Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ
Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΘΑΝΟΣ ΚΡΙΕΜΑΔΗΣ, Ph.D., M.B.A., M.A Καθηγητής Πανεπιστήμιο Πελοποννήσου

2 Το πλαίσιο εργασίας 7-S McKinsey
Δομή Στρατηγική Συστήματα Αξίες Ικανότητες Ύφος Προσωπικό

3 Διοίκηση Ολικής Ποιότητας
Συνεχής Βελτίωση Επιχειρηματικά Αποτελέσματα Σχεδιασμός Ποιότητας Στρατηγικός Πληροφόρηση Ανάπτυξη Ανθρώπινων Πόρων & Διοίκηση Όραμα Πιστεύω και Αξίες Στόχοι Κρίσιμοι Αποστολή Παράγοντες Επιτυχίας

4 Διοίκηση Ολικής Ποιότητας
Συνεργασιών Ανάπτυξη Πρόληψη & Επίλυση Προβλημάτων Διαχείριση Διαδικασιών Συμμετοχή όλου του προσωπικού Αποδέκτης και Ικανοποίηση Όραμα Πιστεύω και Αξίες Στόχοι Κρίσιμοι Αποστολή Παράγοντες Επιτυχίας

5 ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ ΜΟΝΤΕΛΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΑΡΙΣΤΕΙΑΣ
Ηγεσία Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού Διαδικασίες Ικανοποίηση Ανθρώπινου Δυναμικού Επιχειρηματικά Αποτελέσματα Πολιτική και Στρατηγική Ικανοποίηση Πελατών (Αποδεκτών) Μέσα/ Μέθοδοι Αποτελέσματα Πόροι και Συνεργασίες Επιπτώσεις στην Κοινωνία

6 Η ΔΟΜΗ ΤΟΥ Κ.Π.Α. ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΝΕΩΤΕΡΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΗ
ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΝΕΩΤΕΡΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΗ ΗΓΕΣΙΑ ΚΥΡΙΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ ΚΑΙ ΑΛΛΑΓΩΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΔΥΝΑΜΙΚΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΕΝΑ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΠΟΛΙΤΗ/ ΠΕΛΑΤΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ & ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΕΞΩΤΕΡΙΚΕΣ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ ΚΑΙ ΠΟΡΟΙ

7 ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΚΑΙ ΚΡΙΤΗΡΙΑ RADAR SCORING MATRIX
ΚΛΙΜΑΚΑ ( ) ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ: Τάσεις: (α) υπάρχει θετική τάση των αποτελεσμάτων, (β) υπάρχει διατηρήσιμη καλή επίδοση Στόχοι: (α) επιτυγχάνονται οι στόχοι, (β) είναι οι στόχοι κατάλληλοι Συγκρίσεις: (α) πως είναι η σύγκριση με τους ανταγωνιστές, (β) πως είναι η σύγκριση με τους καλύτερους στον κλάδο Αιτίες: προκαλούνται τα αποτελέσματα από την προσέγγιση Εύρος: (α) τα αποτελέσματα αφορούν όλες τις σχετικές περιοχές, (β) τα αποτελέσματα έχουν χωρισθεί π.χ. ανά κατηγορία πελατών, ανά διεύθυνση, ανά τμήμα

8 ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΚΑΙ ΚΡΙΤΗΡΙΑ RADAR SCORING MATRIX
ΜΕΣΑ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ: (α) έχει ξεκάθαρη λογική, (β) έχει καθορισμένες διεργασίες, (γ) επικεντρώνεται σε ανάγκες των ενδιαφερομένων φορέων, (δ) υποστηρίζει την πολιτική και στρατηγική, (ε) συνδέεται κατάλληλα με άλλες προσεγγίσεις ΕΦΑΡΜΟΓΗ: (α) η προσέγγιση εφαρμόζεται, (β) εφαρμόζεται συστηματικά δηλ. με ένα δομημένο τρόπο και με μέθοδο που έχει σχεδιαστεί και εκτελείται λογικά ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΚΑΙ ΑΝΑΣΚΟΠΟΗΣΗ: (α) περιοδικές μετρήσεις της αποτελεσματικότητας της προσέγγισης και της εφαρμογής, (β) εξεύρεση των καλύτερων πρακτικών και των ευκαιριών για βελτίωση, (γ) σχεδιασμός προτεραιοτήτων για βελτιωτικές παρεμβάσεις και εφαρμογή αυτών


Κατέβασμα ppt "Η ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΣΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google