Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Επιχειρησιακές Επικοινωνίες και Δημόσιες Σχέσεις

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Επιχειρησιακές Επικοινωνίες και Δημόσιες Σχέσεις"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Επιχειρησιακές Επικοινωνίες και Δημόσιες Σχέσεις
Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Κατ. Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων & Επιχειρήσεων Φιλοξενίας Επιχειρησιακές Επικοινωνίες και Δημόσιες Σχέσεις Αθανάσιος Σ. Δερμετζόπουλος, MSc.

2 Δημόσιες Σχέσεις Θεωρητικό & Εννοιολογικό Πλαίσιο

3 Θεωρίες Σχέσεις Γνώση και συμπεριφορά Μαζική επικοινωνία

4 Τι; Τι θα μπορούσε να συμβεί αν…; Γιατί αυτοί οι άνθρωποι…;
Για πόσο καιρό; Ποιος και πότε;

5 Τι; Κοινή λογική Γνώση / μόρφωση / εκπαίδευση
Κατανόηση των σχέσεων δράσεων και γεγονότων

6 Θεωρίες Σχέσεων Θεωρία των συστημάτων Θεωρία των περιστάσεων
Θεωρία επίλυσης συγκρούσεων

7 Θεωρία των συστημάτων ΜΜΕ Επιχείρηση Κυβέρνηση
Χρηματο-οικονομικοί θεσμοί Τοπική κοινωνία Πελάτες  Μπορούμε να διαχειριστούμε τις σχέσεις όλων των παρπάνω;

8 Θεωρία των περιστάσεων
Αναγνώριση του προβλήματος Αναγνώριση των περιορισμών Επίπεδο εμπλοκής

9 Θεωρία επίλυσης συγκρούσεων
Αποφυγή Εγρήγορση Διαχείριση Αντιμετώπιση Διαχωρισμός ατόμων από το πρόβλημα Επικέντρωση στα συμφέροντα και όχι στις θέσεις Αναζήτηση κοινού οφέλους Αντικειμενικά κριτήρια

10 Θεωρίες αντίληψης και συμπεριφοράς
Θεωρία συναρμολόγησης ενέργειας Θεωρία κοινωνικής ανταλλαγής Θεωρία διάχυσης Θεωρία κοινωνικής μάθησης Μοντέλο επεξεργασμένης πιθανότητας επιρροής

11 Θεωρία συναρμολόγησης της ενέργειας
Γνωστική δομή: Καθορίζει τη μορφή της σκέψης μας. Περιεχόμενο: Χαρακτήρες, λεπτομέρειες και πλοκή Γνωστικές διαδικασίες: Αποθήκευση της πληροφορίας αυτοματοποίηση της συμπεριφοράς

12 Θεωρία κοινωνικής ανταλλαγής
Κόστος και ωφέλεια Pay-off matrix

13 Θεωρία διάχυσης Οι ιδέες υιοθετούνται μέσα από 5 στάδια: Ενημέρωση
Ενδιαφέρον Αξιολόγηση Δοκιμή Υιοθέτηση

14 Θεωρία κοινωνικής μάθησης
Παρατήρηση των άλλων Λανθάνουσα συμπεριφορά Μίμηση συμπεριφορών

15 Μοντέλο επεξεργασμένης πιθανότητας επιρροής
«Κεντρικός δρόμος» – άμεση προσέγγιση «Περιφερειακός δρόμος» - έμμεση προσέγγιση

16 Θεωρίες μαζικής επικοινωνίας
Θεωρία των χρήσεων και ικανοποιήσεων Θεωρία καθορισμού ατζέντας Θεωρία της καλλιέργειας

17 Θεωρία χρήσεων και ικανοποιήσεων
Τα άτομα αντιλαμβάνονται διαφορετικά την επικοινωνία, με βάση τις ανάγκες τους: Εκτροπή: διαφυγή από τη ρουτίνα και τα προβλήματα Προσωπικές σχέσεις: υποκατάστατα προσωπικών σχέσεων και συντροφικότητας Προσωπική ταυτότητα: επιλογές δράσεων ελεύθερου χρόνου Εποπτεία: ανακάλυψη του κόσμου

18 Θεωρία καθορισμού της ατζέντας
Τα ΜΜΕ δεν αλλάζουν τον τρόπο που σκεφτόμαστε (;) αλλά το περιεχόμενο αυτών που σκεφτόμαστε! Επηρεάζουν (και καθορίζουν) την «ατζέντα» των θεμάτων που μας απασχολούν και συζητάμε.

19 Θεωρία της καλλιέργειας
Η διαρκής, επαναλαμβανόμενη πληροφόρηση για ένα θέμα μπορεί να πείσει για την εγκυρότητά του «Μεσολαβούσα πραγματικότητα»

20 Μοντέλο συν-προσανατολισμού
Άποψη Α + άποψη Β  λύση Χ Αναζήτηση αμοιβαία αποδεκτής λύσης Κατανόηση των δύο απόψεων Ακρίβεια Συμφωνία - συναίνεση

21 «Επαγγέλματα της επικοινωνίας»
Εμπειρογνώμων: λειτουργεί ως σύμβουλος Διαχειριστής κρίσεων / προβλημάτων: αναγνωρίζει, αναλύει και επιλύει προβλήματα Διαμεσολαβητής επικοινωνίας: το πρόσωπο ανάμεσα στην επιχείρηση και το περιβάλλον της

22 Διαλεκτική θεωρία Αμοιβαιότητα Εγγύτητα Ικανότητα του συμπάσχειν
Κίνδυνος Δέσμευση

23 Σας ευχαριστώ για την προσοχή σας!
Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων Κατ. Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων & Επιχειρήσεων Φιλοξενίας Σας ευχαριστώ για την προσοχή σας! Αθανάσιος Σ. Δερμετζόπουλος, MSc.


Κατέβασμα ppt "Επιχειρησιακές Επικοινωνίες και Δημόσιες Σχέσεις"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google