Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

CRM ΚΑΙ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ – ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ Δ.ΜΑΣΟΥΤΗΣ Α.Ε

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "CRM ΚΑΙ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ – ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ Δ.ΜΑΣΟΥΤΗΣ Α.Ε"— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 CRM ΚΑΙ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ – ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ Δ.ΜΑΣΟΥΤΗΣ Α.Ε
Μοσκοπούλου Σπυριδούλα Επιβλέπουσα: Σταφυλά Αμαλία Επίκ. Καθηγήτρια

2 Δομή Σκοπός και Στόχοι Εργασίας
Βασικοί ορισμοί CRM και Ικανοποίηση πελατών Μέτρηση απόδοσης CRM Μέτρηση ικανοποίησης πελατών Ικανοποίηση - Σχετικές έρευνες Μεθοδολογία έρευνας Παρουσίαση αποτελεσμάτων Συμπεράσματα Περιορισμοί Προτάσεις μελλοντικής έρευνας

3 Μελέτη της μέτρησης μέσω της ικανοποίησης των πελατών
ΣΚΟΠΟΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ Μελέτη της μέτρησης μέσω της ικανοποίησης των πελατών

4 ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΩΣ ΠΡΟΣ: ΠΡΟΙΟΝΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ
ΕΙΚΟΝΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ

5 ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΛΑΤΕΙΑΚΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ(CRM)
Επιχειρησιακή στρατηγική Να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να γνωρίσουν τους υπάρχοντες και τους δυνητικούς πελάτες τους Να δημιουργήσει ισχυρές πελατειακές σχέσεις

6 ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΛΑΤΕΙΑΚΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ
ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΑΝΑΔΡΟΜΗ αρχή εξέλιξη ώθηση

7 ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΠΕΛΑΤΕΙΑΚΩΝ ΣΧΕΣΕΩΝ
ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ Μείωση κόστους -αύξηση ευελιξίας στις αλλαγές αγοράς Καλύτερη οργάνωση της εταιρείας Αποτελεσματικότερη οικονομική διαχείριση Αύξηση των πωλήσεων Αύξηση παραγωγικότητας Δυνατότητες εξυπηρέτησης πελατών Βελτιωμένη πληροφόρηση

8 ΜΕΤΡΗΣΗ ΑΠΟΔΟΣΗΣ ΤΟΥ CRM
Μέσω : Οικονομικών στοιχείων Ικανοποίηση πελατών Σύγκριση

9 ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ Συναισθηματική αντίδραση : Διαδικασία αξιολόγησης
Προϊόντα Υπηρεσίες Χαρακτηριστικά Διαδικασία αξιολόγησης

10 ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ (συνέχεια)
Ενθουσιασμένοι Ικανοποιημένοι Δυσαρεστημένοι

11 ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ (συνέχεια)
Υψηλή επίπεδα αξιοπιστίας Συχνότερη αγοραστική συνήθεια

12 ΜΕΤΡΗΣΗ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ
ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ

13 ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ –ΣΧΕΤΙΚΕΣ ΕΡΕΥΝΕΣ
Ελληνοβρετανικό πρόγραμμα μεταπτυχιακών σπουδών : 1Έρευνα Τμήμα διοίκησης επιχειρήσεων : 1 Έρευνα

14 ΜΕΘΟΔΟΣ ΚΑΙ ΔΕΙΓΜΑ ΕΡΕΥΝΑΣ
Ποσοτική Δείγμα Δ.ΜΑΣΟΥΤΗΣ Α.Ε Διαδικασία: Ερωτηματολόγιο στους 180 πελάτες του καταστήματος

15 ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ Σύνολο ερωτήσεων: 16 Ενότητες ερωτήσεων:8
Πρώτη: Καταναλωτικές προτιμήσεις (1η–4η) Δεύτερη : ικανοποίηση του πελάτη όσον αφορά το προσωπικό (5η) Τρίτη: ικανοποίηση του πελάτη όσον αφορά την σωστή εξυπηρέτηση (6η) Τέταρτη : κτιριακές εγκαταστάσεις (7η) Πέμπτη : δυνατότητα πρόσβασης (8η) Έκτη : παρεχόμενες υπηρεσίες(9η ,11η, 12η) Έβδομη : εικόνα καταστήματος (10η) Όγδοη : Δημογραφικά (13η-16η)

16 ΦΥΛΟ Kkk

17 ΗΛΙΚΙΑΚΗ ΚΑΤΑΝΟΜΗ

18 ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ

19 ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ

20 ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ

21 ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ

22 ΠΟΙΚΙΛΙΑ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ

23 ΤΙΜΕΣ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ

24 ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ

25 ΣΤΑΘΕΡΟΤΗΤΑ ΤΙΜΩΝ

26 ΣΤΑΘΕΡΟΤΗΤΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ

27 ΑΝΑΜΟΝΗ ΣΤΗΝ ΟΥΡΑ

28 ΕΠΑΡΚΕΙΑ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ

29 ΚΑΘΑΡΙΟΤΗΤΑ

30 ΤΑΞΙΝΟΜΗΣΗ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ

31 ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΟΤΗΤΑ ΧΩΡΩΝ

32 ΓΕΝΙΚΟΤΕΡΗ ΕΙΚΟΝΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΟΣ

33 ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ ΕΡΕΥΝΑΣ Προσωπικό : Πολύ Προϊόντα : Πολύ
Δημογραφικά : α) Ηλικία β) Φύλο Προσωπικό : Πολύ Προϊόντα : Πολύ Εικόνα καταστήματος : Αρκετά Αδυναμίες : αναμονή στην ουρά, κληρώσεις - δώρα, έλλειψη προσωπικού

34 ΚΥΡΙΑ ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
ΟΜΜΟΙΟΤΗΤΕΣ Υψηλή ικανοποίηση προσδοκιών ΔΙΑΦΟΡΕΣ Ανεπαρκής χώρος στάθμευσης

35 ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΙ Μικρό Δείγμα

36 ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ:ΜΑΣΟΥΤΗ Περισσότερες παροχές Εφαρμογή νέων τεχνολογιών
Self-service

37 ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΜΕΛΛΟΝΤΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ
Έρευνες σε περισσότερα καταστήματα Συνέντευξη Αναζήτηση Οικονομικών Στοιχείων Αναζήτηση Στοιχείων Ικανοποίησης Πελατών πριν την εφαρμογή του CRM

38 CRM ΚΑΙ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ – ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ Δ.ΜΑΣΟΥΤΗΣ Α.Ε
Σας ευχαριστώ CRM ΚΑΙ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ – ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ Δ.ΜΑΣΟΥΤΗΣ Α.Ε Μοσκοπούλου Σπυριδούλα


Κατέβασμα ppt "CRM ΚΑΙ ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ – ΜΕΛΕΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗΣ Δ.ΜΑΣΟΥΤΗΣ Α.Ε"

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google