Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεΘήρα Κομνηνός Τροποποιήθηκε πριν 6 χρόνια
1
Θέματα Συνάντησης Εξορθολογισμός της ύλης-Αξιολόγηση μαθητών -Flipped classroom-ανεστραμμένη τάξη Παρουσιάσεις-βίντεο ΙΕΠ (οθόνες) Συζήτηση αλλαγές στην αξιολόγηση μαθητών με έμφαση στο Γυμνάσιο Άλλα θέματα
2
Flipped classroom-ανεστραμμένη τάξη
Οι μαθητές παρακολουθούν εκπαιδευτικό οπτικοακουστικό υλικό στο σπίτι και εργάζονται σε αυτό, πριν από το μάθημα στη σχολική τάξη. Στη σχολική τάξη ο χρόνος αφιερώνεται σε ασκήσεις, πρότζεκτς, συζητήσεις επίλυση αποριών.
3
Είδη αξιολόγησης των μαθητών
α) Η διαγνωστική αξιολόγηση στην αρχή κάθε σχολικού έτους β) Η διαμορφωτική αξιολόγηση κατά τη διάρκεια του σχολικού έτους γ) Η τελική αξιολόγηση
4
Η διαμορφωτική αξιολόγηση
Προσδιορίζει τον βαθμό επίτευξης των στόχων της διδασκαλίας, παρέχει ανατροφοδότηση στους μαθητές, στους γονείς και στους εκπαιδευτικούς και στηρίζει την προσπάθεια τους
5
Η τελική αξιολόγηση επιδιώκει την έγκυρη, αξιόπιστη, αντικειμενική και αδιάβλητη αποτίμηση των γνώσεων, των ικανοτήτων και των δεξιοτήτων των μαθητών.
6
Μορφές και τεχνικές Αξιολόγησης
1) Τη συμμετοχή στην καθημερινή εργασία της τάξης και τη δραστηριότητά στη σχολική μονάδα. 2) Τα αποτελέσματα στις γραπτές δοκιμασίες (ολιγόλεπτες ή ωριαίες), στα δύο τετράμηνα και στις τελικές εξετάσεις. 3) Τις συνθετικές δημιουργικές εργασίες (Λύκειο ή Γυμνάσιο Β τετράμηνο) και 4) Από τον ατομικό του φάκελο, όπου αυτός τηρείται
8
Δίαυλος 83%CF%85%CE%BC%CE%B2%CE%BF%CF%8D%CE%BB%CF%89%CE%BD
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.