί με τις τεχνικές του κινηματογράφου. Αυτή η εργασία έχει σκοπό να μας ενημερώσει για τις πολλαπλές τεχνικές του κινηματογράφου. Αυτο λοιπόν θα είναι ένα διασκεδαστικό ταξίδι με ενδιαφέρουσες εμπειρίες που θα χαρακτούν για πάντα στην μνήμη μας. Μέσω της εργασίας αυτης θα δωθεί η ευκαιρία σε μαθητές και καθηγητές που θα την βιώσουν να μάθουν και να ενδιαφερθούν για τον κινηματογράφο. Κατα την γνώμη των μελών της ομάδας πολλά παιδιά του σχολείου μας θα μπορούσαν να χρησιμοποιήσουν αυτές τις δοσμένες γνώσεις στο μέλλον τους για την επαγγελματική τους κατάρτιση.
3
Τεχνικές Μοντάζ: Το μοντάζ (από τη γαλλική λέξη montage) είναι η τεχνική της επιλογής και σύνθεσης μικρών κομματιών (εικόνες, βίντεο κτλ) για την παραγωγή ενός μεγαλύτερου ενιαίου έργου. Ο όρος χρησιμοποιείται κυρίως στην τέχνη του κινηματογράφου, για την σύνθεση των πλάνων που «τραβήχτηκαν» κατά τη διαδικασία του «γυρίσματος». Ο όρος εισήχθη στον κινηματογράφο από τον Σεργκέι Αϊζενστάιν και τους Σοβιετικούς σκηνοθέτες της εποχής του ως συνώνυμο της δημιουργικής επεξεργασίας, ενώ την χρήση του ως όρο που περιγράφει καθαρά την τεχνική διαδικασία μίξης πλάνων (montage sequence) την οφείλει στα Βρετανικά και Αμερικανικά στούντιο. Ο όρος μοντάζ χρησιμοποιείται επίσης για την περιγραφή της σύνθεσης του υλικού προς εκτύπωση (κείμενα, εικόνες) στην τυπογραφία, τη διαδικασία μίξης διαφορετικών εικόνων για τη δημιουργία ενός φανταστικού θέματος στη φωτογραφία (φωτομοντάζ), καθώς και στη διαδικασία παραγωγής τηλεοπτικών προγραμμάτων. Σήμερα το μοντάζ γίνεται με τη χρήση ηλεκτρονικών μέσων, καθώς η αποθήκευση του υλικού γίνεται σε μαγνητικά αποθηκευτικά μέσα, όπως η σκληροί δίσκοι, ενώ η επεξεργασία του γίνεται μέσω Ηλεκτρονικών Υπολογιστών (Η/Υ).
4
Άλλες πολύ σημαντικές τεχνικές για την υλοποίηση μιας κινηματογραφικής ταινίας είναι:
ΤΟ ΒΑΘΟΣ ΠΕΔΙΟΥ Η ΣΚΗΝΗ ΣΕΚΑΝΣ ΠΛΑΝΟ-ΣΕΚΑΝΣ ΡΥΘΜΟΣ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟΣ ΡΥΘΜΟΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΣ ΡΥΘΜΟΣ
5
Ντεκουπάζ η μετάφραση του σεναρίου σε εικόνες είτε στατικές είτε δυναμικές μαζί με τη δράση των Ηθοποιών, οι διάλογοι και η λοιπή Ηχητική πλαισίωση
6
Η αργή κίνηση H αργή κίνηση(κοινώς συντομογραφία slowmo) είναι ένα φαινόμενο στο χώρο του κινηματογράφου σύμφωνα με την οποία ο χρόνος φαίνεται να επιβραδύνεται. Εφευρέθηκε από τον Αυστριακό ιερέα August Muger στις αρχές του 20ου αιώνα. Η κίνηση μπορεί να επιβραδυνθεί περαιτέρω συνδυάζοντας τεχνικές παρεμβολής μεταξύ overcranked καρέ. Η παραδοσιακή μέθοδος για την επίτευξη της σούπερ-αργής κίνησης είναι μέσω φωτογράφισης υψηλής ταχύτητας. Είναι μια πιο εξελιγμένη τεχνική που χρησιμοποιεί εξειδικευμένο εξοπλισμό για την καταγραφή των φαινομένων γρήγορα, συνήθως για επιστημονικές εφαρμογές.
7
.…. Αργή κίνηση είναι πανταχού παρούσα στη σύγχρονη κινηματογράφηση. Χρησιμοποιείται από ένα ευρύ φάσμα των διευθυντών για την επίτευξη διαφορετικών επιπτώσεων. Μερικά κλασικά θέματα της αργής κίνησης περιλαμβάνουν: Αθλητικές δραστηριότητες όλων των ειδών Για να ανακτήσει μια κρίσιμη στιγμή σε ένα αθλητικό παιχνίδι, παρουσιάζεται συνήθως ως μια επανάληψη. Φυσικά φαινόμενα
8
Μερικές ακόμα κινηματογραφικές τεχνικές που αξίζει να αναφέρουμε είναι:
CLOSE-UP DAY-FOR-NIGHT ΒΑΘΟΣ ΠΕΔΙΟΥ DUBBING FADE FLASHBACK FOLEY FRAME FRAME RATE
9
3D animation Σε υλοποιήσεις Αnimation σε χώρους τριών διαστάσεων λαμβάνεται υπόψη η τρίτη διάσταση του βάθους πεδίου, δηλαδή η παράμετρος της μετατόπισης στο χώρο, σε αντίθεση με τα 2D μοντέλα όπου λαμβάνονται υπόψη μόνο οι παράμετροι του χρόνου και της μετατόπισης στο επίπεδο. Προκειμένου να παραχθούν τρισδιάστατα ρεαλιστικά εικονικά περιβάλλοντα απαραίτητος είναι ο σχεδιασμός μοντέλων. Τα τρισδιάστατα μοντέλα πρέπει να δημιουργηθούν και να τοποθετηθούν μέσα σε κάποιο σκηνικό συμπληρώνοντας όλες τις λεπτομέρειες όπως ο ρουχισμός των ηρώων και η φωνή τους, η μουσική υπόκρουση, η θέση της κάμερας, τα ειδικά εφέ. Το τελικό αποτέλεσμα είναι σε μία πλατφόρμα τρισδιάστατη με εικόνες με βάθος, φως, σκίαση και πολλαπλή προοπτική
10
Η δημιουργία 3D Animation χωρίζεται σε τρία βασικά στάδια:
Μοντελοποίηση (modeling) Όρια (Shell/Boundary) Απόδοση Σχεδιοκίνησης (Animation)
11
Πηγές: com glwssari-toy-kinhmatografoy-meros-2o.html B2%CE%B9%CE%BA%CE%B9%CF%80%CE %B1%CE%AF%CE%B4%CE%B5%CE%B9% CE%B1&num=20&newwindow=1&biw=1920 &bih=969&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ve d=0ahUKEwimys_W3- 3JAhXD_SwKHVdYBLcQ_AUIBygB#imgrc=Im 9P7pdk__UEEM%3A
12
https://en.wikipedia.org/wiki/3D_film
m=20&newwindow=1&biw=1920&bih=969&s ource=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEw jgjuvx5- 3JAhWHXSwKHRIIDqwQ_AUIBygB#imgrc=S M9fKsZmtaBlIM%3A m=20&newwindow=1&biw=1920&bih=969&s ource=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEw jgjuvx5- 3JAhWHXSwKHRIIDqwQ_AUIBygB#imgrc=_7 BH--Pd5Tu_rM%3A
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.