Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεΜελίτη Πολίτης Τροποποιήθηκε πριν 7 χρόνια
1
Το μάθημα ‘Διεπαφή Χρήστη-Υπολογιστή’ στο Τμήμα ΕΠΠ
Τεχνολογικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα Κρήτης Δρ. Ακουμιανάκης Δημοσθένης
2
Ταυτότητα του μαθήματος
Διεπαφή Χρήστη – Υπολογιστή Μάθημα του Τομέα Πληροφορικής Επιλογής Υποχρεωτικό 7ου εξαμήνου Διδάσκεται μία φορά το έτος Διδασκαλία 2ωρη θεωρία + 1 ασκήσεις + 2ωρο εργαστήριο 7 ECTS μονάδες
3
Αρχικές διαπιστώσεις (2005 - 2007)
Μάθημα κορμού (2Θ + 2Ε) Κλασσική θεματολογία Υψηλός αριθμός εγγεγραμμένων φοιτητών > 300 ανά εξάμηνο Δυσαναλογία μεταξύ εγγεγραμμένων και εξεταζόμενων ~ 100 γραπτά ανά εξάμηνο Χαμηλές επιδόσεις Εκτιμήσεις φοιτητών Κίνητρο επιλογής του μαθήματος ο ρόλος του στο Πρόγραμμα Σπουδών Ανακολουθία με προηγούμενα και επόμενα μαθήματα Φοιτητές το δήλωναν ενώ δεν είχαν ολοκληρώσει άλλα μαθήματα όπως η Τεχνολογία Λογισμικού ή Αντικειμενοστραφή Προγραμματισμό Περιορισμένη εκτίμηση της θεματολογίας Ελάχιστες καλές προσπάθειες σε projects του εργαστηρίου Κίνητρο η συμμετοχή σε έργα του εργαστηρίου istlab (από το 2006 και μετά)
4
Τεχνολογία αλληλεπίδρασης
Δομικές αλλαγές ( ) Επιλογής – Υποχρεωτικό μάθημα Θεωρία Εργαστήριο Αντικείμενα Διάλογος Μοντέλα Foley et al & Buxton Μορφολογική ανάλυση Ενότητα Α Τεχνολογία αλληλεπίδρασης Ενότητα Β Σχεδιαστική Διεπαφών Ενότητα Γ Εργαλεία ανάπτυξης Αντίστροφη μηχανική: Από τη διεπαφή στην έννοια 4 Project: Ανάλυση, σενάρια, γρήγορα πρωτότυπα, σχεδίαση Ανάλυση καθηκόντων Γνωσιακή ανάλυση UCA UML 8 Ανάπτυξη / υλοποίηση project με εργαλεία της αρεσκείας του φοιτητή Σήμανση - HTML Μοντέλα - UIML Toolkits - Swing 12 εβδομάδες
5
Δομικές αλλαγές (τρέχον εξάμηνο)
Θεωρία Εργαστήριο Ενότητα Α Τεχνολογία αλληλεπίδρασης Ανάπτυξη θέματος Παρουσιάσεις εργασιών Εξοικείωση με ECCS 2.0 εργαλείο MBD UsiXML Widgets Tagging, Rating, Sentence clouds CSCW Δομές εγγράφου & περιεχόμενο 5 Συζήτηση & επίδειξη θεμάτων 6 Ενότητα Β Σχεδιαστική Διεπαφών Τροποποίηση ή ανάπτυξη widgets 9 Ενότητα Γ Εργαλεία ανάπτυξης Συλλογική αξιολόγηση 12 εβδομάδες
6
Σύνοψη Μικρότερος αριθμός φοιτητών (που επιλέγουν το μάθημα συνειδητά)
Προτεραιότητες Ενεργή συμμετοχή του φοιτητή σε ομάδες εργασίας Αποκομιδή προστιθέμενης αξίας Υπάρχουν αρκετοί φοιτητές που ‘πιάνουν‘ τα χέρια τους και επιδιώκουν να ακούσουν και να μάθουν κάτι νέο Απαιτείται μίγμα τεχνικών / εργαλείων για να μην απαξιωθεί το μάθημα από τους φοιτητές Θεωρητικά θέματα ανατίθενται σε ομάδες φοιτητών για λεπτομερέστερη ανάπτυξη – παρουσίαση Καλλιέργεια δεξιοτήτων συγγραφής & παρουσίασης Στο εργαστήριο η έμφαση είναι στη μηχανική κατασκευής και την υλοποίηση πρωτοτύπων Αναφορά σε mini-projects με σύγχρονη θεματολογία
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.