Κατέβασμα παρουσίασης
Η παρουσίαση φορτώνεται. Παρακαλείστε να περιμένετε
ΔημοσίευσεΤερψιχόρη Ζαΐμης Τροποποιήθηκε πριν 8 χρόνια
1
Συνέδριο Δημιουργών ΕΛ/ΛΑΚ Εφαρμογή Ανάπτυξης Οδηγών Επίλυσης Τεχνικών Προβλημάτων Ξενοφών Παπαδόπουλος (xpapad@gmail.com)
2
Το Πρόβλημα ● Η παροχή τεχνικής υποστήριξης σε τελικούς χρήστες με ενδεχομένως μικρό τεχνολογικό υπόβαθρο και περιορισμένο χρόνο ή δυνατότητες εκπαίδευσης.
3
Αφορά – Τελικούς Χρήστες ● Εκπαιδευτικούς Σχολικών Μονάδων ● Δημόσιους Οργανισμούς ● Μικρομεσαίες Επιχειρήσεις ● Ιδιώτες – χρήστες Η/Υ
4
Αφορά - Παρόχους ● Λογισμικού ● Τηλεματικών υπηρεσιών ● Υπηρεσιών Helpdesk
5
Μερικές Λύσεις Read The...Friendly Manual IT Support Προγράμματα Επιμόρφωσης Αναζήτηση στο Internet
6
Προτείνουμε Μια αυτοματοποιημένη αλληλεπιδραστική διαδικασία που θα καθοδηγεί το χρήστη βήμα - βήμα, προσφέροντας εναλλακτικές λύσεις σε περιπτώσεις αποτυχίας ή αδυναμίας εκτέλεσης ενός βήματος.
7
Ο Στόχος ● ΟΧΙ custom λύσεις ανά περίσταση ● ΑΛΛΑ ● Δημιουργία πλατφόρμας ανάπτυξης οδηγών επίλυσης προβλημάτων – Ανοιχτά πρότυπα – Αλληλεπιδραστικότητα – Καθολική πρόσβαση – Ουδετερότητα περιεχομένου – Ευχρηστία
8
Τί Προσφέρει ● Δημιουργοί: Κατασκευή wizards με δυνατότητες διακλάδωσης ανάλογα με τις απαντήσεις των χρηστών σε επιλεγμένα ερωτήματα. ● Χρήστες: Χρήση wizards για τη σταδιακή επίλυση τεχνικών προβλημάτων, παρέμβαση όπου κρίνουν ότι απαιτείται.
9
Δημιουργοί Περιεχομένου ● Απλή μορφή: plain text ● Σύνθετη μορφή: rich text, web content ● Customization: templates, stylesheets ● Δυνατότητα εξαγωγής περιεχομένου – XML – HTML - Αυτόνομο site εκτός πλατφόρμας
10
Τελικοί Χρήστες ● Αναζήτηση ● Ελεγχόμενη ή και ελεύθερη πλοήγηση ● Σχολιασμός / παρέμβαση όπου απαιτείται ● Προσωποποίηση (bookmarks, annotation) ● Συνεργατικό περιβάλλον
11
Συμπληρωματικά Συστήματα ● Βάση Γνώσης ● Ολοκλήρωση με συστήματα ticketing / Helpdesk ● Ενσωμάτωση σε desktop / εφαρμογές
12
Ευχαριστώ!
Παρόμοιες παρουσιάσεις
© 2024 SlidePlayer.gr Inc.
All rights reserved.