Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεΓάννης Γερμανός Τροποποιήθηκε πριν 6 χρόνια
1
Ειρήνη Πετράκη Δασκάλα – Πυρήνας ΤΠΕ Μάρτιος, 2011
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΟ ΜΕ ΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΟΥ ΛΟΓΙΣΜΙΚΟΥ Kidspiration V.3 Ειρήνη Πετράκη Δασκάλα – Πυρήνας ΤΠΕ Μάρτιος, 2011
2
Σκοπός Παρουσίαση: εξελληνισμένης έκδοσης του Kidspiration 3
χαρακτηριστικών και δυνατοτήτων της μεθόδων ενσωμάτωσης του λογισμικού στη διδασκαλία Πρακτική εφαρμογή εξοικείωση με το λογισμικό σχεδιασμός δραστηριοτήτων με τη χρήση του Kidspiration 3
3
Kidspiration V.3 λογισμικό χαρτογράφησης εννοιών
επιτρέπει στο χρήστη να σχεδιάσει, να συσχετίσει και να μελετήσει εννοιολογικούς χάρτες απευθύνεται σε όλες τις τάξεις μπορεί να χρησιμοποιηθεί διαθεματικά σε όλα τα μαθήματα του ΑΠ η εξελληνισμένη έκδοση του λογισμικού διαθέτει εικόνες και δραστηριότητες που σχετίζονται με το κυπριακό Αναλυτικό Πρόγραμμα.
4
Kidspiration 3 Δυνατότητα δημιουργίας •διαγραμμάτων, •περιγραφών,
•δραστηριοτήτων στα μαθηματικά.
5
ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΗΣΗ ΕΝΝΟΙΩΝ
6
ένας ΕΝΝΟΙΟΛΟΓΙΚΟΣ ΧΑΡΤΗΣ δείχνει αποτελείται από αποτελείται από σχέσεις συνδετικές φράσεις έννοιες ανάμεσα •Οι κόμβοι αντιπροσωπεύουν τις έννοιες •Οι συνδέσεις αντιπροσωπεύουν τις σχέσεις μεταξύ των εννοιών •Οι συνδέσεις μπορεί να είναι: Μονόδρομες Αμφίδρομες Μη κατευθυντικές
7
Εννοιολογικοί Χάρτες Ιεραρχία Ιστός Οργάνωσης Ροής Συστημικός κ.ά.
8
Ιεραρχία Ιστός Οργάνωσης Ροής Συστημικός κ.ά.
9
Ιεραρχία Ιστός Οργάνωσης Ροής Συστημικός κ.ά.
10
Ιεραρχία Ιστός Οργάνωσης Ροής Συστημικός κ.ά.
11
Ιεραρχία Ιστός Οργάνωσης Ροής Συστημικός κ.ά.
12
Κριτήρια αξιολόγησης εννοιολογικών χαρτών
Δομή: Οι πληροφορίες είναι καλά οργανωμένες Σχέσεις: Έγινε σωστή σύνδεση των κόμβων Παρουσίαση: Έγινε σωστή επιλογή χρωμάτων, και τύπος/μέγεθος γραμμάτων Περιεχόμενο: Ο χάρτης περιέχει όλα τα απαραίτητα στοιχεία περιεχομένου Επικοινωνία: Οι πληροφορίες παρουσιάζονται με τρόπο κατανοητό
15
Προϋποθέσεις ένταξης ΤΠΕ στη διδασκαλία
ΕΝΣΩΜΑΤΩΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ΣΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ Προϋποθέσεις ένταξης ΤΠΕ στη διδασκαλία 1. δημιουργία οικοδομητικών περιβαλλόντων μάθησης όπου ο μαθητής χρησιμοποιεί την τεχνολογία ως νοητικό εργαλείο για την οικοδόμηση γνώσεων ή την αναπαράσταση τους. 2.Μαθητοκεντρική διδασκαλία στο εννοιολογικό πλαίσιο του Οικοδομισμού (διάγνωση αρχικών αντιλήψεων, αποσταθεροποίηση αρχικών ιδεών, οικοδόμησης νέας γνώσης, εφαρμογή νέων γνώσεων,ανασκόπηση αλλαγών και σύγκριση με αρχικές ιδέες) 3.αμφίδρομη επικοινωνία 4. δάσκαλος συντονιστής, υποστηρικτής εκεί που χρειάζεται
16
Η Τεχνολογία και η προστιθέμενη αξία της :
Δεν είναι ο αυτοσκοπός Μπορεί να ενισχύσει: τη συνεργατική μάθηση τη διαφοροποίηση της διδασκαλίας την οικοδόμηση της γνώσης Μπορεί να μετασχηματίσει τη διδακτέα ύλη •Βοηθά το μαθητή να σκεφτεί την διδακτέα ύλη με διαφορετικό τρόπο •Προϋποθέτει εντονότερη νοητική εμπλοκή του μαθητή •Ενισχύει την ανάπτυξη της σκέψης
17
Πρακτική εξάσκηση: Σε ομάδες των 2 ατόμων δημιουργήστε μια ιδεοθύελλα με θέμα το λογισμικό Kidspiration. Σχεδιάστε την ιδεοθύελλα στο χαρτί, ή στο Kidspiration αν είστε εξοικειωμένοι με το λογισμικό.
18
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ
Τα παιδιά της Δ2 θα εργαστούν στο εργαστήριο ΗΥ με το λογισμικό KIDSPIRATION και θέμα την 25Η Μαρτίου … Το μάθημα είναι μια ανοικτή πρόσκληση για όλους τους δασκάλους του σχολείου μας … Περιμένουμε ανατροφοδότηση! Αξιοποίηση δυνατοτήτων λογισμικού Σχέδιο ενσωμάτωσης Στοιχεία σχεδιασμού Εισηγήσεις για βελτίωση Σας περιμένουμε…
19
Ευχαριστώ…
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.