Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
1
Mazi Travel Hotel Management Consulting
2
Hotel Management Consulting Activities
1. 9. 2. 8. Hotel Management Consulting Activities 3. 7. 6. 4. 5. 2
3
ΣΚΟΠΟΣ : MISSION STATEMENT
Σκοπός κάθε Ξενοδοχειακής επιχείρησης είναι να επιτυγχάνει ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και να εφαρμόζει επιχειρηματικές δραστηριότητες καλύτερα από τους ανταγωνιστές της . Να αξιοποιεί στο μέγιστο την παραγωγική διαδικασία και επιτυγχάνοντας το χαμηλότερο δυνατό κόστος λειτουργίας , να δημιουργεί την αύξηση της εμπορικής αξίας και αναγνωρισιμότητας της (Branding), με τελικό αποτέλεσμα την κερδοφορία (Gross Operating Profit), με δέσμευση στην παροχή αναγνωρίσιμων ποιοτικών υπηρεσιών φιλοξενίας , έχοντας σαν αρχή το VALUE FOR MONEY. Σκοπός της Mazi Travel Hotel Management Unit , είναι η Εξατομικευμένη (Tailor Made) Συμβουλευτική Υποστήριξη σε μικρούς και μικρομεσαίους ξενοδόχους , με την Παροχή Kαθοδήγησης (Coaching) τόσο για τη διάγνωση των Επιχειρηματικών Αναγκών όσο και για την Διαμόρφωση Πλάνου Δράσεων σε μία σειρά επιχειρηματικών ζητημάτων , που αφορούν την διαχείριση και την ανάπτυξη των τουριστικών μονάδων τους, μέσω της δημιουργίας μίας «Αλυσίδας Αξίας» , με σεβασμό στο όραμα και τις αξίες των ιδιοκτητών ξενοδοχειακών μονάδων. 3
4
Συμβουλευτικές Υπηρεσίες / Consulting Activities
Διαχείριση των λειτουργειών (OPERATIONS MANAGEMENT) Είναι οι υπηρεσίες αυτές που δένουν και συνδυάζουν τις επί μέρους λειτουργίες εκμετάλλευσης της μονάδας, ώστε να γίνονται τα σωστά πράγματα με τον σωστό τρόπο και το καλύτερο οικονομικό αποτέλεσμα. ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΑ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ : Δημιουργία Hotel Business profile Σύνταξη οργανογράμματος λειτουργίας Δημιουργία προτύπων διαδικασιών λειτουργίας και ελέγχων Εφαρμογή Προτύπων Λειτουργίας Τμημάτων ή εκμεταλλεύσεων, σύμφωνα με τον τύπο και το μέγεθος της επιχείρησης (εγχειρίδιο / MANUAL). Day to day operation Δημιουργία hotel fact sheet, προσαρμογή στα νέα κριτήρια του συστήματος κατάταξης σε αστέρια και κλειδιά. Pre- opening and ongoing operations Budgeting/ Financial projection, monitoring and coaching Παρακολούθηση (Monitoring), της Bελτίωσης των αποκλίσεων των ποιοτικών και ποσοτικών δεικτών με ορισμό χρονοδιαγράμματος. Παρουσίαση Οικονομικών Λειτουργικών αποτελεσμάτων εκμετάλευσης σε μηνιαία , εξαμηνιαία και ετησία βάση (Reporting). Λήψη και εφαρμογή διορθωτικών κινήσεων έστι ώστε να μεγιστοποιείται η κερδοφορία της επιχείρησης (Profit and Loss monitoring and evaluation ) Διαχείριση συστήματος προμηθειών για κάθε τμήμα ή εκμετάλλευση (Housekeeping- F&B ect.)
5
Συμβουλευτικές Υπηρεσίες / Consulting Activities
Διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού (HUMAN RECOURCES MANAGEMENT) Είναι οι υπηρεσίες αυτές που τοποθετούν τον κατάλληλο άνθρωπο στην κατάλληλη θέση εργασίας και φροντίζουν για την βέλτιστη αξιοποίηση της αποδοτικότητας και της παραγωγικότητάς του. Στο πλαίσιο αυτών των υπηρεσιών περιλαμβάνεται και το πλάνο εκπαίδευσης και κατάρτισης των ανθρώπων της επιχείρησης. ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΑ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ : Περιγραφή θέσεων εργασίας (JOB DESCRIPTION) Αξιολόγηση των αναγκών της επιχείρησης σε ανθρώπινο δυναμικό και εφαρμογή του κατάλληλου STAFF PLAN Πλάνο εκπαίδευσης και κατάρτισης Δημιουργία πλαισίου αποδοτικότητας και παραγωγικότητας, ανάλογα με τον τύπο και το μέγεθος της επιχείρησης Δημιουργία κινήτρων , ανάλογα με τον τύπο και το μέγεθος της επιχείρησης
6
Συμβουλευτικές Υπηρεσίες / Consulting Activities
Διαχείριση Πωλήσεων & Μάρκετινγκ ( SALES & MARKETING MANAGEMENT ) Είναι οι υπηρεσίες αυτές που δημιουργούν και αναπτύσσουν τις πωλήσεις της επιχείρησης, σε συνδυασμό με ένα πλάνο μάρκετινγκ (Marketing Plan) που ανταποκρίνεται στις ανάγκες και τις δυνατότητες της επιχείρησης. Δίνεται έμφαση στη δημιουργία προσωποποιημένων υπηρεσιών, ώστε να επιτύχουμε προστιθέμενες αξίες Added Values και επαναληψιμότητα Loyalty της πελατείας. ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΑ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΙ : Οριοθέτηση τιμής δωματίου με συνεκτίμηση παραγόντων ανταγωνισμού (Positioning). Προσδιορισμός και επιλογή Hotel distribution channels and strategy E- sales and Tour Operators/Travel agents contracting Επιλογή Εγκατάσταση εξειδικευμένου Software πωλήσεων Property Management System (P.M.S) ανάλογα με τον τύπο και το μέγεθος της επιχείρησης Επιλογή Booking Engine CHANNEL MANAGEMENT συνδυασμένων καναλιών πωλήσεων εντός και εκτός Ελλάδας Ταυτόχρονη διαχείριση πολλαπλών On Line Travel Agents O.T.As Σύναψη στρατηγικών συνεργασιών με ισχυρούς παίκτες της ελληνικής και παγκόσμιας τουριστικής αγοράς (Tour Operators, Contractors, Global Distribution Systems GDS, Internet distribution systems, I.D.S, E-sales Platforms)
7
Συμβουλευτικές Υπηρεσίες / Consulting Activities
Διαχείριση Πωλήσεων & Μάρκετινγκ ( SALES & MARKETING MANAGEMENT ) Δημιουργία forum επικοινωνίας συνεργαζόμενων επιχειρηματιών Δημιουργία περιβάλλοντος εκμετάλλευσης οικονομιών κλίμακας για τις συνεργαζόμενες επιχειρήσεις Διαχείριση προορισμού (Destination Management) M.I.C.E Δημιουργία συστήματος ενεργειών μάρκετινγκ, με έμφαση στις προσωποποιημένες υπηρεσίες χαμηλού κόστους και υψηλής προστιθέμενης αξίας Δημιουργία και αξιοποίηση του μοντέλου mystery guest Δημιουργία και αξιοποίηση των μοντέλων customer service και key Account Management, ανάλογα με τον τύπο και το μέγεθος της επιχείρησης. Εκτίμηση και αξιοποίηση των στατιστικών στοιχείων πωλήσεων (Reporting) σε συγκεκριμένα διαστήματα και λήψη διορθωτικών κινήσεων Data Based Decision Making Εφαρμογή τεχνικών Yielding and Revenue Management έτσι ώστε να ελαχιστοποιηθεί η μη ενοικίαση δωματίων. Συνδεσιμότητα website ξενοδοχείου με with 3rd party websites (Linking)
8
Συμβουλευτικές Υπηρεσίες / Consulting Activities
Εφοδιαστική αλυσίδα (Logistics Management ) Προμήθειες – Αγορές Έχουν να κάνουν με την «αλυσίδα αξίας» στο σύνολο της, γιατί υποστηρίζουν το σύνολο των κύριων λειτουργιών. Δημιουργία ισχυρών οικονομιών κλίμακας στην εφοδιαστική αλυσίδα Διαπραγμάτευση τιμών αξιοποιώνταs οικονομίες κλίμακας (Clustering price negotiation) Σχεδιασμός λειτουργίας προμηθειών (purchase planning) Έρευνα αγοράς και επιλογή αξιόπιστων προμηθευτών έχοντας κριτήριο επιλογής την αρχή του Value for Money Προσδιορισμός ποιοτικών χαρακτηριστικών εφοδιαστικής αλυσίδας, διαχείριση Ποιότητας (standards determination) ISO, διασφάλιση ποιότητας πρώτων υλών και προϊόντων Ποσοτικός προσδιορισμός διατήρησης βέλτιστου αποθεμάτων inventory control , λαμβάνοντας υπόψιν τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά κάθε ξενοδοχειακής μονάδας (τοποθεσία, εποχικότητα λειτουργίας, ικανότητα αποθηκευτικών χώρων...) Supply contract administration
9
Συμβουλευτικές Υπηρεσίες / Consulting Activities
Υποστηρικτικές Λειτουργίες : Δραστηριότητες όπως γενική διοίκηση, η χρηματοδοτική διοίκηση, η ανάπτυξη της στρατηγικής και ο στρατηγικός προγραμματισμός, η νομική υποστήριξη .
10
Mazi Travel Hotel Management Activities
Contents Contents Services Prices Target Markets Contents Promotion Contents Places
11
Marketing Operations Engineering Sales Customer Segmentation
Needs analysis Designated team Certification prgm Customer Partnership model Sales Updated specs Support team Engineering Sales 11
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.