Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

2o ΕΠΑΛ ΡΕΘΥΜΝΟΥ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "2o ΕΠΑΛ ΡΕΘΥΜΝΟΥ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 2o ΕΠΑΛ ΡΕΘΥΜΝΟΥ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ 2016-2017
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΓΟΝΕΩΝ - ΚΗΔΕΜΟΝΩΝ

2 2ο ΕΠΑΛ ΡΕΘΥΜΝΟΥ Ίδρυση το σχ. Έτος 2014-2015
Συστέγαση στο κτήριο του 1ου ΕΠΑΛ τα δυο πρώτα χρόνια Μεταστέγαση τον Μάιο 2016 στο Ατσιπόπουλο Κτιριακές Υποδομές Εργαστήρια Συνεργασία με Δήμο Ρεθύμνου

3 ΓΕΝΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
ΜΑΘΗΤΙΚΟ ΔΥΝΑΜΙΚΟ: 114 ΜΑΘΗΤΕΣ/ΤΡΙΕΣ Α ΤΑΞΗ: 37 ΜΑΘΗΤΕΣ/ΤΡΙΕΣ Β ΤΑΞΗ: 37 ΜΑΘΗΤΕΣ/ΤΡΙΕΣ Γ ΤΑΞΗ: 40 ΜΑΘΗΤΕΣ/ΤΡΙΕΣ 6 ΤΜΗΜΑΤΑ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ 3 ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ

4 ΦΟΙΤΗΣΗ Α ΤΑΞΗ

5 ΦΟΙΤΗΣΗ Β ΤΑΞΗΣ

6 ΦΟΙΤΗΣΗ Γ ΤΑΞΗ

7 ΤΟΜΕΙΣ - ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ (1) Τομέας Γεωπονίας, Τροφίμων και Περιβάλλοντος
Τεχνικός Φυτικής Παραγωγής Τεχνικός Ζωικής Παραγωγής  Τεχνικός Ανθοκομίας και Αρχιτεκτονικής Τοπίου Τεχνικός Τεχνολογίας Τροφίμων και Ποτών (2) Τομέας Διοίκησης και Οικονομίας Υπάλληλος Διοίκησης και Οικονομικών Υπηρεσιών Υπάλληλος Τουριστικών Επιχειρήσεων Υπάλληλος Εμπορίας και Διαφήμισης Υπάλληλος Αποθήκης και Συστημάτων Εφοδιασμού (3) Τομέας Υγείας - Πρόνοιας - Ευεξίας Βοηθός Βρεφονηπιοκόμων

8 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ

9 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ

10 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ

11 ΔΗΜΟΦΙΛΕΙΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΕΣ
Α/Α ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΣΥΝΟΛΟ 1 Τεχνικός Οχημάτων 3583 2 Υπαλλήλων Διοίκησης και Οικονομικών Υπηρεσιών 3248 3 Τεχνικός Ηλεκτρολογικών Συστημάτων, Εγκαταστάσεων και Δικτύων 2246 4 Τεχνικός Εφαρμογών Λογισμικού 1697 5 Υπάλληλος Οικονομίας και Διοίκησης στον Τουρισμό 1627 6 Τεχνικός Φυτικής Παραγωγής 1469 7 Τεχνικός Εγκαταστάσεων Ψύξης Αερισμού και Κλιματισμού 1307 8 Μηχανολογικών Εγκαταστάσεων και Κατασκευών 1263 9 Τεχνικός Εφαρμογών Πληροφορικής 1231 10 Τεχνικός Τεχνολογίας Τροφίμων και Ποτών 1062 11 Τεχνικός Ηλεκτρονικών και Υπολογιστικών Συστημάτων, Εγκαταστάσεων 950 12 Σχεδιαστής Δομικών Έργων και Γεωπληροφορικής 946 13 Τεχνικός Η/Υ και Δικτύων Η/Υ 785 14 Τεχν Μηχαν Θερμικών Εγκ/σεων και Μηχανικός Τεχνολ Πετρελ και Φ. Α. 680 15 Πλοιάρχων Εμπορικού Ναυτικού 538 16 Μηχανικών Εμπορικού Ναυτικού 454 17 Τεχνικός Ανθοκομίας και Αρχιτεκτονικής Τοπίου 403 18 Υπάλληλος Εμπορίας και Διαφήμισης 341 19 Τεχνικός Δικτύων και Τηλεπικοινωνιών 288 20 Τεχνικός Αυτοματισμού 106 21 Υπάλληλος Αποθήκης και Συστημάτων Εφοδιασμού 102 22 Τεχνικός Ζωικής Παραγωγής 80 23 Τεχνικός Μηχανοσυνθέτης Αεροσκαφών 35

12 ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΣΠΟΥΔΑΣΩ ΣΤΟ ΕΠΑΛ

13 Τύποι Προσόντων Επίπεδο Τίτλος 1 Απολυτήριο ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ 2
Απολυτήριο ΓΥΜΝΑΣΙΟΥ 3 Πτυχίο ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ, ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ, ΕΠΙΠΕΔΟΥ 3 (ΣΕΚ) 4 Πτυχίο ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΣΧΟΛΗΣ (ΕΠΑ.Σ.) Απολυτήριο ΓΕΝΙΚΟΥ ΛΥΚΕΙΟΥ Απολυτήριο Επαγγελματικού Λυκείου (ΕΠΑ.Λ.) Πτυχίο Επαγγελματικής Ειδικότητας – ΕΠΑ.Λ. 5 Πτυχίο Επαγγελματικής Ειδικότητας, Εκπαίδευσης και Κατάρτισης, Επιπέδου 5 (ΕΠΑ.Λ.-Τάξη Μαθητείας) Δίπλωμα ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ, ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ, ΕΠΙΠΕΔΟΥ 5 – Ι.Ε.Κ. Δίπλωμα / Πτυχίο ΑΝΩΤΕΡΩΝ ΣΧΟΛΩΝ 6 Πτυχίο / Δίπλωμα ΑΝΩΤΑΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ 7 Μεταπτυχιακό Δίπλωμα Ειδίκευσης 8 Διδακτορικό Δίπλωμα

14 Επίπεδο Γνώσεις Δεξιότητες Ικανότητες 1 Αποκτά βασικές γενικές γνώσεις που σχετίζονται με το εργασιακό του περιβάλλον που μπορούν να του χρησιμεύσουν και ως είσοδος σε διαδρομές διά βίου μάθησης. Μπορεί να εφαρμόσει βασικές γνώσεις και να εκτελέσει ένα συγκεκριμένο εύρος απλών εργασιών. Διαθέτει βασικές και επαναλαμβανόμενες κοινωνικές δεξιότητες. Μπορεί να επιτελέσει απλές και επαναλαμβανόμενες εργασίες εφαρμόζοντας βασικές γνώσεις και δεξιότητες υπό άμεση επίβλεψη σε δομημένο πλαίσιο. 2 Αποκτά βασικές γενικές γνώσεις που σχετίζονται με ένα πεδίο εργασίας ή σπουδής που του επιτρέπουν να αντιλαμβάνεται τις διαδικασίες εφαρμογής βασικών καθηκόντων και οδηγιών Μπορεί να εφαρμόσει βασικές γνώσεις και να εκτελέσει ένα εύρος σύνθετων εργασιών σε ένα πεδίο εργασίας ή σπουδής. Διαθέτει επικοινωνιακές δεξιότητες. Μπορεί να επιτελέσει εργασίες σε ένα συγκεκριμένο πεδίο εργασίας ή σπουδής υπό περιορισμένη επίβλεψη ή/και με κάποια αυτονομία σε δομημένο πλαίσιο. 3 Αποκτά βασικές γενικές γνώσεις που του επιτρέπουν να κατανοεί τη σχέση της θεωρητικής γνώσης και πληροφορίας με ένα πεδίο εργασίας ή σπουδής. Κατανοεί τα στοιχεία και τις διαδικασίες εφαρμογής σύνθετων καθηκόντων και οδηγιών. Μπορεί να επιδείξει εύρος ανεπτυγμένων γνωστικών και πρακτικών δεξιοτήτων στην επιτυχή εκτέλεση σύνθετων καθηκόντων τόσο σε οικεία όσο και σε μη οικεία πλαίσια. Διαθέτει επικοινωνιακές δεξιότητες και δυνατότητες επίλυσης προβλημάτων μέσω της επιλογής και εφαρμογής βασικών μεθόδων, εργαλείων, υλικών και πληροφοριών. Μπορεί να επιτελέσει αυτόνομα εργασίες σε ένα συγκεκριμένο πεδίο εργασίας ή σπουδής. Έχει τη δυνατότητα να προσαρμόζει τη συμπεριφορά του ανάλογα με τις ανάγκες επίλυσης προβλημάτων. Παίρνει πρωτοβουλίες σε καθορισμένα πεδία εργασίας ή σπουδής και εποπτεύεται σε περιπτώσεις ανάγκης εφαρμογής διαδικασιών έλεγχου ποιότητας. 4 Αποκτά ευρύ φάσμα θεωρητικών γνώσεων και ανάλυσης πληροφοριών που του επιτρέπουν να κατανοεί το πεδίο εργασίας ή σπουδής και να εφαρμόζει στοιχεία και διαδικασίες σε ένα γενικό πλαίσιο. Μπορεί να χρησιμοποιήσει με ευχέρεια τις γνώσεις και την ικανότητα να εφαρμόσει ένα φάσμα τεχνικών και εξειδικευμένων δεξιοτήτων σε πεδίο εργασίας ή σπουδής. Διαθέτει επικοινωνιακές δεξιότητες σε επίπεδο θεωρητικής και τεχνικής πληροφόρησης και βρίσκει λύσεις σε συγκεκριμένα προβλήματα σε ένα πεδίο εργασίας ή σπουδής. Μπορεί να επιτελέσει αυτόνομα ποιοτικά και ποσοτικά εργασίες σε ένα συγκεκριμένο πεδίο εργασίας ή σπουδής που απαιτεί επαγγελματική επάρκεια. Έχει τη δυνατότητα να επιβλέπει την ποιότητα και ποσότητα της εργασίας άλλων ατόμων με υπευθυνότητα και αυτονομία. Επιδεικνύει αυξημένο επίπεδο βασικών ικανοτήτων που μπορούν να αποτελέσουν τη βάση για σπουδές ανώτατης εκπαίδευσης. 5 Διαθέτει ευρείες, εξειδικευμένες, αντικειμενικές και θεωρητικές γνώσεις σε ένα πεδίο εργασίας ή σπουδής και έχει επίγνωση των ορίων των γνώσεων αυτών. Κατέχει ευρύ φάσμα γνωστικών και πρακτικών δεξιοτήτων που απαιτούνται για την εξεύρεση δημιουργικών λύσεων σε αφηρημένα προβλήματα. Μπορεί να διαχειρίζεται και να επιβλέπει στο πλαίσιο συγκεκριμένης εργασίας ή διαδικασίας μάθησης, όπου μπορεί να συμβαίνουν και απρόβλεπτες αλλαγές. Μπορεί να αναθεωρεί και να αναπτύσσει τόσο την προσωπική του απόδοση όσο και άλλων ατόμων. 6 Διαθέτει προχωρημένες γνώσεις σε ένα πεδίο εργασίας ή σπουδής, οι οποίες συνεπάγονται κριτική κατανόηση θεωριών και αρχών. Κατέχει προχωρημένες δεξιότητες και έχει τη δυνατότητα να αποδείξει την απαιτούμενη δεξιοτεχνία και καινοτομία για την επίλυση σύνθετων και απρόβλεπτων προβλημάτων σε εξειδικευμένο πεδίο εργασίας ή σπουδής. Μπορεί να διαχειρίζεται σύνθετες τεχνικές ή επαγγελματικές δραστηριότητες ή σχέδια εργασίας, με ανάληψη ευθύνης για τη λήψη αποφάσεων σε απρόβλεπτα περιβάλλοντα εργασίας ή σπουδής. Αναλαμβάνει την ευθύνη για τη διαχείριση της επαγγελματικής ανάπτυξης ατόμων και ομάδων. 7 Διαθέτει πολύ εξειδικευμένες γνώσεις, μερικές από τις οποίες είναι γνώσεις αιχμής σε ένα πεδίο εργασίας ή σπουδής και που αποτελούν τη βάση για πρωτότυπη σκέψη. Διαθέτει κριτική επίγνωση των ζητημάτων γνώσης σε ένα πεδίο και στη διασύνδεσή του με διαφορετικά πεδία. Κατέχει εξειδικευμένες δεξιότητες επίλυσης προβλημάτων, οι οποίες απαιτούνται στην έρευνα ή/και στην καινοτομία προκειμένου να αναπτυχθούν νέες γνώσεις και διαδικασίες και να ενσωματωθούν γνώσεις από διαφορετικά πεδία. Μπορεί να διαχειρίζεται και να μετασχηματίζει περιβάλλοντα εργασίας ή σπουδής που είναι σύνθετα, απρόβλεπτα και απαιτούν νέες στρατηγικές προσεγγίσεις. Αναλαμβάνει την ευθύνη για τη συνεισφορά στις επαγγελματικές γνώσεις και πρακτικές ή/και για την αξιολόγηση της στρατηγικής απόδοσης ομάδων. 8 Διαθέτει γνώσεις στα πλέον προχωρημένα όρια ενός πεδίου εργασίας ή σπουδής και στη διασύνδεσή του με άλλα πεδία. Κατέχει πλέον προχωρημένες και εξειδικευμένες δεξιότητες και τεχνικές, συμπεριλαμβανομένης της σύνθεσης και της αξιολόγησης, που απαιτούνται για την επίλυση κρίσιμων προβλημάτων στην έρευνα τη διεύρυνση και τον επαναπροσδιορισμό των υφιστάμενων γνώσεων ή της υφιστάμενης επαγγελματικής πρακτικής. Επιδεικνύει ουσιαστικό κύρος, καινοτομία, αυτονομία, επιστημονική και επαγγελματική ακεραιότητα και σταθερή προσήλωση στη διαμόρφωση νέων ιδεών ή διαδικασιών στην πρωτοπορία πλαισίων εργασίας ή σπουδής, συμπεριλαμβανομένης της έρευνας.

15 ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ
Ο όρος «επαγγελματικά δικαιώματα» αναφέρεται στο δικαίωμα πρόσβασης σε συγκεκριμένες νομοθετικά ρυθμιζόμενες επαγγελματικές δραστηριότητες. Ένα επάγγελμα θεωρείται νομοθετικώς κατοχυρωμένο εάν για την άσκησή του απαιτούνται η κατοχή συγκεκριμένων (ακαδημαϊκών ή μη) τίτλων σπουδών και σε αρκετές περιπτώσεις η ιδιότητα μέλους της αντίστοιχης επαγγελματικής ένωσης. Η άδεια άσκησης επαγγέλματος είναι απαραίτητη μόνο για νομοθετικά κατοχυρωμένα επαγγέλματα. Απαραίτητες προϋποθέσεις για την άσκηση επαγγελμάτων είναι: Ο τίτλος σπουδών (ή για εμπειροτέχνες, η μακρόχρονη προϋπηρεσία ως βοηθοί υπό την εποπτεία κατόχου επαγγελματικής άδειας) και Η άδεια άσκησης επαγγέλματος Παραδείγματα επαγγελμάτων: το επάγγελμα του Λογιστή – Φοροτεχνικού Δ΄ Τάξης, αρμοδιότητας Οικονομικού Επιμελητηρίου (απόφοιτοι Ι.Ε.Κ. ή ΕΠΑΛ).

16 ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ ΤΟΜΕΑ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ

17

18 ΤΑΞΗ ΜΑΘΗΤΕΙΑΣ Η «Τάξη Μαθητείας» είναι ένα δυϊκό σύστημα εκπαίδευσης θεωρίας και κατάρτισης. Οι μαθητευόμενοι κατά τη διάρκεια των εννιά μηνών του προγράμματος θα παρακολουθούν σε ΕΠΑΛ και Εργαστηριακά Κέντρα το εργαστηριακό μάθημα  «Ενισχυτική Εργαστηριακή Εκπαίδευση της Μαθητείας» συνολικής διάρκειας διακοσίων (200) ωρών, που επιμερίζονται σε επτά ώρες διδασκαλίας εβδομαδιαίως, ενώ σε 28 ώρες εβδομαδιαίως ανέρχεται το «Πρόγραμμα εκπαίδευσης στο χώρο εργασίας − Μαθητεία σε εργασιακό χώρο», που είναι επιμερισμένο τουλάχιστον σε τέσσερις ημέρες. Οι μαθητευόμενοι λαμβάνουν αποζημίωση που ορίζεται στο εβδομήντα πέντε τοις εκατό (75%) επί του νόμιμου, νομοθετημένου, κατώτατου ορίου του ημερομισθίου του ανειδίκευτου εργάτη σε όλη τη διάρκεια του «Προγράμματος Εκπαίδευσης στο χώρο εργασίας». Σύμφωνα µε τις ισχύουσες διατάξεις το ποσό αυτό διαμορφώνεται στα 17,12 € Το σύνολο της αμοιβής, συμπεριλαμβανομένων των νόμιμων ασφαλιστικών εισφορών, θα καταβάλλεται από την επιχείρηση, όπου πραγματοποιείται το πρόγραμμα «Εκπαίδευση στο χώρο εργασίας - Μαθητεία στον εργασιακό χώρο» της πιλοτικής εφαρμογής της «Τάξης Μαθητείας». Η επιχείρηση οφείλει να αμείβει τους συμμετέχοντες σε μηνιαία βάση. Επίσης, στον μαθητευόμενο παρέχεται ασφαλιστική κάλυψη για το διάστημα του «Προγράμματος Εκπαίδευσης στον χώρο εργασίας». Οι απόφοιτοι της πιλοτικής «Τάξης Μαθητείας» λαμβάνουν Πτυχίο Επαγγελματικής Ειδικότητας Εκπαίδευσης και Κατάρτισης επιπέδου 5, μετά την ολοκλήρωση των διαδικασιών πιστοποίησης των προσόντων τους.

19 ΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΠΑΛ ΣΧΟΛΕΙΟ Β ΚΑΤΗΓΟΡΙΑΣ
ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΟΥ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ «ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟ ΧΑΡΤΙ» ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕ ΥΠΟΔΕΕΣΤΕΡΟΥΣ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΣΧΟΛΕΙΟ ΜΕ ΑΝΕΚΤΙΚΟΤΗΤΑ ΣΕ ΑΣΧΗΜΕΣ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΕΣ ΜΑΘΗΤΩΝ

20 EU-28 48.3 Czech Republic 73.8 Croatia 71.1 Austria 70.2 Finland 70.1
Education and training in the EU – facts and figures Vocational education and training statistics Table 1: Share of students in vocational programmes, 2013 Upper secondary Total EU-28 48.3 Czech Republic 73.8 Croatia 71.1 Austria 70.2 Finland 70.1 Slovakia 68.1 Liechtenstein 67.1 Netherlands (¹) 66.4 Switzerland 66.0 Slovenia 65.9 Belgium 60.2 Romania 60.0 Luxembourg 59.9 Italy 59.4 Bulgaria 52.4 Norway 51.9 Poland 48.7 Germany 47.5 Sweden 46.9 Portugal 45.8 United Kingdom 43.8 Denmark 43.3 France 43.0 Latvia 39.1 Estonia 34.4 Greece 33.7 Spain 33.5 Iceland 31.4 Lithuania 27.6 Hungary 26.5 Cyprus 13.6 Malta 12.8 Ireland 1.5

21 ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ 2ου ΕΠΑΛ 50% ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟΣ ΤΙΤΛΟΣ ΣΠΟΥΔΩΝ 20% ΔΕΥΤΕΡΟ ΠΤΥΧΙΟ
ΠΟΛΥΧΡΟΝΗ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (ΓΕΝΙΚΑ ΚΑΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ ΛΥΚΕΙΑ) ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΣΤΟΝ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ

22 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΩΝ ΑΠΑΙΤΗΤΙΚΟ – ΓΙΑ ΝΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΠΑΘΗΣΕΙΣ ΣΥΝΔΥΑΖΕΙ ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΑΞΗ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΩΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ

23 ΦΟΙΤΗΣΗ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΣΗ ΑΠΟΥΣΙΩΝ

24 ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΤΜΗΜΑΤΩΝ ΤΜΗΜΑ Α1 Α2 ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΔΙΑΚΑΚΗΣ Α.
ΚΑΒΑΖΗΣ Ν. Β1 Β2 ΣΤΑΥΡΟΥΛΑΚΗΣ Α. ΠΑΝΤΕΛΑΣ Γ. Γ1 Γ2 ΚΙΟΥΠΚΙΟΛΗΣ Δ. (ΠΡΟΣΩΡΙΝΑ) ΣΑΒΒΟΡΓΙΝΑΚΗΣ Β.

25 ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΦΟΙΤΗΣΗΣ – ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΣΗ
Ο κηδεμόνας κάθε μαθητή/τριας οφείλει να προσέρχεται το πρώτο δεκαήμερο κάθε μήνα κατά τις ώρες λειτουργίας του ΕΠΑ.Λ., για να ενημερώνεται υπεύθυνα για τη φοίτηση του/της μαθητή/τριας λαμβάνοντας σχετικό ενυπόγραφο σημείωμα από τον υπεύθυνο καθηγητή. Ημέρες ενημέρωσης έχουν οριστεί η Τρίτη και η Πέμπτη από 10:00 έως 12:00. Ο κηδεμόνας κάθε μαθητή/τριας, που απουσίασε για λόγους υγείας από το ΕΠΑ.Λ. περισσότερο από δύο συνεχόμενες ημέρες, είναι υποχρεωμένος να προσκομίσει ο ίδιος, το αργότερο μέχρι και τη δεκάτη εργάσιμη μέρα από την επιστροφή του/της μαθητή/τριας στο ΕΠΑ.Λ., βεβαίωση γιατρού δημόσιου νοσηλευτικού ιδρύματος ή οποιουδήποτε ιδιώτη γιατρού, που να πιστοποιεί το είδος και τη διάρκεια της ασθένειας. Η βεβαίωση αυτή μπορεί να χρησιμεύσει ως δικαιολογητικό για τις αντίστοιχες απουσίες. Για τη δικαιολόγηση απουσιών δύο ημερών λόγω ασθένειας ή άλλων σοβαρών οικογενειακών λόγων, αρκεί και ενυπόγραφο σημείωμα του κηδεμόνα, που προσκομίζεται από τον ίδιο αποκλειστικά δέκα εργάσιμες μέρες το πολύ μετά την επάνοδο του/της μαθητή/τριας στο ΕΠΑ.Λ. Με τον τρόπο αυτό ο κηδεμόνας μπορεί να δικαιολογήσει απουσίες το πολύ 10 ημερών αθροιστικά για όλο το έτος. Τα δικαιολογητικά που υποβάλλονται σύμφωνα με τις διατάξεις της προηγούμενης παραγράφου δε δεσμεύουν το Σύλλογο, όταν ο ίδιος γνωρίζει με ικανά και επαρκή στοιχεία τους πραγματικούς λόγους απουσίας του/της μαθητή/τριας. Απουσίες μεμονωμένες ή συνεχόμενες μέσα στο ωρολόγιο πρόγραμμα δε δικαιολογούνται.

26 ΟΡΙΑ ΑΠΟΥΣΙΩΝ – ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΜΟΣ ΦΟΙΤΗΣΗΣ
Η φοίτηση χαρακτηρίζεται ως επαρκής, ή ανεπαρκής, με βάση το γενικό σύνολο απουσιών, που σημειώθηκαν κατά την διάρκεια του διδακτικού έτους Επαρκής χαρακτηρίζεται η φοίτηση του/της μαθητή/τριας εφόσον: α) Το σύνολο των απουσιών του/της μαθητή/τριας που σημειώθηκαν κατά το οικείο διδακτικό έτος, ανεξάρτητα από το λόγο στον οποίο οφείλονται, δεν υπερβαίνει τις πενήντα (50). β) Το σύνολο των απουσιών του/της μαθητή/τριας δεν υπερβαίνει τις εκατόν δέκα τέσσερις (114) για τα ημερήσια ΕΠΑ.Λ., υπό την προϋπόθεση ότι οι άνω των πενήντα (50) είναι δικαιολογημένες Οι μαθητές/τριες των οποίων η φοίτηση χαρακτηρίζεται επαρκής προσέρχονται κανονικά στις προαγωγικές και πτυχιακές εξετάσεις περιόδου Ιουνίου. Οι μαθητές/τριες των οποίων η φοίτηση χαρακτηρίζεται ανεπαρκής είναι υποχρεωμένοι να επαναλάβουν τη φοίτηση στην ίδια τάξη.

27 ΠΕΙΘΑΡΧΙΚΑ ΖΗΤΗΜΑΤΑ Πειθαρχικές κυρώσεις: α) παρατηρήση β) επίπληξη
γ) ωριαία απομάκρυνση εκ του διδασκομένου μαθήματος δ)αποβολή εκ των μαθημάτων μέχρι 3 ημερών ε) αποβολή εκ των μαθημάτων μέχρι 5 ημερών στ) αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος Έχει συνταχθεί σε συνεργασία των μαθητικών κοινοτήτων εσωτερικός κανονισμός λειτουργίας Προβλήματα συμπεριφοράς (ιδιαίτερα στην Α’ τάξη) Χρησιμοποίηση κινητών - κάπνισμα

28 ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ - ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΕΙΣ
ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ 2ου ΕΠΑΛ Τηλ. Επικοινωνία: ΤΡΙΤΗ – ΠΕΜΠΤΗ 10:00-12:00 Σας ευχαριστούμε για τη συνεργασία σας!


Κατέβασμα ppt "2o ΕΠΑΛ ΡΕΘΥΜΝΟΥ ΣΧΟΛ. ΕΤΟΣ"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google