Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεἈναίτις Ακρίδας Τροποποιήθηκε πριν 8 χρόνια
1
Χρήση της χαρτογράφησης εννοιών για την μείωση των λαθών στο μάθημα της Τεχνολογίας ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΥΝΕΔΡΙΟ «ΤΑ ΛΑΘΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ» ΑΘΗΝΑ, 1-2 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ, 2007 ΦΟΡΕΑΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ: ΚΕΕ ΓΙΑΝΝΗΣ ΤΖΩΡΤΖΑΚΗΣ Msc Εκπαιδευτικός ΠΕ12 – Ζάννειο Πειραματικό Λύκειο MIND MAP CONCEPT MAP FLOW CHART
2
Γιάννης Τζωρτζάκης - ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΗΣΗΣ ΕΝΝΟΙΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΛΑΘΩΝ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ - Συνέδριο ΚΕΕ 1-2/11/2007 Χαρτογράφηση εννοιών ► Δυναμικό γνωστικό εργαλείο ► Υποστηρίζει την εκπαιδευτική διαδικασία και προωθεί μαθησιακούς στόχους –υψηλού επιπέδου γνωστικές ικανότητες (επίλυση προβλήματος, συνεργατική εργασία σε σύνθετα έργα) –μεταγνωστικές ικανότητες που επιτρέπουν τον έλεγχο της διαδικασίας μάθησης από τον ίδιο τον μαθητή.
3
Γιάννης Τζωρτζάκης - ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΗΣΗΣ ΕΝΝΟΙΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΛΑΘΩΝ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ - Συνέδριο ΚΕΕ 1-2/11/2007 ► Μπορεί να χρησιμοποιηθεί –για γραφή σημειώσεων κατά τη διάρκεια της διδακτικής ώρας –για τη διδασκαλία νέων θεμάτων –για τη σχεδίαση δραστηριοτήτων –για την ερμηνεία και κατανόηση φαινομένων –σαν εργαλείο αξιολόγησης Χαρτογράφηση εννοιών
4
Γιάννης Τζωρτζάκης - ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΗΣΗΣ ΕΝΝΟΙΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΛΑΘΩΝ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ - Συνέδριο ΚΕΕ 1-2/11/2007 Νοητικός χάρτης Θεωρία Πλεονεκτήματα Κανόνες κατασκευής Μειονεκτήματα Tony Buzan (1970) Ο νοητικός χάρτης μοιάζει με τη φυσιολογία του ανθρώπινου εγκεφάλου με τους νευρώνες Γραφική αναπαράσταση της σκέψης και της γνώσης Κατασκευάζεται γύρω από μία κεντρική έννοια που τοποθετείται στο...κέντρο Γύρω από την κεντρική έννοια τοποθετούνται οι δευτερεύουσες έννοιες και συνδέονται με την κεντρική Γύρω από τις δευτερεύουσες έννοιες τοποθετούνται οι έννοιες λεπτομέρειας Προστίθενται επιπλέον συνδέσεις όπου απαιτούνται Νοητικός χάρτης Εύκολα κατανοητός από αυτόν που τον φτιάχνει Προκαλεί ενθουσιασμό Προτείνεται για καταιγισμό ιδεών Εύκολη ανάκληση Δύσκολα κατανοητός από αυτόν που τον διαβάζει Δύσκολα μοντελοποιεί προβλήματα Χρειάζεται..χώρο
5
Γιάννης Τζωρτζάκης - ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΗΣΗΣ ΕΝΝΟΙΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΛΑΘΩΝ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ - Συνέδριο ΚΕΕ 1-2/11/2007 Νοητικός χάρτης Μπορεί να έχει αυτή τη μορφή...
6
Γιάννης Τζωρτζάκης - ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΗΣΗΣ ΕΝΝΟΙΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΛΑΘΩΝ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ - Συνέδριο ΚΕΕ 1-2/11/2007 Νοητικός χάρτης αυτή τη μορφή...
7
Γιάννης Τζωρτζάκης - ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΗΣΗΣ ΕΝΝΟΙΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΛΑΘΩΝ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ - Συνέδριο ΚΕΕ 1-2/11/2007 Νοητικός χάρτης...ή ακόμη και αυτή
8
Γιάννης Τζωρτζάκης - ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΗΣΗΣ ΕΝΝΟΙΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΛΑΘΩΝ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ - Συνέδριο ΚΕΕ 1-2/11/2007 Εννοιολογικός χάρτης J.D.Novak (1960) δημιουργήθηκ ε περιλαμβάνει Έννοιες Συνδετικές φράσεις αρχίζει με Μία αρχική έννοια που τοποθετείται στο πάνω μέρος αναπτύσσεται Προς τα κάτω δείχνει Σχέσεις ανάμεσα σε Εύκολα κατανοητός από όλους Εύκολη ανάκληση, βοηθά στη «μάθηση με νόημα» Μοντελοποιεί προβλήματα έχει Πλεονεκτήματα είναι Δύσκολος στην κατασκευή Χρειάζεται αρχική οργάνωση Χρειάζεται..χώρο Μειονεκτήματα είναι
9
Γιάννης Τζωρτζάκης - ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΗΣΗΣ ΕΝΝΟΙΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΛΑΘΩΝ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ - Συνέδριο ΚΕΕ 1-2/11/2007 Εννοιολογικός χάρτης
10
Γιάννης Τζωρτζάκης - ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΗΣΗΣ ΕΝΝΟΙΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΛΑΘΩΝ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ - Συνέδριο ΚΕΕ 1-2/11/2007 ► Το διάγραμμα ροής είναι μια σχηματική αναπαράσταση ενός αλγόριθμου ή μιας διαδικασίας ► Εκφράζει αλληλουχία δράσεων ή εννοιών σε καθορισμένη σειρά ► Αναπτύχθηκε από τον Herman Goldstine, και τον John von Neumann το 1947 Διάγραμμα ροής
11
Γιάννης Τζωρτζάκης - ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΗΣΗΣ ΕΝΝΟΙΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΛΑΘΩΝ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ - Συνέδριο ΚΕΕ 1-2/11/2007 Διάγραμμα ροής από το βιβλίο της Τεχνολογίας της Α’ Γυμνασίου Διάγραμμα ροής
12
Γιάννης Τζωρτζάκης - ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΗΣΗΣ ΕΝΝΟΙΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΛΑΘΩΝ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ - Συνέδριο ΚΕΕ 1-2/11/2007 Περιλαμβάνει καθορισμένα σύμβολα Διάγραμμα ροής ► Σύμβολα αρχής και τέλους (οβάλ ή στρογγυλεμένα παραλληλόγραμμα) ► Σύμβολα βέλους που δείχνουν τη ροή των ενεργειών ► Σύμβολα διαδικασιών (παραλληλόγραμμα) ► Σύμβολα συνθηκών ή αποφάσεων (ρόμβοι)
13
Γιάννης Τζωρτζάκης - ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΗΣΗΣ ΕΝΝΟΙΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΛΑΘΩΝ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ - Συνέδριο ΚΕΕ 1-2/11/2007 ► Εισαγωγή Εφαρμογή & Τεχνολογία Α τετράμηνο. Φτιάχνοντας τον ερευνητή
14
Γιάννης Τζωρτζάκης - ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΗΣΗΣ ΕΝΝΟΙΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΛΑΘΩΝ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ - Συνέδριο ΚΕΕ 1-2/11/2007 ► Εισαγωγή στην έρευνα. Συζητήσεις για τεχνολογικά θέματα – Άποψη και έκφραση Εφαρμογή & Τεχνολογία
15
Γιάννης Τζωρτζάκης - ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΗΣΗΣ ΕΝΝΟΙΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΛΑΘΩΝ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ - Συνέδριο ΚΕΕ 1-2/11/2007 ► Εισαγωγή στην έρευνα. Συζητήσεις για τεχνολογικά θέματα – Άποψη και έκφραση Εφαρμογή & Τεχνολογία
16
Γιάννης Τζωρτζάκης - ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΗΣΗΣ ΕΝΝΟΙΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΛΑΘΩΝ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ - Συνέδριο ΚΕΕ 1-2/11/2007 ► Εισαγωγή στην έρευνα. Συζητήσεις για τεχνολογικά θέματα – Άποψη και έκφραση Εφαρμογή & Τεχνολογία
17
Γιάννης Τζωρτζάκης - ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΗΣΗΣ ΕΝΝΟΙΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΛΑΘΩΝ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ - Συνέδριο ΚΕΕ 1-2/11/2007 ► Εισαγωγή στην έρευνα. Συζητήσεις για τεχνολογικά θέματα – Άποψη και έκφραση Εφαρμογή & Τεχνολογία
18
Γιάννης Τζωρτζάκης - ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΗΣΗΣ ΕΝΝΟΙΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΛΑΘΩΝ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ - Συνέδριο ΚΕΕ 1-2/11/2007 Εφαρμογή & Τεχνολογία Κατασκευή νοητικών χαρτών
19
Γιάννης Τζωρτζάκης - ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΗΣΗΣ ΕΝΝΟΙΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΛΑΘΩΝ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ - Συνέδριο ΚΕΕ 1-2/11/2007 Εφαρμογή & Τεχνολογία Κατασκευή νοητικών χαρτών
20
Γιάννης Τζωρτζάκης - ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΗΣΗΣ ΕΝΝΟΙΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΛΑΘΩΝ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ - Συνέδριο ΚΕΕ 1-2/11/2007 ► 1 η έρευνα. Περιγραφική έρευνα Εφαρμογή & Τεχνολογία Εύρεση σχέσης μεταξύ ανοίγματος χεριών και ύψους των μαθητών
21
Γιάννης Τζωρτζάκης - ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΗΣΗΣ ΕΝΝΟΙΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΛΑΘΩΝ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ - Συνέδριο ΚΕΕ 1-2/11/2007 Εφαρμογή & Τεχνολογία ► 1η έρευνα. Περιγραφική έρευνα Εύρεση σχέσης μεταξύ ανοίγματος χεριών και ύψους των μαθητών
22
Γιάννης Τζωρτζάκης - ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΗΣΗΣ ΕΝΝΟΙΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΛΑΘΩΝ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ - Συνέδριο ΚΕΕ 1-2/11/2007 Εφαρμογή & Τεχνολογία ► 1η έρευνα. Περιγραφική έρευνα Εύρεση σχέσης μεταξύ ανοίγματος χεριών και ύψους των μαθητών
23
Γιάννης Τζωρτζάκης - ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΗΣΗΣ ΕΝΝΟΙΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΛΑΘΩΝ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ - Συνέδριο ΚΕΕ 1-2/11/2007 Εφαρμογή & Τεχνολογία ► 1η έρευνα. Περιγραφική έρευνα Εύρεση σχέσης μεταξύ ανοίγματος χεριών και ύψους των μαθητών
24
Γιάννης Τζωρτζάκης - ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΗΣΗΣ ΕΝΝΟΙΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΛΑΘΩΝ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ - Συνέδριο ΚΕΕ 1-2/11/2007 Εφαρμογή & Τεχνολογία ► 1η έρευνα. Περιγραφική έρευνα Εύρεση σχέσης μεταξύ ανοίγματος χεριών και ύψους των μαθητών
25
Γιάννης Τζωρτζάκης - ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΗΣΗΣ ΕΝΝΟΙΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΛΑΘΩΝ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ - Συνέδριο ΚΕΕ 1-2/11/2007 Εφαρμογή & Τεχνολογία ► 1η έρευνα. Περιγραφική έρευνα Εύρεση σχέσης μεταξύ ανοίγματος χεριών και ύψους των μαθητών Είδη σφαλμάτων – Παράγοντες που τα προκαλούν - Διορθώσεις
26
Γιάννης Τζωρτζάκης - ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΗΣΗΣ ΕΝΝΟΙΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΛΑΘΩΝ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ - Συνέδριο ΚΕΕ 1-2/11/2007 Εφαρμογή & Τεχνολογία ► 1η έρευνα. Περιγραφική έρευνα Εύρεση σχέσης μεταξύ ανοίγματος χεριών και ύψους των μαθητών Είδη σφαλμάτων – Παράγοντες που τα προκαλούν - Διορθώσεις
27
Γιάννης Τζωρτζάκης - ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΗΣΗΣ ΕΝΝΟΙΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΛΑΘΩΝ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ - Συνέδριο ΚΕΕ 1-2/11/2007 ► Τα είδη της έρευνας. Εφαρμογή & Τεχνολογία
28
Γιάννης Τζωρτζάκης - ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΗΣΗΣ ΕΝΝΟΙΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΛΑΘΩΝ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ - Συνέδριο ΚΕΕ 1-2/11/2007 Εφαρμογή & Τεχνολογία ► 2η έρευνα. Πειραματική έρευνα Εύρεση σχέσης μεταξύ δύναμης και μετατόπισης ελατηρίου μοτοσυκλέτας
29
Γιάννης Τζωρτζάκης - ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΗΣΗΣ ΕΝΝΟΙΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΛΑΘΩΝ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ - Συνέδριο ΚΕΕ 1-2/11/2007 Εφαρμογή & Τεχνολογία ► 2η έρευνα. Πειραματική έρευνα Εύρεση σχέσης μεταξύ δύναμης και μετατόπισης ελατηρίου μοτοσυκλέτας Σχεδιασμός πειράματος
30
Γιάννης Τζωρτζάκης - ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΗΣΗΣ ΕΝΝΟΙΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΛΑΘΩΝ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ - Συνέδριο ΚΕΕ 1-2/11/2007 Εφαρμογή & Τεχνολογία ► 2η έρευνα. Πειραματική έρευνα Εύρεση σχέσης μεταξύ δύναμης και μετατόπισης ελατηρίου μοτοσυκλέτας Σχεδιασμός πειράματος
31
Γιάννης Τζωρτζάκης - ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΗΣΗΣ ΕΝΝΟΙΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΛΑΘΩΝ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ - Συνέδριο ΚΕΕ 1-2/11/2007 Εφαρμογή & Τεχνολογία Σχεδιασμός πειράματος ► 2η έρευνα. Πειραματική έρευνα Εύρεση σχέσης μεταξύ δύναμης και μετατόπισης ελατηρίου μοτοσυκλέτας Καταγραφή Πειραματικής Διαδικασίας
32
Γιάννης Τζωρτζάκης - ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΗΣΗΣ ΕΝΝΟΙΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΛΑΘΩΝ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ - Συνέδριο ΚΕΕ 1-2/11/2007 Εφαρμογή & Τεχνολογία ► 2η έρευνα. Πειραματική έρευνα Εύρεση σχέσης μεταξύ δύναμης και μετατόπισης ελατηρίου μοτοσυκλέτας Εκτέλεση Πειράματος
33
Γιάννης Τζωρτζάκης - ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΗΣΗΣ ΕΝΝΟΙΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΛΑΘΩΝ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ - Συνέδριο ΚΕΕ 1-2/11/2007 Εφαρμογή & Τεχνολογία ► 2η έρευνα. Πειραματική έρευνα Εύρεση σχέσης μεταξύ δύναμης και μετατόπισης ελατηρίου μοτοσυκλέτας Τα βασικά κεφάλαια της γραπτής εργασίας
34
Γιάννης Τζωρτζάκης - ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΗΣΗΣ ΕΝΝΟΙΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΛΑΘΩΝ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ - Συνέδριο ΚΕΕ 1-2/11/2007 Εφαρμογή & Τεχνολογία ► 2η έρευνα. Πειραματική έρευνα Εύρεση σχέσης μεταξύ δύναμης και μετατόπισης ελατηρίου μοτοσυκλέτας Τα βασικά κεφάλαια της γραπτής εργασίας – Τετράδια μαθητών
35
Γιάννης Τζωρτζάκης - ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΗΣΗΣ ΕΝΝΟΙΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΛΑΘΩΝ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ - Συνέδριο ΚΕΕ 1-2/11/2007 Εφαρμογή & Τεχνολογία ► 2η έρευνα. Πειραματική έρευνα Εύρεση σχέσης μεταξύ δύναμης και μετατόπισης ελατηρίου μοτοσυκλέτας Τα βασικά κεφάλαια της γραπτής εργασίας – Τετράδια μαθητών
36
Γιάννης Τζωρτζάκης - ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΗΣΗΣ ΕΝΝΟΙΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΛΑΘΩΝ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ - Συνέδριο ΚΕΕ 1-2/11/2007 Εφαρμογή & Τεχνολογία ► 2η έρευνα. Πειραματική έρευνα Εύρεση σχέσης μεταξύ δύναμης και μετατόπισης ελατηρίου μοτοσυκλέτας Τα βασικά κεφάλαια της γραπτής εργασίας – Τετράδια μαθητών
37
Γιάννης Τζωρτζάκης - ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΗΣΗΣ ΕΝΝΟΙΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΛΑΘΩΝ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ - Συνέδριο ΚΕΕ 1-2/11/2007 Εφαρμογή & Τεχνολογία ► 2η έρευνα. Πειραματική έρευνα Εύρεση σχέσης μεταξύ δύναμης και μετατόπισης ελατηρίου μοτοσυκλέτας Τα βασικά κεφάλαια της γραπτής εργασίας – Τετράδια μαθητών
38
Γιάννης Τζωρτζάκης - ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΗΣΗΣ ΕΝΝΟΙΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΛΑΘΩΝ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ - Συνέδριο ΚΕΕ 1-2/11/2007 Εφαρμογή & Τεχνολογία ► 2η έρευνα. Πειραματική έρευνα Εύρεση σχέσης μεταξύ δύναμης και μετατόπισης ελατηρίου μοτοσυκλέτας Τα βασικά κεφάλαια της γραπτής εργασίας – Τετράδια μαθητών
39
Γιάννης Τζωρτζάκης - ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΗΣΗΣ ΕΝΝΟΙΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΛΑΘΩΝ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ - Συνέδριο ΚΕΕ 1-2/11/2007 Εφαρμογή & Τεχνολογία Τεστ διαμορφωτικής αξιολόγησης με χρήση ημισυμπληρωμένου εννοιολογικού χάρτη στη δομή της γραπτής εργασίας ► 2η έρευνα. Πειραματική έρευνα Εύρεση σχέσης μεταξύ δύναμης και μετατόπισης ελατηρίου μοτοσυκλέτας
40
Γιάννης Τζωρτζάκης - ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΗΣΗΣ ΕΝΝΟΙΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΛΑΘΩΝ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ - Συνέδριο ΚΕΕ 1-2/11/2007 Πολλαπλή Νοημοσύνη Howard Gardner Θεωρία Πολλαπλής Νοημοσύνης (Multiple Intelligence)
41
Γιάννης Τζωρτζάκης - ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΗΣΗΣ ΕΝΝΟΙΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΛΑΘΩΝ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ - Συνέδριο ΚΕΕ 1-2/11/2007 ► Γλωσσική ► Λογική- Μαθηματική ► Μουσική ► Οπτική ► Σωματική ► Διαπροσωπική ► Ενδοπροσωπική Ο άνθρωπος έχει πολλά είδη νοημοσύνης ► Πνευματική ► Ηθική ► Φυσιοκρατική ► Υπαρξιακή Πολλαπλή Νοημοσύνη
42
Γιάννης Τζωρτζάκης - ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΗΣΗΣ ΕΝΝΟΙΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΛΑΘΩΝ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ - Συνέδριο ΚΕΕ 1-2/11/2007 Ερωτηματολόγια Πολλαπλής Νοημοσύνης Multiple Intelligence Inventory Πολλαπλή Νοημοσύνη
43
Γιάννης Τζωρτζάκης - ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΗΣΗΣ ΕΝΝΟΙΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΛΑΘΩΝ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ - Συνέδριο ΚΕΕ 1-2/11/2007 Πολλαπλή Νοημοσύνη
44
Γιάννης Τζωρτζάκης - ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΗΣΗΣ ΕΝΝΟΙΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΛΑΘΩΝ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ - Συνέδριο ΚΕΕ 1-2/11/2007 Χαρτογράφηση εννοιών Δεν υπάρχει συσχέτιση της επίδοσης των μαθητών, που έχουν διδαχθεί με χαρτογράφηση εννοιών, με κάποιο είδος νοημοσύνης Καμία συσχέτιση κατά Pearson
45
Γιάννης Τζωρτζάκης - ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΗΣΗΣ ΕΝΝΟΙΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΛΑΘΩΝ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ - Συνέδριο ΚΕΕ 1-2/11/2007 Κάποια (πρώιμα) συμπεράσματα ► Οι μαθητές κάνουν λάθη και...θα κάνουν ► Από παρατήρηση του διδάσκοντα και από συζήτηση με τους μαθητές, φαίνεται ότι η διδασκαλία με χρήση της χαρτογράφησης εννοιών βελτιώνει την κατανόηση και την ικανότητα ανάκλησης γνώσεων των μαθητών ► Η ταχύτητα της διδασκαλίας έχει αυξηθεί ► Η χαρτογράφηση εννοιών απευθύνεται σε όλους
46
Γιάννης Τζωρτζάκης - ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΗΣΗΣ ΕΝΝΟΙΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΕΙΩΣΗ ΤΩΝ ΛΑΘΩΝ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ - Συνέδριο ΚΕΕ 1-2/11/2007 Ευχαριστώ Γιάννης Τζωρτζάκης johntzortzakis@gmail.com Ερωτήσεις ;
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.