Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Ταξινόμηση του SCHIRO Ακαδημαϊκή θεωρία ΑΠ

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Ταξινόμηση του SCHIRO Ακαδημαϊκή θεωρία ΑΠ"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1

2 Ταξινόμηση του SCHIRO Ακαδημαϊκή θεωρία ΑΠ
Κοινωνικής Αποτελεσματικότητας Θεωρία Μελέτης Παιδιού Θεωρία Κοινωνικής Αναδόμησης

3 Η κάθε θεωρία εξετάζεται:
Από την άποψη του σκοπού του συντάκτη Την αντίληψη που υιοθετείται για τη γνώση Τις διαδικασίες μάθησης Το πώς γίνεται αντιληπτό το παιδί και η ψυχολογία του Τις απόψεις διδασκαλίας Την άποψη αξιολόγησης

4 Ακαδημαϊκή θεωρία (School Academic Ideology)

5 Ακαδημαϊκή θεωρία Μύηση στους κλάδους της γνώσης
Μέσο για να γίνουμε τέλειοι άνθρωποι

6 Ακαδημαϊκή θεωρία Σκοποί συντάκτη Η μάθηση Το παιδί
Άτομο του ακαδημαϊκού κλάδου Η μάθηση Δάσκαλος: μεταδότης γνώσεων, ενεργητικός φορέας, όχι εξατομικευμένη διδασκαλία Κρίση του μαθητή στην τάξη, ακαδημαική υπεροχή Το παιδί Νέο υποψήφιο μέλος της ακαδημαικής κοινότητας Παθητικός δέκτης

7 Ακαδημαϊκή θεωρία Η διδασκαλία Αξιολόγηση
Μύηση αρχαρίου στον κόσμο της γνώσης Αξιολόγηση Με αντικειμενικές στατιστικές μεθόδους που μετρούν το βαθμό αναπαραγωγής της γνώσης από τους μαθητές Γνώμη ειδικών

8 Η θεωρία της κοινωνικής αποτελεσματικότητας The social efficiency Ideology
Κύριος αποδέκτης των προιόντων του σχολείου είναι η κοινωνία Καθήκον του ΑΠ να διασφαλίσει την ομαλή λειτουργία και την επιβίωση της

9 Η θεωρία της κοινωνικής αποτελεσματικότητας
Σκοποί συντάκτη Καθορίζει ποιες είναι οι ανάγκες της κοινωνίας Ποιος είναι ο προσφορότερος τρόπος για να παράγει ό,τι χρειάζεται η κοινωνία Αλλαγή συμπεριφοράς : σχέση αιτιατή Η γνώση Αναπτύσσει ικανότητα για δράση Ξεκινά έξω από το άτομο Η μάθηση Διαδικασία με την οποία διαπλάσσεται ο μαθητής από την αλληλεπίδραση με το περιβάλλον του Τεχνητή λειτουργία, αλλαγή συμπεριφοράς

10 Η θεωρία της κοινωνικής αποτελεσματικότητας
Το παιδί Ακατέργαστο υλικό, τελικό προϊόν Ενδιαφέρον για ικανότητες δράσης, εκμεταλλεύσιμες δεξιότητες (marketable skills) Η διδασκαλία Δάσκαλος Manager: εξασφαλίζει κατάλληλες συνθήκες μάθησης και εποπτεύει το μαθητή Η αξιολόγηση Της ικανότητας να εκτελούνται συγκεκριμένες δεξιότητες που χρειάζεται η κοινωνία

11 Η θεωρία της Μελέτης του Παιδιού The child study ideology
Άμεσο ενδιαφέρον για το παιδί και τις έμφυτες ικανότητες του τις οποίες η εκπαίδευση πρέπει να δραστηριοποιήσει Σεβασμός στους νόμους της φυσικής του εξέλιξης Η εκπαίδευση: διευκολυντής της φυσικής ανάπτυξης του παιδιού

12 Η θεωρία της Μελέτης του Παιδιού
Σκοποί του συντάκτη Να υποβοηθήσει την ανάπτυξη του παιδιού Υπηρέτης του ιδανικού της ολόπλευρης ανάπτυξης του παιδιού Η γνώση Επίγνωση και αυτοσυνειδησία Άμεση εμπειρία από τον κόσμο Όχι το κύριο ενδιαφέρον Η μάθηση Βασισμένη στην προσωπική εμπειρία Από την αλληλεπίδραση με το περιβάλλον αποκτά αντίληψη με αυτοέκφραση του

13 Η θεωρία της Μελέτης του Παιδιού
Το παιδί Ολοκληρωμένος οργανισμός Ον ικανό να προωθήσει την ανάπτυξη του Ον μοναδικό με ψυχολογικό και κοινωνικό υπόβαθρο Η διδασκαλία Δάσκαλος: Βοηθός ανάπτυξης του παιδιού, διευκολύνει με την παροχή εμπειριών, μεσολαβεί Η αξιολόγηση Προς όφελος του μαθητή Διάγνωση ικανοτήτων, να μάθει από τα ίδια του τα λάθη αυτοεκτίμηση

14 Η θεωρία της κοινωνικής αναδόμησης Social reconstruction Ideology
Κοινωνική προοπτική των ΑΠ Όραμα για μια καλύτερη κοινωνία Εκπαίδευση πολιτών για να συλλάβουν και να δραστηριοποιηθούν

15 Η θεωρία της κοινωνικής αναδόμησης
Σκοποί του συντάκτη Να απομακρύνει ανεπιθύμητες πτυχές της κουλτούρας Να ξαναχτίσει την κουλτούρα για ικανοποίηση των πνευματικών και υλικών αναγκών των μελών της κοινωνίας Η γνώση Είναι νοημοσύνη και ηθική Δίνει ικανότητα ερμηνείας της κοινωνίας, κατανόησης του τωρινού κόσμου και τρέφει τον πόθο για έναν μελλοντικό καλύτερο Πηγή της γνώσης το παρελθόν Η μάθηση Διαδικασία τρόπων αντιμετώπισης των γεγονότων Σε ομαδικό πλαίσιο, με διάλογο και αλληλεπίδραση

16 Η θεωρία της κοινωνικής αναδόμησης
Το παιδί Η φύση του καθορίζεται από την κοινωνία στην οποία ζει Αντιμετωπίζεται όπως θα έπρεπε να είναι Η διδασκαλία Μύηση σε μία καλύτερη κοινωνία Γνώση και δράση Η αξιολόγηση Να μετρήσει υποκειμενικά την πρόοδο του μαθητή σχετικά με τις ικανότητες του, να τον προβληματίσει για τη σημασία των αξιών


Κατέβασμα ppt "Ταξινόμηση του SCHIRO Ακαδημαϊκή θεωρία ΑΠ"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google