Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεΜιλτιάδης Αργυριάδης Τροποποιήθηκε πριν 6 χρόνια
1
ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ Τίτλος: Η Λογοτεχνία « συναντά» το μάθημα της Γλώσσας μέσα από τους μύθους του Αισώπου. Π.Π.Σ.Π.Π ΤΑΞΗ: Δ1 ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ: ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΜΑΡΙΑ ΝΑΛΜΠΑΝΤΗ
2
To πρόγραμμα υλοποιήθηκε με τη διαθεματική σύνδεση της Λογοτεχνίας με το μάθημα της Γλώσσας της Δ΄τάξης και διήρκησε 3 διδακτικά δίωρα. Οι μαθητές διδάχθηκαν μύθους του Αισώπου, λαϊκά παραμύθια και αφηγηματικά κείμενα.
5
Αρχικά έγιναν αναφορές των παιδιών σε μύθους του Αισώπου και ανάκληση γνώσεων για βασικά χαρακτηριστικά των αισώπειων μύθων. ΄Εγινε πρωτοβάθμια πρόσληψη κειμένου προφορικώς και γραπτώς με βασικές ερωτήσεις κατανόησης, επισημάνθηκαν μέσα από συζήτηση τα δομικά στοιχεία της αφήγησης και οι σκηνικές εικόνες.
6
Δομικά στοιχεία αφήγησης
7
Αφήγηση
8
Σκηνικές εικόνες του μύθου: “η ευγνωμοσύνη του περιστεριού”
Σκηνικές εικόνες του μύθου: “η ευγνωμοσύνη του περιστεριού”
9
Ακολούθησε υπόδυση ρόλων και δραματοποίηση των μύθων, αλλαγή στοιχείων των ιστοριών π.χ. χρόνου αφήγησης (από το κάποτε στο τώρα) και συνέχεια-επέκταση των μύθων, παραλλαγές μύθων-παραδοξολογίες και απόδοση μύθων σε κωμικογράφημα.
11
Οι μαθητές γνώρισαν τους μύθους του Αισώπου και παρήγαγαν προφορικό και γραπτό λόγο, μέσα από παιγνιώδεις και δημιουργικές δραστηριότητες( γλωσσικά και λογοτεχνικά παιχνίδια) που περιστρέφονταν γύρω από το βασικό λεξιλόγιο π.χ. γλωσσοδέτες, κρυπτόλεξα, παιχνιδόλεξα, ακροστιχίδες και έγραψαν ένα δικό τους παραμύθι και το εικονογράφησαν.
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.