Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α’ ΤΑΞΗΣ Α’ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α’ ΤΑΞΗΣ Α’ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α’ ΤΑΞΗΣ Α’ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ 2013-2014
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α’ ΤΑΞΗΣ Α’ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ Web 2…. Η εξέλιξη του διαδικτύου

2 Η ΑΡΧΙΚΗ ΜΟΡΦΗ ΤΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ

3 ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ Η αρχή… 1η γενιά (1946- 1956) 2η γενιά (1956- 1963)
3η γενιά ( ) 4η γενιά ( σήμερα)

4 Η αρχή… Η αρχική μορφή του υλικού των υπολογιστικών συσκευών ήταν, πιθανότατα, κάποια ράβδος με εγκοπές. Μεταγενέστερα βοηθήματα αποθήκευσης πληροφοριών είναι τα Φοινικικά πήλινα σχήματα, που αντιπροσώπευαν τον αριθμό αντικειμένων (ζώων ή καρπών) σε δοχεία. Παρόμοιοι «αριθμοί» έχουν βρεθεί σε Μινωικές ανασκαφές. Αυτά φαίνεται ότι χρησιμοποιούνταν από εμπόρους, λογιστές και κυβερνητικούς αξιωματούχους της εποχής.

5 1η Γενιά Υπολογιστών (1946- 1956)
Το 1946, μετά το τέλος του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου, οι Ηνωμένες Πολιτείες χρειάζονταν μια συσκευή η οποία να βοηθά τους στρατιωτικούς στους υπολογισμούς για να βρίσκουν τα όπλα τους το στόχο με μεγαλύτερη ακρίβεια. Για πρώτη φορά δημιουργήθηκε ένα τεράστιο μηχάνημα που αντί για μηχανικά μέρη χρησιμοποιούσε ηλεκτρονικές λυχνίες. Ο πρώτος ηλεκτρονικός υπολογιστής επονομάστηκε ENIAC. Ο ENIAC ήταν τεράστιος σε μέγεθος (καταλάμβανε έναν ολόκληρο όροφο). Ακόμα και ο πιο ταπεινός σημερινός υπολογιστής είναι χιλιάδες φορές καλύτερος από τον ENIAC ως προς τις δυνατότητες. Ήταν, όμως, η πρώτη σοβαρή προσπάθεια δημιουργίας υπολογιστικής μηχανής.

6

7

8 2η Γενιά των Υπολογιστών (1956- 1963)
Την περίοδο αυτή οι λυχνίες αντικαθίστανται από τρανζίστορς. Οι ηλεκτρονικές αυτές κατασκευές (κρυσταλλοτρίοδοι, όπως τις ονομάζουν οι ηλεκτρονικοί), επιτρέπουν τη δημιουργία μικρότερων και ταχύτερων υπολογιστών. Το 1956 στο Τεχνολογικό Ινστιτούτο Μασαχουσέτης (Μ.Ι.Τ.) κατασκευάστηκε ο πρώτος Ηλεκτρονικός Υπολογιστής που λειτουργούσε με τρανζίστορς, ο ΤΧ-0.

9

10 3η Γενιά των Υπολογιστών (1964- 1971)
Το 1958, ο Τζακ Κίλμπυ (Jack Kilby) της εταιρείας Texas Instruments κατάφερε να δημιουργήσει κάτι που θα άλλαζε τον κόσμο των ηλεκτρονικών για πάντα. Κατασκεύασε το πρώτο Ολοκληρωμένο Κύκλωμα συνδυάζοντας τρανζίστορς, πυκνωτές, αντιστάτες και άλλα ηλεκτρονικά εξαρτήματα όλα τοποθετημένα στο ίδιο κομμάτι από πυρίτιο. Το δημιούργημα του Κίλμπυ επέτρεψε στους επιστήμονες να κατασκευάσουν υπολογιστές τόσο μικρούς ώστε να μπορούμε ακόμη και να τους μεταφέρουμε. Χρησιμοποιείται, επίσης, σε μια πληθώρα άλλων εφαρμογών, όπως τηλεπικοινωνίες, πολυμέσα, ακόμη και παιχνίδια.

11

12 4η Γενιά των Υπολογιστών (1971 – σήμερα)
Οι υπολογιστές που έχουμε σήμερα ανήκουν στην 4η Γενιά. Ο κάθε ένας από αυτούς είναι εφοδιασμένος με Επεξεργαστή (CPU), έχει τη δική του Μνήμη, μονάδα αποθήκευσης πληροφοριών, οθόνη, και κάποιο είδος μέσου για να δίνουμε πληροφορίες στον υπολογιστή (πληκτρολόγιο, πενάκι, ποντίκι κλπ). Σύμφωνα με το νόμο του Moore, κάθε 18 περίπου μήνες η ισχύς των παραγόμενων υπολογιστών διπλασιάζεται. Έτσι, γίνεται αντιληπτό γιατί ένας υπολογιστής που αγοράζεται σήμερα είναι (περίπου) δύο φορές ταχύτερος από έναν υπολογιστή της ίδιας «κατηγορίας» που αγοράστηκε πριν ενάμιση χρόνο.

13

14 Σας παρουσιάζουμε ένα ολιγόλεπτο βίντεο
για όλα όσα σας αναφέραμε προηγουμένως…

15

16 Η Αρχή του Διαδικτύου

17 Περιεχόμενα Πώς…, πότε…& Από ποιους… Ξεκίνησε το Διαδίκτυο

18 Εισαγωγή Το Διαδίκτυο (Internet) είναι παγκόσμιο σύστημα διασυνδε-δεμένων δικτύων υπολογιστών, οι οποίοι χρησιμοποιούν καθιερωμένη ομάδα πρωτοκόλλων, η οποία συχνά αποκαλείται "TCP/IP" για να εξυπηρετεί εκατομμύρια χρηστών καθημερινά σε ολόκληρο τον κόσμο. Οι διασυνδεδεμένοι ηλεκτρονικοί υπολογιστές ανά τον κόσμο, οι οποίοι βρίσκονται σε ένα κοινό δίκτυο επικοινωνίας, ανταλλάσσουν μηνύματα (πακέτα) με τη χρήση διαφόρων πρωτοκόλλων (τυποποιημένοι κανόνες επικοινωνίας), τα οποία υλοποιούνται σε επίπεδο υλικού και λογισμικού. Το κοινό αυτό δίκτυο καλείται Διαδίκτυο.

19 Πώς και πότε ξεκίνησε το Διαδίκτυο
Οι πρώτες απόπειρες για την δημιουργία ενός διαδικτύου ξεκίνησαν στις ΗΠΑ κατά την διάρκεια του ψυχρού πολέμου. Η Ρωσία είχε ήδη στείλει στο διάστημα τον δορυφόρο Σπούντικ 1 κάνοντας τους Αμερικανούς να φοβούνται όλο και περισσότερο για την ασφάλεια της χώρας τους. Γι’ αυτό οι Αμερικάνοι δημιούργησαν την υπηρεσία προηγμένων αμυντικών ερευνών ARPA (Advanced Research Project Agency) γνωστή ως DARPA (Defense Advanced Research Projects Agency).

20 Όλα ξεκίνησαν στα τέλη της δεκαετίας του ‘60, όταν ο οργανισμός ARPA (Advanced Research Projects Agency) στις ΗΠΑ, προσανατολισμένος σε ερευνητικά προγράμματα υψηλής τεχνολογίας, ξεκίνησε μια ερευνητική δραστηριότητα σχετικά με τα δίκτυα μεταγωγής δεδομένων, τα λεγόμενα Packet Switched Networks. Η τεχνική στα δίκτυα αυτής της υλοποίησης (η οποία σήμερα χρησιμοποιείται ευρύτατα) βασίζεται στον τεμαχισμό σε πακέτα των δεδομένων που πρόκειται να μεταφερθούν. Τα πακέτα αυτά δρομολογούνται από κόμβο σε κόμβο και συναρμολογούνται ξανά όταν φτάσουν στον προορισμό τους.

21 Το φθινόπωρο του 1969,  ο πρώτος κόμβος τοποθετήθηκε στο UCLA (University of California at Los-Angeles) και μέχρι το Δεκέμβριο του 1969 οι κόμβοι έγιναν τέσσερις (στο πανεπιστήμιο Utah, στο πανεπιστήμιο California της Santa Barbara, στο UCLA και στο ίδρυμα Stanford Research Institute International). Το δίκτυο αυτό ονομάστηκε ARPAnet.

22 Οι τέσσερις αυτοί πανεπιστημιακοί υπερυπολογιστές μπορούσαν ν’ ανταλλάσσουν δεδομένα μέσω ειδικών τηλεπικοινωνιακών γραμμών υψηλής ταχύτητας και μπορούσαν να προγραμματιστούν από απόσταση μέσω άλλων απομακρυσμένων κόμβων. Έτσι, οι επιστήμονες και οι ερευνητές της εποχής εκείνης, μπορούσαν να μοιράζονται ο ένας τους υπολογιστές των άλλων. Το 1971, οι κόμβοι αυξήθηκαν σε 15 και το 1972 ο αριθμός τους ανέρχονταν σε 37. Στο δεύτερο αυτό χρόνο λειτουργίας, οι χρήστες επινόησαν το  και με αυτό τον τρόπο το ARPAnet μετατράπηκε σταδιακά σ’ ένα υψηλής ταχύτητας ηλεκτρονικό ταχυδρομείο ομοσπονδιακής έκτασης

23 Στις αρχές της δεκαετίας του ’70 αναπτύχθηκε το πρωτόκολλο επικοινωνίας TCP/IP, που αντικατέστησε το ΝCP (Network Control Protocol), αρχικό πρωτόκολλο του ARPAnet. Το TCP/IP έδινε μεγάλη σημασία στη δυνατότητα διασύνδεσης επί μέρους τοπικών δικτύων. Σύντομα το πρωτόκολλο αυτό έγινε το αποκλειστικό πρωτόκολλο επικοινωνίας του ARPAnet. Την ίδια χρονιά (1970) καταγράφηκε για πρώτη φορά η λέξη Internet. Το 1974 εγκαινιάστηκε το telnet, η πρώτη εμπορική εκδοχή του ARPAnet.

24 Δημιουργία του ARPAnet 1982 Υιοθέτηση του TCP/IP 1983
Έτος Γεγονός 1957 Δημιουργία του ARPA 1969 Δημιουργία του ARPAnet 1982 Υιοθέτηση του TCP/IP 1983 Ενσωμάτωση του TCP/IP στο UNIX 1986 Δημιουργία του NSFnet 1990 Δημιουργία του ΗΤΤΡ στο CERN 1992 Κυκλοφορία του MOSAIC 1993 Κυκλοφορία του NETSCAPE NAVIGATOR 1995 Κυκλοφορία του INTERNET EXPLORER Έτος Αριθμός υπολογιστών 1977 111 1981 213 1983 562 1984 1.000 1986 5.000 1987 10.000 1989 1992 2001 2002 > Μετά το 2010 80% του πλανήτη είναι στο διαδίκτυο

25 ΑΠΟ ΠΟΙΟΥΣ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ
ΑΠΟ ΠΟΙΟΥΣ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ Το αρχικό θεωρητικό υπόβαθρο δόθηκε από τον Τζ. Λικλάιντερ (J.C.R. Licklider) που ανέφερε σε συγγράμματά του το "γαλαξιακό δίκτυο". Η θεωρία αυτή υποστήριζε την ύπαρξη ενός δικτύου υπολογιστών που θα ήταν συνδεδεμένοι μεταξύ τους και θα μπορούσαν να ανταλλάσσουν γρήγορα πληροφορίες και προγράμματα. Το επόμενο θέμα που προέκυπτε ήταν ότι το δίκτυο αυτό θα έπρεπε να ήταν αποκεντρωμένο έτσι ώστε ακόμα κι αν κάποιος κόμβος του δεχόταν επίθεση να υπήρχε δίοδος επικοινωνίας για τους υπόλοιπους υπολογιστές. Τη λύση σε αυτό έδωσε ο Πολ Μπάραν (Paul Baran) με τον σχεδιασμό ενός κατανεμημένου δικτύου επικοινωνίας που χρησιμοποιούσε την ψηφιακή τεχνολογία.

26 Πολύ σημαντικό ρόλο έπαιξε και η θεωρία ανταλλαγής πακέτων του Λέοναρντ Κλάινροκ (Leonard Kleinrock), που υποστήριζε ότι πακέτα πληροφοριών που θα περιείχαν την προέλευση και τον προορισμό τους μπορούσαν να σταλούν από έναν υπολογιστή σε έναν άλλο. Ο Σερ Τίμοθι Τζον Μπέρνερς Λι (Sir Timothy John Berners-Lee, γενν. 8 Ιουνίου 1955),Μέλος της Βασιλικής Εταιρείας Τεχνών είναι ο εφευρέτης του Παγκόσμιου Ιστού (World Wide Web), διευθυντής της κοινοπραξίας World Wide Web η οποία επιτηρεί τη συνεχή ανάπτυξή του και ερευνητής και κάτοχος της έδρας 3Com στο Εργαστήριο Πληροφορικής και Τεχνητής Νοημοσύνης (CSAIL) του MIT. Είναι ο διευθυντής του Κονσόρτσιουμ του Παγκόσμιου Ιστού στο Διαδίκτυο και Καθηγητής στο τμήμα Ηλεκτρονικών και Επιστήμης Υπολογιστών του Σαουθάμπτον (Ην. Βασίλειο).

27

28 Σας παρουσιάζουμε ένα ολιγόλεπτο βίντεο
για όλα όσα σας αναφέραμε προηγουμένως…

29

30 Τι ήταν λοιπόν το web 1? Το Web 1.0 ήταν ένα πρώιμο στάδιο της εννοιολογικής εξέλιξης του World Wide Web, επικεντρώθηκε γύρω από μια top-down προσέγγιση για τη χρήση του διαδικτύου και της διεπαφής χρήσης. Οι χρήστες μπορούσαν να δουν μόνο σελίδες, αλλά δεν μπορούσαν να συμβάλλουν στο περιεχόμενο των ιστοσελίδων. 

31

32

33 ΜΟΡΦΕΣ WEB (οι διαφορές τους)
Είναι το πρώτο στάδιο του World Wide Web στο οποίο χρησιμοποιήθηκε HTML για διάβασμα και στη συνέχεια για προβολή φωτογραφιών χαμηλής ανάλυσης. Λειτουργεί για τον καθένα ξεχωριστά. Είναι λιγότερο δομημένο. Συνεπάγεται με την μοναχικότητα. Παρέχει μόνο πληροφορίες. Υπήρχαν τα geocities και η αλληλεπίδραση των χρηστών ήταν σχεδόν μηδενική. Το πολύ πολύ να έστελνε κάποιος ένα στο διαχειριστή μιας τέτοιας σελίδας εάν ήθελε να τον ρωτήσει κάτι, αλλά ακόμη και αυτό ήταν ασύγχρονη επικοινωνία. Επίσης, η γνώση θα λέγαμε πως ήταν της μορφής top-down και το Web δούλευε περισσότερο ως star network, δηλαδή με κάποιους παραγωγούς και περισσότερους καταναλωτές. WEB 2 Προωθεί την δημιουργικότητα και την μαζική δημοσίευση. Προσφέρει μαζική δημοσίευση. Προσφέρει καταιγισμό ιδεών. Συνεπάγεται με την συνεργατικότητα. Παρέχει πληροφορίες οι οποίες μπορεί να είναι υποκειμενικές και ίσως αναληθής. Η αλληλεπίδραση μεταξύ των χρηστών αποτελεί τον κανόνα και όχι την εξαίρεση, με τα άτομα να μπορούν να επικοινωνή-σουν μεταξύ τους ακόμη και συγχρονικά. Η γνώση είναι πλέον bottom-up, με την έννοια ότι ο καθένας μπορεί πλέον να εκφράσει την άποψή του για οποιοδήποτε θέμα άμεσα και χωρίς λογοκρισία, π.χ. είτε σε forum, είτε στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, είτε συμβάλλοντας στην παραγωγή γνώσης μέσω της Wikipedia.

34 O χρήστης μπορούσε μόνο να παρακο-λουθήσει κάτι χωρίς όμως να έχει την δυνατότητα σχολιασμού. Δεν υπήρχε με λίγα λόγια αλληλεπίδραση μεταξύ των χρηστών O κάθε χρήστης έχει την δυνατότητα να σχολιάσει σε ένα post και να τον ”ακο-λουθήσουν” και άλλοι και με αυτόν τον τρόπο να υπάρξει αλληλεπίδραση μέσω διαδικτύου.

35 ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ WEB 1 WEB 2

36 WEB 1 WEB 2

37 Εφαρμογές που υποστηρίζονται από τις ‘‘τεχνολογίες’’ Web 1.0 & Web 2.0

38

39

40

41

42

43

44

45

46

47

48

49 Στην αρχή, οι χρήστες διάβαζαν ότι οι άλλοι έγραφαν και ήταν συμβιβασμένοι με αυτή τη γνώση που αποκτούσαν. Αλλά, με την πάροδο του χρόνου, αυτοί οι ίδιοι χρήστες αποφάσισαν ότι θέλησαν να δημιουργήσουν μέρος των πληροφοριών που διαμοιράζονται. Η κίνηση από το Web1.0 προς το Web2.0 έχει σχέση με τους ανθρώπους που ανταλλάσσουν πληροφορίες για να γίνουν μέρος μιας μεγάλης κοινότητας. Το Web1.0 άρχισε ως ένας ηλεκτρονικός τόπος για τις επιχειρήσεις να μεταδίδουν τις πληροφορίες στους χρήστες/πελάτες. Τώρα, αρκετά χρόνια αργότερα, το μέρος αυτό έχει μετατραπεί σε μια θέση όπου και οι άνθρωποι μπορούν να προσφέρουν πληροφορίες. Στις εφαρμογές Web2.0, οι διεπαφές είναι πιο φιλικές, οι πληροφορίες είναι περισσότερες, οι άνθρωποι είναι περισσότερο συνδεδεμένοι και τα διάφορα δεδομένα αναζητούνται ευκολότερα σε σχέση με τις υπηρεσίες Web1.0. Πλέον, οι χρήστες δεν είναι παθητικοί δέκτες απλά συλλέγοντας την πληροφορία που τους διατίθενται, αλλά παίρνουν μέρος σε blog, σε θέσεις φόρουμ και σχολιάζουν κάθε τι που γνωρίζουν.

50 Η ομάδα μας δημιούργησε, διένειμε και αξιολόγησε τα αποτελέσματα
του παρακάτω ερωτηματολογίου 142 μαθητών και καθηγητών Ποια γενιά πλήττεται περισσότερο από την εξέλιξη του διαδικτύου;

51

52

53

54

55

56

57

58

59

60

61

62

63 Ποια γενιά πλήττεται περισσότερο από την εξέλιξη του διαδικτύου;
Ποια γενιά πλήττεται περισσότερο από την εξέλιξη του διαδικτύου;

64 Το διαδίκτυο επηρεάζει άμεσα κυρίως τη νέα γενιά
Το διαδίκτυο επηρεάζει άμεσα κυρίως τη νέα γενιά. Συγκεκριμένα τους έφηβους. Η νέα γενιά, η επονομαζόμενη και «Γενιά των Πολυμέσων», που ζει την έντονη ανάπτυξη του Internet, μπορεί και κάνει “πολλά” ταυτόχρονα. Η παλιά γενιά βλέπει τα εντυπωσιακά επιτεύγματα της τεχνολογίας ως μια εξυπηρέτηση, ενώ η νέα γενιά ως έναν τρόπο ζωής.

65 Στις μέρες μας, οι κάπως ηλικιωμένοι αντιμετωπίζουν προβλήματα αναλφαβητισμού.
Με τον όρο ψηφιακό αναλφαβητισμό εννοείται η έλλειψη γνώσης και ικανότητας χρήσης γύρω από τις Νέες Τεχνολογίες της Πληροφορικής (Η/Υ, Διαδίκτυο) και των Τηλεπικοινωνιών (Κινητά τηλέφωνα, κλπ).

66 από την 1 ώρα της Πληροφορικής στα Γ-σια/εβδομάδα
Η Ελλάδα όμως είναι και μία από τις χώρες που κινδυνεύει να μείνει πίσω όσον αφορά στις υψηλές ψηφιακές δεξιότητες των μαθητών της, δεδομένου ότι τα σχετικά ποσοστά που παρατηρούνται τοποθετούνται γενικά κάτω από τον μέσο όρο της Ευρωπαϊκής Ένωσης.  Αυτό το βλέπουμε ακόμα και σήμερα στην ίδια την σχολική μας κοινότητα: με την αποχή της Πληροφορικής από τα Δημοτικά Σχολεία (μόνο σε 950 σε όλη την χώρα - με Αναμορφωμένο Πρόγραμμα) από την 1 ώρα της Πληροφορικής στα Γ-σια/εβδομάδα από εξαγγελίες για την απομάκρυνση της Πληρ/κής από τα Λύκεια στο άμεσο μέλλον…

67 ΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΕΠΙΔΡΑ ΘΕΤΙΚΑ ΣΤΗΝ ΚΑΤΑΘΛΙΨΗ ΤΩΝ ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΩΝ
Παρόλο που όπως όλοι καταλάβαμε η γενιά που πλήττεται περισσότερο από την εξέλιξη του διαδικτύου είναι εκείνη των άνω των 60, έχει ταυτόχρονα αποδειχθεί από τα αποτελέσματα του προγράμματος «Εξοικείωση ανθρώπων τρίτης ηλικίας με τις νέες τεχνολογίες» ότι η χρήση νέων τεχνολογιών και η περιήγηση στο διαδίκτυο μπορεί να συμβάλει: στη βελτίωση της γνωστικής λειτουργίας να έχει θετική επίδραση στην κατάθλιψη στην αίσθηση μοναξιάς στον αυτοέλεγχο

68 Το διαδίκτυο στο μέλλον
Ο κόσμος μπορεί να άλλαξε το διαδίκτυο, όμως σήμερα το διαδίκτυο αλλάζει τον κόσμος

69 Το διαδίκτυο αυτή τη στιγμή είναι ένα ανατροφοδοτούμενο φαινόμενο
Το διαδίκτυο αυτή τη στιγμή είναι ένα ανατροφοδοτούμενο φαινόμενο. Εξαπλώνεται ολοένα και πιο γρήγορα, όπως συνέβη και παλιότερα με το τηλέφωνο, το ραδιόφωνο ή και την τηλεόραση. Το 2020 είναι πολύ πιθανό να μη μιλάμε μόνο για ψηφιακή οικονομία, αλλά και για ψηφιακή κοινωνία. Στη νέα του μορφή το δίκτυο θα πάψει να είναι περιορισμένο στην οθόνη του υπολογιστή – θα το συναντάμε όπου κι αν βρισκόμαστε με τη βοήθεια μεγάλης ποικιλίας συσκευών και με ταχύτητες πολύ καλύτερες από τις σημερινές.

70 Όπως εκτιμά ο πρόεδρος της Google Eric Schmidt, όλος πλανήτης θα έχει πρόσβαση στο διαδίκτυο μέχρι το τέλος του 2020. Το 76% των επιστημόνων θεωρεί πως θα έχουμε γίνει εξυπνότεροι με τη χρήση των μηχανών αναζήτησης, χάρη στην εύκολη πρόσβαση σε τεράστιο αριθμό πληροφοριών. Το 65% θεωρεί πως μέχρι το 2020 θα έχει βελτιωθεί η γραφή και η ανάγνωση χάρη στο Διαδίκτυο. Το 55% των ερευνητών θεωρεί πως θα υπάρχει ακόμα μεγαλύτερη δυνατότητα ανωνυμίας στο “σερφάρισμα”.

71 Πόσοι σκοπεύουν να ψωνίζουν online τους επόμενους έξι μήνες!

72 Αναμένεται λοιπόν ότι θα συνεχιστεί:
η αύξηση του πλήθους των χρηστών η αύξηση των εξυπηρετητών που θα δημοσιεύουν σελίδες η αύξηση των υπηρεσιών, όπως του "ασφαλούς" ηλεκτρονικού εμπορίου η "ασφαλής" συναλλαγή με τη χρήση του ηλεκτρο-νικού χρήματος και έτσι η σταδιακή αντικατάσταση του συμβατικού η αύξηση της ποιότητας υπηρεσιών συνδιασκέψεων

73 ΚΥΡΙΟΤΕΡΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΤΟΥ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ ΠΟΥ ΘΑ ΕΞΕΛΙΣΣΟΝΤΑΙ ΚΑΙ ΘΑ ΚΥΡΙΑΡΧΟΥΝ ΣΤΟ ΜΕΛΛΟΝ
Online shopping Chat Στην επιστήμη Στην εκπαίδευση Στο εμπόριο

74 Παράδειγμα εμπόρου Αν είστε έμπορος, φανταστείτε να γνωρίζετε κάθε στιγμή με ακρίβεια τι εμπόρευμα υπάρχει στα ράφια ή στην αποθήκη σας και να πραγματοποιούνται αυτόματα οι παραγγελίες για την ανανέωσή του. Ειδικοί αισθητήρες μπορούν να μας ενημερώνουν για την κατάσταση των ευπαθών προϊόντων.

75 Πόσο χρησιμοποιήθηκε το ίντερνετ το 2012 σε κάθε περιοχή του κόσμου

76 Web 3.0 Ενώ τo σημερινό διαδίκτυο είναι σχεδιασμένο να χρησιμοποιείται μόνο από ανθρώπους, το Σημασιολογικό Διαδίκτυο θα είναι κατανοητό και από τους Η/Υ. Στο WEB 3.0 το περιεχόμενο θα παράγεται από τους Η/Υ και όχι όπως τώρα όπου οι άνθρωποι  παράγουν το περιεχόμενο του Ιστού. Δηλαδή με το Web 3.0 , ο χρήστης θα  μπορεί να εισάγει μια σύνθετη πρόταση και οι μηχανές αναζήτησης θα πρέπει να γνωρίζουν ακριβώς τι θέλει ο χρήστης-αναζητητής. Βασικά , είναι μια πιο «ενήλικη» και βελτιωμένη έκδοση του IPhone 4S’. To web 3.0 αναμένεται να εμφανιστεί στα επόμενα 3-5 χρόνια.

77 Γενικώς το μέλλον του διαδικτύου είναι ένα όραμα που αλλάζει συνεχώς λόγω των δραστικών αλλαγών στην ανάπτυξη νέων τεχνολογιών, και σίγουρα θα γίνεται πιο έξυπνο, πιο προσωποποιημένο αλλά θα βρίσκεται παντού και θα εφαρμόζεται και σε άλλες συσκευές (π.χ έξυπνο σπίτι). 

78 Ευχαριστούμε πολύ για την προσοχή σας


Κατέβασμα ppt "ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ Α’ ΤΑΞΗΣ Α’ ΤΕΤΡΑΜΗΝΟΥ"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google