Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
1
Οι Στρατηγικές Ανταγωνισμού
Ο Michael Porter έχει δηλώσει ότι οι δυνάμεις της εταιρείας πρέπει να κατατάσσονται σε δύο κατηγορίες: Πλεονέκτημα Κόστους και Διαφοροποίηση. Με το να κατατάσσεις αυτές τις δυνάμεις είτε για ευρύτερους είτε για πιο στενούς σκοπούς, δημιουργούνται τρεις γενικές στρατηγικές: Ηγεσία Κόστους, Διαφοροποίηση, και Εστίαση. Αυτές οι Στρατηγικές εφαρμόζονται στα τμήματα των επιχειρήσεων. Ο πιο κάτω σύνδεσμος παρουσιάζει τις αρχές των Στρατηγικών Ανταγωνισμού.
2
Οι Πέντε Δυνάμεις του Porter
Οι πέντε βασικοί παράγοντες του Μοντέλου που χρησιμοποιούνται για την αξιολόγηση των ευκαιριών και των κινδύνων είναι: Ανταγωνιστές Κίνδυνος εισδοχής νέων ανταγωνιστών Κίνδυνος Υποκατάστατων Η δύναμη των προμηθευτών Η δύναμη των πελατών Ο κάτωθι φάκελος επεξηγεί το περιεχόμενο του Μοντέλου Παρακολουθείστε τη συνέντευξη του Micheal Porter
3
Η Αλυσίδα Τροφοδοσίας Η ανάλυση της Αλυσίδας Τροφοδοσίας περιγράφει τις δραστηριότητες μέσα και γύρω από τον Οργανισμό και συσχετίζεται με την ανάλυση των ανταγωνιστικών δυνάμεων. Ως εκ τούτου, αξιολογεί ποια αξία προσθέτει η κάθε δραστηριότητα στα προϊόντα ή τις υπηρεσίες του οργανισμού. Αυτή η ιδέα οικοδομήθηκε πάνω στις πληροφορίες και την ιδέα ότι ο οργανισμός είναι κάτι περισσότερο από μια σειρά με μηχανήματα και εξοπλισμό, ανθρώπους και λεφτά. Μόνο εάν όλα αυτά μπουν σε ένα ορθό σύστημα και συστηματικές δραστηριότητες θα γίνει δυνατόν να παραχθεί κάτι το οποίο οι καταναλωτές θα πλήρωναν για να το αγοράσουν. Ο Porter ισχυρίζεται ότι η ικανότητα να εκτελέσει συγκεκριμένες δραστηριότητες και να διαχειριστεί τους συνδέσμους μεταξύ αυτών των δραστηριοτήτων, αποτελεί πηγή συγκριτικού πλεονεκτήματος. Ο κάτωθι Σύνδεσμος επεξηγεί το Μοντέλο
4
Η Μήτρα SWOT Η Ανάλυση SWOT αποτελεί μια επιχειρηματική ανάλυση που πρέπει να κάνει ο οργανισμός σας για κάθε προϊόν, υπηρεσία και αγορά όταν θα αποφασίσει για τον βέλτιστο τρόπο για να επιτύχει μελλοντική ανάπτυξη. Η διαδικασία περιέχει τον εντοπισμό των Δυνάμεων και Αδυναμιών του οργανισμού, τις παρούσες Ευκαιρίες και Κινδύνους στην αγορά στην οποία λειτουργεί ο οργανισμός. Το πρώτο γράμμα του κάθε παράγοντα δημιουργεί το ακρωνύμιο SWOT. Οι Δυνάμεις (strengths) αποτελούν εσωτερικούς παράγοντες οι οποίοι είναι προς όφελος του οργανισμού για να επιτύχει τους στόχους του. Οι Αδυναμίες (weaknesses) αποτελούν εσωτερικούς παράγοντες οι οποίοι δεν είναι προς όφελος του οργανισμού για να επιτύχει του στόχους του. Οι Ευκαιρίες (opportunities) αποτελούν εξωτερικούς παράγοντες οι οποίοι είναι προς όφελος του οργανισμού για να επιτύχει τους στόχους του. Οι Κίνδυνοι (threats) αποτελούν εξωτερικούς παράγοντες οι οποίοι δεν είναι προς όφελος του οργανισμού για να επιτύχει τους στόχους του. Ο κάτωθι Φάκελος επεξηγεί το περιεχόμενο και τη πιθανή εφαρμογή της Μήτρας SWOT
5
Η Στρατηγική και Πλάνο Μάρκετινγκ
Το Μάρκετινγκ αποτελεί μια διαδικασία δημιουργίας αξίας για τους πελάτες. Είναι μια γκάμα δραστηριοτήτων για εκπαίδευση, επικοινωνία, και κίνητρο για τους στοχεύομενους καταναλωτές σχετικά με τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα της εταιρείας. Παραδοσιακά, αυτή η γκάμα δραστηριοτήτων, το ‘Μίγμα Μάρκετινγκ’ αποτελείται από τέσσερα μέρη, τα γνωστά 4 P’s του Μάρκετινγκ: Η Τιμή, το Προϊόν, η Τοποθέτηση και η Προώθηση (price, product, placement, and promotion). Για να δημιουργηθεί Στρατηγική και Πλάνο Μάρκετινγκ το οποίο να αγγίζει όλα τα μέρη για τοποθέτηση του προϊόντος στην αγορά για να μεγιστοποιηθούν οι πωλήσεις, υπάρχουν πολλαπλά θέματα τα οποία θα πρέπει να αντιμετωπισθούν. Η αποτελεσματική στρατηγική/πλάνο Μάρκετινγκ αποτελεί μια συνεχόμενη διαδικασία δημιουργίας αξίας η οποία αποτελείται από διάφορους παράγοντες. Τμηματοποίηση Μάρκετινγκ Στρατηγική Μάρκετινγκ Έρευνα Αγοράς Τιμολόγηση Τοποθέτηση Αλυσίδα Τροφοδοσίας Ο κάτωθι Φάκελος παρουσιάζει τη σύνδεση μεταξύ Στρατηγικής Μάρκετινγκ και των εργαλείων του Porter.
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.