Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
1
Η Στρατηγική των επιχειρήσεων.
Παρουσίαση, Δρ. Δημήτρης Λαμπρουλης.
2
Έμφαση στην καμπύλη λειτουργικής Αποτελεσματικότητας μιας εταιρείας.
Η καμπύλη αυτή περιλαμβάνει δυο κύριες διαστάσεις, προσφερόμενη αξία στον πελάτη, και το κόστος. Μια εταιρεία μπορεί να βελτιώσει την λειτουργικότητα της με την εισαγωγή νέας τεχνολογίας.
3
Μέθοδοι βελτίωσης της λειτουργικής αποτελεσματικότητας.
Benchmarking (συγκριτική προτυποποίηση). Reengineering (ανασχεδιασμός δραστηριοτήτων). Outsourcing (εξωτερίκευση διαδικασιών). Total quality management (διοίκηση ολικής ποιότητας).
4
Στρατηγική σκέψη. Αυτή περιλαμβάνει την στρατηγική αναλυση εσωτερικού περιβάλλοντος, την εταιρική αποστολή/όραμα Τρεις βασικές στρατηγικές θεωρήσεις. Επιχειρηματική Στρατηγική Ανάπτυξης. Στρατηγική συρρίκνωσης/διάσωσης Ανταγωνιστική Στρατηγική. Στρατηγική ανάπτυξης μέσω εξαγορών και συγχωνεύσεων. Στρατηγικές συμμαχίες. Λήψη στρατηγικών αποφάσεων.
5
Μελετη περίπτωσης. Ποια είναι τα κύρια προβλήματα που αντιμετώπιζε η Honda στην εφαρμογή της στρατηγικης της? Ποιες είναι οι κύριες μορφές στρατηγικης που εφάρμοσε η Honda? Εφαρμόστε και δικαιολογήστε τη θεωρία των 5ps του Mintzberg στην περίπτωση της Honda?
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.