Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
1
ΕΙΚΟΝΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ ΜΕ ΠΡΟΣΟΜΟΙΩΤΗ Υπεύθυνη καθηγήτρια: Αραμπατζή Τριανταφυλλιά
2
Επιχειρηματικός Προσομοιωτής της PRAXIS MMT
Για να υλοποιήσουμε το project της ομάδας μας χρησιμοποιήσαμε τον Επιχειρηματικό Προσομοιωτή της PRAXIS MMT του Young Business Talents.
3
1ον:Στόχοι της επιχειρηματικής
προσομοίωσης : Αρχές Σε αλληλεπίδραση Μαθαίνουμε ενεργώντας (στην πράξη ) Με δοκιμές και λάθη Επιτυγχάνοντας αποτελέσματα
4
2ον: Στόχοι της επιχειρηματικής
προσομοίωσης : Αρχές Οι συμμετέχοντες λαμβάνουν αποφάσεις, κάνουν λάθη και διορθώνουν την στρατηγική και την τακτική τους. Αποκτούν τεχνογνωσία Λαμβάνουν αποφάσεις σε προβλήματα χωρίς μία και μοναδική λύση Δεν χρειάζεται να έχουν απαραίτητα εκτεταμένη γνώση εκ των προτέρων. Por ensayo-error-ensayo, tomaremos decisiones, nos equivocaremos y corregiremos los errores en las nuevas decisiones. Así ha evolucionado el ser humano. Ustedes se equivocarán y corregirán su estrategia y táctica, pero si ayuda externa, como ocurre en la vida real. No queremos que sean expertos en el sector emulado. Adquirirá know how para actuar en cualquier industria.
5
3ον:Στόχοι της επιχειρηματικής
προσομοίωσης : Αρχές ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗ ΕΥΡΟΣ ΚΑΙ ΒΑΘΟΣ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΑΞΙΕΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΔΙΑΦΟΡΟΠΟΙΟΥΝ Trabajarán en un entorno en el que habrá otras empresas, y lo que haga cada una afectará al resto. Es más, mientras en otros simuladores las empresas actúan contra la máquina (prejuzga), en este se compite contra otras empesas (ejemplo del precio de la leche). Por tanto, hay una competencia real.
6
Η προσομοίωση επιχειρήσεων επιτρέπει
1.Να αναπαράγει ένα δυναμικό επιχειρησιακό περιβάλλον (μαζί και τις μακροοικονομικές επιδράσεις). 2.Να εφαρμόσει τις θεωρητικές έννοιες που καλύπτονται στην τάξη. 3.Να βιώσει ο μαθητής την πραγματικότητα της εταιρίας. 4.Να μελετήσει και να παρατηρήσει σε αλληλεπίδραση τις διαφορετικές λειτουργικές περιοχές της επιχείρησης. 5.Να εκπαιδευτεί στον κύκλο της διοίκησης των επιχειρήσεων (ανάλυση, σχεδιασμός, υλοποίηση και έλεγχος). 6.Να έχει υγιή ανταγωνισμό και άμιλλα.
7
Η πρακτική σαν μεθοδολογικό εργαλείο
Η πρακτική βοηθά τον μαθητή να : Μαθαίνει να λύνει συγκεκριμένα προβλήματα. Καταλαβαίνει τον δυναμισμό της αγοράς και την αλληλοσυσχέτιση μεταξύ των τομέων της επιχείρησης. Αποκτά δεξιότητες ( αναπτύσσει ικανότητες βιώνει εμπειρίες και αποκτά γνώσεις). Μαθαίνει από τα λάθη και τις επιτυχίες για να επιτυγχάνει αποτελέσματα. Εργάζεται σε ομάδα, βασικό στην πραγματική επιχειρηματική δράση.
8
Τι είναι το Young Business Talents
Το YBT είναι ένας διαγωνισμός με Επιχειρηματικό Προσομοιωτή της PRAXIS MMT που απευθύνεται σε μαθητές Λυκείου (κάθε τύπου) και τεχνικών σχολών και επιτρέπει την πρακτική άσκηση με τη λήψη όλων των αποφάσεων μέσα σε μια επιχείρηση.
9
ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΥΒΤ Το YBT ξεκίνησε το 2011 σαν μία παροχή προς τους νέους και είναι διαθέσιμο δωρεάν, σε όλα τα εκπαιδευτικά ιδρύματα στην Ισπανία. Στις δύο πρώτες εκδόσεις του, το 2011και 2012, το ΥΒΤ συγκέντρωσε πολύ μεγάλο αριθμό συμμετοχών. Στην Ελλάδα το το ΥΒΤ σημείωσε μεγάλη επιτυχία καθώς συμμετείχαν: 1.187 μαθητές από 150 περίπου Λύκεια.
10
Με ποιο τρόπο μας βοήθησε το Young Business Talents
Δημιουργήσαμε μια εικονική επιχείρηση μέσα από την οποία βιώσαμε την εμπειρία να ζει κανείς διοικώντας μια εταιρεία.
11
Τι μέσα χρειαστήκαμε για να λειτουργήσουμε στο πλαίσιο του ΥΒΤ
Ένα εργαστήριο για να πειραματιστούμε και να εφαρμόσουμε ότι μάθαμε στην τάξη.
12
Σε τι μας βοήθησε το ΥΒΤ στο τομέα Οικονομίας και Διοίκησης
Να μπορούμε να εφαρμόσουμε όσα έχουμε μάθει στην τάξη. Να κατανοήσουμε καλύτερα την θεωρία και όσα μπορεί να μας ρωτήσουν στις εξετάσεις. Να αποκτήσουμε περισσότερα στοιχεία κρίσης για τον μελλοντικό μας προσανατολισμό (ακαδημαϊκό και επαγγελματικό). Να αναπτύξουμε δεξιότητες.
13
Τι κάνουν οι μαθητές που συμμετέχουν στον διαγωνισμό
Διοικούν μία εικονική επιχείρηση, αναπαράγοντας τις ενέργειες που κάνουν οι υπεύθυνοι των εταιρειών : •Ανάλυση •Σχεδιασμός (Επιχειρηματικό Σχέδιο) •Υλοποίηση (Εκτέλεση Αποφάσεων) •Έλεγχος
14
Ποιο εργαλείο χρησιμοποιείται
Ένας προσομοιωτής Διοίκησης Επιχειρήσεων. Τι είναι ο προσομοιωτής; Είναι ένα σύστημα αναπαράστασης των μεταβλητών που συνθέτουν μία Επιχειρησιακή πραγματικότητα. Αναπαράγει τα χαρακτηριστικά μίας αγοράς, την συμπεριφορά της, και την δράση των ανταγωνιστικών επιχειρήσεων που είναι παρούσες σ’ αυτή την αγορά.
15
Πως διαγωνίζονται; Το Young Business Talents είναι ένας διαγωνισμός για ομάδες. Κάθε ομάδα αποτελείται από 3 ή 4 μαθητές Λυκείου. Κάθε εταιρία θα έχει ένα κωδικό για πρόσβαση στον προσομοιωτή της. Κάθε σχολείο μπορεί να έχει απεριόριστο αριθμό ομάδων. Κάθε ομάδα είναι μία εταιρία που αντιστοιχείται σε μία προσομοίωση στην οποία, θα ανταγωνισθεί απευθείας με άλλες 3 ή 4 εταιρίες (ομάδες). Στις 11 Νοεμβρίου άρχισε ο διαγωνισμός. Από εκείνη τη στιγμή οι συμμετέχοντες ετοίμασαν το πρώτο τους Σχέδιο (σύνολο αποφάσεων) και το εισήγαγαν στον προσομοιωτή.
16
Οι Φάσεις του διαγωνισμού
➢ Ο διαγωνισμός αποτελείται από πέντε φάσεις (από τον 1ο Γύρο έως τον Εθνικό Τελικό). ➢ Οι τέσσερις πρώτες φάσεις είναι στο διαδίκτυο, (online). ➢ Ο Εθνικός Τελικός έγινε με φυσική, προσωπική παρουσία στην Αθήνα, στις 28 Μαρτίου 2015. ➢ Στον 1ο και 2ο Γύρο ανταγωνίστηκαν στον ίδιο προσομοιωτή οι ομάδες από το ίδιο Σχολείο ή και από άλλα σχολεία. ➢ Μετά τον 3ο Γύρο, ανακατανεμήθηκαν οι ομάδες από κάθε προσομοίωση, πάντα περιφερειακά.
17
Οφέλη για τους μαθητές Μαθαίνουν κάνοντας πρακτική και διασκεδάζοντας (στο κάτω κάτω είναι ένα παιχνίδι). Εκπαιδεύονται – πρακτικά. Εμπεδώνουν τη Γνώση. Κατανοούν την θεωρία. Πειραματίζονται για να προσανατολιστούν στο μέλλον τους. Προσδίδουν προστιθέμενη αξία στο βιογραφικό τους. Προετοιμάζονται για το άμεσο και το απώτερο μέλλον.
18
Οφέλη για το Λύκειό μας Προσδίδει δυναμισμό στο σχολείο με μία κοινωνική δράση σε ομάδες. Προωθεί το πνεύμα υπέρβασης με τις ίδιες αξίες του αθλητισμού. Δίνει προστιθέμενη αξία. Δίνει Καινοτομία. Ενθαρρύνει τους μαθητές να είναι συνεργάσιμοι, επαγγελματίες και χρήσιμοι στην κοινωνία Ένα εργαλείο πρωτοποριακό και καινοτόμο χωρίς κόστος για το εκπαιδευτικό ίδρυμα.
19
Young Business Talents 2014/2015
Στιγμές από το Μεγάλο Τελικό του Young Business Talents 2014/2015
24
ΟΙ ΟΜΑΔΕΣ ΜΑΣ 1η ΟΜΑΔΑ 1.ΡΟΥΣΟΠΟΥΛΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ 2.ΠΑΠΟΥΛΑΚΟΥ ΕΛΕΝΗ
3.ΠΑΠΑΪΩΑΝΝΟΥ ΕΥΓΕΝΙΑ 4.ΤΖΙΟΛΙΑ ΧΡΙΣΤΙΝΑ
25
2η ΟΜΑΔΑ 1.ΠΕΤΡΟΥ ΕΛΕΝΗ 2.ΤΣΙΟΠΟΥΛΟΥ ΒΑΣΙΛΙΚΗ 3.ΠΑΠΑΪΩΑΝΟΥ ΙΩΑΝΝΗΣ
4.ΚΟΣΚΙΝΙΩΤΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
26
3η ΟΜΑΔΑ 1.ΠΑΠΑΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟΥ ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ 2.ΠΥΡΓΟΠΟΥΛΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑ
3η ΟΜΑΔΑ 1.ΠΑΠΑΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟΥ ΙΦΙΓΕΝΕΙΑ 2.ΠΥΡΓΟΠΟΥΛΟΥ ΓΕΩΡΓΙΑ 3.ΤΖΥΡΑ ΦΛΑΒΙΑ 4. ΝΤΟΖΗ ΑΘΗΝΑ
27
4η ΟΜΑΔΑ 1. ΧΑΤΖΗ ΕΥΤΥΧΙΑ 2. ΧΑΡΚΟΠΛΙΑ ΑΙΓΛΗ 3.ΠΕΤΡΟΥ ΧΡΥΣΑ
28
Αυτή ήταν η εμπειρία μας από το Young Business Talents.
Αυτή ήταν η εμπειρία μας από το Young Business Talents. στο project Εικονικές επιχειρήσεις με προσομοιωτή. Σας ευχαριστούμε.
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.