Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεΓερασιμος Νικολαΐδης Τροποποιήθηκε πριν 6 χρόνια
1
Ταλαντώσεις Πρόταση διερευνητικής μάθησης
Παρουσίαση σε καθηγητές Λυκείων της Θεσσαλίας. Α. Περιγραφή της παρουσίασης Β. Διαδικασίες Γ. Αξιολόγηση Απρίλιος 2011 Διονύσης Κωνσταντίνου, Σχ. Σύμβουλος φ.ε.
2
Α. Στα υλικά της παρουσίασης περιλαμβάνονται:
3 ψηφιακές εφαρμογές (interactive physics) Για την κινηματική μελέτη της ταλάντωσης Για την ενέργεια της ταλάντωσης Για τον πειραματικό προσδιορισμό της σχέσης της περιόδου. 3 φύλλα εργασίας, ένα για κάθε εφαρμογή. Φύλλα αξιολόγησης για τους μαθητές Εισαγωγικά σημειώματα για τους μαθητές και τους καθηγητές. 2 επί πλέον ψηφιακές εφαρμογές (δεν αποτελούν ζωτικής σημασίας μέρος της εκτεθείσας διαδικασίας)
3
Β. Η διαδικασία: Σκιαγράφηση ενός πλαισίου προσέγγισης της γνώσης, μέσω διερεύνησης / ανακάλυψης. Διαδρομή των δραστηριοτήτων στη βάση των φύλλων εργασίας από τους καθηγητές, σε εργαστήριο Η/Υ. Συζήτηση Συμπλήρωση ερωτηματολόγιου με χαρακτήρα αξιολόγησης και ανατροφοδότησης.
4
Γ. Η παρουσίαση έγινε σε 4 πράξεις
Στο 6ο Λύκειο Λάρισας Στο 5ο Γυμνάσιο Τρικάλων Στο 3ο Λύκειο Καρδίτσας Στο 6ο Λύκειο Βόλου στα αντίστοιχα εργαστήρια Η/Υ με την οργανωτική στήριξη των σχ. συμβούλων φ.ε. Π. Κόζυβα και Α. Κοντογεωργίου και των Α. Παϊζάνου, υπ. ΕΚΦΕ Τρικάλων και Γ. Λίτσιου, καθηγητή του 3ου Λυκείου Καρδίτσας. Συνολικά συμμετείχαν περί τους 60 καθηγητές, από τους οποίους οι 45 έδωσαν απαντημένα ερωτηματολόγια. Τα υλικά βρίσκονται στον ιστοχώρο του ΕΚΦΕ Καρδίτσας.
5
Οι προτεινόμενες δραστηριότητες είναι κατάλληλες για κάλυψη των γνωστικών πεδίων;
6
Στις δραστηριότητες ισορροπούν το στοιχείο της καθοδήγησης και της αυτενέργειας;
7
Οι δραστηριότητες και διαδικασίες ευνοούν την αυτενέργεια των μαθητών;
8
Κατά την εκτίμησή σας χρησιμοποιείται αποτελεσματικά η ώρα του μαθήματος;
9
Πόσο καλή ήταν η οργάνωση και η παρουσίαση σήμερα;
10
Γίνονται σαφείς οι στόχοι του μαθήματος;
11
Καλύπτονται οι σημαντικές έννοιες με πληρότητα;
12
Η διαδικασία περιέχει στοιχεία που διεγείρουν το ενδιαφέρον των μαθητών;
13
Ενθαρρύνονται οι μαθητές να συμμετέχουν και να εκφράζουν την άποψή τους;
15
προς τους συναδέλφους που πήραν μέρος στην παρουσίαση
Θερμές ευχαριστίες προς τους συναδέλφους που πήραν μέρος στην παρουσίαση προς όσους συνέβαλαν στη διοργάνωσή της Διονύσης Κωνσταντίνου, Φυσικός, σχ. σύμβουλος φ.ε.
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.