Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεἨλύσια Αβραμίδης Τροποποιήθηκε πριν 8 χρόνια
1
Λέγοντας « σύστημα » εννοούμε έναν οργανισμό, ο οποίος στελεχώνεται από ανθρώπινο δυναμικό και έχει σαν στόχο την επίτευξη συγκεκριμένων λειτουργιών με βάση νομο - θετικούς αλλά και εσωτερικούς κανονισμούς.
2
Βασικά χαρακτηριστικά της έννοιας του συστήματος στη διεθνή βιβλιογραφία είναι : η αλληλεξάρτηση και η συνεργασία των μελών που το απαρτίζουν ώστε να επιτύχουν το επιδιωκόμενο αποτέλεσμα
3
Συγκεκριμένα το εκπαιδευτικό σύστημα σε επίπεδο εθνικό, νομαρχιακό και τοπικό, παρουσιάζει τα παραπάνω χαρακτηριστικά. Αποτελείται δηλαδή από αλληλοεξαρτώ - μενα στοιχεία, τα οποία συνεργάζονται για την επίτευξη των αντικειμενικών στόχων και σκοπών του συστήματος. Για παράδειγμα η σχολική μονάδα, σε τοπικό επίπεδο, είναι ένα σύστημα.
4
Η ιεραρχική άσκηση εξουσίας επίσης, η οποία χρησιμοποιείται σε κάθε σύστημα για τον συντονισμό και την διοίκηση του θα πρέπει να είναι ιδιαίτερα προσεγμένη στο εκπαιδευτικό σύστημα αφού η " κοινωνικοποίηση " των μαθητών αποτελεί έναν από τους βασικούς σκοπούς του εκπαιδευτικού συστήματος.
5
: - οι εισροές ( άνθρωποι, πληροφορίες, υλικά κλπ ) που εισέρχονται στο σύστημα από το εξωτερικό περιβάλλον - η επεξεργασία των εισροών από το εξωτερικό περιβάλλον σε προϊόν ή υπηρεσία προς το συμφέρον του συστήματος _ οι εκροές του συστήματος, δηλαδή η προώθηση του τελικού προϊόντος προς το εξωτερικό περιβάλλον - η ανατροφοδότηση, δηλαδή η κυκλική διαδικασία, η οποία αποτελεί μηχανισμό επικοινωνίας του συστήματος με το πε - ριβάλλον καθώς αυτό επηρεάζει αλλά και επηρεάζεται από το εξωτερικό περιβάλλον
6
Το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα δομείται σε τρεις εκπαιδευτικές βαθμίδες : Πρωτοβάθμια, η οποία περιλαμβάνει το Νηπιαγωγείο και το Δημοτικό Σχολείο Δευτεροβάθμια, η οποία περιλαμβάνει το Γυμνάσιο και τα Λύκεια ( Ενιαίο και Τεχνικό - Επαγγελματικό ) Τριτοβάθμια, η οποία περιλαμβάνει τα ΑΕΙ και τα ΤΕΙ.
7
. ₁ Η δομή του Ελληνικού Εκπαιδευτικού Συστήματος όπως προκύπτει μέσα από τις μεταρρυθμίσεις 1913-1985
8
Σύγχρονες τάσεις στην εκπαίδευση. Πολυδύναμα Σχολεία - Ενιαία Πολυκλαδικά Λύκεια Πολυτεχνική εκπαίδευση
10
Δια Βίου Εκπαίδευση - Λαϊκή Επιμόρφωση – Επιμόρφωση Ενηλίκων
11
₁. Α΄ H. Wasser, « Τεχνική και Γενική Εκπαίδευση », Εισήγηση στο Διεθνές Παιδαγωγικό Συνέδριο, της Παιδαγωγικής Εταιρείας Ελλάδος, Κολυμπάρι Χανίων, 1987. 2. Σ. Παπαϊωάννου « Δυνατότητες υπέρβασης του σημερινού Εκπαιδευτικού αδιεξόδου : Πολυτεχνική εκπαίδευση με κοι - νωνιοκριτικό περιεχόμενο », Εισήγηση στο Διεθνές Παιδαγωγικό Συνέδριο, της Παιδαγωγικής Εταιρείας Ελλάδος, Κολυμπάρι Χανίων, 1987 3. Α. Προβατά « Η εκπαιδευτική πολιτική της ΕΔΑ, απάντηση σε σύγχρονα ερωτήματα εκπαιδευτικής πολιτικής », π. Σύγχρονη Εκπαίδευση, τ. 124, 2002
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.