Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε

ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΙΩΡΓΟΣ ΔΕΣΠΟΤΟΠΟΥΛΟΣ. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 100 ΧΡΟΝΙΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ – ΑΝΕΣΗ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΒΙΒΛΙΑ ΜΑΘΗΤΩΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ (ΣΤΟΛΗ) ΜΑΘΗΤΩΝ.

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Παρουσίαση με θέμα: "ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΙΩΡΓΟΣ ΔΕΣΠΟΤΟΠΟΥΛΟΣ. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 100 ΧΡΟΝΙΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ – ΑΝΕΣΗ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΒΙΒΛΙΑ ΜΑΘΗΤΩΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ (ΣΤΟΛΗ) ΜΑΘΗΤΩΝ."— Μεταγράφημα παρουσίασης:

1 ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΙΩΡΓΟΣ ΔΕΣΠΟΤΟΠΟΥΛΟΣ

2 ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 100 ΧΡΟΝΙΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ – ΑΝΕΣΗ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΒΙΒΛΙΑ ΜΑΘΗΤΩΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ (ΣΤΟΛΗ) ΜΑΘΗΤΩΝ ΤΡΟΠΟΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ; ΣΧΕΔΟΝ ΙΔΙΟΣ

3 ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΚΑΤΙ; ΝΑΙ! ΓΙΑΤΙ; ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΑΠΛΑ ΤΙΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΑΛΛΑ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΣΤΗΝ ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΕΝΗ ΜΑΘΗΣΗ

4 ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΑΛΛΑΞΕΙ; ΜΕΘΟΔΟΣ – ΤΡΟΠΟΣ ΤΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ ΠΩΣ; ΕΞΥΠΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ ΚΑΙ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΤΟΥ

5 ΕΞΥΠΝΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΠΟΥ ΑΞΙΟΠΟΙΕΙ ΤΙΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΤΩΝ ΝΕΩΝ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΡΟΣΦΕΡΟΝΤΑΣ:  ΕΚΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟ ΜΕΘΟΔΩΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ  ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΤΙΚΟΤΗΤΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ – ΕΚΠΑΙΔΕΥΟΜΕΝΟΥ  ΠΛΟΥΣΙΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

6 ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟΥ  ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ  ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΤΡΙΤΟΥΣ  ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗ

7 ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ  Μελέτες, εργασίες και συμπεράσματα ερευνών (ιδιωτών, πανεπιστημίων, μη κερδοσκοπικών οργανισμών, επιχειρήσεων κ.λπ.)  Online μαθήματα (σειρές κειμένων με αντικείμενο τη διδασκαλία συγκεκριμένων θεμάτων  Μηνύματα ενημερωτικού περιεχομένου τα οποία έχουν δημοσιευθεί σε δημόσιους χώρους του Internet (π.χ. usenet groups ή mailing lists)

8 ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΤΡΙΤΟΥΣ  ΧΩΡΟΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ (MAILING LISTS, USENET GROUPS, CHAT ROOMS)  SITES ΑΠΑΝΤΗΣΕΩΝ ΑΠΟ ΕΙΔΙΚΟΥΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ ΣΕ ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ ΧΡΗΣΤΩΝ ΓΙΑ ΔΙΑΦΟΡΑ ΘΕΜΑΤΑ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥΣ (Π.Χ. ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΕΝΩΣΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΩΝ INTERNET HTTP://WWW.EEEI.GR/INTERBIZ/ADVISOR.HTM) HTTP://WWW.EEEI.GR/INTERBIZ/ADVISOR.HTM ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑ:  ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ  ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ

9 ΤΗΛΕΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗ

10 ΜΟΡΦΕΣ ΤΗΛΕΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΑΝΑΛΟΓΑ ΜΕ ΤΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ  ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΣΕΜΙΝΑΡΙΑΚΗΣ ΜΟΡΦΗΣ  ΓΕΝΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ  ΥΠΟΒΟΗΘΗΣΗ ΤΗΣ "ΣΥΜΒΑΤΙΚΗΣ" ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ (Π.Χ. ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑΚΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ)

11 ΒΑΣΙΚΕΣ ΜΟΡΦΕΣ ΤΗΛΕΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΣΥΓΧΡΟΝΗ (Interactive Videoconferencing) ΑΣΥΓΧΡΟΝΗ

12 ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΤΗΛΕΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗ – ΕΚΠΑΙΔΕΥΟΜΕΝΟΥ ΣΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ΧΡΟΝΟ

13 ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ  ΣΧΕΤΙΚΗ ΟΜΟΙΟΤΗΤΑ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ  ΑΜΕΣΟΤΗΤΑ ΕΠΑΦΗΣ

14 ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΣΥΓΧΡΟΝΗΣ  ΔΑΠΑΝΗΡΗ ΣΕ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟ  ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΣΥΓΧΡΟΝΙΣΜΟΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗ- ΕΚΠΑΙΔΕΥΟΜΕΝΟΥ

15 ΑΣΥΓΧΡΟΝΗ ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗ- ΕΚΠΑΙΔΕΥΟΜΕΝΟΥ ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ;  E-mail  ΥΛΙΚΟ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΩΝ (Download)  ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΔΙΑΔΙΚΤΥΑΚΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ

16 ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΑΣΥΓΧΡΟΝΗΣ  ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΟ ΚΟΣΤΟΣ  ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΕΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ ΓΙΑ ΑΜΕΑ  ΑΣΥΜΜΕΤΡΙΚΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ  ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΕΥΕΛΙΞΙΑ  ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ  ΤΑΧΥΤΕΡΗ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ ΣΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ  ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗ ΣΥΝΟΧΗ

17 ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΑΣΥΓΧΡΟΝΗΣ  ΑΠΩΛΕΙΑ ΤΩΝ ΜΗ ΓΛΩΣΣΙΚΩΝ ΠΛΕΥΡΩΝ ΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ  ΛΙΓΟΤΕΡΟ ΑΥΘΟΡΜΗΤΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ  ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΘΕΜΑΤΩΝ COPYRIGHT  ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΗ ΚΟΙΝΩΝΙΚΟΠΟΙΗΣΗ  ΔΥΣΚΟΛΙΑ ΕΛΕΓΧΟΥ ΤΗΣ ΤΑΥΤΟΤΗΤΑΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΟΜΕΝΟΥ

18 ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΓΙΑ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΑΣΥΓΧΡΟΝΗΣ  ΣΤΑΔΙΑΚΗ ΠΡΟΣΑΡΜΟΓΗ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΟΜΕΝΟΥ  ΟΡΙΣΜΟΣ ΚΑΝΟΝΩΝ ΚΑΙ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΩΝ  ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑ ΚΛΙΜΑΤΟΣ ΓΝΩΡΙΜΙΑΣ ΚΑΙ ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗΣ  ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΗ ΜΕΛΕΤΗ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ  ΑΡΙΣΤΗ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗ ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΥΓΓΡΑΦΕΩΝ ΤΗΣ ΥΛΗΣ ΣΤΗ ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ  ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ

19 ΑΣΥΓΧΡΟΝΗ ΤΗΛΕΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΥΝΤΑΞΗ ΥΛΗΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ  ΕΚΤΕΝΗΣ ΧΡΗΣΗ ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑΤΩΝ  ΟΛΙΣΤΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ  ΚΑΛΗ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΚΑΙ ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΩΝ ΦΑΙΝΟΜΕΝΩΝ  ΣΥΝΔΕΣΗ ΤΟΥ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ  ΕΜΦΑΣΗ ΣΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΚΡΙΤΙΚΗΣ ΣΚΕΨΗΣ  ΑΡΜΟΝΙΚΗ ΣΥΝΔΕΣΗ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΥΛΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΛΑΙΑ

20 ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΙΔΑΝΙΚΟΥ ΤΗΛΕΕΚΠΑΙΔΕΥΟΜΕΝΟΥ  ΑΥΤΟΠΕΙΘΑΡΧΙΑ  ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΣΤΗ ΓΡΑΠΤΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ  ΘΑΡΡΟΣ ΓΝΩΜΗΣ  ΣΟΒΑΡΟΤΗΤΑ  ΩΡΙΜΗ ΣΚΕΨΗ  ΕΥΝΟΪΚΗ ΠΡΟΔΙΑΘΕΣΗ ΓΙΑ ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ  ΚΑΛΗ ΓΝΩΣΗ ΤΗΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΜΕΝΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ  ΤΑΚΤΙΚΗ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΟΥΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥΣ ΜΑΘΗΤΙΚΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ


Κατέβασμα ppt "ΤΗΛΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΙΩΡΓΟΣ ΔΕΣΠΟΤΟΠΟΥΛΟΣ. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 100 ΧΡΟΝΙΑ ΑΡΧΙΤΕΚΤΟΝΙΚΗ – ΑΝΕΣΗ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΒΙΒΛΙΑ ΜΑΘΗΤΩΝ ΕΜΦΑΝΙΣΗ (ΣΤΟΛΗ) ΜΑΘΗΤΩΝ."

Παρόμοιες παρουσιάσεις


Διαφημίσεις Google