Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεἩρὼ Κοσμόπουλος Τροποποιήθηκε πριν 7 χρόνια
1
CRM ΚΑΙ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ – ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ Δ.ΜΑΣΟΥΤΗΣ Α.Ε
Μοσκοπούλου Σπυριδούλα Επιβλέπουσα: Σταφυλά Αμαλία Επίκ. Καθηγήτρια
2
Δομή Σκοπός και Στόχοι Εργασίας
Βασικοί ορισμοί CRM και Ικανοποίηση πελατών Μέτρηση απόδοσης CRM Μέτρηση ικανοποίησης πελατών Ικανοποίηση - Σχετικές έρευνες Μεθοδολογία έρευνας Παρουσίαση αποτελεσμάτων Συμπεράσματα Περιορισμοί Προτάσεις μελλοντικής έρευνας
3
Μελέτη της μέτρησης μέσω της ικανοποίησης των πελατών
ΣΚΟΠΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Μελέτη της μέτρησης μέσω της ικανοποίησης των πελατών
4
ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΩΣ ΠΡΟΣ: ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
ΕΙΚΟΝΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ
5
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΛΑΤΕΙΑΚΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ(CRM)
Επιχειρησιακή στρατηγική Να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να γνωρίσουν τους υπάρχοντες και τους δυνητικούς πελάτες τους Να δημιουργήσει ισχυρές πελατειακές σχέσεις
6
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΛΑΤΕΙΑΚΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ
ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΑΝΑΔΡΟΜΗ αρχή εξέλιξη ώθηση
7
ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΛΑΤΕΙΑΚΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ
ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ Μείωση κόστους -αύξηση ευελιξίας στις αλλαγές αγοράς Καλύτερη οργάνωση της εταιρείας Αποτελεσματικότερη οικονομική διαχείριση Αύξηση των πωλήσεων Αύξηση παραγωγικότητας Δυνατότητες εξυπηρέτησης πελατών Βελτιωμένη πληροφόρηση
8
ΜΕΤΡΗΣΗ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΤΟΥ CRM
Μέσω : Οικονομικών στοιχείων Ικανοποίηση πελατών Σύγκριση
9
ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ Συναισθηματική αντίδραση : Διαδικασία αξιολόγησης
Προϊόντα Υπηρεσίες Χαρακτηριστικά Διαδικασία αξιολόγησης
10
ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ (συνέχεια)
Ενθουσιασμένοι Ικανοποιημένοι Δυσαρεστημένοι
11
ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ (συνέχεια)
Υψηλή επίπεδα αξιοπιστίας Συχνότερη αγοραστική συνήθεια
12
ΜΕΤΡΗΣΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ
13
ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ –ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΡΕΥΝΕΣ
Ελληνοβρετανικό πρόγραμμα μεταπτυχιακών σπουδών : 1Έρευνα Τμήμα διοίκησης επιχειρήσεων : 1 Έρευνα
14
ΜΕΘΟΔΟΣ ΚΑΙ ΔΕΙΓΜΑ ΕΡΕΥΝΑΣ
Ποσοτική Δείγμα Δ.ΜΑΣΟΥΤΗΣ Α.Ε Διαδικασία: Ερωτηματολόγιο στους 180 πελάτες του καταστήματος
15
ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ Σύνολο ερωτήσεων: 16 Ενότητες ερωτήσεων:8
Πρώτη: Καταναλωτικές προτιμήσεις (1η–4η) Δεύτερη : ικανοποίηση του πελάτη όσον αφορά το προσωπικό (5η) Τρίτη: ικανοποίηση του πελάτη όσον αφορά την σωστή εξυπηρέτηση (6η) Τέταρτη : κτιριακές εγκαταστάσεις (7η) Πέμπτη : δυνατότητα πρόσβασης (8η) Έκτη : παρεχόμενες υπηρεσίες(9η ,11η, 12η) Έβδομη : εικόνα καταστήματος (10η) Όγδοη : Δημογραφικά (13η-16η)
16
ΦΥΛΟ Kkk
17
ΗΛΙΚΙΑΚΗ ΚΑΤΑΝΟΜΗ
18
ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ
19
ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ
20
ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ
21
ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ
22
ΠΟΙΚΙΛΙΑ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ
23
ΤΙΜΕΣ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ
24
ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ
25
ΣΤΑΘΕΡΟΤΗΤΑ ΤΙΜΩΝ
26
ΣΤΑΘΕΡΟΤΗΤΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ
27
ΑΝΑΜΟΝΗ ΣΤΗΝ ΟΥΡΑ
28
ΕΠΑΡΚΕΙΑ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ
29
ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑ
30
ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ
31
ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΧΩΡΩΝ
32
ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΗ ΕΙΚΟΝΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ
33
ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ Προσωπικό : Πολύ Προϊόντα : Πολύ
Δημογραφικά : α) Ηλικία β) Φύλο Προσωπικό : Πολύ Προϊόντα : Πολύ Εικόνα καταστήματος : Αρκετά Αδυναμίες : αναμονή στην ουρά, κληρώσεις - δώρα, έλλειψη προσωπικού
34
ΚΥΡΙΑ ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΟΜΜΟΙΟΤΗΤΕΣ Υψηλή ικανοποίηση προσδοκιών ΔΙΑΦΟΡΕΣ Ανεπαρκής χώρος στάθμευσης
35
ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΙ Μικρό Δείγμα
36
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ:ΜΑΣΟΥΤΗ Περισσότερες παροχές Εφαρμογή νέων τεχνολογιών
Self-service
37
ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ
Έρευνες σε περισσότερα καταστήματα Συνέντευξη Αναζήτηση Οικονομικών Στοιχείων Αναζήτηση Στοιχείων Ικανοποίησης Πελατών πριν την εφαρμογή του CRM
38
CRM ΚΑΙ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ – ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ Δ.ΜΑΣΟΥΤΗΣ Α.Ε
Σας ευχαριστώ CRM ΚΑΙ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ – ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ Δ.ΜΑΣΟΥΤΗΣ Α.Ε Μοσκοπούλου Σπυριδούλα
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.