Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεΣεβαστιανός Αντωνόπουλος Τροποποιήθηκε πριν 6 χρόνια
1
ΑΝΟΙΧΤΑ ΑΚΑΔΗΜΑΪΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΣΤΟ ΤΕΙ ΑΘΗΝΑΣ
Ιφιγένεια Φουντά, Επιστημονικά Υπεύθυνη έργου
2
Ε.Π. «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» Πρόσκληση 101
Κάθετη δράση- Ανάπτυξη και διάθεση ψηφιακού εκπαιδευτικού περιεχομένου από τα Πανεπιστήμια και τα ΤΕΙ-Ανοικτά ακαδημαϊκά μαθήματα Οριζόντια δράση για το GUNET- Κεντρικό μητρώο ελληνικών ανοιχτών μαθημάτων
3
Βασικοί στόχοι του έργου
Ανάπτυξη και δωρεάν διάθεση ψηφιακού εκπαιδευτικού περιεχομένου χωρίς τοπικούς και χρονικούς περιορισμούς για τους φοιτητές και το ευρύτερο κοινωνικό σύνολο. Προώθηση ασύγχρονης τηλεκπαίδευσης ως ενισχυτικής δράσης της συμβατικής εκπαίδευσης
4
Που απευθύνεται; Φοιτητές εκτός ΤΕΙ, απόφοιτοι, υποψήφιοι φοιτητές
Μέλη ΕΠ/ΔΕΠ ΤΕΙΑ και άλλων ιδρυμάτων Αυτό-εκπαιδευόμενοι (εργαζόμενοι για βελτίωση γνώσεων, εργαζόμενοι σε αναζήτηση νέου αντικειμένου, άνεργοι, κτλ)
5
Τι μένει στο ίδρυμα μετά το τέλος του έργου; 1/5
Προστιθέμενη αξία για το ίδιο το εκπαιδευτικό υλικό των μελών ΕΠ Εκκαθάριση ζητημάτων πνευματικής ιδιοκτησίας από χρήση υλικού τρίτων
6
Τι μένει στο ίδρυμα μετά το τέλος του έργου; 2/5
Προστιθέμενη αξία για το ίδιο το εκπαιδευτικό υλικό των μελών ΕΠ Εκπαίδευση καθηγητών σε νέες τεχνολογίες Σωστή εκμάθηση χρήσης ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού Οργάνωση υλικού βάσει συγκεκριμένων προτύπων
7
Τι μένει στο ίδρυμα μετά το τέλος του έργου; 3/5
Διεύρυνση και αύξηση ακροατηρίου Η ανάπτυξη και διάθεση ενός ψηφιακού μαθήματος ανοικτής πρόσβασης: –Διευρύνει και αυξάνει το ακροατήριο που μελετά το αντικείμενο. – Το ακροατήριο ξεπερνά τους φοιτητές του Τμήματος που παρακολουθούν ένα συγκεκριμένο μάθημα. – Μπορεί να διευρύνεται σε: φοιτητές άλλου Τμήματος του ίδιου Ιδρύματος φοιτητές άλλων Ιδρυμάτων αποφοίτους του Τμήματος ή άλλων Τμημάτων με: ίδιο ή παρεμφερές αντικείμενο.
8
Τι μένει στο ίδρυμα μετά το τέλος του έργου; 4/5
Ενίσχυση της φήμης και προβολή των συγγραμμάτων – Η διεθνής πρακτική έχει δείξει ότι η διάθεση Ανοικτών Μαθημάτων από μέλη ΔΕΠ/ΕΠ βοηθά στην προώθηση των συγγραμμάτων τους. – Η διάθεση ηλεκτρονικών συγγραμμάτων δεν αποτελεί αντικείμενο ή στόχο του έργου. (kallipos)
9
Τι μένει στο ίδρυμα μετά το τέλος του έργου; 5/5
Ενίσχυση της φήμης και προβολή του Ιδρύματος Ο αριθμός και η ποιότητα των Ανοικτών Μαθημάτων ενός Ακαδημαϊκού Τμήματος ή του Ιδρύματος ενισχύει την εικόνα τους, σε σύγκριση με Τμήματα ή Ιδρύματα που διαθέτουν λιγότερα ή καθόλου Ανοικτά Μαθήματα Η καλή εικόνα αποτελεί έναν από τους παράγοντες που προσελκύει τους καλύτερους μαθητές να επιλέξουν ένα συγκεκριμένο Τμήμα ή Ίδρυμα προκειμένου να φοιτήσουν σε αυτό. Πρώτο βήμα για να προχωρήσει το ίδρυμα σε πιθανή μελλοντική παροχή ψηφιακών μαθημάτων με χρέωση. (e- φυσική, Πανεπιστήμιο Κρήτης)
10
Eclass- openeclass Στο eclass TEIA έχουν αναρτηθεί 1458 μαθήματα.
11
Πρόσβαση Opencourses.teiath.gr
12
Πρόσβαση στην ιστοσελίδα έργου
Opencourses.teiath.gr
13
Πρόσβαση στην πλατφόρμα
Ocp.teiath.gr
14
Συνέργεια με άλλα έργα ΠΕΓΑ Κάλλιπος Ανοιχτό αποθετήριο ΤΕΙΑ Υπατία
15
Ευχαριστώ Ιφιγένεια Φουντά, επιστημονικά υπεύθυνη, ifounta@teiath.gr
Ομάδα Υποστήριξης Ανοιχτών Ακαδημαϊκών Μαθημάτων Τηλ. επικοινωνίας : Εmail : Ηλεκτρονική Διεύθυνση: opencourses.teiath.gr
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.