Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Ακαδημία Ταχυδρομικών Υπηρεσιών

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Ακαδημία Ταχυδρομικών Υπηρεσιών"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Ακαδημία Ταχυδρομικών Υπηρεσιών
Business Coaching and Mentoring Network Συμβουλευτικό Δίκτυο Καθοδήγησης Δρ. Γεώργιος Καμπουρίδης 5/2/2018

2 Επισκόπηση Το Συμβουλευτικό Δίκτυο Καθοδήγησης είναι μία νέα δραστηριότητα της Ακαδημίας Ταχυδρομικών Υπηρεσιών σκοπός της οποίας είναι να ενθαρρύνει και να υποστηρίξει τόσο τα άτομα όσο και τις επιμέρους επιχειρηματικές μονάδες του να επιτύχουν την πλήρη δυναμικότητά τους. Τα προγράμματα του Συμβουλευτικού Δικτύου Καθοδήγησης γενικά αφορούν την διαμόρφωση κοινά αποδεκτών στόχων και την επίτευξη αποτελεσμάτων σε ορισμένο χρονικό διάστημα (συνήθως τριών μηνών). 5/2/2018

3 Χαρακτηριστικά (Ι) To Συμβουλευτικό Δίκτυο Καθοδήγησης έχει συμβουλευτικό χαρακτήρα. Σε καμία περίπτωση δεν είναι ένας μηχανισμός ελέγχου (δεν χρησιμοποιεί κανενός είδους μέτρηση ή αναφορά είτε ποιοτική είτε ποσοτική). Δεν ταυτίζεται με την εκπαίδευση κατά την διάρκεια της εργασίας (on the job training). Συνδέει τις προσωπικές ανάγκες με τον ρόλο του εργαζόμενου στην θέση εργασίας. 5/2/2018

4 Χαρακτηριστικά (ΙΙ) Παρέχει τις αναγκαίες γνώσεις και δεξιότητες με δομημένο τρόπο αλλά με ευέλικτη μορφή. Η μεθοδολογία της εκπαίδευσης συνδέεται περισσότερο με την διευκόλυνση του συνεργάτη παρά με την «υπαγόρευση» των κατευθυντήριων οδηγιών. To Συμβουλευτικό Δίκτυο Καθοδήγησης μεταφέρει τις δεξιότητες στον εργαζόμενο αλλά δεν κάνει την δουλειά του. 5/2/2018

5 Γιατί Συμβουλευτικό Δίκτυο Καθοδήγησης (Ι);
Η αναγκαιότητα του Συμβουλευτικού Δικτύου Καθοδήγησης προήλθε από την προσαρμογή των οργανισμών στις τεχνολογικές εξελίξεις και την ανταπόκρισή των στις επιταγές της κοινωνίας για αποτελεσματική λειτουργία (Κοινωνική λογοδοσία). 5/2/2018

6 Γιατί Συμβουλευτικό Δίκτυο Καθοδήγησης (ΙΙ);
Ο ρόλος των συνεργατών είναι καταλυτικός στην επιτυχημένη εφαρμογή των αλλαγών. Οι εργαζόμενοι έχουν άμεση ανάγκη υποστήριξης στον νέο εργασιακό ρόλο που «επιβάλλουν» οι νέες συνθήκες. 5/2/2018

7 Έργο Συμβουλευτικού Δικτύου Καθοδήγησης (Ι)
Διευκολύνει την ανάδειξη των αναγκών, των κινήτρων, των επιθυμιών, των ικανοτήτων, των δεξιοτήτων και των βαθύτερων σκέψεων των συνεργατών. Στόχος της ανάδειξης είναι η ανάπτυξη κατάλληλης βοήθειας στα άτομα για την επιτυχημένη και διαρκή εφαρμογή των αναγκαίων αλλαγών. 5/2/2018

8 Έργο Συμβουλευτικού Δικτύου Καθοδήγησης (ΙΙ)
Χρησιμοποιεί την τεχνική των ερωτήσεων για να διευκολύνει τους συνεργάτες να εκφράσουν τις δικές των σκέψεις ώστε να προσδιοριστούν οι αναγκαίες ενέργειες και λύσεις. Σε καμία περίπτωση δεν επιβάλει λύσεις ή ενέργειες. Υποστηρίζει τον συνεργάτη στην επιλογή των κατάλληλων στόχων και μεθόδων. 5/2/2018

9 Έργο Συμβουλευτικού Δικτύου Καθοδήγησης (ΙΙΙ)
Εκπαιδεύει τον συνεργάτη σε επιστημονικές μεθόδους παρακολούθησης επίτευξης των επιλεγέντων στόχων. Παρατηρεί, ακούει, θέτει ερωτήματα για να κατανοήσει τις απόψεις του συνεργάτη. Εφαρμόζει δημιουργικά εργαλεία και τεχνικές οι οποίες περιλαμβάνουν εκπαίδευση ένας προς έναν, καθοδήγηση στην αντιμετώπιση συγκεκριμένων προβλημάτων, δημιουργία δικτύου. 5/2/2018

10 Έργο Συμβουλευτικού Δικτύου Καθοδήγησης (ΙV)
Ενθαρρύνει κάθε είδους δέσμευση για την επίτευξη της ανάπτυξης των προσωπικοτήτων των συνεργατών στα πλαίσια της ανάπτυξης και των προτεινόμενων αλλαγών από τον οργανισμό. Διατηρεί μία άνευ όρων θετική στάση απέναντι στους συνεργάτες και σε καμία περίπτωση δεν κρίνει τις απόψεις των, τον τρόπο ζωής των ή τις εμπνεύσεις των. 5/2/2018

11 Έργο Συμβουλευτικού Δικτύου Καθοδήγησης (ΙΙΙ)
Επιβεβαιώνει ότι οι συνεργάτες αναπτύσσουν προσωπικές ικανότητες και δεν εξαρτάται η συνέχιση της επιτυχίας των αλλαγών από την συνεχή και μη υγιή εξάρτηση από το Συμβουλευτικό Δίκτυο Καθοδήγησης. Αξιολογεί τα αποτελέσματα της διαδικασίας, με την χρήση αντικειμενικών μετρήσεων, όπου αυτό είναι δυνατό. Επιβεβαιώνει ότι η σχέση με τον συνεργάτη είναι επιτυχής επιτυγχάνει όχι μόνο τους εταιρικούς στόχους αλλά κυρίως τους προσωπικούς. 5/2/2018

12 Έργο Συμβουλευτικού Δικτύου Καθοδήγησης (ΙV)
Αναλύει και βελτιώνει τις προσωπικές ικανότητες του συνεργάτη. Διευθύνει την σχέση με τον συνεργάτη ώστε να βεβαιωθεί ότι ο συνεργάτης λαμβάνει το επιθυμητό επίπεδο υπηρεσιών και ότι η διάρκεια του προγράμματος του Συμβουλευτικού Δικτύου Καθοδήγησης δεν είναι ούτε σύντομη αλλά ούτε και μεγάλης διάρκειας. 5/2/2018

13 Τα Οφέλη (Ι) Συμβάλλει αποφασιστικά στην διευκόλυνση της εφαρμογής των προγραμμάτων εκπαίδευσης. Επιτυγχάνει ισορροπία μεταξύ των επιχειρηματικών και των προσωπικών στόχων λαμβάνοντας υπόψη κυρίως τις προσωπικές ανάγκες των εργαζομένων. Διαμορφώνει μία αμφίδρομη σχέση εμπιστοσύνης μεταξύ του οργανισμού και των εργαζομένων. 5/2/2018

14 Τα Οφέλη (ΙΙ) Ενισχύει τους εργαζόμενους να αναλάβουν την ευθύνη και τις αναγκαίες πρωτοβουλίες για την προσωπική τους εξέλιξη και την διαμόρφωση της επαγγελματικής καριέρας. Βοηθά στην επίτευξη σημαντικών μεταβολών στις γνώσεις, τον τρόπο δουλειάς ή σκέψης από ένα πρόσωπο σ’ ένα άλλο. Ως εκ τούτου επηρεάζει τόσο την επαγγελματική όσο και την προσωπική ζωή του συνεργάτη. (Eric Parsloe, The Manager as Coach and Mentor/1999, Director of the Oxford School of Coaching and Mentoring) 5/2/2018

15 Μεθοδολογία (Ι) Προσδιορισμός των καταστημάτων – ομάδα στόχος – στα οποία πιλοτικά θα εφαρμοστεί το Συμβουλευτικό Δίκτυο Καθοδήγησης. Κριτήρια επιλογής Ομάδας Καταστημάτων : Η ομάδα θα περιλαμβάνει τουλάχιστον 5 καταστήματα (μέγιστος αριθμός 10) με παραπλήσια χαρακτηριστικά (αστικό κατάστημα, παρόμοιος αριθμός εργαζομένων, παραπλήσιος κύκλος εργασιών ή όποιο άλλο χαρακτηριστικό κρίνει η διεύθυνση του δικτύου). 5/2/2018

16 Μεθοδολογία (ΙΙ) Η Ακαδημία θα μεριμνήσει για τον προσδιορισμό των εκπαιδευτικών αναγκών των συμμετεχόντων και θα σχεδιάσει το κατάλληλο εκπαιδευτικό πρόγραμμα (μέγιστη διάρκεια 20 ώρες). Εκπαίδευση των συμμετεχόντων (Καισαριανή) Συνάντηση με τους συμμετέχοντες στο πρόγραμμα (τρεις συναντήσεις). 5/2/2018

17 Μεθοδολογία (ΙΙΙ) Κοινή απόφαση της Ακαδημίας και των συμμετεχόντων για το κλείσιμο του προγράμματος ή την επέκτασή του κατά ένα μήνα (3η συνάντηση). Αξιολόγηση των καταστημάτων με την ίδια μεθοδολογία – mystery shopping-. Αναφορά αποτελεσμάτων και αξιολόγηση του προγράμματος. 5/2/2018

18 Προϋποθέσεις Επιτυχίας
Προϋποθέσεις Επιτυχίας Ο συνεργάτης έχει κατανοήσει τις ανάγκες του και πιστεύει ότι η μεθοδολογία του Συμβουλευτικού Δικτύου Καθοδήγησης θα τον βοηθήσει στην επίτευξη των στόχων και των βραχυπρόθεσμων αποτελεσμάτων. Ο Διευθυντής Δικτύου με την συνεργασία του Περιφερειακού Διευθυντή διασφαλίζει την εθελουσία συμμετοχή των προϊσταμένων των επιλεγέντων καταστημάτων. 5/2/2018


Κατέβασμα ppt "Ακαδημία Ταχυδρομικών Υπηρεσιών"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google