Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Χτίζοντας ένα Δίκτυο Προσωπικής Μάθησης

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Χτίζοντας ένα Δίκτυο Προσωπικής Μάθησης"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Χτίζοντας ένα Δίκτυο Προσωπικής Μάθησης
Χτίζοντας ένα Δίκτυο Προσωπικής Μάθησης Έλενα Ελληνιάδου Βασίλης Ζακόπουλος Σωτήρης Τερζίδης

2 PLN Personal Learning Network Professional Passionate

3

4 Πώς να διαχειριστείς τόσα ιστολόγια;

5 τόσες σελίδες και δικτυακούς τόπους;

6 Πώς όμως τους διαβάζεις όλους;

7 Είμαι εγγεγραμμένη σε 129 εκπαιδευτικά ιστολόγια

8

9 RSS για να προλάβουμε! R

10 Παίρνω το RSS από ένα ιστολόγιο

11 + έναν αναγνώστη-reader

12 = η χαρά του «ιστολόγου» (Blogger Bliss)
= η χαρά του «ιστολόγου» (Blogger Bliss)

13 Θέλω να τα ξέρω όλα Αξιολόγηση Ισορροπία Εμβάθυνση
Στάδια υιοθέτησης ενός Δικτύου Προσωπικής Μάθησης Αξιολόγηση Προοπτική Ισορροπία Εμβάθυνση

14 Πώς λοιπόν, με βοηθάει ένα τέτοιο Δίκτυο;
Πώς λοιπόν, με βοηθάει ένα τέτοιο Δίκτυο;

15 Έχω πηγές κι εφαρμογές για μένα και τους μαθητές μου
Νέες ιδέες διαχείρισης της τάξης και αντιμετώπισης των προβλημάτων συμπεριφοράς Εναλλακτικές μεθόδους για τη διδασκαλία της ίδιας ύλης που κάνω κάθε χρονιά Μοιράζομαι σελιδοδείκτες με τους συναδέλφους μου κι εκείνοι με μένα Μαθαίνω τι κάνουν άλλοι και αν λειτουργεί σε τάξεις και σχολεία Μοιράζομαι ό,τι δουλεύει για μένα Παίρνω απαντήσεις και λύσεις

16 Νέα εργαλεία

17

18 Δίκτυο Προσωπικής Μάθησης δε σημαίνει μόνο να παρακολουθείς
αλλά και να συνεισφέρεις!!!

19 Να σχολιάζεις Να μοιράζεσαι

20 Να βρίσκεις νέες συνδέσεις!
Να γραφτείς σε ένα δίκτυο (ning)!

21 Google sites=ιστότοποι

22 εκπαιδευτικά κοινωνικά δίκτυα ning

23 Το Διαδίκτυο είναι εργαλείο και όχι αυτοσκοπός.
Είναι μέσο για τους στόχους και τις επιδιώξεις μας. Η μάθηση είναι μια κοινωνική διαδικασία και το Διαδίκτυο διευκολύνει τη συνεργασία και την επικοινωνία για μάθηση. Η γνώση, θες δε θες, μοιράζεται. Οι μαθητές μας το ξέρουν ήδη. Εμείς;

24 Βιβλιογραφικές αναφορές
Demetriadis, S., Barbas, A., Molohides, A., Palaigeorgiou, G., Psillos, D., Vlahavas, V., Tsoukalas, I., & Pombortsis, A. (2003). Cultures in negotiation: Teacher’s acceptance/resistance attitudes considering the infusion of technology into schools. Computers & Education, 41, Freedman, T. (2010) The pros and cons and safety aspects of social networking. Έγινε πρόσβαση στις 10/2/2010 στο: Heppell, S. (2010) Playful Learning. Έγινε πρόσβαση στις 10/2/2010 στο: Nielsen, L. (2008) 5 Things You Can Do to Begin Developing Your Personal Learning Network. Έγινε πρόσβαση στις 24/10/2009 στο: Ofsted (2010) The safe use of new technologies. Manchester, UK: Ofsted. Έγινε πρόσβαση στις 5/2/2010 στο: Osborne, J., & Henessy, S. (2003). Literature Review in Science Education and the Role of ICT: Promise, Problems and Future Directions. London: Report 6: NESTA FUTURELAB series. Pelgrum, W. I. (2001). Obstacles to the integration of ICT in Education: Results from a worldwide educational assessment. Computers & Education, 37, Richardson, W. (2007) Personal Learning Networks. Έγινε πρόσβαση στις 25/10/2009 στο: Smith, A. (2008) How 2(.0): Personal Learning Networks, ¼. Έγινε πρόσβαση στις 30/10/2009 στο: Smith, B., (2008) Creating an online Personal Learning Network (presentation). Έγινε πρόσβαση στις 15/4/2010,  Utecht, J. (2008) Stages of PLN adoption. Έγινε πρόσβαση στις 2/11/2009 στο: Whitby, T. (2009) 140 Character Conference. Έγινε πρόσβαση στις 10/1/2010 στο: Whitby, T. (2009) PLN Blueprint Part 5: Now What? Έγινε πρόσβαση στις 12/1/2010 στο: Zakopoulos, V. (2005) An Evaluation of the Quality of ICT Teaching within an ICT-Rich Environment: The Case of Two Primary Schools. Education and Information Technologies, 10:4, p , Springer. Available at:

25 Σας ευχαριστούμε πολύ! http://www.ictscenarios.gr/
Βασίλης Ζακόπουλος Έλενα Ελληνιάδου Σωτήρης Τερζίδης


Κατέβασμα ppt "Χτίζοντας ένα Δίκτυο Προσωπικής Μάθησης"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google