Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
1
«Εκπαιδευτική Αξιολόγηση»
«Π.Μ.Σ. "Θεωρία, Πράξη και Αξιολόγηση του Εκπαιδευτικού Έργου» Τμήμα Φιλοσοφίας, Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας «Εκπαιδευτική Αξιολόγηση» Κασιμάτη Αικατερίνη Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Παιδαγωγικού Τμήματος Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.
2
του όρου «εκπαιδευτική αξιολόγηση»
Πρώτo μάθημα εννοιολογική αποσαφήνιση του όρου «εκπαιδευτική αξιολόγηση» μορφές εκπαιδευτικής αξιολόγησης
3
Είδη και μορφές αξιολόγησης
Διαγνωστική, Αρχική/Προβλεπτική Διαμορφωτική/Συνεχής Αθροιστική/Τελική Εξωτερική – Εσωτερική Τυπική-Άτυπη Συσχετίζει θεωρία και πράξη ΚριτηριακήΑξιολογείται Παρουσιάζονται Αναλυτικά οι βασικές αρχές που διέπουν τις σύγχρονες μορφές της εκπαιδευτικής αξιολόγησης και καταδεικνύεται ο καταλυτικός ρόλος που διαδραματίζουν στον μετασχηματισμό της εκπαίδευσης. Συστήματα Αξιολόγησης. Αξιολόγηση ως κοινωνική αναζήτηση και ως απολογισμικότητα (accountability).
4
Η Κοινωνία της Μάθησης και οι δεξιότητες που απαιτεί για τους πολίτες του 21ου αιώνα
Το αξιολογικό πλαίσιο (αντικείμενο, σκοποί, στόχοι, κριτήρια) της εκπαιδευτικής αξιολόγησης Δεύτερο μάθημα
5
Ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί στην αναλυτική περιγραφή των δεξιοτήτων:
Ορισμοί και θεωρητικές διαστάσεις της Εκπαιδευτικής Αξιολόγησης στον 21ο αιώνα Ιδιαίτερη έμφαση θα δοθεί στην αναλυτική περιγραφή των δεξιοτήτων: : γνωστικών μεταγνωστικών κοινωνικών επικοινωνιακών που πρέπει οι εκπαιδευόμενοι να αποκτήσουν μέσα στο πλαίσιο της εκπαίδευσης, ώστε να είναι σε θέση να λειτουργούν ως “ανεξάρτητα σκεπτόμενοι και ενεργοί πολίτες” του 21ου αιώνα.
6
Μοντέλα εκπαιδευτικής αξιολόγησης
Τρίτο Μάθημα Μοντέλα εκπαιδευτικής αξιολόγησης Η εκπαιδευτική αξιολόγηση ως κρίκος της αλυσίδας της εκπαιδευτικής διαδικασίας και κάθε συντελεστή του εκπαιδευτικού συστήματος. Αρχές αξιολογικών μοντέλων: Η αξιολόγηση ως μέσο για την επίτευξη προκαθορισμένων εκπαιδευτικών στόχων. Καθορισμός σκοπού, αντικειμένου και κριτηρίων αξιολόγησης. Τρίτo μάθημα
7
στα Σύγχρονα Περιβάλλοντα Μάθησης η τεχνική της ρουμπρίκας αξιολόγησης
Τέταρτο μάθημα Αξιολόγηση της Επίδοσης των Εκπαιδευομένων στα Σύγχρονα Περιβάλλοντα Μάθησης Τεχνικές Αξιολόγησης της Επίδοσης των Εκπαιδευόμενων: η τεχνική της ρουμπρίκας αξιολόγησης Αυτοαξιολόγηση εκπαιδευομένων (self assessment) Ετεροαξιολόγηση εκπαιδευομένων (peer assessment) Φάκελος Εργασιών εκπαιδευομένων (portfolio) Εννοιολογικός χάρτης *(concept map) (*ισχυρό μεταγνωστικό εργαλείο οργάνωσης, αναπαράστασης και αξιολόγησης της γνώσης)
8
Μέθοδοι και εργαλεία αξιολόγησης διδασκαλίας
Συσχέτιση με εκπαιδευτικό σχεδιασμό (π.χ. στόχους μάθησης, περιεχόμενο του μαθήματος, διδακτική προσέγγιση του γνωστικού αντικειμένου, ηλικία, μαθησιακές ανάγκες και εμπειρίες των εκπαιδευόμενων, κλπ.) Τεχνικές συλλογής δεδομένων και ένα αντιπροσωπευτικό δείγμα των πιο δημοφιλών και εύχρηστων εργαλείων-λογισμικών που υποστηρίζουν αυτές τις τεχνικές.
9
Αξιολόγηση της σχολικής μονάδας
Πέμπτο μάθημα Αξιολόγηση της σχολικής μονάδας Η αξιολόγηση της σχολικής μονάδας. Αποτίμηση εκπαιδευτικού έργου. Η αξιολόγηση του έργου του εκπαιδευτικού και η επαγγελματική του ανάπτυξη.
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.