Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεΖώπυρος Σπυρόπουλος Τροποποιήθηκε πριν 8 χρόνια
1
% Δεκτή πολλαπλότητα απαντήσεων Ερ. 11-11α ΤΜΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ Η/Υ Βάση: Επιχειρήσεις με Η/Υ ΤΜΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ Η/Υ Βάση: Επιχειρήσεις με Η/Υ 49
2
200220032004 2005 (N=640)(Ν=716) (Ν=788) (Ν=794) 1 χρήστης=54%45%44% 36% 2-3 χρήστες=37% 45%43% 45% 4-5 χρήστες=6% 6%9% 13% 6-10 χρήστες=2% 2%2% 3% 11-20 χρήστες=1% 1%1% 2% 21-50 χρήστες=1% 1%1% 1% 51+ χρήστες=--- - Ερ. 11β ΑΡΙΘΜΟΣ ΧΡΗΣΤΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ Βάση: Επιχειρήσεις με Η/Υ ΑΡΙΘΜΟΣ ΧΡΗΣΤΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΩΝ Βάση: Επιχειρήσεις με Η/Υ 50
3
2003 2002 Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν Η/Υ (Ν=640) ΑΥΞΗΣΗ = 96% ΜΕΙΩΣΗ = 4% Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν Η/Υ (Ν=716) ΑΥΞΗΣΗ = 87% ΜΕΙΩΣΗ = 13% ΑΥΞΗΣΗ = 73% ΜΕΙΩΣΗ = 18% Ούτε αύξηση, ούτε μείωση 9% Ερ. 12, 13 ΜΕΤΑΒΟΛΗ ΑΡΙΘΜΟΥ ΧΡΗΣΤΩΝ Η/Υ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 3 ΧΡΟΝΙΑ Βάση: Επιχειρήσεις με Η/Υ ΜΕΤΑΒΟΛΗ ΑΡΙΘΜΟΥ ΧΡΗΣΤΩΝ Η/Υ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ 3 ΧΡΟΝΙΑ Βάση: Επιχειρήσεις με Η/Υ 2004 Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν Η/Υ (Ν=788) ΑΥΞΗΣΗ = 68% ΜΕΙΩΣΗ = 18% Ούτε αύξηση, ούτε μείωση 12% ΔΓ/ΔΑ2% Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν Η/Υ (Ν=794) 2005 51
4
% Μ.Ο. 7.58 7.84 38 45 Ερ. 14 ΧΡΗΣΗ & ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΔΙΑΤΙΘΕΜΕΝΟΥ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ Βάση: Επιχειρήσεις με Η/Υ ΧΡΗΣΗ & ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΔΙΑΤΙΘΕΜΕΝΟΥ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ Βάση: Επιχειρήσεις με Η/Υ 7.32 31 7.20 24 52
5
ΧΡΗΣΗ & ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ ΤΩΝ Η/Υ 53
6
ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ 54
7
2003 2002 Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν Η/Υ (Ν=716) Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν Η/Υ (Ν=640) Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν Η/Υ (Ν=788) ΥΠΑΡΞΗ ΣΥΝΔΕΣΗΣ INTERNET ΣΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ Βάση: Επιχειρήσεις με Η/Υ ΥΠΑΡΞΗ ΣΥΝΔΕΣΗΣ INTERNET ΣΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ Βάση: Επιχειρήσεις με Η/Υ 2004 Ερ. 18 Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν Η/Υ (Ν=794) 2005 55
8
% 2005 Νότιο Αιγαίο ΚρήτηΘεσσαλίαΔυτική Ελλάδα Πελοπόν -νησος Ιόνια Νησιά ΑττικήΉπειρος Κεντρική Μακεδον. Στερεά Έλλάδα Βόρειο Αιγαίο Α. Μακ. & Θράκη Δυτική Μακεδον. Τα ποσοστά αναφέρονται στο ΝΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ % 2004 ΥΠΑΡΞΗ ΣΥΝΔΕΣΗΣ INTERNET ΣΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ Βάση: Επιχειρήσεις με Η/Υ ΥΠΑΡΞΗ ΣΥΝΔΕΣΗΣ INTERNET ΣΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ Βάση: Επιχειρήσεις με Η/Υ Ερ. 18 ~~ενδεικτικά % λόγω χαμηλής βάσης 56
9
2002 Νότιο Αιγαίο ΚρήτηΘεσσαλίαΔυτική Ελλάδα Πελοπόν -νησος Ιόνια Νησιά ΑττικήΉπειρος Κεντρική Μακεδον. Στερεά Έλλάδα Βόρειο Αιγαίο Α. Μακ. & Θράκη Δυτική Μακεδον. Τα ποσοστά αναφέρονται στο ΝΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ % ΥΠΑΡΞΗ ΣΥΝΔΕΣΗΣ INTERNET ΣΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ Βάση: Επιχειρήσεις με Η/Υ ΥΠΑΡΞΗ ΣΥΝΔΕΣΗΣ INTERNET ΣΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ Βάση: Επιχειρήσεις με Η/Υ Ερ. 18 % 2003 57
10
Τα ποσοστά αναφέρονται στο ΝΑΙ ΜΕΓΕΘΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ 1-5 εργ. 6-10 εργ.Σύνολο 1-10 εργ. 11-49 εργ.50-250 εργ.Σύνολο 11-250 εργ. % Ερ. 18 ΥΠΑΡΞΗ ΣΥΝΔΕΣΗΣ INTERNET ΣΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ Βάση: Επιχειρήσεις με Η/Υ ΥΠΑΡΞΗ ΣΥΝΔΕΣΗΣ INTERNET ΣΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ Βάση: Επιχειρήσεις με Η/Υ ~~ενδεικτικά % λόγω χαμηλής βάσης 58
11
2005 Τα ποσοστά αναφέρονται στο ΝΑΙ ΚΛΑΔΟΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΠΟΙΗΣΗΣ % Χονδρικό και Λιανικό Εμπόριο Μεταποιητικές Βιομηχανίες Ξενοδοχεία & Εστιατόρια Μεταφορές, Αποθήκευση & Επικοινωνίες Διαχείριση Ακίν. Περιουσίας, Εκμισθώσεις Άλλη Παροχή Υπηρεσιών Κατασκευές Διάφοροι Άλλοι Κλάδοι Ερ. 18 ΥΠΑΡΞΗ ΣΥΝΔΕΣΗΣ INTERNET ΣΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ Βάση: Επιχειρήσεις με Η/Υ ΥΠΑΡΞΗ ΣΥΝΔΕΣΗΣ INTERNET ΣΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ Βάση: Επιχειρήσεις με Η/Υ 2004 ~~ενδεικτικά % λόγω χαμηλής βάσης 59
12
% 2003 Τα ποσοστά αναφέρονται στο ΝΑΙ ΚΛΑΔΟΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΠΟΙΗΣΗΣ 2002 % Χονδρικό και Λιανικό Εμπόριο Μεταποιητικές Βιομηχανίες Ξενοδοχεία & Εστιατόρια Μεταφορές, Αποθήκευση & Επικοινωνίες Διαχείριση Ακίν. Περιουσίας, Εκμισθώσεις Άλλη Παροχή Υπηρεσιών Κατασκευές Διάφοροι Άλλοι Κλάδοι ΥΠΑΡΞΗ ΣΥΝΔΕΣΗΣ INTERNET ΣΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ Βάση: Επιχειρήσεις με Η/Υ ΥΠΑΡΞΗ ΣΥΝΔΕΣΗΣ INTERNET ΣΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ Βάση: Επιχειρήσεις με Η/Υ Ερ. 18 60
13
2004 (Ν=259) ΛΟΓΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΥΝΔΕΣΗ INTERNET Βάση: Επιχειρήσεις που δεν έχουν σύνδεση internet ΛΟΓΟΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΥΝΔΕΣΗ INTERNET Βάση: Επιχειρήσεις που δεν έχουν σύνδεση internet 13 8 5 16 19 58 Άλλοι λόγοι 6% 1% 2% Κανένας άλλος λόγος 2%23%11% ΔΞ/ΔΑ13%33%32% 2005 (Ν=235) Ερ. 19 2005 58 22 33 11 16 17 11 19 61
14
2003 2002 Βάση: Όσες επιχειρήσεις δεν έχουν σύνδεση Internet (Ν=287) Βάση: Όσες επιχειρήσεις δήλωσαν πρόθεση απόκτησης σύνδεσης Internet Βάση: Όσες επιχειρήσεις δεν έχουν σύνδεση Internet (Ν=326) Χρόνος Σύνδεσης σε Δίκτυο 20022003 2004 2005 (N=124)(Ν=133) (Ν=90) (N=56) Τον επόμενο μήνα 5% 5%9%17% Τους επόμενους 3 μήνες 13% 9%9%16% Τους επόμενους 6 μήνες 16%13%19%14% Τον επόμενο χρόνο 20%37%32%26% Περισσότερο από 1 χρόνο 11%12%26%8% ΔΞ/ ΔΑ= 35%24%5%20% Ερ. 20α-β Βάση: Όσες επιχειρήσεις δεν έχουν σύνδεση Internet (Ν=259) ΠΡΟΘΕΣΗ ΑΠΟΚΤΗΣΗΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ INTERNET Βάση: Επιχειρήσεις που δεν έχουν σύνδεση internet ΠΡΟΘΕΣΗ ΑΠΟΚΤΗΣΗΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ INTERNET Βάση: Επιχειρήσεις που δεν έχουν σύνδεση internet 2004 Βάση: Όσες επιχειρήσεις δεν έχουν σύνδεση Internet (Ν=235) 2005 62
15
% Νότιο Αιγαίο ΚρήτηΘεσσαλίαΔυτική Ελλάδα Πελοπόν -νησος Ιόνια Νησιά ΑττικήΉπειρος Κεντρική Μακεδον. Στερεά Έλλάδα Βόρειο Αιγαίο Α. Μακ. & Θράκη Δυτική Μακεδον. Τα ποσοστά αναφέρονται στο ΝΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ % Ερ. 20α 2004 ΠΡΟΘΕΣΗ ΑΠΟΚΤΗΣΗΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ INTERNET Βάση: Επιχειρήσεις που δεν έχουν σύνδεση internet ΠΡΟΘΕΣΗ ΑΠΟΚΤΗΣΗΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ INTERNET Βάση: Επιχειρήσεις που δεν έχουν σύνδεση internet ~~ενδεικτικά % λόγω χαμηλής βάσης 2005 63
16
2003 % 2002 Νότιο Αιγαίο ΚρήτηΘεσσαλίαΔυτική Ελλάδα Πελοπόν -νησος Ιόνια Νησιά ΑττικήΉπειρος Κεντρική Μακεδον. Στερεά Έλλάδα Βόρειο Αιγαίο Α. Μακ. & Θράκη Δυτική Μακεδον. Τα ποσοστά αναφέρονται στο ΝΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΠΡΟΘΕΣΗ ΑΠΟΚΤΗΣΗΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ INTERNET Βάση: Επιχειρήσεις που δεν έχουν σύνδεση internet ΠΡΟΘΕΣΗ ΑΠΟΚΤΗΣΗΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ INTERNET Βάση: Επιχειρήσεις που δεν έχουν σύνδεση internet 64
17
Τα ποσοστά αναφέρονται στο ΝΑΙ ΜΕΓΕΘΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ 1-5 εργ. 6-10 εργ.Σύνολο 1-10 εργ. 11-49 εργ.50-250 εργ.Σύνολο 11-250 εργ. % Ερ. 20α ΠΡΟΘΕΣΗ ΑΠΟΚΤΗΣΗΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ INTERNET Βάση: Επιχειρήσεις που δεν έχουν σύνδεση internet ΠΡΟΘΕΣΗ ΑΠΟΚΤΗΣΗΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ INTERNET Βάση: Επιχειρήσεις που δεν έχουν σύνδεση internet ~~ενδεικτικά % λόγω χαμηλής βάσης 65
18
Τα ποσοστά αναφέρονται στο ΝΑΙ ΚΛΑΔΟΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΠΟΙΗΣΗΣ Χονδρικό και Λιανικό Εμπόριο Μεταποιητικές Βιομηχανίες Ξενοδοχεία & Εστιατόρια Μεταφορές, Αποθήκευση & Επικοινωνίες Διαχείριση Ακίν. Περιουσίας, Εκμισθώσεις Άλλη Παροχή Υπηρεσιών Κατασκευές Διάφοροι Άλλοι Κλάδοι ΠΡΟΘΕΣΗ ΑΠΟΚΤΗΣΗΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ INTERNET Βάση: Επιχειρήσεις που δεν έχουν σύνδεση internet ΠΡΟΘΕΣΗ ΑΠΟΚΤΗΣΗΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ INTERNET Βάση: Επιχειρήσεις που δεν έχουν σύνδεση internet 2004 Ερ. 20α ~~ενδεικτικά % λόγω χαμηλής βάσης 2005 66
19
2003 % Τα ποσοστά αναφέρονται στο ΝΑΙ ΚΛΑΔΟΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΠΟΙΗΣΗΣ 2002 Χονδρικό και Λιανικό Εμπόριο Μεταποιητικές Βιομηχανίες Ξενοδοχεία & Εστιατόρια Μεταφορές, Αποθήκευση & Επικοινωνίες Διαχείριση Ακίν. Περιουσίας, Εκμισθώσεις Άλλη Παροχή Υπηρεσιών Κατασκευές Διάφοροι Άλλοι Κλάδοι ΠΡΟΘΕΣΗ ΑΠΟΚΤΗΣΗΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ INTERNET Βάση: Επιχειρήσεις που δεν έχουν σύνδεση internet ΠΡΟΘΕΣΗ ΑΠΟΚΤΗΣΗΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ INTERNET Βάση: Επιχειρήσεις που δεν έχουν σύνδεση internet % 67
20
2002 (Ν=124) 2003 (Ν=133) % Δεκτή πολλαπλότητα απαντήσεων Ερ. 20γ ΛΟΓΟΙ ΠΡΟΘΕΣΗΣ ΑΠΟΚΤΗΣΗΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ INTERNET Βάση: Επιχειρήσεις που δεν έχουν σύνδεση internet ΛΟΓΟΙ ΠΡΟΘΕΣΗΣ ΑΠΟΚΤΗΣΗΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ INTERNET Βάση: Επιχειρήσεις που δεν έχουν σύνδεση internet 2004 (Ν=90) 2005 (Ν=56) Άλλοι Λόγοι 7% 68
21
Μ.Ο. ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ Μ.Ο. ΧΡΗΣΤΩΝ 2002200320042005 1 συνδρομή =96%93%91% 90% 2 συνδρομές =4%4%7% 8% 3 συνδρομές =-1%1% 1% 4+ συνδρομές =-1%1% 1% ΔΞ/ΔΑ =-1%- - 2002200220042005 1-2 χρήστες=55%73% 80% 69% 3-5 χρήστες=26%20% 16% 25% 6-10 χρήστες= 8% 2% 2% 3% 11-20 χρήστες=3% 2% 1% 2% 21-50 χρήστες=7% 2% 1% 1% 51+ χρήστες=- 1% - - ΑΡΙΘΜΟΣ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ & ΧΡΗΣΤΩΝ INTERNET Βάση: Επιχειρήσεις που έχουν σύνδεση internet ΑΡΙΘΜΟΣ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ & ΧΡΗΣΤΩΝ INTERNET Βάση: Επιχειρήσεις που έχουν σύνδεση internet Ερ. 21α, 21β ΠΛΗΘΥΣΜΟΣ ΣΥΝΔΡΟΜΩΝ ΠΛΗΘΥΣΜΟΣ ΧΡΗΣΤΩΝ 69
22
% Δεκτή πολλαπλότητα απαντήσεων ΜΟΡΦΗ/ ΕΙΔΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ Βάση: Επιχειρήσεις που έχουν σύνδεση internet ΜΟΡΦΗ/ ΕΙΔΟΣ ΣΥΝΔΕΣΗΣ Βάση: Επιχειρήσεις που έχουν σύνδεση internet Ερ. 22α 70
23
ΥΠΑΡΧΟΥΣΑ / ΕΠΙΘΥΜΗΤΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΣΥΝΔΕΣΗΣ Βάση: Επιχειρήσεις που έχουν σύνδεση ADSL ή κυκλώματα ΥΠΑΡΧΟΥΣΑ / ΕΠΙΘΥΜΗΤΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΣΥΝΔΕΣΗΣ Βάση: Επιχειρήσεις που έχουν σύνδεση ADSL ή κυκλώματα ΥΠΑΡΧΟΥΣΑ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΣΥΝΔΕΣΗΣ Ερ. 23 384 kbps51% 512 kbps 19% 1024 kbps6% 1024+ kbps2% ΔΓ/ΔΑ21% n=172 71
24
ΥΠΑΡΧΟΥΣΑ / ΕΠΙΘΥΜΗΤΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΣΥΝΔΕΣΗΣ Βάση: Όλοι όσοι έχουν σύνδεση ΥΠΑΡΧΟΥΣΑ / ΕΠΙΘΥΜΗΤΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΣΥΝΔΕΣΗΣ Βάση: Όλοι όσοι έχουν σύνδεση Πόσο ευχαριστημένοι είστε από την ταχύτητα της σύνδεσής σας; Πολύ (4) 24 Αρκετά (3)46 Λίγο (2) 12 Καθόλου(1) 5 ΔΓ/ΔΑ 13 TOTAL n=559 Ερ. 23 Μ.Ο. 2.36 72
25
ΥΠΑΡΧΟΥΣΑ / ΕΠΙΘΥΜΗΤΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΣΥΝΔΕΣΗΣ Βάση: Επιχειρήσεις που έχουν σύνδεση internet ΥΠΑΡΧΟΥΣΑ / ΕΠΙΘΥΜΗΤΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΣΥΝΔΕΣΗΣ Βάση: Επιχειρήσεις που έχουν σύνδεση internet ΕΠΙΘΥΜΗΤΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΣΥΝΔΕΣΗΣ Με βάση τις επιχειρηματικές σας ανάγκες θεωρείτε ότι η πρόσβαση στο Internet σε μεγαλύτερες ταχύτητες θα σας εξυπηρετούσε... Πολύ 18 Αρκετά 17 Λίγο 32 Καθόλου 25 ΔΓ/ΔΑ 8 TOTAL n=559 Ερ. 24α-1, 24α-2, 24β Μ.Ο. 64 kbps3% 128 kbps 5% 256 kbps2% 384 kbps26% 512 kbps19% 1024 kbps24% 1024 + kbps20% ΔΓ/ΔΑ1% 2.89 Επιχειρήσεις που ενδιαφέρονται σε μεγάλο βαθμό για μεγαλύτερες ταχύτητες σύνδεσης n=195 73
26
Ποια ταχύτητα χρησιμοποιούν οι επιχειρήσεις και ποια θεωρούν καλύτερη.... Ν=68 74 Ποια ταχύτητα θα θεωρούσατε καλύτερη? Ποια ταχύτητα χρησιμοποιείτε?
27
200220032004 2005 (Ν=354)(Ν=390)(N=529)(Ν=559) 1-6 μήνες=7% 7%4% 5% 7-18 μήνες=20%10%13% 11% 2-2,5 έτη=36% 32%13% 10% 2,5+ έτη=33%41%70% 74% ΔΞ/ΔΑ=4% 10%- - Μ.Ο. ΣΕ ΕΤΗ ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΣΤΟ INTERNET Βάση: Επιχειρήσεις που έχουν σύνδεση internet ΧΡΟΝΙΚΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ ΣΥΝΔΕΣΗΣ ΣΤΟ INTERNET Βάση: Επιχειρήσεις που έχουν σύνδεση internet Ερ. 25 75
28
ΑΣΥΡΜΑΤΟ INTERNET Βάση: Επιχειρήσεις που έχουν σύνδεση internet ΑΣΥΡΜΑΤΟ INTERNET Βάση: Επιχειρήσεις που έχουν σύνδεση internet αριθμός επιχειρήσεων Ασύρματο internet μέσω κινητού6 Ασύρματο internet μέσω wi – fi hot spot1 Και τα δύο0 αριθμός επιχειρήσεων Ασύρματο internet μέσω κινητού6 Ασύρματο internet μέσω wi – fi hot spot1 Και τα δύο0 Ερ. 26 ΜΕΤΡΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟ 2004 Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν σύνδεση Internet (Ν=529) Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν ασύρματη σύνδεση Internet (Ν=~10~) Όχι 99% Ναι 1% ~~ενδεικτικά % λόγω χαμηλής βάσης 2004 2005 Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν σύνδεση Internet (Ν=559) αριθμός επιχειρήσεων Ασύρματο internet μέσω κινητού6 Ασύρματο internet μέσω wi – fi hot spot1 Και τα δύο0 ΔΞ/ΔΑ2 αριθμός επιχειρήσεων Ασύρματο internet μέσω κινητού6 Ασύρματο internet μέσω wi – fi hot spot1 Και τα δύο0 ΔΞ/ΔΑ2 Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν ασύρματη σύνδεση Internet (Ν=~10~) 76
29
% 2002 Ιεράρχηση των λόγων χρήσης με βάση τη μέση συχνότητα * Ενδεικτικά αποτελέσματα ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ ΧΡΗΣΗΣ INTERNET ΣΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν σύνδεση Internet και ανέφεραν τη συγκεκριμένη υπηρεσία ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ ΧΡΗΣΗΣ INTERNET ΣΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν σύνδεση Internet και ανέφεραν τη συγκεκριμένη υπηρεσία 77
30
% 2003 Ιεράρχηση των λόγων χρήσης με βάση τη μέση συχνότητα * Ενδεικτικά αποτελέσματα ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ ΧΡΗΣΗΣ INTERNET ΣΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν σύνδεση Internet και ανέφεραν τη συγκεκριμένη υπηρεσία ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ ΧΡΗΣΗΣ INTERNET ΣΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν σύνδεση Internet και ανέφεραν τη συγκεκριμένη υπηρεσία 78
31
% 2004 Ιεράρχηση των λόγων χρήσης με βάση τη μέση συχνότητα * Ενδεικτικά αποτελέσματα ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ ΧΡΗΣΗΣ INTERNET ΣΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν σύνδεση Internet και ανέφεραν τη συγκεκριμένη υπηρεσία ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ ΧΡΗΣΗΣ INTERNET ΣΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν σύνδεση Internet και ανέφεραν τη συγκεκριμένη υπηρεσία Ερ. 27,28 79
32
% 2005 Ιεράρχηση των λόγων χρήσης με βάση τη μέση συχνότητα ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ ΧΡΗΣΗΣ INTERNET ΣΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν σύνδεση Internet και ανέφεραν τη συγκεκριμένη υπηρεσία ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ ΧΡΗΣΗΣ INTERNET ΣΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν σύνδεση Internet και ανέφεραν τη συγκεκριμένη υπηρεσία Ερ. 27,28 * Ενδεικτικά αποτελέσματα λόγω χαμηλής βάσης 80
33
Κλίμακα: Κάθε μέρα (7), Κάθε 2-3 μέρες (2.5), Κάθε εβδομάδα (1), Κάθε 15 μέρες (0.5), Κάθε μήνα (0.25), Αραιότερα (0.03) Ιεράρχηση των λόγων χρήσης με βάση τη μέση συχνότητα του 2003 ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ ΧΡΗΣΗΣ INTERNET ΣΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν σύνδεση Internet και ανέφεραν τη συγκεκριμένη υπηρεσία ΣΥΧΝΟΤΗΤΑ ΧΡΗΣΗΣ INTERNET ΣΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν σύνδεση Internet και ανέφεραν τη συγκεκριμένη υπηρεσία Η σύγκριση είναι εφικτή με τα προηγούμενα έτη μόνο σε όσες χρήσεις είναι κοινές. Ερ. 27,28 81
34
2003 2002 Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν Internet (Ν=390) Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν Internet (Ν=354) 2002200320042005 (Ν=303)(Ν=331)(N=468) (Ν=559) 1 Διεύθυνση=90% 77% 77% 77% 2-3 Διευθύνσεις=8%11% 18% 13% 4-5 Διευθύνσεις=1%3% 2% 3% 6-10 Διευθύνσεις=1%2% 1% 4% 11-20 Διευθύνσεις=-2% 1% 2 % 21+ Διευθύνσεις=-3% 3% 1 % ΔΞ/ΔΑ=-2% - - 2002200320042005 (Ν=303)(Ν=331) (N=468) (Ν=559) 1 Χρήστης=58% 46% 57% 40% 2-3 Χρήστες=32%42% 33% 43% 4-5 Χρήστες=6%5% 6% 11% 6-10 Χρήστες=1%2% 2% 3% 11-20 Χρήστες=1%1% 1% 1 % 21+ Χρήστες=1%2% 1% 2 % ΔΞ/ΔΑ=-2% - - Μ.Ο. ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΩΝ Μ.Ο. ΧΡΗΣΤΩΝ ΥΠΑΡΞΗ E-MAIL ΣΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν σύνδεση Internet ΥΠΑΡΞΗ E-MAIL ΣΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν σύνδεση Internet 2004 Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν Internet (Ν=529) Ερ. 28,32,33 2005 Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν Internet (Ν=559) 82
35
% Ανοιχτή ερώτηση ΛΟΓΟΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΔΕΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΕΙΤΑΙ ΤΟ E-MAIL ΣΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ Βάση: Όσες επιχειρήσεις δεν χρησιμοποιούν e-mail ΛΟΓΟΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΔΕΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΕΙΤΑΙ ΤΟ E-MAIL ΣΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ Βάση: Όσες επιχειρήσεις δεν χρησιμοποιούν e-mail Ερ. 31α 83
36
Ερ. 32,33 ΑΡΙΘΜΟΣ ΔΙΑΚΡΙΤΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΩΝ E-MAIL & ΧΡΗΣΤΩΝ Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν σύνδεση Internet & e-mail ΑΡΙΘΜΟΣ ΔΙΑΚΡΙΤΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΩΝ E-MAIL & ΧΡΗΣΤΩΝ Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν σύνδεση Internet & e-mail Διακριτές διευθύνσεις Αριθμός χρηστών 1753 1331 1,32 Μέγεθος επιχείρησης 1-51,38 6-101,43 1-101,38 11-491,39 50-2501,05 11-2501,18 Περιφέρεια Ανατ. Μακεδονία & Θράκη1,53 Αττική1,08 Βόρειο Αιγαίο 1,64 Δυτική Ελλάδα1,69 Δυτική Μακεδονία1,34 Ήπειρος1,78 Θεσσαλία 0,46 Ιόνια νησιά1 Κεντρική Μακεδονία2,97 Κρήτη2,34 Νότιο Αιγαίο1 Πελοπόννησος1,73 Στερεά Ελλάδα0,2 Κλάδος δραστηριότητας Α2,5 Γ0,91 Δ1,29 Ε0 ΣΤ1,52 Ζ1,18 Η8,35 Θ0,65 Ι1 Κ1,02 Μ1,08 Ξ1,27 RATIO διακριτών διευθύνσεων/αριθμό χρηστών 2005 84
37
2003 2002 Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν σύνδεση Internet (Ν=354) Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν εταιρική ιστοσελίδα στο Internet Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν σύνδεση Internet (Ν=390) Λόγοι 2002 2003 (Ν=76) (Ν=64) Προβολή προϊόντων=90% 76% Πληροφόρηση =58% 51% Λήψη παραγγελιών =20% 17% Πωλήσεις =22% 17% Πληρωμές =8% - Προμήθειες =- 7% ΥΠΑΡΞΗ ΕΤΑΙΡΙΚΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ ΣΤΟ INTERNET – ΛΟΓΟΙ ΥΠΑΡΞΗΣ Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν σύνδεση Internet ΥΠΑΡΞΗ ΕΤΑΙΡΙΚΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ ΣΤΟ INTERNET – ΛΟΓΟΙ ΥΠΑΡΞΗΣ Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν σύνδεση Internet 2004 Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν σύνδεση Internet (Ν=529) Ερ. 34α 2005 Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν σύνδεση Internet (Ν=559) 85
38
ΥΠΑΡΞΗ ΕΤΑΙΡΙΚΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ ΣΤΟ INTERNET – ΛΟΓΟΙ ΥΠΑΡΞΗΣ Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν σύνδεση Internet & εταιρική ιστοσελίδα ΥΠΑΡΞΗ ΕΤΑΙΡΙΚΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ ΣΤΟ INTERNET – ΛΟΓΟΙ ΥΠΑΡΞΗΣ Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν σύνδεση Internet & εταιρική ιστοσελίδα Μέσο προβολής-διαφήμισης προϊόντων9595 Μέσο ενημέρωσης για την επιχείρηση5732 Μέσο αναζήτησης νέων πελατών στο εσωτερικό3624 Μέσο αναζήτησης νέων πελατών στο εξωτερικό3317 Κτίσιμο σχέσεων με τους πελάτες της επιχείρησης17 11 Ηλεκτρονικές πωλήσεις προϊόντων15 23 Μέσο εξυπηρέτησης υφιστάμενων πελατών14 8 Μέσο αναζήτησης προμηθευτών13 8 Μέσο αναζήτησης νέων συνεργατών13 9 Μέσο προμήθειας πρώτων υλών ηλεκτρονικά 3 6 Μέσο διάχυσης της γνώσης 2 7 Μέσο συντονισμού – υποστήριξης δικτύου διανομής 1 4 Ηλεκτρονική είσπραξη από πωλήσεις προϊόντων 1 6 % Ερ. 34γ-1 % 20042005 86
39
Βάση: Όσες επιχειρήσεις δήλωσαν πρόθεση δημιουργίας εταιρικής ιστοσελίδας Βάση: Όσες επιχειρήσεις δεν έχουν εταιρική ιστοσελίδα (Ν=327) Εκτιμώμενος χρόνος δημιουργίας εταιρικής ιστοσελίδας 2003 2004 2005 (Ν=71) (n =115) (n=87) Τον επόμενο μήνα=1% 2% 6% Τους επόμενους 3 μήνες = 13% 8% 8% Τους επόμενους 6 μήνες = 17% 9% 3% Τον επόμενο χρόνο = 18% 29% 36% Περισσότερο από 1 χρόνο = 11% 33% 21% Δ.Ξ./Δ.Α = 39% 19% 26% ΠΡΟΘΕΣΗ 2003 ΠΡΟΘΕΣΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΕΤΑΙΡΙΚΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ Βάση: Όσες επιχειρήσεις δεν έχουν εταιρική ιστοσελίδα ΠΡΟΘΕΣΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΕΤΑΙΡΙΚΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ Βάση: Όσες επιχειρήσεις δεν έχουν εταιρική ιστοσελίδα Ερ. 35α, 35β ΠΡΟΘΕΣΗ 2004 Βάση: Όσες επιχειρήσεις δεν έχουν εταιρική ιστοσελίδα (n=443) ΠΡΟΘΕΣΗ 2005 Βάση: Όσες επιχειρήσεις δεν έχουν εταιρική ιστοσελίδα (n=406) 87
40
2003 2002 Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν εταιρική ιστοσελίδα (Ν=64) Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν εταιρική ιστοσελίδα (Ν=77) ΥΠΑΡΞΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν εταιρική ιστοσελίδα ΥΠΑΡΞΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΤΑΙΡΙΚΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν εταιρική ιστοσελίδα 2004 Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν εταιρική ιστοσελίδα (n=85) Ερ. 34δ1 2005 Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν εταιρική ιστοσελίδα (n=154) 88
41
ΥΠΑΡΞΗ ΚΟΙΝΗΣ ΕΜΠΟΡΙΚΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ ΣΤΟ INTERNET – ΛΟΓΟΙ ΥΠΑΡΞΗΣ Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν σύνδεση Internetn=529 ΥΠΑΡΞΗ ΚΟΙΝΗΣ ΕΜΠΟΡΙΚΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ ΣΤΟ INTERNET – ΛΟΓΟΙ ΥΠΑΡΞΗΣ Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν σύνδεση Internetn=529 2004 Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν σύνδεση Internet (Ν=529) Μέσο προβολής-διαφήμισης προϊόντων89 Μέσο ενημέρωσης για την επιχείρηση38 Μέσο αναζήτησης νέων πελατών στο εξωτερικό31 Μέσο αναζήτησης νέων πελατών στο εσωτερικό30 Κτίσιμο σχέσεων με τους πελάτες της επιχείρησης19 Ηλεκτρονικές πωλήσεις προϊόντων15 Μέσο προμήθειας πρώτων υλών ηλεκτρονικά12 Μέσο αναζήτησης προμηθευτών11 Μέσο αναζήτησης νέων συνεργατών 7 Μέσο εξυπηρέτησης υφιστάμενων πελατών 6 Μέσο συντονισμού – υποστήριξης δικτύου διανομή 4 Μέσο διάχυσης της γνώσης 3 Ηλεκτρονική είσπραξη από πωλήσεις προϊόντων 3 % Ερ. 34β, 34γ-2 Μόνο εταιρική ιστοσελίδα (12%) Εταιρική & κοινή εμπορική ιστοσελίδα (4%) Καμία ιστοσελίδα (78%) Μόνο κοινή εμπορική ιστοσελίδα (6%) 89
42
ΥΠΑΡΞΗ ΚΟΙΝΗΣ ΕΜΠΟΡΙΚΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ ΣΤΟ INTERNET – ΛΟΓΟΙ ΥΠΑΡΞΗΣ Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν σύνδεση Internet ΥΠΑΡΞΗ ΚΟΙΝΗΣ ΕΜΠΟΡΙΚΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ ΣΤΟ INTERNET – ΛΟΓΟΙ ΥΠΑΡΞΗΣ Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν σύνδεση Internet 2005 Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν σύνδεση Internet (Ν=559) Μέσο προβολής-διαφήμισης προϊόντων93 Μέσο ενημέρωσης για την επιχείρηση46 Μέσο αναζήτησης νέων πελατών στο εξωτερικό16 Μέσο αναζήτησης νέων πελατών στο εσωτερικό13 Κτίσιμο σχέσεων με τους πελάτες της επιχείρησης14 Ηλεκτρονικές πωλήσεις προϊόντων27 Μέσο προμήθειας πρώτων υλών ηλεκτρονικά 5 Μέσο αναζήτησης προμηθευτών 5 Μέσο αναζήτησης νέων συνεργατών 7 Μέσο εξυπηρέτησης υφιστάμενων πελατών 3 Μέσο συντονισμού – υποστήριξης δικτύου διανομή 4 Μέσο διάχυσης της γνώσης 6 Ηλεκτρονική είσπραξη από πωλήσεις προϊόντων16 % Ερ. 34β, 34γ-2 Μόνο εταιρική ιστοσελίδα (24%) Εταιρική & κοινή εμπορική ιστοσελίδα (3%) Καμία ιστοσελίδα (69%) Μόνο κοινή εμπορική ιστοσελίδα (4%) 90
43
Βάση: Όσες επιχειρήσεις δήλωσαν πρόθεση δημιουργίας κοινή εμπορικής ιστοσελίδας Εκτιμώμενος χρόνος δημιουργίας κοινής εμπορικής ιστοσελίδας 2004 2005 (Ν=59) (N=25) Τον επόμενο μήνα= 2% - Τους επόμενους 3 μήνες= 18% 1% Τους επόμενους 6 μήνες= 5% 12% Τον επόμενο χρόνο= 19% 13% Περισσότερο από 1 χρόνο= 34% 28 % Δ.Ξ./Δ.Α.= 22% 46% ΠΡΟΘΕΣΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΚΟΙΝΗΣ ΕΜΠΟΡΙΚΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ Βάση: Όσες επιχειρήσεις δεν έχουν κοινή εμπορική ιστοσελίδα ΠΡΟΘΕΣΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΚΟΙΝΗΣ ΕΜΠΟΡΙΚΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ Βάση: Όσες επιχειρήσεις δεν έχουν κοινή εμπορική ιστοσελίδα ΠΡΟΘΕΣΗ 2004 Βάση: Όσες επιχειρήσεις δεν έχουν κοινή εμπορική ιστοσελίδα (Ν=474) Ερ. 35γ, 35δ ΠΡΟΘΕΣΗ 2005 Βάση: Όσες επιχειρήσεις δεν έχουν κοινή εμπορική ιστοσελίδα (Ν=523) 91
44
2003 2002 Και στις 3 φάσεις, τα τμήματα που αναφέρονται ότι επικοινωνούν αυτοματοποιημένα με την εταιρική ιστοσελίδα είναι κυρίως το Λογιστήριο, η Διοίκηση και οι Πωλήσεις. Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν εταιρική ιστοσελίδα (Ν=64) Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν εταιρική ιστοσελίδα (Ν=77) 2004 Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν είτε εταιρική είτε κοινή εμπορική ιστοσελίδα (Ν=117) Ερ. 34δ3 ΥΠΑΡΞΗ ΑΥΤΟΜΑΤΟΠΟΙΗΜΕΝΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΤΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ ΜΕ ΤΗ ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΗΣΗ Ή ΜΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ ΥΠΑΡΞΗ ΑΥΤΟΜΑΤΟΠΟΙΗΜΕΝΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΤΗΣ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ ΜΕ ΤΗ ΜΗΧΑΝΟΓΡΑΦΗΣΗ Ή ΜΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΚΑ ΣΥΣΤΗΜΑΤΑ n=25 Τα τμήματα που αναφέρονται ότι επικοινωνούν αυτοματοποιημένα με την ιστοσελίδα είναι κυρίως οι Πωλήσεις, η Διοίκηση, η Αποθήκη και το Λογιστήριο. Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν εταιρική ιστοσελίδα (Ν=154) n=29 2005 Τα τμήματα που αναφέρονται ότι επικοινωνούν αυτοματοποιημένα με την ιστοσελίδα είναι κυρίως οι Πωλήσεις, το Λογιστήριο, η Διοίκηση, το προσωπικό και η παραγωγή. 92
45
2003 2002 Βάση: Σύνολο Επιχειρήσεων (Ν=2012) Βάση: Σύνολο Επιχειρήσεων (Ν=1801) Σύνολο επιχειρήσεων Επιχειρήσεις με Η/Υ Επιχειρήσεις με Internet Επιχειρήσεις με E-mail Επιχειρήσεις με ιστοσελίδα στο Διαδίκτυο 2004 Βάση: Σύνολο Επιχειρήσεων (Ν=1892) ΚΑΤΟΧΗ Η/Υ, INTERNET & E-MAIL ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Βάση: Σύνολο επιχειρήσεων ΚΑΤΟΧΗ Η/Υ, INTERNET & E-MAIL ΣΤΟ ΣΥΝΟΛΟ ΤΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ Βάση: Σύνολο επιχειρήσεων 2005 Βάση: Σύνολο Επιχειρήσεων (Ν=1797) 93
46
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ - ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ 94
47
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν εταιρική ιστοσελίδα ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν εταιρική ιστοσελίδα Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν εταιρική ιστοσελίδα ή/και εταιρικό κόμβο (Ν=85) ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΗΛ. ΠΩΛΗΣΕΩΝ 2004 Λόγοι που δεν πραγματοποιούνται ηλεκτρονικές πωλήσεις (Ν=69) Τα προϊόντα δεν μπορούν να τεθούν ηλεκτρονικά προς πώληση=59% Μικρό ποσοστό πελατών=18% Μικρό ποσοστό πωλήσεων=18% Αβεβαιότητα για συμβόλαια, όρους παράδοσης & εγγυήσεων= 16% Αβεβαιότητα στις πληρωμές= 21% Μεγάλο κόστος εγκατάστασης= 3% Λογιστικά προβλήματα= 3% Δύσκολια στην χρήση= 6% Αδυναμία απόκτησης της διαθέσιμης Τεχνολογίας= 1% ΔΞ/ΔΑ=10% Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν εταιρική ιστοσελίδα ή/και εταιρικό κόμβο (Ν=154) ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΗΛ. ΠΩΛΗΣΕΩΝ 2005 Λόγοι που δεν πραγματοποιούνται ηλεκτρονικές πωλήσεις (Ν=120) Τα προϊόντα δεν μπορούν να τεθούν ηλεκτρονικά προς πώληση=66% Μικρό ποσοστό πελατών=14% Μικρό ποσοστό πωλήσεων=7% Αβεβαιότητα για συμβόλαια, όρους παράδοσης & εγγυήσεων=4% Αβεβαιότητα στις πληρωμές=11% Μεγάλο κόστος εγκατάστασης=3% Λογιστικά προβλήματα=6% Δύσκολια στην χρήση=7% Αδυναμία απόκτησης της διαθέσιμης Τεχνολογίας=1% ΔΞ/ΔΑ=10% Ερ. 36, 40γ 95
48
Για ποιους ακριβώς λόγους δεν πραγματοποιείτε πωλήσεις μέσω της εταιρικής σας ιστοσελίδας Total n=251 96
49
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ Βάση: Όσες επιχειρήσεις δεν πραγματοποιούν ηλεκτρονικές πωλήσεις ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΠΩΛΗΣΕΙΣ Βάση: Όσες επιχειρήσεις δεν πραγματοποιούν ηλεκτρονικές πωλήσεις Ερ. 40δ ΠΡΟΘΕΣΗ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗΣ 2004 Βάση: Όσες επιχειρήσεις δεν πραγματοποιούν ηλεκτρονικές πωλήσεις και έχουν εταιρική ιστοσελίδα (Ν=69) 2004 % Μέσα στον επόμενο μήνα 34 Στους επόμενους 3 μήνες 1 Στους επόμενους 6 μήνες 16 Στον επόμενο χρόνο 12 Σε περισσότερο από 1 χρόνο 22 ΔΓ/ΔΑ 15 Βάση: Όσες επιχειρήσεις δήλωσαν θετική πρόθεση πραγματοποίησης ηλεκτρονικών πωλήσεων (Ν=18) ΠΡΟΘΕΣΗ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗΣ 2005 Βάση: Όσες επιχειρήσεις δεν πραγματοποιούν ηλεκτρονικές πωλήσεις και έχουν εταιρική ιστοσελίδα (Ν=120) 2005 % Μέσα στον επόμενο μήνα 18 Στους επόμενους 3 μήνες 1 Στους επόμενους 6 μήνες 6 Στον επόμενο χρόνο 30 Σε περισσότερο από 1 χρόνο 6 ΔΓ/ΔΑ 39 Βάση: Όσες επιχειρήσεις δήλωσαν θετική πρόθεση πραγματοποίησης ηλεκτρονικών πωλήσεων (Ν=9) 97
50
Τα ποσοστά αναφέρονται στο ΝΑΙ ΜΕΓΕΘΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ Ενδεικτικά αποτελέσματα ~~ Ενδεικτικά αποτελέσματα λόγω χαμηλής βάσης % ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν εταιρική ιστοσελίδα ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν εταιρική ιστοσελίδα Ερ. 36 Ν=66 Ν=41* Ν=7*Ν=48*Ν=3* Ν=15* Ν=18Ν=85 Ν=~46~ Ν=~11~ Ν=~58~ Ν=~19~ Ν=~9~ Ν=~28~ ~~ενδεικτικά % λόγω χαμηλής βάσης Ν=154Ν=113 Ν=~14~Ν=127 Ν=~20~ Ν=~7~ Ν=~27~ 98
51
ΠΟΣΟΣΤΟ ΕΠΙ ΤΟΥ ΣΥΝΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΥΚΛΟΥ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ ΤΟΥΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥΣ 12 ΜΗΝΕΣ Βάση: Όσες επιχειρήσεις πραγματοποιούν ηλεκτρονικές πωλήσεις ΠΟΣΟΣΤΟ ΕΠΙ ΤΟΥ ΣΥΝΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΥΚΛΟΥ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ ΤΟΥΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥΣ 12 ΜΗΝΕΣ Βάση: Όσες επιχειρήσεις πραγματοποιούν ηλεκτρονικές πωλήσεις 1-563% 6-10011% ΔΓ/ΔΑ26% ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ 0 1% 1-5011% 60-10088% ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ 068% 1-4020% 50-100 2% Άλλες επιχειρήσεις 049% 1-10 5% 20-10034% ΔΓ/ΔΑ12% Καταναλωτές 019% 1-7017% 80-10064% Δημόσιο 091% 1-40 9% Άλλοι 069% 1-8031% Ερ. 37,37α,37β ΜΕΤΡΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟ 2004 n=17 Ποσοστό επί του συνόλου του κύκλου εργασιών της επιχείρησης που πραγματοποιείται μέσω του ηλεκτρονικού εμπορίου Ποσοστό των πωλήσεων μέσω του ηλεκτρονικού εμπορίου που γίνεται στο εσωτερικό Ποσοστό των πωλήσεων μέσω του ηλεκτρονικού εμπορίου που γίνεται στο εξωτερικό Ποσοστό των πωλήσεων μέσω του ηλεκτρονικού εμπορίου που γίνεται προς άλλες επιχειρήσεις Ποσοστό των πωλήσεων μέσω του ηλεκτρονικού εμπορίου που γίνεται προς καταναλωτές Ποσοστό των πωλήσεων μέσω του ηλεκτρονικού εμπορίου που γίνεται προς δημόσιο τομέα Ποσοστό των πωλήσεων μέσω του ηλεκτρονικού εμπορίου που γίνεται προς άλλους συναλλασσόμενους n=12 99
52
ΠΟΣΟΣΤΟ ΕΠΙ ΤΟΥ ΣΥΝΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΥΚΛΟΥ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ ΤΟΥΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥΣ 12 ΜΗΝΕΣ Βάση: Όσες επιχειρήσεις πραγματοποιούν ηλεκτρονικές πωλήσεις ΠΟΣΟΣΤΟ ΕΠΙ ΤΟΥ ΣΥΝΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΥΚΛΟΥ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΥ ΕΜΠΟΡΙΟΥ ΤΟΥΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥΣ 12 ΜΗΝΕΣ Βάση: Όσες επιχειρήσεις πραγματοποιούν ηλεκτρονικές πωλήσεις 1-545% 6-10036% ΔΓ/ΔΑ19% ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ 0-5044% 60-10037% ΔΓ/ΔΑ19% ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ 0-4037% 50-100 44% ΔΓ/ΔΑ19% Άλλες επιχειρήσεις 0-10 47% 20-10025% ΔΓ/ΔΑ 28% Καταναλωτές 0-7024% 80-10048% ΔΓ/ΔΑ 28%` Δημόσιο 060% 1-4012% ΔΓ/ΔΑ 28% Άλλοι 057% 1-8015% ΔΓ/ΔΑ 28% Ερ. 37,37α,37β ΜΕΤΡΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟ 2005 n=34 Ποσοστό επί του συνόλου του κύκλου εργασιών της επιχείρησης που πραγματοποιείται μέσω του ηλεκτρονικού εμπορίου Ποσοστό των πωλήσεων μέσω του ηλεκτρονικού εμπορίου που γίνεται στο εσωτερικό Ποσοστό των πωλήσεων μέσω του ηλεκτρονικού εμπορίου που γίνεται στο εξωτερικό Ποσοστό των πωλήσεων μέσω του ηλεκτρονικού εμπορίου που γίνεται προς άλλες επιχειρήσεις Ποσοστό των πωλήσεων μέσω του ηλεκτρονικού εμπορίου που γίνεται προς καταναλωτές Ποσοστό των πωλήσεων μέσω του ηλεκτρονικού εμπορίου που γίνεται προς δημόσιο τομέα Ποσοστό των πωλήσεων μέσω του ηλεκτρονικού εμπορίου που γίνεται προς άλλους συναλλασσόμενους n=34 100
53
ΤΡΟΠΟΣ ΔΙΑΝΟΜΗΣ ΤΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ Βάση: Όσες επιχειρήσεις πραγματοποιούν ηλεκτρονικές πωλήσεις ΤΡΟΠΟΣ ΔΙΑΝΟΜΗΣ ΤΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ Βάση: Όσες επιχειρήσεις πραγματοποιούν ηλεκτρονικές πωλήσεις Δημόσιες ή ιδιωτικές Ταχυμεταφορές (courier)46% Απλό ταχυδρομείο55% Για τη διανομή των πωλήσεων έχετε συμβληθεί με κάποια δημόσια ή ιδιωτική εταιρεία ταχυμεταφορών (courier) ή χρησιμοποιείτε το απλό ταχυδρομείο; Πληρώνεστε / εισπράττετε on line για τις πωλήσεις που κάνετε μέσω διαδικτύου; Βάση: n=~17~ Ερ. 38,39 ΜΕΤΡΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟ 2004 n=~17~ ~~Ενδεικτικά αποτελέσματα λόγω χαμηλής βάσης 2004 n=~34~ 2005 50% 61% 20042005 Πληρώνεστε / εισπράττετε on line για τις πωλήσεις που κάνετε μέσω διαδικτύου; Βάση: n=~34~ 101
54
ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ/ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ Βάση: Όσες επιχειρήσεις πραγματοποιούν ηλεκτρονικές πωλήσεις ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ/ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΤΩΝ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΠΩΛΗΣΕΩΝ Βάση: Όσες επιχειρήσεις πραγματοποιούν ηλεκτρονικές πωλήσεις ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ Ερ. 40α,40`β Πλεονεκτήματα ηλεκτρονικών πωλήσεων (Ν=~17~) Πρόσβαση πελατών που έχουν internet=93% Είναι μικρό το κόστος=24% Προβάλλεται όλη η γκάμα των προϊόντων=34% Γίνεται αυτόματη παραγγελία= 15% Ευκολότερος προγραμματισμός παραγωγής=3% Ευκολότερη διαχείριση αποθεμάτων=21% Πωλήσεις όλο το 24ωρο=18% Πωλήσεις και στο εξωτερικό=44% Ευκολία=23% Μειονεκτήματα ηλεκτρονικών πωλήσεων (Ν=~17~) Χρονοβόρος εγκατάσταση=13% Χρονοβόρος εξοικείωση πελατών=26% Μη πραγματικά ανοιχτά συστήματα στην αγορά=23% Μικρό ποσοστό πρόσβασης πελατών=22% Δαπάνες για εκπαίδευση εργαζομένων=11% Αύξηση φόρτου εργασίας των εργαζομένων=1% Δεν είναι διαδεδομένο=1% Είναι ακριβό=1% Δεν υπάρχει ασφάλεια δεδομένων=20% ΔΓ/ΔΑ=12% ~~Ενδεικτικά αποτελέσματα λόγω χαμηλής βάσης Πλεονεκτήματα ηλεκτρονικών πωλήσεων (Ν=~34~) Πρόσβαση πελατών που έχουν internet=52% Είναι μικρό το κόστος=27% Προβάλλεται όλη η γκάμα των προϊόντων=31% Γίνεται αυτόματη παραγγελία= 23% Ευκολότερος προγραμματισμός παραγωγής=12% Ευκολότερη διαχείριση αποθεμάτων=16% Πωλήσεις όλο το 24ωρο=40% Πωλήσεις και στο εξωτερικό=26% Ευκολία=7% Μειονεκτήματα ηλεκτρονικών πωλήσεων (Ν=~34~) Χρονοβόρος εγκατάσταση=7% Χρονοβόρος εξοικείωση πελατών=28% Μη πραγματικά ανοιχτά συστήματα στην αγορά=9% Μικρό ποσοστό πρόσβασης πελατών=46% Δαπάνες για εκπαίδευση εργαζομένων=6% Αύξηση φόρτου εργασίας των εργαζομένων=6% ΔΓ/ΔΑ=24% 2004 2005 102
55
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν Internet ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν Internet Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν Internet (Ν=529) ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΗΛ. ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ 2004 Λόγοι που δεν πραγματοποιούνται ηλεκτρονικές προμήθειες (Ν=489) Τα προϊόντα που αγοράζει η επιχείρηση δεν διατίθενται στην ηλεκτρονική πώληση=29% Μη εξοικειωμένο προσωπικό με ηλ. αγορές=9% Αβεβαιότητα για την ποιότητα των προϊόντων=12% Αβεβαιότητα για τις παραδόσεις=5% Αβεβαιότητα για την εγγύηση των προϊόντων=5% Αβεβαιότητα στις πληρωμές=12% Χρονοβόρα διαδικασία=3% Μικρό ποσοστό προμηθευτών =8% Μεγαλύτερο κόστος=5% Δεν υπάρχει ανάγκη από το αντικείμενο εργασίας=53% Δύσκολη χρήση=5% Είναι ακριβό=3% Θέλω άμεση επαφή με το προϊόν=1% Θέλω άμεση επαφή με το πρόσωπο=2% ΔΓ/ΔΑ=3% Ερ. 40στ, 42α Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν Internet (Ν=559) ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΗΛ. ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ 2005 Λόγοι που δεν πραγματοποιούνται ηλεκτρονικές προμήθειες (Ν=510) Τα προϊόντα που αγοράζει η επιχείρηση δεν διατίθενται στην ηλεκτρονική πώληση=28% Μη εξοικειωμένο προσωπικό με ηλ. αγορές=9% Αβεβαιότητα για την ποιότητα των προϊόντων=8% Αβεβαιότητα για τις παραδόσεις=4% Αβεβαιότητα για την εγγύηση των προϊόντων=5% Αβεβαιότητα στις πληρωμές=9% Χρονοβόρα διαδικασία=8% Μικρό ποσοστό προμηθευτών =6% Μεγαλύτερο κόστος=3% Δεν υπάρχει ανάγκη από το αντικείμενο εργασίας=53% Δύσκολη χρήση=9% Είναι ακριβό=4% ΔΓ/ΔΑ=5% 103
56
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ Βάση: Όσες επιχειρήσεις δεν πραγματοποιούν ηλεκτρονικές προμήθειες ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΕΣ ΠΡΟΜΗΘΕΙΕΣ Βάση: Όσες επιχειρήσεις δεν πραγματοποιούν ηλεκτρονικές προμήθειες Βάση: Όσες επιχειρήσεις δεν πραγματοποιούν ηλεκτρονικές προμήθειες (Ν=489) Εκτιμώμενος χρόνος πραγματοποίησης ηλεκτρονικών προμηθειών (Ν=50) Τον επόμενο μήνα= 4% Τους επόμενους 3 μήνες= 13% Τους επόμενους 6 μήνες= 9% Τον επόμενο χρόνο= 10% Περισσότερο από 1 χρόνο= 30% Δ.Ξ./Δ.Α.= 34% Ερ. 42β, 42γ ΠΡΟΘΕΣΗ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗΣ 2004 Βάση: Όσες επιχειρήσεις δεν πραγματοποιούν ηλεκτρονικές προμήθειες (Ν=510) Εκτιμώμενος χρόνος πραγματοποίησης ηλεκτρονικών προμηθειών (Ν=52) Τον επόμενο μήνα= 1% Τους επόμενους 3 μήνες= 11% Τους επόμενους 6 μήνες= 1% Τον επόμενο χρόνο= 10% Περισσότερο από 1 χρόνο= 31% Δ.Ξ./Δ.Α.= 46% ΠΡΟΘΕΣΗ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗΣ 2005 104
57
Τα ποσοστά αναφέρονται στο ΝΑΙ ΜΕΓΕΘΟΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ ~~ Ενδεικτικά αποτελέσματα λόγω χαμηλής βάσης % ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν σύνδεση στο Internet ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΗ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ Βάση: Όσες επιχειρήσεις έχουν σύνδεση στο Internet Ν=390Ν=529Ν=331Ν=446 Ν=22Ν=~32~ Ν=354 Ν=478 Ν=8 Ν=~38~Ν=28Ν=~13~ Ν=37 Ν=~51~ Ερ. 40στ ~~ενδεικτικά % λόγω χαμηλής βάσης Ν=559Ν=465Ν=~38~ Ν=503 Ν=~46~ Ν=~11~ Ν=~56~ 105
58
ΠΟΣΟΣΤΟ ΕΠΙ ΤΟΥ ΣΥΝΟΛΟΥ ΤΩΝ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ ΤΟΥΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥΣ 12 ΜΗΝΕΣ Βάση: Όσες επιχειρήσεις πραγματοποιούν ηλεκτρονικές προμήθειες ΠΟΣΟΣΤΟ ΕΠΙ ΤΟΥ ΣΥΝΟΛΟΥ ΤΩΝ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ ΤΟΥΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟΥΣ 12 ΜΗΝΕΣ Βάση: Όσες επιχειρήσεις πραγματοποιούν ηλεκτρονικές προμήθειες 1-563%36% 10-4015%33% 50-10017%30% ΔΓ/ΔΑ5%1% ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ 0-9011%48% 95-10089%52% ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ 0-511%51% 10-10089%49% Ερ. 41,41α ΜΕΤΡΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟ 2004 n=38 Ποσοστό επί του συνόλου των προμηθειών της επιχείρησης που πραγματοποιείται μέσω του συστήματος ηλεκτρονικών προμηθειών Ποσοστό ηλεκτρονικών προμηθειών που γίνεται από το εσωτερικό Ποσοστό ηλεκτρονικών προμηθειών που γίνεται από το εξωτερικό 20042005 n=47 106
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.